|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dat dan weer wel idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wees blij, laat t rustig blijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We wachten op een aankoop maar dat is toch niet nodig het gaat goed toch.goed? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers die nog enigszins wilden duiken nu niet in dit wespennest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
De frustratie druipt er bij ons allemaal af, mijn vrouw zegt dat het mijn oren uitloopt. maar het helpt niets. We hebben nada in te brengen: O ja, af en toe mag ik stemmen als er een nieuwe man bij het legioen moet komen. Die dan weer wordt weggestuurd als hij iets doet of zegt wat bij de almachtige Gudde in het verkeerde keelgat schiet. Heben we dus niks aan. Denk ook niet dat onze geachte drectie zich druk maakt over ons, hoe wij dit alles voelen, want ze zijn geen geboren Feyenoorders, zitten er alleen vanwege het dikke salaris. Gudde was een miezerig ambtenaartje en opeens verdient hij tonnen, Dan blijf je toch eeuwig zitten. Ik heb dan ook niet het idee dat ze nu crisisberaad hebben en hemel en aarde bewegen om nog iets van het seizoen te redden. Je moet met je poten van de spullen van de club afblijven, maar ik kan me indenken dat een aantal niet met veel hersens gezegende supporters weleens een volksgericht als in 1672 zouden willen. En dan kun je je afvragen: hebben ze dat in het maasgebouw uitgelokt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 23:34 schreef daan limbos het volgende:De frustratie druipt er bij ons allemaal af, mijn vrouw zegt dat het mijn oren uitloopt. maar het helpt niets. We hebben nada in te brengen: O ja, af en toe mag ik stemmen als er een nieuwe man bij het legioen moet komen. Die dan weer wordt weggestuurd als hij iets doet of zegt wat bij de almachtige Gudde in het verkeerde keelgat schiet. Heben we dus niks aan. Denk ook niet dat onze geachte drectie zich druk maakt over ons, hoe wij dit alles voelen, want ze zijn geen geboren Feyenoorders, zitten er alleen vanwege het dikke salaris. Gudde was een miezerig ambtenaartje en opeens verdient hij tonnen, Dan blijf je toch eeuwig zitten. Ik heb dan ook niet het idee dat ze nu crisisberaad hebben en hemel en aarde bewegen om nog iets van het seizoen te redden. Je moet met je poten van de spullen van de club afblijven, maar ik kan me indenken dat een aantal niet met veel hersens gezegende supporters weleens een volksgericht als in 1672 zouden willen. En dan kun je je afvragen: hebben ze dat in het maasgebouw uitgelokt! Followwww,follow the sun ,en maak je niet druuuuuk,maak je niet druk mannnnn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zegt Stouten gisteren hetzelfde wat ik al enige weken eerder stelde: een gezonde club vraagt een nieuwe visie, een winnende organisatie maken, ondernemend, en richting nieuw stadion. De houdbaarheid van van Geel en Gudde gaat aflopen. En we danken ze daarvoor. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Elke keer dat gezeik over van Geel. De enige grote fout die hij m.i. maakt is de verkeerde keus voor trainers. Laten we heel eerlijk zijn. Het materiaal wat we dit jaar hebben gekocht was bij voorbaat zeer goed voor het eredivisie niveau. Dat onze trainer die groepje niet kan laten voetballen zegt volgens mij meer. Vejinovic als verdedigende middenvelder, El Ahmadi daarvoor. Sorry maar erg veel verstand van voetbal hoef je niet te hebben om te denken dat dit beter andersom kan. Vervolgens zitten er nog een aantal vrij grote talenten op de bank, die misschien voor een beetje verfrissing kunnen zorgen tussen de "oude" meuk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 13:10 schreef brettemerton het volgende:Elke keer dat gezeik over van Geel. De enige grote fout die hij m.i. maakt is de verkeerde keus voor trainers. Laten we heel eerlijk zijn. Het materiaal wat we dit jaar hebben gekocht was bij voorbaat zeer goed voor het eredivisie niveau. Dat onze trainer die groepje niet kan laten voetballen zegt volgens mij meer. Vejinovic als verdedigende middenvelder, El Ahmadi daarvoor. Sorry maar erg veel verstand van voetbal hoef je niet te hebben om te denken dat dit beter andersom kan. Vervolgens zitten er nog een aantal vrij grote talenten op de bank, die misschien voor een beetje verfrissing kunnen zorgen tussen de "oude" meuk Geheel mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 