|
|
RenatoBos
|
|
|
In het Alphense Parktheater waren gisteravond Ronald Koeman en Martin van Geel te gast bij de businessclub van ARC, ARC de Triomphe.
Een avond waarop de trainer en technisch directeur van Feyenoord een aantal opmerkelijke uitspraken doen.
John Kroes ijsbeert wat heen en weer op het podium van het Parktheater. Om zijn nek heeft de voorzitter van ARC de Triomphe een sjaal van Feyenoord, naast ARC de favoriete club van de notaris. Het is even voor achten en Kroes wacht in spanning op wat de avond zal brengen.
Dan gaan de deuren van het theater openen en stromen de geïnteresseerden binnen. Aan belangstelling geen gebrek. En dat terwijl het Nederlands elftal moet spelen tegen Roemenië én de entreeprijs met 35 euro aan de hoge kant lijkt. Maar waar er mensen aanwezig zijn van een businessclub, zit er geld in de portemonnee. En dus een stampvol Parktheater. Volgens Kroes waren er zelfs meer aanmeldingen dan plaatsen en moesten er belangstellenden worden teleurgesteld.
Dan de hoofdmoot. Ronald Koeman en Martin van Geel komen het podium op. Geflankeerd door de gespreksleiders van de avond, Neal Petersen (journalist en Alphenaar) en Jan Dirk Stouten (verslaggever van RTV Rijnmond en Feyenoord-watcher). Vooral Stouten, tijdens de aankondiging op een groot scherm Jan-Dirk Schouten genoemd, heeft veel het woord. Hij ontlokt Koeman en Van Geel enkele pikante uitspraken.
Ervaring
Over wie er kampioen gaat worden in de eredivisie bijvoorbeeld.,,Feyenoord wordt kampioen,'' is Koeman stellig. En over de concurrenten. ,,PSV heeft meer ervaring dan wij, maar dat zie je niet altijd terug in het gedrag van de spelers,'' zegt Koeman.
Ook Johan Derksen, inwoner van Oudewater en de hoofdredacteur van Voetbal International, komt ter sprake. ,,Ik lek niet naar de pers, dus heeft hij geen gevoelige informatie,'' zegt Van Geel, die door Derksen regelmatig te kakken wordt gezet op televisie. ,,Daarom kom ik ook niet meer in zijn programma,'' verklaart de technisch directeur.
,,Derksen maakt mensen kapot,''zegt Koeman, die zich na het WK in Brazilië in 2014 wel de opvolger van bondscoach Louis van Gaal ziet worden. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel verwacht een drukke zomer: Daar ga ik vanuit, ja'
Fiorentina heeft een bod van zon zes miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Jordy Clasie, maar volgens Italiaanse media wil AC Milan er al zeven betalen. In Engeland wachten ze rustig het antwoord van Feyenoord af, voordat clubs als Swansea City en Liverpool zich in de strijd gaan mengen. Het spel van wheelen en dealen is begonnen. Clasie is de eerste, maar straks volgen Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en misschien ook nog wel Daryl Janmaat.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman onderkent het gevaar. Morgen (donderdag) heeft hij na alle interlands zijn spelersgroep weer compleet en zal hij in de kleedkamer het woord nemen. Wij kunnen dit soort berichten niet tegenhouden, beseft Koeman, maar ikweet wel hoe het spel wordt gespeeld. Ook de omgeving van de spelers heeft hierin een rol. Ik zal ze verzoeken daarmee rekening te houden, want de focus moet liggen op de laatste zeven wedstrijden, niet op een eventuele transfer, aldus Koeman.
Als de trainer zijn spelers heeft gesproken, schuift Clasie aan bij Martin van Geel. Het bod van Fiorentina ligt er en moet worden bediscussieerd. Dat is zoals het is, zegt de technisch directeur van Feyenoord. We horen wel hoe Jordy erover denkt, maar als het aan ons ligt parkeren we de gesprekken tot na het seizoen. Ook ik vind dat onze spelers hun aandacht bij de wedstrijden moeten houden. Net zoals Koeman kent Van Geel het mechanisme. Het bod van Fiorentina was nog niet binnen of het lag op straat. Wij weten hoe het spel gespeeld wordt en weten ook hoe we daarmee moeten omgaan.
