|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik hoorde dat 3 blanke spelers de kleedkamer binnen liepen met een witte puntmuts over het hoofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klaverjassen komt ook weer helemaal terug |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nee dat is ook zo piet maar als er iets is wat nu het geval is zijn we niet bang om wat tegen zo n goozer te zeggen .Wat ik merk is dat ook binnen de spelers groep gewoon bang van hem zijn en met hem mee slijmen toch klazientje daar teerd hij op.Maar als hij jongens als de wolf of juist peter bos en of van hanegem israel in zijn gelederen had dan had hij nog niet eens een maand gespeeld binnen de club. De grootste hufter die ik ooit bij feijenoord gehoord en gezien heb wat een bagger die man.Verder ik denk dat het met Martin niet gaat goed komen zijn aankoop beleid is ver beneden peil.Wat die branyschopper nu gekost heeft hadden we beter af geweest met Guidettie. ik blijf er op terug komen om aan te geven wat het verschil is tussen hem en Kramer leg die centen is bijelkaar had die Ziyech gehaald ik ben geen voorstander van Tapia ook een blesseure gevoelige jongen .Haller niet ook een topper maar wel meer voetbal vermogen . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedoelde niks verkeerds met mijn berichtje over kliekjes hoor overigens. Meer als reactie op Stylzz die het had over coalities die Kazim steunen, denk ik namelijk ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat t dan allemaal gekleurden zijn doet er niet toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopelijk houdt de RvC wel n dossier bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 miljoen jaarsalaris voor Kazim...Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Onbegrijpelijk. Dat zet de hele salarishuishouding in de selectie op z'n kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was eigenlijk zo duidelijk als wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op, Geile, zoveel onbenul zou je ook van van Geel niet verwachten. Hooguit dat ie met Kazim in 2014 en Kramer 2015 paniekaankopen deed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb t meerdere malen aangegeven Henk. Toen was ik gek. Ben ik ook wel. maar toch :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet ik, maar het gaat er om dat salarishoogtes op redelijke betrouwbaarheid worden gebaseerd. Nu het in de pers wordt genoemd, vanuit diverse media, ja dan wordt het aannemelijk. Bronnen en feiten, weet je toch?
Gek is gezond. Word je heel oud van. Mazzelpik! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verfrissend dit dat jullie het eens een keer met elkaar kunnen vinden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , bij mijn staan discussies en t met elkaar kunnen vinden ver uit elkaar, ik denk eigenlijk bij Henk ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal best, maar het druipt er nu wel vanaf.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) Wacht maar n paar weken af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat toch niet stoken in een goed huwelijk he, Bos? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
zo lang Martin spelers blijft kopen uit de subtop zal feijenoord never nooit niet kampioen worden.Dat is nu wel bewezen lijkt mij uit de laatste 5jaar begrepen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En al helemaal niet voor een habbekrats zo als Tapia',Het lijkt mij verstandiger om zeyech te halen kost wat meer maar dan hebje ook wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We roepen makkelijk 'Ziyech halen' maar die man verkast niet meer binnen Nederland. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Lijkt me ook onhaalbaar. Ook al krijgt hij 100x per dag het advies naar Feyenoord te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N week of 4 terug solliciteerde hij openlijk. Dus dan ben je weer gewoon niet op tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, die wilde niet naar ons, althans ik maakte dat er niet uit op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat vind ik van jou niet erg. Maar van n TD die 8 uur per dag voor Feyenoord in loondienst is op z'n minst zeer slordig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had vorig jaar al bij ons moeten spelen. Maarja, toen hadden we Immers op 10. Haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2016 - 21:50 schreef van geil het volgende:Dat vind ik van jou niet erg. Maar van n TD die 8 uur per dag voor Feyenoord in loondienst is op z'n minst zeer slordig. Of t was er gewoon niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zekers. Tapia binnenhalen voor 2,5 plus bonussen en bla bla. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plevla @Plevla1985 4 u4 uur geleden @MikosGouka Vergeet de scouting niet.
Mikos Gouka @MikosGouka 4 u4 uur geleden @Plevla1985 die valt onder Van Geel en daar is hij erg tevreden over
Tevreden over de scouting?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AD niet geld maar n toekomstplan houdt vooralsnog Vilhena tegen om bij te tekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee, heb t amper gelezen en ben nogal aangeschoten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat houd je normaal ook niet tegen 😝 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik naar kantoor, beetje hetzelfde |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: AD, need I say more? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was toch wel bekend dacht ik? Vilhena wil niet blijven omdat ie zijn basisplek was kwijtgeraakt. En ook nu beslist geen zekerheidje. Valt van zowel Feyenoord (dat ie zijn basisplek toen kwijtraakte, vond ik niet gek, bracht te weinig) en hijzelf (dat ie meer wil spelen) wel te begrijpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Helemaal niet. Je bent 21 jaar en voetballer. Welk toekomstplan wil je dan hebben?
Je bent speler van Feyenoord 1. Belangrijke speler in de selectie, maar je bent 1 van de vier personen, die aanspraak maken op drie posities op het middenveld. Aan jou om aan te tonen dat je daar moet spelen.
Dat lijkt mij voldoende. Los van salaris en doorontwikkeling daarop etc. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Helemaal niet. Je bent 21 jaar en voetballer. Welk toekomstplan wil je dan hebben? Je bent speler van Feyenoord 1. Belangrijke speler in de selectie, maar je bent 1 van de vier personen, die aanspraak maken op drie posities op het middenveld. Aan jou om aan te tonen dat je daar moet spelen. Dat lijkt mij voldoende. Los van salaris en doorontwikkeling daarop etc. Er moet wel een plaatje geschetst worden, wat zijn rol kan zijn binnen het team, hoe zijn toekomst eruit ziet bij de club, hoe de club er binnen nu en 1-2 jaar uit ziet. En ik vind daarbij dat hij hoort te spelen, zeker met zijn huidige vorm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:30 schreef MMM het volgende:[..] Er moet wel een plaatje geschetst worden, wat zijn rol kan zijn binnen het team, hoe zijn toekomst eruit ziet bij de club, hoe de club er binnen nu en 1-2 jaar uit ziet. En ik vind daarbij dat hij hoort te spelen, zeker met zijn huidige vorm. Je gaat niet tegen een speler zeggen: Je speelt hoe dan ook. Dit is je positie, als je daar de beste speler bent en dat toont, dan speel je. Anders niet.
Pamper mentaliteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Je gaat niet tegen een speler zeggen: Je speelt hoe dan ook. Dit is je positie, als je daar de beste speler bent en dat toont, dan speel je. Anders niet. Pamper mentaliteit. Zeggen dat hij hoe dan ook speelt, kan ook absoluut niet. Maar vorig jaar had hij toch wel wat meer in de basis mogen staan, als je anderen zag schutteren.
Ik denk ook dat hij zondag speelt. Wat denk jij, als je objectief kijkt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Objectief gezien denk ik dat Gio wel moet. Ook met het belang wat er achter zit.
De vraag is alleen wie hij dan slachtoffert. Want op de positie van Vejinovic komt hij eigenlijk niet tot zijn recht. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Heb je afgelopen zondag niet gekeken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:Objectief gezien denk ik dat Gio wel moet. Ook met het belang wat er achter zit. De vraag is alleen wie hij dan slachtoffert. Want op de positie van Vejinovic komt hij eigenlijk niet tot zijn recht. Klopt, ben ook benieuwd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin is gespot op Schiphol, benieuwd waar ie heen is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: MMM, ik quote mezelf maar even....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|