BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 29 januari 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 01:19 schreef FR-Henk het volgende:
Gio en z'n maten zijn hiervoor verantwoordelijk.
Deze spelers kunnen tezamen veel beter.
Precies Henk.
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 00:00 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

And you know you are;-)
Verder ga ik niet op het "confronterende" gewauwel van jou.
Ach knul, ik ga al zoveel jaren. Dat jij mij zo noemt doet me echt heel erg weinig.

En dat je er niet genoeg op in gaat zegt eigenlijk al genoeg. Je kan er niets tegenover brengen. Tevreden met middelmaat en helemaal van de kaart dat jouw held Immers hier niet meer zit.

Lekker weer voor de TV aankomende zondag?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door MMM --
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 29 januari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 08:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Ach knul, ik ga al zoveel jaren. Dat jij mij zo noemt doet me echt heel erg weinig.

En dat je er niet genoeg op in gaat zegt eigenlijk al genoeg. Je kan er niets tegenover brengen. Tevreden met middelmaat en helemaal van de kaart dat jouw held Immers hier niet meer zit.

Lekker weer voor de TV aankomende zondag?
Tegen zoveel domheid kan ik niet op MMM. Ik geef je gelijk ;-)
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 08:28   quote  deeplink  
Jammer dat je er niet op ingaat, wat gewoon veel zegt.

Nogmaals mijn vraag: En zeg eens eerlijk, 1 fantastische helft dit seizoen. Zou dat misschien kwaliteit zijn?
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 08:56   quote  deeplink  
Je mag me een lul vinden en dat vind je ook, heb ik absoluut geen problemen mee want dat mag en valt deels te begrijpen omdat je me te vaak te negatief vind. Dat ik vaak negatief ben is waar, maar wees nu echt eens eerlijk: Kan je positief zijn na opnieuw een seizoen waarin opnieuw niet om de titel gespeeld word, terwijl er voldoende geïnvesteerd is qua geld?

Moeten we dan positief blijven, maar blijven klappen of zoeken naar de oorzaak? Ik vind dat van Geel opnieuw gefaald heeft met een vracht aan middelmaat.

Gio, of beter de hele staff, lijken geen plan te hebben wat ze nou willen en kiezen nog teveel voor domme krachten. Plus niet het vermogen om iets om te zetten.

De selectie zit vol met middelmaat, maar er lopen er nu ook een paar waar je meer van kan rn mag verwachten maar helemaal niets laten zien.

Er moet van de zomer weer heel veel gebeuren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 09:08   quote  deeplink  
MMM, jij schrijft meermalen vanuit oprechte teleurstelling en betrokkenheid. En je ziet spelers wel of niet zitten. Dat is de Feyenoord-supporter ten voeten uit. Duidelijk en eerlijk als wat.
Ik lees dat graag.
Staat los van of we het eens of oneens zijn. Maakt geen reet uit.

Met je waarneming dat van Geel én Gio verantwoordelijk zijn hiervoor: eens.

Dat je de lat naar mijn idee behoorlijk hoog legt snap ik.
Maar is dat (ook dit seizoen) realistisch?
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 29 januari 2016 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 08:56 schreef MMM het volgende:
Je mag me een lul vinden en dat vind je ook, heb ik absoluut geen problemen mee want dat mag en valt deels te begrijpen omdat je me te vaak te negatief vind. Dat ik vaak negatief ben is waar, maar wees nu echt eens eerlijk: Kan je positief zijn na opnieuw een seizoen waarin opnieuw niet om de titel gespeeld word, terwijl er voldoende geïnvesteerd is qua geld?

Moeten we dan positief blijven, maar blijven klappen of zoeken naar de oorzaak? Ik vind dat van Geel opnieuw gefaald heeft met een vracht aan middelmaat.

Gio, of beter de hele staff, lijken geen plan te hebben wat ze nou willen en kiezen nog teveel voor domme krachten. Plus niet het vermogen om iets om te zetten.

De selectie zit vol met middelmaat, maar er lopen er nu ook een paar waar je meer van kan rn mag verwachten maar helemaal niets laten zien.