Van Geel verwacht een drukke zomer. Daar ga ik vanuit, ja, zegt hij. Laat ik even vooropstellen dat wij iemand willen en hoeven te verkopen, maar tegelijkertijd hebben we ook te maken met spelers en de interesse van clubs die bereid zijn een som geld te betalen die wij niet kunnen weigeren. Daarom staan wij er relaxed in, je moet ook durven verkopen. Ik heb dat altijd zo gedaan, soms moet je geen nee zeggen, omdat je met het geld dat je krijgt ook weer je eigen elftal kunt versterken.
Van Geel verwacht geen uittocht. Omdat we zo sterk in onze schoenen staan dat we niet overal ja op hoeven te zeggen. Wij willen ons elftal bij elkaar houden, zodat we ons verder kunnen ontwikkelen. Maar als dat niet lukt, is er geen man overboord. Vorig jaar raakten we vier spelers kwijt en wij staan er nu gewoon weer tussen. Daarmee wil ik niet zeggen dat we nu wéér vier spelers laten gaan, maar het zegt ook dat we niet bang hoeven te zijn. Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Wij kunnen geen Cillessen of Tyton halen en vervolgens op de bank zetten"
Erwin Mulder hoeft niet te vrezen voor zijn plek in de selectie van trainer Ronald Koeman. De doelman is momenteel eerste keeper bij Feyenoord en technisch directeur Martin van Geel heeft laten weten in de zomerstop niet op zoek te gaan naar een reservedoelman.
"Daarvoor hebben we gewoon het geld niet", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "We kunnen geen Jasper Cillessen of Przemyslaw Tyton halen voor miljoenen en ze vervolgens op de bank zetten. Wij geloven nog steeds in de ontwikkeling van Erwin Mulder."
Daarnaast liet Van Geel weten dat de Rotterdammers niet van plan zijn om Wesley Verhoek te verkopen. "Die speelt hier gewoon nog volgend seizoen. Degenen die moeten vertrekken zijn Kelvin Leerdam. Kamohelo Mokotjo, Guyon Fernandez en Sekou Cissé. Voor de rest hebben we iedereen nodig." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote: Vind ik ook. Maar ik zou er als Feyenoordfan niet voor terug willen deinzen om een mooi bod uit de markt af te wijzen. Zeker niet als die komt voor een speler Als Martins Indi of De Vrij, gezien de reeds beschikbare achtervang. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proberen ze vast te houden en wat in Europa laten zien is ook niet verkeerd, verdien je ook al gauw een paar miljoentjes mee en je houdt je spelersgroep bij elkaar. Je kunt ze daarna nog voor meer verkopen als ze zich in de kijker gespeeld hebben.
Bij nader inzien, na gisteravond natuurlijk tegen VVV weet ik het natuurlijk nog niet zo van dan ben je ook direct klaar in Europa op zo'n niveau maar laten we daar maar snel proberen overheen te zetten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 09:22 schreef eko-sporter het volgende:[..] Vind ik ook. Maar ik zou er als Feyenoordfan niet voor terug willen deinzen om een mooi bod uit de markt af te wijzen. Zeker niet als die komt voor een speler Als Martins Indi of De Vrij, gezien de reeds beschikbare achtervang. Zoals zij nu spelen hoef men daar niet bang voor te zijn. Dan gaat er zeker geen bod komen voor de desbetreffende spelers ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 09:03 schreef RenatoBos het volgende:"Wij kunnen geen Cillessen of Tyton halen en vervolgens op de bank zetten"[ afbeelding ] Erwin Mulder hoeft niet te vrezen voor zijn plek in de selectie van trainer Ronald Koeman. De doelman is momenteel eerste keeper bij Feyenoord en technisch directeur Martin van Geel heeft laten weten in de zomerstop niet op zoek te gaan naar een reservedoelman."Daarvoor hebben we gewoon het geld niet", aldus Van Geel in gesprek met Voetbal International. "We kunnen geen Jasper Cillessen of Przemyslaw Tyton halen voor miljoenen en ze vervolgens op de bank zetten. Wij geloven nog steeds in de ontwikkeling van Erwin Mulder." Daarnaast liet Van Geel weten dat de Rotterdammers niet van plan zijn om Wesley Verhoek te verkopen. "Die speelt hier gewoon nog volgend seizoen. Degenen die moeten vertrekken zijn Kelvin Leerdam. Kamohelo Mokotjo, Guyon Fernandez en Sekou Cissé. Voor de rest hebben we iedereen nodig." Bron:Soccernews Dat het ter sprake komt zegt al genoeg over Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 10:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zoals zij nu spelen hoef men daar niet bang voor te zijn. Dan gaat er zeker geen bod komen voor de desbetreffende spelers ... Da's dan een geluk bij een ongeluk. :-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja zo kan je het ook formuleren ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 10:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zoals zij nu spelen hoef men daar niet bang voor te zijn. Dan gaat er zeker geen bod komen voor de desbetreffende spelers ... Of in ieder geval veel lager dan Feyenoord wenst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geeft zeker iets aan ja inderdaad.. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Gisteravond heb ik genoten van Mulder .redding 21e minuut was fantastisch en ik zat er recht achter . Tuurlijk hoop ik dat Koeman en v.Geel gelijk krijgen . En dat de godvers op M. verleden tijd zijn .Iedereen blij ,mooi toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de lat ligt wel erg laag. haalt n voldoende en iedereen gaat uit z'n dak.speelronde 29. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 17:36 schreef broer van Ted het volgende:Gisteravond heb ik genoten van Mulder .redding 21e minuut was fantastisch en ik zat er recht achter . Tuurlijk hoop ik dat Koeman en v.Geel gelijk krijgen . En dat de godvers op M. verleden tijd zijn .Iedereen blij ,mooi toch Het zal helaas alleen maar incidenteel gebeuren dat Erwin Mulder zulke wedstrijden gaat keepen ... Dus daarom is ie niet geschikt om de eerste keeper bij Feyenoord te blijven als men verder wil. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 april 2013 - 11:12 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het zal helaas alleen maar incidenteel gebeuren dat Erwin Mulder zulke wedstrijden gaat keepen ... Dus daarom is ie niet geschikt om de eerste keeper bij Feyenoord te blijven als men verder wil. Daar geef ik je dan wel weer gelijk in. Ik maak er geen gewoonte van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd hoe Martin de contracten van De Vrij en Clasie gaat verlengen, ze geven allebei aan te willen verlengen maar dat er wel wat tegenover moet staan..
Liever eigen jeugd belonen met meer salaris dan die transfervrije spelers hoge salarissen geven.
En het versterken van de selectie als er spelers vertrekken, ben benieuwd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2013 - 12:22 schreef MMM het volgende:Ben benieuwd hoe Martin de contracten van De Vrij en Clasie gaat verlengen, ze geven allebei aan te willen verlengen maar dat er wel wat tegenover moet staan.. Liever eigen jeugd belonen met meer salaris dan die transfervrije spelers hoge salarissen geven. En het versterken van de selectie als er spelers vertrekken, ben benieuwd. bij de vrij gaat t volgens mij om n transferclausule.die zit al aan de top na diverse opwaarderingen.. verder helemaal mee eens...
maar wat n slechte timing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van van Geel.en domme uitspraken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Niet mee eens, dat heet beleid maken en naleven, doet hij uitstekend! grote bek als speler wegwezen niemand is groter dan de club ook niet de vrij clasie of BMI! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vlaar ging weg de vrij nam het moeiteloos over in zijn 2de seizoen kijk ff in onze jeugd! De vrij is zo vervangen...... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het bulkt van de aanwas.....Feijenoord is binnen 3 jaar schulden vrij geworden na aankomend jaar binnen nu en 7 jaar is Feijenoord weer terug op een hoog niveau in Europa! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neemt niet weg dat zijn timing een slechte invloed op de resultaten van de laatste wedstrijden kunnen hebben, had ie toch effe mee kunnen wachten niet of wil hij daarmee iets forceren? |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Van geel.. Top of flop..
Wanneer hij weer de hele selectie verkoopt wordt ik er wel moe van en heeft hij in mijn ogen gefaald.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
'Jouw ogen' zijn gelukkig niks waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 11:24 schreef Milo het volgende:Niet mee eens, dat heet beleid maken en naleven, doet hij uitstekend! grote bek als speler wegwezen niemand is groter dan de club ook niet de vrij clasie of BMI! en zeker van Geel niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 13:25 schreef VVout het volgende:Neemt niet weg dat zijn timing een slechte invloed op de resultaten van de laatste wedstrijden kunnen hebben, had ie toch effe mee kunnen wachten niet of wil hij daarmee iets forceren? kijk,dat vind ik helder nagedacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hup van Geel. Hup Clasie. Hup Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden maar daden, daarna wordt je met Euro's beladen!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 18:42 schreef Wim2 het volgende:Van geel.. Top of flop.. Wanneer hij weer de hele selectie verkoopt wordt ik er wel moe van en heeft hij in mijn ogen gefaald.. Bij mijn weten heeft Van Geel dat nog geen 1x gedaan. Van 'weer' is dan dus dan sowieso geen sprake. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zakkenvullert voor zichzelf en vrienden...
