|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb ik ook meerdere malen gelezen. En nooit andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan had hij de credits gehad. Nu heeft hij een klein aandeel gehad in zijn komst.
Anders moeten we straks ook Kazim nog dankbaar zijn, omdat hij Elia tegenkwam op vakantie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met alle respect maar als ik google op de Aarde plat dan vind ik dat. Heb meerdere interviews met Elia hoogstpersoonlijk zelf gelezen waarbij hij precies het tegenovergestelde zegt. Interviews door week/maandbladen dus gecontroleerd door desbetreffende speler plus club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kwam van de week op Feyenoord.Netwerk een interessante post tegen. Ben het niet overal mee eens, maar de bedragen kloppen wel.
quote:Van Geel aankopen sinds 2014/2015
1. Vermeer (1 miljoen, goede aankoop) 2. Hahn (gehaald als tweede keeper) 3. Bouhlarouz (gehaald als bankzitter en was daar niet eens goed genoeg voor) 4. Wilkshire (gehaald als basisspeler, maar was daar te slecht voor en verloor zijn plek) 5. Van Der Heijden (gehaald als basisspeler, inmiddels bankzitter) 6. Botteghin (2,5 miljoen) 7. Vejinovic (3,5 miljoen, basisspeler door contractsituatie Vilhena, schorsingen en zwakke concurrentie. Voorlopig zwak) 8. El Ahmadi (750.000, qua niveau goede aankoop, beleidstechnisch dramatisch want niet beter dan Vilhena en die is niets meer waard) 9. Gustafson (1,5 miljoen, leuk talent) 10. Toornstra (3,5 miljoen, gehaald als basisspeler inmiddels bankzitter) 11. Kramer (1,5 miljoen, basisspeler, maar is daar te zwak voor) 12. Basasicoklu (3,5 miljoen, gehaald als basisspeler maar zit op de bank) 13. Elia (goede aankoop) 14. Kuyt (goede aankoop) 15. Kazim (gehaald als basisspeler, inmiddels te slecht voor de bank)
17.750.000 voor 15 aankopen. Van die 15 aankopen zijn er 8 basisspeler. Van de huidige 8 basisspelers zijn er 3 (Vejinovic, Kramer en Botteghin) voorlopig niet van topclubniveau. Botteghin krijgt dan van mij nog wel het voordeel van de twijfel maar oké.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een lading bagger krijgt deze man toch over zich heen.
Allemaal valse sentimenten en emotioneel geleuter waarbij de feiten zeer eenzijdig geïnterpreteerd worden. En uiteraard zo negatief mogelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 19:46 schreef Barabas het volgende:Wat een lading bagger krijgt deze man toch over zich heen. Allemaal valse sentimenten en emotioneel geleuter waarbij de feiten zeer eenzijdig geïnterpreteerd worden. En uiteraard zo negatief mogelijk. Kies uw zondebok: Van Geel Van Bronckhorst Wouters Van Gastel Gudde Vilhena Kazim Immers El Ahmadi Nelom Vermeer Vejinovic Kramer Achahbar ... .. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe meer zondebokken in bovenstaand rijtje ... des te meer op conto van de verantwoordelijke man. Ik ben er uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vergeleken bij deze mensen was Adolf een schatje.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Kies uw zondebok: Van Geel Van Bronckhorst Wouters Van Gastel Gudde Vilhena Kazim Immers El Ahmadi Nelom Vermeer Vejinovic Kramer Achahbar ... .. . Achabar valt af,dan blijven er best nog een aantal over idd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verraders die de club kapot maken.... allemaal! Anass incluis... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aanvulling op lijst Stylzz: - fonteinen in Rome - schorsing Uefa - Joke Bruijs - 9 miljoen uit te geven - Joris Mathijsen - Gio van Bronckhorst - Fred Rutten - 2-2-3-4 ranking |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je vergeet het hondje van de toiletjuffrouw... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
F*ck ja.... thanks voor de reminder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis allemaal de schuld van Muldert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je mist hem echt hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm nee eigenlijk niet..😏 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:Van Geel is niet van de verrassende namen, nee. Het scoutingsapparaat heeft ook geen wereldschokkende spelers geboden. Spelers willen niet idd. Doet die Brands daar in dat lampegat weer beter. Maar heeft ook meer geld liggen. En, zoveel eigen jeugd kan er daar dus niet aan bod komen V Geel is de man van de uitgesleten paadjes. Old boys network en nooit buiten de box. Alles buiten de box is wat hem aangedragen is. Martin zn ouwe cluppies is waar hij zijn contacten heeft dus die blijft spelers met een vaak Amsterdamse achtergrond binnenhalen. Arie vd Heijden FFS😝 Het zijn nu eenmaal die namen die hij in zijn adressenboek heeft staan. En nog wat : Wie nam hij mee toen hij van Roda kwam ? Vormer. Toen 1 van de besten uit de selectie. Bij de Vermeer transfer heeft hij wss ook gebruikt gemaakt info/contacten die hij ongetwijfeld nog steeds binnen die club had. En dat is een kunstje dat hij al op meerdere plaatsen flikte dus 10 tegen 1 dat hij dit wanneer hij bij ons opstapt zal (proberen ) te herhalen want hij heeft al aangetoond een enorm gewoontedier te zijn. Voelde me unheimlich bij zijn aantreden en dat voel ik me nog steeds als ik de man zie of ik hem hoor praten. Het is en blijft een gladjanus imo. Fijn dat hij ons gesaneerd heeft and all that maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij als puntje bij paaltje komt Feyenoord gewoon een poot uitdraait als hij daar beter van wordt. Veel wat ik nu zeg is op gevoel gebaseerd en puur speculatief, maar ik wilde het toch effe delen 😏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijne vakantie he Bassie 😎
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je vorige post was stukken beter ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja Martin heeft het er maar druk mee.
Best moeilijk, je eigen gehaalde teringzooi van de hand doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T lijstje wordt elk jaar langer ipv korter. Druk druk. En maar jeugdspelers vastleggen en tussentijdse opwaarderingen. Knap hoor. PFFF |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij is druk bezig met De Guzman! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vraagt z'n vrouw ook elke nacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zie ik niet komen in de winterstop. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ik denk het ook niet. Maar het zou wel een geweldige aanvulling zijn. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Kwamen we vorige week dinsdag op Schiphol tegen, dus is waarschijnlijk al rond. Kwestie van tijd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niemand wil mijn spelers Eric, Niet een app terug gehad.
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Druk druk druk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee Anass je mag niet weg, stel je voor zeg dat je slaagt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wil zelf niet weg geile en vechten voor zijn kans. Prima toch? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke speler heeft een kans. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin: Fer en een scorende spits dat is genoeg voor de COOLSINGEL |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bel jij Martin even bluffer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ferleden Zeit, laat hem maar lekker naar Twente gaan kan ik hem lekker uitfluiten die .... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou, genoeg om de 3e plek zeker vast te houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb t niet gelezen, als ik hem was ging ik weg, zinloos zo. Andersom geldt dat ook voor Feyenoord. |
|
|
|