Er moet van de zomer weer heel veel gebeuren..
Ik vind jou geen lul. Jij bent net zo gek van Feyenoord als ik, maar we beleven het op een andere manier. Het zit niet in mij om spelers tot het bot toe af te zeiken en zeggen dat ze allemaal maar moeten oprotten. Dit Feyenoord heeft het afgelopen half jaar laten zien dat ze wel goed kunnen voetballen. Dit gebeurt helaas veel te weinig en het is veel te wisselvallig. In mijn ogen heeft dat niet met de spelers te maken, maar met de technische staf. Ja, ik ben gecharmeerd van Lexie. Niet vanwege zijn fluwelen techniek en tactisch vernuft. Wel omdat hij nooit verzaakt en altijd 100 % geeft. Zelfs ik snap dat hij niet onze ideale 10 is/was. Ik denk dat er genoeg kwaliteit in deze groep zit, maar toch moeten er een paar versterkingen bij en ik betwijfel of Gio (nu) de geschikte trainer is voor ONS Feyenoord.
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:08 schreef FR-Henk het volgende:
MMM, jij schrijft meermalen vanuit oprechte teleurstelling en betrokkenheid. En je ziet spelers wel of niet zitten. Dat is de Feyenoord-supporter ten voeten uit. Duidelijk en eerlijk als wat.
Ik lees dat graag.
Staat los van of we het eens of oneens zijn. Maakt geen reet uit.

Met je waarneming dat van Geel én Gio verantwoordelijk zijn hiervoor: eens.

Dat je de lat naar mijn idee behoorlijk hoog legt snap ik.
Maar is dat (ook dit seizoen) realistisch?
Thanks Henk, vind ik tof om te lezen!

Mijn verwachtingen aan het begin van het seizoen waren wel redelijk hoog, ik vond en vind nog steeds dat Feyenoord mee moet kunnen doen om de titel. En niet vlak na de winterstop al afgehaakt zijn met een achterstand van 12 punten.

Het voetbal was niet goed in de eerste seizoenshelft, maar de punten werden wel gehaald wat misschien een hoop verbloemd heeft. Ik denk dat ik door de behaalde punten en de hoop op beter spel (had echt verwacht dat dat een kwestie van tijd zou zijn) de realiteit uit het oog verloren ben en misschien teveel verlang in de titelstrijd..

Al blijf ik wedstrijden uit bij ADO, NEC, AZ en zoals gisteren echt onacceptabel vinden. Met hoeveel middelmaat dan ook.
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:12 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik vind jou geen lul. Jij bent net zo gek van Feyenoord als ik, maar we beleven het op een andere manier. Het zit niet in mij om spelers tot het bot toe af te zeiken en zeggen dat ze allemaal maar moeten oprotten. Dit Feyenoord heeft het afgelopen half jaar laten zien dat ze wel goed kunnen voetballen. Dit gebeurt helaas veel te weinig en het is veel te wisselvallig. In mijn ogen heeft dat niet met de spelers te maken, maar met de technische staf. Ja, ik ben gecharmeerd van Lexie. Niet vanwege zijn fluwelen techniek en tactisch vernuft. Wel omdat hij nooit verzaakt en altijd 100 % geeft. Zelfs ik snap dat hij niet onze ideale 10 is/was. Ik denk dat er genoeg kwaliteit in deze groep zit, maar toch moeten er een paar versterkingen bij en ik betwijfel of Gio (nu) de geschikte trainer is voor ONS Feyenoord.
Is ook zo, we willen allebei het beste voor de club op beide onze manieren.

In de reacties oprotten zit ook vaak een stukje frustratie, al blijf ik erbij, over de mensen waarvan ik dat zeg, ook echt weg moeten als Feyenoord die stap omhoog wilt zetten. We moeten helaas weer flink doorselecteren, zelfs met afgelopen zomer gehaalde aankopen. En dat doet pijn, meerdere aankopen blijken geen versterkingen te zijn waardoor je eigenlijk geen stap verder bent dan afgelopen jaren.

Wat ik niet met je eens bent is dat Feyenoord afgelopen half jaar goed heeft gespeeld, voetballend gezien. Qua knokken (op ADO en NEC uit voor de winterstop) zat het allemaal prima en gingen ze voor elkaar door het vuur, maar het voetballende gedeelte is zelden geweest zoals het hoort.