Scrooge voor echte Feyenoorders...
groet Jordy |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bedoel je dit ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moest effe mijn culturele vorming opschaven, ok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
van geil jij heb wel altijd iets te zeiken over v.geel,kan jij het beter!!!!!!! heb eens respect voor het werk wat die doet of ken jij daar niet bij met je botte verstand. En als die clasie en de vrij wil verkopen zowat,ze gaan toch wsel aan het eind van het seizoen weg,en laat mvg nu maar handelen daar is die wel goed in zo zijn we in een ommezwaai schulden vrij en ook komt er weerr nieuw talent aan ,dus zeur niet zo man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin van Geel in gesprek met verslaggever Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17 minuten lang een logisch verhaal. Niks mis mee. Logisch beleid. En met financieel bewustzijn. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:17 minuten lang een logisch verhaal. Niks mis mee. Logisch beleid. En met financieel bewustzijn. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Die gedachten bij jonge spelers vond ik zeer negatief'
Martin van Geel gaat in de zomer nogmaals in gesprek met Jordy Clasie. De middenvelder van Feyenoord staat open voor een langer verblijf in De Kuip. De technisch directeur geeft aan tegenover Voetbal International goede hoop te hebben op het aanblijven van de jonge spelmaker.
Twee jaar geleden hadden Wijnaldum en Fer een aantal argumenten om weg te gaan. Ik vond het zeer negatief voor de club dat die gedachten toen leefden bij jonge spelers. Zij dachten zich bij PSV en FC Twente beter te kunnen ontwikkelen dan hier. Ik denk dat we inmiddels hebben bewezen dat het in De Kuip óók kan'
'Fiorentina heeft een concreet bod gedaan en wij hebben met Jordy afgesproken dat we na het seizoen met elkaar zijn toekomst gaan bespreken. Als er een grote club komt die veel geld biedt voor een speler en die jongen wil zelf ook vertrekken, dan moet je daarnaar luisteren. Maar bij Clasie willen wij toch nog een poging wagen hem voor Feyenoord te behouden. Daar staat hij voor open.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel hoopt op voldoende rust voor selectie
Het einde van het seizoen nadert en bij vele spelers nemen de 'pijntjes' dan ook toe. Stefan de Vrij had in de tweede helft van de wedstrijd tussen Feyenoord en Heracles Almelo even contact met fysiotherapeut René Dannenburg en clubarts Casper van Eijck. De aanvoerder wees naar zijn knie. 'Af en toe speelt het even op', zegt De Vrij in het Algemeen Dagblad.
De verdediger denkt dat het Europees Kampioenschap met Jong Oranje in ieder geval niet in gevaar komt. Jordy Clasie speelt met een pijnlijke schouder, maar ook hij zal zich na afloop van het seizoen gewoon melden bij Jong Oranje.
'Wij zitten met een dubbel gevoel', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Wij willen graag dat spelers een goede rustperiode kunnen krijgen om weer topfit aan de voorbereiding te kunnen beginnen. Maar wij zijn uiteraard ook trots dat Feyenoord zo veel spelers levert aan de nationale elftallen.'
Een goede rustperiode lijkt een must voor de spelers van Feyenoord, want de belangrijke wedstrijden laten niet lang op zich wachten. 'Kijk maar naar afgelopen seizoen met de Europese duels met Dinamo Kiev en Sparta Praag. Daar wil onze technische staf al een selectie die er helemaal klaar voor is.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'We zullen geen spelers aantrekken'
Feyenoord zal komende zomer geen spelers aantrekken. Alleen als de club verkoopt, zal technisch directeur Martin van Geel zich roeren op de transfermarkt. 'Maar dan gaan we alleen voor kwaliteit. Als we dat niet kunnen halen, dan doen we niks,' zegt de sportieve beleidsbepaler van de Rotterdammers tegenover RTV Rijnmond.
