|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 11:57 schreef Stylzz het volgende:[..] Je gaat niet tegen een speler zeggen: Je speelt hoe dan ook. Dit is je positie, als je daar de beste speler bent en dat toont, dan speel je. Anders niet. Pamper mentaliteit. Ga jij nu op de bank zitten en mag niet meer schrijven..Ik zet Piet de Paler in de basis.. Niet meer schrijven he..
Als jij nou pbtjes stuurt kijk ik of je in basis terecht komt? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, heb jij de afgelopen jaren niet gekeken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je terg de coach blaag..Word voorlopig geen basisplaats .Piet in de basis! 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Even serieus ,jij snapt er werkelijk geen pepernoot van haha. Maar je schrijft wel het meest gevat en intelligentste van allemaal! Daar win je veel mee Roony! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hallo, weet je wel hoeveel intellectuelen er hier op het forum zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of ik t snap of niet, is een mening. Ik heb t nooit in Vilhena zien zitten en zie nog steeds dezelfde dingen als toen. Dat is 100% bevooroordeeld en daar ben ik me van bewust, maar dat zal niet veranderen.
Voor de rest, klopt, dank je! ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou niemand komt in de buurt van Roony ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:Of ik t snap of niet, is een mening. Ik heb t nooit in Vilhena zien zitten en zie nog steeds dezelfde dingen als toen. Dat is 100% bevooroordeeld en daar ben ik me van bewust, maar dat zal niet veranderen. Voor de rest, klopt, dank je! ;) Hahaha geen dank ... Je gaat in Vilhena aan hoop dingen voorbij..Hij is net 21 en als je zijn ontwikkeling bekijkt is hij gewoon een talent.Natuurlijk maakt hij fouten net zoals Verbeek Karsdorp Kongolo maar hij valt zeker in de categorie van deze jongens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha geen dank ... Je gaat in Vilhena aan hoop dingen voorbij..Hij is net 21 en als je zijn ontwikkeling bekijkt is hij gewoon een talent.Natuurlijk maakt hij fouten net zoals Verbeek Karsdorp Kongolo maar hij valt zeker in de categorie van deze jongens Eens hoor, dat is t ook, of eigenlijk t was een talent, maar een talent moet op een gegeven moment doorgroeien. En dat zie ik niet in m.
maar goed, mijn mening is geen feit. Ik zie t in andere spelers weer wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik twijfel met Vilhena. Meer over of het wel past bij ons. Heeft kwaliteiten , maar ook grote manco's . Manco's die bij n andere club en spelers misschien te verwaarlozen zijn, maar ons vaak kwetsbaar maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn manco's maken m geschikt voor een tien denk ik, maar daar mist hij weer de finesse voor. Ook 1 van de redenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat ben ik met je eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:38 schreef van geil het volgende:Ik twijfel met Vilhena. Meer over of het wel past bij ons. Heeft kwaliteiten , maar ook grote manco's . Manco's die bij n andere club en spelers misschien te verwaarlozen zijn, maar ons vaak kwetsbaar maken. Blij dat Ziyech niet komt dan;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar zit nogal n gif in hoor. En houdt meer tegenstanders bezig dan wie dan ook in de Eredivisie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:38 schreef van geil het volgende:Ik twijfel met Vilhena. Meer over of het wel past bij ons. Heeft kwaliteiten , maar ook grote manco's . Manco's die bij n andere club en spelers misschien te verwaarlozen zijn, maar ons vaak kwetsbaar maken. Klopt in een goed team kan hij het niveau aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, die zou je kunne gebruiken. Maar t Lulring risico is hier te groot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja. Beter georganiseerd ,compacter en meer voetbal, dan zou hij beter tot uiting komen denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:39 schreef Stylzz het volgende:Zijn manco's maken m geschikt voor een tien denk ik, maar daar mist hij weer de finesse voor. Ook 1 van de redenen Zie geen 10 in hem ,meer een Davids / Gatuso of Nigel de Jong type. Maar dat word nog stevig door ontwikkelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 19:44 schreef van geil het volgende:[..] Daar zit nogal n gif in hoor. En houdt meer tegenstanders bezig dan wie dan ook in de Eredivisie. Zo eentje hebben wij ook he. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weet niet wie je bedoelt, ik zie er geen een in de verste verte . Dus help me even. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wordt onze topper. Niks geen ziejek Sterker nog, die kan wel eens beter worden dan hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel potentie, maar helaas is Ziyech verder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je had me tuk... ik zat echt te denken wie wie ? wie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..onze enige echte rebel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena heeft echt anderhalf jaar abominabel gespeeld he. En zelden beslissend en het meest ergelijke was dat ie mee verdedigen niet kan uitvoeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duur bankje morgen Martin. Vejinovic, Toornstra, Bilal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien niet leuk om te horen, maar als we nu gewoon jeugd er bij gaan zetten. 3 of 4 e plaats maar dan wel met perspectief. En mensen met hopelijk een feyenoord hart. Ik zu nu namen als Tapia en andere net niet voetballers. Of blijven we nu hangen en hoop hebben op die eene topper die het nog niet is of nooit wordt.? Bilal, vejnovic,en ik noem hem ook dan maar Kazim......het komt er niet uit en is onze jeugd veel slechter ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk zo maar dat Vejinovic speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Denk dat AD wel gelijk heeft met de opstelling. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou voor t eerst zijn :) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Zweden voor die keerpert vermoedelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:Vilhena heeft echt anderhalf jaar abominabel gespeeld he. En zelden beslissend en het meest ergelijke was dat ie mee verdedigen niet kan uitvoeren. Dat heb je met talenten uit eigen jeugd.Wel jammer dat aankoop Marko Veijnovic (3,5 miljoen) op de bank gehouden word door onze eigen Tony |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ga alsjeblieft een nieuwe spits halen. Manman.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij ligt er n bom onder de selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kopen kopen kopen Martin. Wel middelmaat uiteraard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat maar gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat gaat van Geel deze week doen ik hoop wel op een paar betere spelers dan Tapia zeker een spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is toch al te laat.
Lekker weer een Zweeds keepertje halen voor 1,5 jaar. Transfervrij, dus zal wel flink verdienen. |
|
|
|