Maar waar doe je nu goed aan, nu spelers aantrekken of accepteren dat het opnieuw een tussenjaar is en komende zomer de boel renoveren?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Thanks Henk, vind ik tof om te lezen!

Mijn verwachtingen aan het begin van het seizoen waren wel redelijk hoog, ik vond en vind nog steeds dat Feyenoord mee moet kunnen doen om de titel. En niet vlak na de winterstop al afgehaakt zijn met een achterstand van 12 punten.

Het voetbal was niet goed in de eerste seizoenshelft, maar de punten werden wel gehaald wat misschien een hoop verbloemd heeft. Ik denk dat ik door de behaalde punten en de hoop op beter spel (had echt verwacht dat dat een kwestie van tijd zou zijn) de realiteit uit het oog verloren ben en misschien teveel verlang in de titelstrijd..

Al blijf ik wedstrijden uit bij ADO, NEC, AZ en zoals gisteren echt onacceptabel vinden. Met hoeveel middelmaat dan ook.
17 jaar geen titel gaat niet in de kouwe kleren zitten, dus als je al enigszins in de buurt blijft van de hoogste plek dan ga je er steeds meer in geloven.
Tis elke keer een verdomd vervelende valkuil. Feyenoorder ben je niet altijd voor je lol.

Ik ben 10 jaar geleden alle verwachtingen bij gaan stellen. Teleurstelling na weer een niks seizoen deed alleen maar pijn. En na de ellende met vd Herik cs. werd het nog makkelijker: Feyenoord is voorlopig geen top meer.
Nu nog niet.

Maar daarom doet elk verlies nog wel pijn, zeker als die onterecht is maar ook als je weet dat je van een mindere tegenstander verliest.
Nu verliezen we ook in de Kuip. En Kuijt trekt het ook niet vlot.
Mentaal gezien een zwakke groep. Ook daar ligt een probleem.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Ik vind de selectie niet zo zeer het probleem.
Ik vind waar de mensen neergezet worden en hoe ze moeten spelen het probleem.
MMM
 MMM - vrijdag 29 januari 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

17 jaar geen titel gaat niet in de kouwe kleren zitten, dus als je al enigszins in de buurt blijft van de hoogste plek dan ga je er steeds meer in geloven.
Tis elke keer een verdomd vervelende valkuil. Feyenoorder ben je niet altijd voor je lol.

Ik ben 10 jaar geleden alle verwachtingen bij gaan stellen. Teleurstelling na weer een niks seizoen deed alleen maar pijn. En na de ellende met vd Herik cs. werd het nog makkelijker: Feyenoord is voorlopig geen top meer.
Nu nog niet.

Maar daarom doet elk verlies nog wel pijn, zeker als die onterecht is maar ook als je weet dat je van een mindere tegenstander verliest.
Nu verliezen we ook in de Kuip. En Kuijt trekt het ook niet vlot.
Mentaal gezien een zwakke groep. Ook daar ligt een probleem.
Is ook zo, het wachtenop die titel duurt te lang en word een obsessie.

Wat ik nu merk, hoe boos ik hier ook kan reageren, ik laat het gaan. Ik was tegen PSV, AZ en gisteren niet eens meer boos. NEC uit was voor mij de bevestiging dat ik me er niet druk om moet maken.

Plek 3 zou te doen moeten zijn, maar in deze vorm en het vertrouwen..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 29 januari 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind de selectie niet zo zeer het probleem.
Ik vind waar de mensen neergezet worden en hoe ze moeten spelen het probleem.
Mee eens. Laten we eerlijk zijn, het is nog niet zo heel lang geleden dat we allemaal (tenminste een hoop van ons) erg tevreden waren met de aankopen die Van Geel afgelopen zomer deed. We hadden eindelijk weer een brede en kwalitatief sterke selectie die wel eens lang mee zou kunnen gaan doen om te titel.