Mocht Feyenoord de selectie alsnog willen versterken, zal het zich opnieuw richten op spelers die gehuurd moeten worden, weinig kosten of tot de categorie transfervrij behoren. 'Dat is geen tegenvaller voor mij. We zijn in de gelukkige omstandigheid dat bij een verkoop een bepaald percentage geherïnvesteerd kan worden. Dat was tot afgelopen januari niet eens aan de orde. We hebben eerst voor 21 miljoen moeten verkopen voordat we Graziano Pellè voor 2,1 miljoen hebben kunnen kopen. Dus we zijn al een stuk verder, maar nog lang niet zo ver dat we een pot met miljoenen hebben liggen.' 'We weten inmiddels ongeveer hoe ons budget er volgend jaar uitziet. Ik denk dat wij tegen de stroom van de recessie in, toch een positieve stap kunnen maken in ons budget. Dat zullen we absoluut inzetten aan de voetbalkant. We willen niet alleen saneren, maar ook gaan investeren om die laatste stap te maken richting de absolute top in Nederland,' vervolgt Van Geel, die daarmee onder andere doelt op het langer binden van enkele bepalende spelers in De Kuip. Dan gaat het vooral om Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Bruno Martins Indi.
'We gaan binnenkort spreken met Stefan. Hij is de eerste jongen uit de basis die een aflopend contract heeft in de zomer van 2014. We zijn nog steeds aan het bouwen met Feyenoord. De afgelopen maanden zie je dat een aantal spelers nog tijd nodig heeft om die stap naar het buitenland te maken. Ik denk dat zij zelf ook tot dat besef komen. Het is wel zo dat deze spelers onder contract staan bij Feyenoord. Ik ga er dus alles aan doen om deze spelers te behouden waardoor we volgend jaar wellicht weer een stap kunnen maken. Maar het blijft wel voetbal. Als echt hele grote clubs komen met grote transfersommen, dan zul je daarnaar moeten luisteren.'
Van Geel zal ook om de tafel gaan met Jordy Clasie, die niet akkoord ging met de contractaanbieding die hij eerder kreeg voorgeschoteld. Van de jonge international is bekend dat Fiorentina concrete belangstelling in hem heeft getoond. 'Wij gaan voor hem de grens opzoeken. Jordy wil graag blijven en wij willen dat hij blijft. Daar hebben we elkaar al gevonden. We zullen moeten kijken of we dat op elkaar kunnen leggen.'
'Ook voor Stefan zullen wij onze grenzen opzoeken, maar voor niemand zullen we erover heen gaan. Dat doen wij niet, met alle respect voor de spelers. Als we er niet uitkomen, dan moeten we andere stappen zetten. Dus verkopen. We moeten zien te voorkomen dat spelers van dit kaliber transfervrij weglopen. Dat is zakelijk, maar wel heel duidelijk naar elkaar toe,' aldus de td van Feyenoord. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
krijgt onverwacht twee enorme meevallers. n tas geld uit Zwolle met 500000 euro lucht in de salarisbegroting. en n dikke 600000 aan extra tvgelden door het dramaseizoen van AZ. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik van Geel goed begrijp dan investeert hij eerder in het behoud van spelers (hogere salariskosten) dan in nieuwe spelers kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat doet hij goed. Vandaag maakt Clasie bekend dat hij een jaartje extra blijft. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2013 - 12:35 schreef Stylzz het volgende:En dat doet hij goed. Vandaag maakt Clasie bekend dat hij een jaartje extra blijft. 2 jaartjes hoop ik.. anders stellen we het maar uit met een jaartje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft nog een contract voor 2 jaar. Dus 1 jaar is prima extra. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
en de vrij ook nog even bijtekenen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Nog geen interesse in Cissé en Fernandez'
Het zal voor Feyenoord niet makkelijk worden om in de zomerstop af te komen van Guyon Fernandez en Sekou Cissé. De clubleiding van de Rotterdammers liet eerder al weten dat beide spelers mochten vertrekken, maar tot nu toe toonde nog geen enkele club interesse in de spelers.
"We zijn bereid met elke partij te praten, maar er heeft zich nog geen club gemeld voor Sekou of Guyon", zo tekende Voetbal International woensdag op uit de mond van Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
Daarnaast sprak Van Geel over Anass Achahbar. De club hoopt de spits in de zomerstop te verhuren. "Anass moet nu gaan spelen. We zullen hem uitleggen dat die stap voor zijn carrière het beste is", zo besloot Van Geel. Dit seizoen kwam de negentienjarige speler niet verder dan acht wedstrijden voor de Rotterdammers. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Die argentijnse voetballer Iván Marcone van de club Arsenal de Sarandí moet Martin van Geel aannemen. Dat is een goeie voetballer man. |
|
|
|