|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan kan Feyenoord Peter Houtman ook wel opstellen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is hij nu bezig om een verdediger te halen in plaats van een scorende spits DOM DOM DOM |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zweeds verdedigster lijkt me lekkerder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord is dol op verdedigers halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben blij dat we n reservekeeper hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: ......en Vlaar was gratis, die loopt alleen de anderen in de weg. Dat gaan we niet doen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De directie kan t niet doen,( dat is hij zelf voor 33 procent) De vrienden van plus sponsors zullen de RvC wel onder druk zetten.
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
ZIYECH speelt nog steeds bij TWENTE!!!!! Doe er wat aan!!!!!! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Koop ff een nieuwe ploeg . |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nee, je hoeft maar 1 of 2 goeie erbij te hebben! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond Botteghin een van de betere slechte |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Hallo Henk sorry hoor dat ik alles kut vind Feijenoord 0-2 Ado neem het mij niet kwalijk dat ik u zo blind vind.Maar dit is als ik mij niet vergist wedstrijd vijf ik raak de tel kwijt die verloren is.Zelfs mensen die uit denhaag komen en feijenoord suporter zijn heb ik vandaag niet naar huis kunnen rijden .Geeft allemaal niks van we gaan lekker feestvieren dan maar op het verlies van onze club toch? en nemen het maar met niet een koreltje zour maar een baal zout mischien datje dan is een vieze smaak inje mondje krijgt. RIENDELIJKE GROET VAN JOUW VRIEND FER BIJNA 64 |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
MARTIN EEN VRIEND VOOR HET LEVEN IN AMSTERDAM EN EINDHOVEN. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Jan de iddenvelder mijn naam is Martin v.Geel |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Owee alsje nu durft weg te gaan schijterd. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
OPROTTEN KWAKZALVER!OF STERF AF! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dementie ja dat heb je op die leeftijd en incontinentie. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Als het even mmee zit worden we kampioen 4e of5e dank uw wel Martin je bent een kanjer samen met Pim Blokland de broodje hamburger man.Goed gedaan echt proficiat gefeliciteerd lang leven de coolsingel in madurodam. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben je nu echt niet ietsje wijzer, en beledig iedereen behalve Pim , het is dat hij er geen zin in heeft maar als voorzitter denk ik top in combinatie met Eenhoorn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer, Gustafson, Kuyt en eigen jeugd behouden.
De rest allemaal opdonderen en doorselecteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan niet meer dit seizoen |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Martin is al vijf jaar op zoek naar een spits, ik denk dat hij die bril maar is af moet zetten.Toch een hele prestatie europees zien te halen het is toch wat gohgohgoh jeetje wat een problemen man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedankt voor al die ellendige middelmaat Martin, gladde klootzak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Piet of er is hem iets in zijn oortjes gefluisterd want ook Cees de miljardair hoorje niks van alleen als ze geld met een nieuw stadion kunnen verdienen of zie ik dat verkeerd .Ik heb al meer gelijk gehad de tijd zal het leren en uit wijzen geloof mij dat komt een keer naar buiten hoe dan ook . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Makkelijk mikpunt. De trainer doet het geweldig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het kan nog maar het is nog steeds stilllllllllllllll |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Middelmatige teringzooi binnengehaald. Contracten langdurig verlengd van middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Trainer aangesteld ed. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Dit is niet te pruimen zo als het tegen ajax was daar zieje niets meer van terug,als spelers merken in de loop van het seisoen dat er niets veranderd en Gio doet ook niets,dan gaat ieder zijn eigen gangetje waar van je nu het resultaat ziet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die middelmaat stond half december nog 3 punten van de koploper. Alleen voetballend is het al tijden kut.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:39 schreef FR-Henk het volgende:Die middelmaat stond half december nog 3 punten van de koploper. Alleen voetballend is het al tijden kut. Middelmaat kan even boven zich uitstijgen. Structureel presteren lukt dan niet.
Zowel van Geel als Gio hebben schuld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speuren op het net maar het blijft stilllllllll |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:57 schreef MMM het volgende:[..] Middelmaat kan even boven zich uitstijgen. Structureel presteren lukt dan niet. Zowel van Geel als Gio hebben schuld Eens |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote: middelmaat of niet je bent verplicht met dit materiaal BETER TE ZIJN dan alles wat onder ons staat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 17:57 schreef MMM het volgende:[..] Middelmaat kan even boven zich uitstijgen. Structureel presteren lukt dan niet. Zowel van Geel als Gio hebben schuld Is realistischer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog ateeds niets gevonden stilllllll |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Oh en ja bedankt Meneer Blokland voor het saneren van de schulden van feyenoord,u bent er ook fantastis wijzer van geworden voor de rest broodje hamburger toch zo as u gezegd heeft een tijd terug voor de tv rijnmond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr zal wat moeten gebeuren, dus dit lijkt me het logische offer. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Het voltallige bestuur zo wel op technis als bestuurlijk gebied graag plaats maken voor doortastende mensen met goede kennis van zaken doen .Wat er nu zo de laatste vijf jaar gebeurd is niet opbouwend geweest.Wel moet ik zeggen de club is enkeld gered van de financieele ondergang en dat is het nog wel bedankt .Nu is het tijd om feijenoord uit yte bouwen tot een echte onverslaanbare topclub zo als het was jaren 60 70 met angst en beven kwamen ze naar de kuip toe.Ze stonden in principe al een nul achter moest de wedstrijd nog beginnen er werd respect af gedwongen als tegen het grote feijenoord moest spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als we van Roda verliezen vrees ik het ergste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hopelijk hebben ze dubbelglas in t maasgebouw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ben er bang voor dat de hersenloze dan weer de boventoon gaan voeren,maar ik hoop t niet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ze t nu goed doen, kunnen we meteen beginnen aan de bouw van een ander stadion. |
|
|
|