Maar goed, we weten inmiddels beter. De groep is in de winter in elkaar gestort, beetje vergelijkbaar met het dure Feyenoord in het laatste jaar van Van Marwijk bij ons. Toen was de koek ook in 1x op. Maar werd nog wel een beker gewonnen, daar hou ik me voor nu maar aan vast.
ferfan
 ferfan - vrijdag 29 januari 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Vanaf nu alles winnen en je bent kampioen :)
ferfan
 ferfan - vrijdag 29 januari 2016 - 11:34   quote  deeplink  
We gaan met veel pijn en moeite van ado winnen.. roda pakkeb we in en de echte ommekeer komt in de arena.. ik vond het gister helemaal niet zo slecht. We krijgen een doelpunt om ons oren en nemen de 2e helft veel risico waardoor h'veen veel kansen kreeg. Annas moet ie nu wel ecgt een kans geven. Kramertje had er gister weinig zin an volgens mij. Die blessure stelde niks voor. Met een beetje passie had ie doorgevoetbald!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 11:56   quote  deeplink  
Het is te stil op de transfer markt, ik hoop dat Vilhena nog weggaat en Toornstra als wij idd een mooi bedrag krijgen voor hem hij hoeft niet weg.
maar de TD zat gisterenm op de tribune dus er loopt ook niets.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 29 januari 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Er lopen in deze selectie een aantal spelers waarmee je echt wel vooruit kunt. Maar er loopt ook te veel "helemaal-niets" tussen en die trekken het totale niveau dramatisch naar beneden. We willen graag een grote club zijn, verbeelden ons dat zelfs, maar we zijn al jaren middelmaat, dankzij een falend aankoopbeleid. Middelmatige spelers die bij ons komen denken meteen dat ze de "big boy" zijn en verdienen een godsvermogen zonder te presteren. Je krijgt wel eens het idee dat het zetten van belachelijke tatoo's, idiote kapsels aan laten meten, de blits uithangen in het Rotterdamse uitgaansleven belangrijker zijn dan hun job. Mentaal is deze groep heel kwetsbaar en zet er dan een "lieve jongen", de ideale schoonzoon als trainer voor en je ziet wat er gebeurt. Ik denk dat deze zomer de bezem door de Augisstal moet. Te beginnen met de Raad van Commissarissen. Dat moet niet, zoals het nu is, een erebaantje zijn. Daar moeten naast financieel/economisch sterke mensen ook "voetbaldieren" zitten. Daarvan zie ik er niet één, zelfs onze vriend Pim Hofland, die ik echt hoog heb zitten, heeft dat niet in zich. Het trio Gudde-van Geel-Koevermans (financieel goed gepresteerd) is voetbaltechnisch gezien de zwakste schakel, zeg maar gerust dramatisch. Ook hun houding richting de hondstrouwe supporters is van bedenkelijk niveau. Eerst een paar mensen van het niveau Willem van Hanegem en Wim Jansen een plaats tussen de commissarissen. De directie met een vriendelijke trap onder de kont de deur uitwerken net als al die niets presterende, maar geldverslindende nepvoetballers. Een TD aanstellen die echt begrijpt waar het om gaat.
Nu Ziyech halen en een spits die er 90 minuten voor wil gaan, zoals onze zelf opgeleide, maar ondergewaardeerde Vincent Jansen. Bouw daar omheen met spelers uit de huidige groep en desnoods en enkele nieuwelingen van formaat een nieuw elftal op. Ja, ik sta volledig achter de kritiek van MMM, dat is niet je club afvallen, maar proberen er iets van te maken, al hebben we, ook ben je al jaren lid van het Legioen, natuurlijk geen enkele invloed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind iemand aan te wijzen die de job van TD bij Feyenoord op de juiste wijze in kan vullen. Liever nog zie ik bij Feyenoord in plaats van een TD, zoals in Engeland een trainer/coach van het type Koeman.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 januari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:13 schreef daan limbos het volgende:
Er lopen in deze selectie een aantal spelers waarmee je echt wel vooruit kunt. Maar er loopt ook te veel "helemaal-niets" tussen en die trekken het totale niveau dramatisch naar beneden. We willen graag een grote club zijn, verbeelden ons dat zelfs, maar we zijn al jaren middelmaat, dankzij een falend aankoopbeleid. Middelmatige spelers die bij ons komen denken meteen dat ze de "big boy" zijn en verdienen een godsvermogen zonder te presteren. Je krijgt wel eens het idee dat het zetten van belachelijke tatoo's, idiote kapsels aan laten meten, de blits uithangen in het Rotterdamse uitgaansleven belangrijker zijn dan hun job. Mentaal is deze groep heel kwetsbaar en zet er dan een "lieve jongen", de ideale schoonzoon als trainer voor en je ziet wat er gebeurt. Ik denk dat deze zomer de bezem door de Augisstal moet. Te beginnen met de Raad van Commissarissen. Dat moet niet, zoals het nu is, een erebaantje zijn. Daar moeten naast financieel/economisch sterke mensen ook "voetbaldieren" zitten. Daarvan zie ik er niet één, zelfs onze vriend Pim Hofland, die ik echt hoog heb zitten, heeft dat niet in zich. Het trio Gudde-van Geel-Koevermans (financieel goed gepresteerd) is voetbaltechnisch gezien de zwakste schakel, zeg maar gerust dramatisch. Ook hun houding richting de hondstrouwe supporters is van bedenkelijk niveau. Eerst een paar mensen van het niveau Willem van Hanegem en Wim Jansen een plaats tussen de commissarissen. De directie met een vriendelijke trap onder de kont de deur uitwerken net als al die niets presterende, maar geldverslindende nepvoetballers. Een TD aanstellen die echt begrijpt waar het om gaat.
Nu Ziyech halen en een spits die er 90 minuten voor wil gaan, zoals onze zelf opgeleide, maar ondergewaardeerde Vincent Jansen. Bouw daar omheen met spelers uit de huidige groep en desnoods en enkele nieuwelingen van formaat een nieuw elftal op. Ja, ik sta volledig achter de kritiek van MMM, dat is niet je club afvallen, maar proberen er iets van te maken, al hebben we, ook ben je al jaren lid van het Legioen, natuurlijk geen enkele invloed. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind iemand aan te wijzen die de job van TD bij Feyenoord op de juiste wijze in kan vullen. Liever nog zie ik bij Feyenoord in plaats van een TD, zoals in Engeland een trainer/coach van het type Koeman.
Dus eigenlijk moet alles weg? hahaha
Jij bent al 20 miljoen aan oprot premies kwijt hahaha
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 januari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Toch nog iets goeds van Geel wat je gedaan hebt met Jari Schuurman
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Weer die Hofland.
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 29 januari 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet alles weg? hahaha
Jij bent al 20 miljoen aan oprot premies kwijt hahaha
Ja , verkopen kan je die rotzooi niet .
Misschien op een rommelmarkt.
kenny
 kenny - vrijdag 29 januari 2016 - 12:38   quote  deeplink  
v geel heeft geluk met de opleiding en zijn talenten , anders had hij allang een trap onder zijn reed gehad
alleen pelle en gudetti waren geluks treffers de rest was hersenloze aankopen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 12:40   quote  deeplink  
papegaaien.jpg
papegaai-2.jpg
papegaai-31.jpg
papegaai_groot.jpg
wp5f91e85b_05_06.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Vaak nodig bij,
3776204181_c8d700dc4b_o.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 januari 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Die trichoglossus zien er vet mooi uit..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die trichoglossus zien er vet mooi uit..
..eh...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 januari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

