|
|
piet de paler
|
|
|
Even een korte forum samenvatting: V Geel kut Kazim kut Bsigoklu kut Vejnovic kut Kramer kut Gudde kut. Ben ik wel mee eens maar dit terzijde Bam en plannen voor het nieuwe stadion kut Jan arie kut Vilhena kut Kortom best knap forumleden om met een kut elftal nog in de knvb beker en 3e te staan en een ploeg waar weer rekening wordt gehouden, en weervast bij de top 3 zit
Heeft u meer dan 3 maal kut gezien waar u mee ens bent? Lekker sparta fan of Excelsior fan worden.
Prettige feestdagen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gudde is top. Bloed en nagels gratis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, we doen een kut wel een hoop te kort hier! Klote zooi!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is tijd voor iets anders Martin kijk en denk nog maar eens goed na over Tapia ,de zoveelste miskoop zit er aan te komen. Goed koop is duur koop en maakt je feijenoord niet beter van .De spelers die dit seisoen door de mand zijn gevallen moet jouw nu toch wel bekent zijn .Anders de Pa meijer stichting is informeren dit verstand gaat je te boven. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja sorry hoor Mart we zijn nu vijfjaar verder met uw en het is er allemaal niet beter op geworden weer derde.Mischien de beker als troostprijs goed dan Nee dus niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beter dan de jaren ervoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Dat ontevreden gedrag. Zondebok moet blijkbaar weer eens worden gezocht.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag intussen wel weer wat actie gaan ondernemen. Anders zit je in de zomer met een overload aan rubbish. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt wel mee denk ik. Ik verwacht een enorme uittocht in 2016. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verwacht ik wel. Moet ie regie op nemen, anders wederom risico dat je in de zomer teveel spelers eerst kwijt moet in korte tijd om pas daarna sterk in te kunnen kopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Druk druk. T gaat allemaal lekker toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:2011/12
Guyon Fernandez Miquel Nelom Ronald Graafland Otman Bakkal John Guidetti
2012/13
Daryl Janmaat Joris Mathijsen John Goosens Lex Immers Harmeet Singh Ruud Vormer Omar Elabdealloui Graziano Pelle Wesley Verhoek Mitchell te Vrede Kamil Miazek Kensuke Tada
2013/14
Samuel Armenteros Otman Bakkal
2014/15
Bilal Toornstra Boulahrouz Wilkshire Hahn Vermeer El Ahmadi Colin Kazim-Richards Mans Herrmann
2015/16
Botteghin Gustafson Kuyt Van der Heijden Vejinovic Elia Kramer Die man heeft eigenlijk een hoop ellende binnengehaald. Bilal, Vejinovic en Kramer geef ik nog maar even..
Toornstra twijfel?
Tuurlijk was er in het begin geen geld, maar kijk eens nu er wel geld is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoeveel geld denk je dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje zwartgallig allemaal. Deze man doet genoeg goede dingen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Half vol of half leeg. Dezelfde van Geel wist met Koeman en minimale transferkosten meermalen 2e te worden. Van Geel niet foutloos, nee, Rutten was niet de 1e keus, Gio is een gewaagde stap. Spel en resultaten Ligt ook aan trainers én spelers zelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik draai t eerder om. Prestaties op conto van de spelers , ondanks v Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is van Geel die dezelfde spelers haalde, met enige uitzonderingen daargelaten. En zeg nou eerlijk: vdH, Vejinovic, Bilal...Daar hadden we allemaal hogere verwachtingen bij? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het laatste fust staat aan de tap, nu zal er wat moeten komen anders |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wanneer sluit de transfer window? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:Het is van Geel die dezelfde spelers haalde, met enige uitzonderingen daargelaten. En zeg nou eerlijk: vdH, Vejinovic, Bilal...Daar hadden we allemaal hogere verwachtingen bij? Nee. Maar voor het gespendeerde geld hadden we ook geen wonderen mogen verwachten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Bij Feyenoord wilden ze me overal neerzetten, behalve op 10", zegt Ziyech in een openhartig interview met de Volkskrant.
Geniaal Martin, samen met Fredje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zou ook alles geloven wat die verrader roept. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is al eerder uitgelekt en nu bevestigd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De blunder van het jaar, met gevolgen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
van Geel nog steeds vakantie? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gustafson staat op die plek prima te ballen.... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Haha ja tot einde transferperiode |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hakim zal ook weten dat als je eenmaal bij Feyenoord speelt je plek moet afdwingen. Terecht dat meneertje geen garanties kreeg, krijg je nergens! Slappe bulshit van hem. Gustafson heb je meer aan, en wordt alleen maar beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 11:07 schreef MMM het volgende:"Bij Feyenoord wilden ze me overal neerzetten, behalve op 10", zegt Ziyech in een openhartig interview met de Volkskrant. Geniaal Martin, samen met Fredje. Wil ik nu van Geel zelf wel eens horen. Want ook hier weer: Ziyech blert iets en is voor een aantal hier geloofwaardig omdat ie zo lekker de usual suspect aanpakt.
Wat een klinkklare onzin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wil ik nu van Geel zelf wel eens horen. Want ook hier weer: Ziyech blert iets en is voor een aantal hier geloofwaardig omdat ie zo lekker de usual suspect aanpakt. Wat een klinkklare onzin. Is al eerder uitgelekt en nu bevestigd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk klopt het, maar Ziyech is 1 kant die het zegt. Daarmee is nog niets bevestigd.
Nou is het wel zo, als Ziyech's versie klopt, van Geel een enorme misser heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 januari 2016 - 11:07 schreef MMM het volgende:"Bij Feyenoord wilden ze me overal neerzetten, behalve op 10", zegt Ziyech in een openhartig interview met de Volkskrant. Geniaal Martin, samen met Fredje. En als hij getekend had, had op tien gespeeld en niet overal nu.
Maar hij durfde niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als een speler goed presteert op 10 en je wilt hem kopen op basis van zijn prestaties. Hoe kan je het dan in je kop halen om die jongen ergens anders neer te willen zetten?
Wat is dat voor beleid? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, ze zullen gezegd hebben, we hebben je op t middenveld nodig, dus je kan overal op t middenveld terecht komen.
Maar t is gewoon gelul, want hij is voor t geld naar Twente gegaan. Verdient daar beduidend meer en speelt nu degradatie voetbal. Succes ermee. |
|
|
|