..eh...
Die onderste foto, lori's houden en kweken is mijn grootste hobby..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 januari 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oh, smaken die een beetje?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 januari 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Kip is goedkoper..😂
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 januari 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 11:12 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Mee eens. Laten we eerlijk zijn, het is nog niet zo heel lang geleden dat we allemaal (tenminste een hoop van ons) erg tevreden waren met de aankopen die Van Geel afgelopen zomer deed. We hadden eindelijk weer een brede en kwalitatief sterke selectie die wel eens lang mee zou kunnen gaan doen om te titel.

Maar goed, we weten inmiddels beter. De groep is in de winter in elkaar gestort, beetje vergelijkbaar met het dure Feyenoord in het laatste jaar van Van Marwijk bij ons. Toen was de koek ook in 1x op. Maar werd nog wel een beker gewonnen, daar hou ik me voor nu maar aan vast.
Zo is dat.
Gio is daarin nog meer na te wijzen dan van Geel.

Aldus besloten en vastgesteld.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Het is stil heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil , blijft het stilllllllllll ik denk het wel.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Het probleem bij ons FEYENOORD is het topsport klimaat......als je de laatste jaren gaat kijken naar de spelers op het veld is het droevig te constateren dat er gewoon geen spelers zijn(te weinig)met een goede basis techniek.....corners,vrije trappen,dat is voor mij onbegrijpelijk.....je moet een goed fundament hebben bij een club en dat is niet het geval...de bezem moet door ons FEYENOORD beginnen bij jeugdtrainers en trainers,scouting,begeleiders en technische staf.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 16:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zo is dat.
Gio is daarin nog meer na te wijzen dan van Geel.

Aldus besloten en vastgesteld.
Het is structueel al jaren zo.....dus moet je naar de oorzaak gaan kijken.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 17:17   quote  deeplink  
En niet de supporters besodemieteren met aankopen waar we niets aan hebben!!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Sssssssst hoor je de stilte
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Van uit de technise staf en de trainer Gio, word er weinig of niks verbeterd aan de verdediging en aanval.Het totale plaatje inclusief M.v.Geel is van af het begin met de nood aankopen, matig en zeer slecht met de hervating van de tweede helft competitie.Ik heb al eerder gezegd geluk duurd geen eeuwigheid,dan wordje er op afgerekend.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
Tapia is de volgende miskoop let op mijn woorden komt fisiek te kort tegen grote clubs.
ar
 ar - vrijdag 29 januari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 12:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb gouldamadines:)
ar
 ar - vrijdag 29 januari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:27 schreef Fer 1 het volgende:
Tapia is de volgende miskoop let op mijn woorden komt fisiek te kort tegen grote clubs.
Jij hebt niet opgelet.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Het geluk zit om de reden nu tegen dat Kramer duidelijk neergehaald werd aan zijn chirt in het strafschopgebied daar om je moet het ook verdienen en dat is er niet meer bij..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Dat zegje al een poosje Ar maar ik heb steeds gelijk gehad wacht maar af ,je zal het zien en beleven.Geluk er mee
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:37   quote  deeplink  
Zooo Rene jij durfd tenminste meer dan de rest vooruit te lopen zo als ik dat ook constateerd totale schoonmaak zo als v.den Herik al gezegd heeft sta ik voledig achter.Hihihi maar dat wordje hier nooit in dank afgenomen alleen wanneer het kalf al verzopen is zo nu het geval is .De volgende miskoop is weer binnen inplaats van onze eigen jeugd in te passen.
ar
 ar - vrijdag 29 januari 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:32 schreef Fer 1 het volgende:
Dat zegje al een poosje Ar maar ik heb steeds gelijk gehad wacht maar af ,je zal het zien en beleven.Geluk er mee
Thnx!
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 29 januari 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Vincent ben jij blind ? Of is de derde plaats voor onze club met zo n stadion niet kampioen waardig of speeld er iets anders in jouw hoofdje.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Het is gewoon de waarheid simpel.....een voetballer die wordt gehaald moet een toegevoegde waarde zijn voor ons FEYENOORD zoniet moet je zo,n speler niet halen.Dat begint bij een goede scouting en die is gewoon klote bij FEYENOORD(AL JAREN)Als je je als club wil profileren als topclub moet je topklimaat creeren....en dat is het probleem al jaren bij FEYENOORD het is er niet altijd maar middelmaat.Beter met eigen jeugd voetballen dan die huis en tuin voetballers kopen.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 29 januari 2016 - 17:51   quote  deeplink  
En maar roepen we worden kampioen dit jaar!!! Gaat niet gebeuren als er structueel niets iets veranderd bij ons FEYENOORD.
Nekkie
 Nekkie - vrijdag 29 januari 2016 - 18:03   quote  deeplink  
Van Geel moet weg. En neem je rotzooi maar mee
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 januari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
Hebben jullie dat nu ook . Iedere keer als ik de feyenoord site open en dat daar dan staat,
Feyenoord koopt zyech of Finnbogason, of Feyenoord verkoopt Vilhena op de valreep. Of ach vul het maar in maar hetbis stilllllllllll
R()b
 R()b - vrijdag 29 januari 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Gewoon de poeplap trekken had van de zomer al gemoeten trouwens.
Spitsen kosten gewoon geld, trek er maar rustig 7 tot 10 miljoen vooruit.
Wolfswinkel wordt door 75 % genoemd , maar ach wie luistert er nou naar ons ;-)
van geil
 van geil - vrijdag 29 januari 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Roomse poeperd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0859079