13:10 schreef brettemerton het volgende:Elke keer dat gezeik over van Geel. De enige grote fout die hij m.i. maakt is de verkeerde keus voor trainers. Laten we heel eerlijk zijn. Het materiaal wat we dit jaar hebben gekocht was bij voorbaat zeer goed voor het eredivisie niveau. Dat onze trainer die groepje niet kan laten voetballen zegt volgens mij meer. Vejinovic als verdedigende middenvelder, El Ahmadi daarvoor. Sorry maar erg veel verstand van voetbal hoef je niet te hebben om te denken dat dit beter andersom kan. Vervolgens zitten er nog een aantal vrij grote talenten op de bank, die misschien voor een beetje verfrissing kunnen zorgen tussen de "oude" meuk Noem het maar niks verkeerde trainers aanstellen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad zit wat in , met deze spelers moet je toch meer kunnen laten zien , je kan je ook afvragen waarom meerdere spelers niet meer presteren dat kan ook geen toeval zijn , dit kan gio zichzelf toch echt afvragen het zijn niet alleen de aankopen die ver wegzakken ook de eigen jongens zoals v beek en karsdorp zakken weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat ben je ook....
:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet t ,ik weet t ,maar ik bedreig geen eigen spelers haha |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Precies! Ook de eigen jeugd verdrinkt. Laten we eerst eens iedereen de juiste positie toebedelen en dan bouwen aan een vast team. Ook eens wat meer jeugd laten spelen. Als je tegen Den Haag met 0-2 achterstaat, wat heeft dan de wissel Bottegin-van Beek voor zin. Breng dan bijv. Verdonk of Schuurman. Waarom beginnen met Bilal, terwijl Achabar op de bank zit. Er klopt iets niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
V Geel is niet goed bij z'n paasei. Had kordaat moeten zijn in de transferperiode . De rotte appels hadden verwijderd moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal mee eens. Optyfen met de rotte appels en lekker verder gaan met de jeugd.
Laat Schuurman en Fernandes maar minuten maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang blijf je nog zitten, gladde eikel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rotte appels krijg je niet zo maar weg. Ze moeten ook weg willen en er moet iemand voor komen. Zo blijft Vilhena lekker nog een half jaartje zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra had gewoon weg gedaan kunnen worden.
Schuurman minuutjes gunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze hadden niet eens mee gemoeten op trainingskamp. Maar per direct op de transferlijst gezet moeten worden. Slappe hap, en dan dit op de laatste dag naar buiten brengen om de slechte prestaties te verklaren en hun posities te dekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht niet dat Toornstra een rotzooi trapper is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar hij is niet meer nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar kun je over discusiƫren. Multi inzetbaar. Kan ook op rechts. Heeft een goede trap. Speelt als een natte krant, dat weer wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha ik ben blij dat ik weer eens op t forum komt kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:Daar kun je over discusiƫren. Multi inzetbaar. Kan ook op rechts. Heeft een goede trap. Speelt als een natte krant, dat weer wel. Die goede trap houd hij anders al 1,5 jaar verborgen. Net als meer spelers :( |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor 24.00 uur weg graag. Dan kan ik heerlijk slapen. Eikel.( v Geel uiteraard)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Steeds maar teren er is geen geld dat is nu toch wel verleden tijd nu moeten ze de spelers halen en eigen jeugd niet blijven passeren.al halen ze een spits van 8miljoen de verdediging op leiden uit de jeugd daar is de opleiding voor in de jeugd maar daar zijn het ook watjes volgens mij dit kan toch niet waar zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Spits uit het 2 e goh wie dan |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nog nooit heeft feienoord met zo n opleiding een goede spits tot een echte killer kunnen maken waar is die op leiding dan voor ik denk dat daar ook het een en ander aan mankeerd. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Laten we afwachten wat er de komende tijd naar buiten komt, misschien geen beerput, maar de kans dat het behoorlijk gaat stinken is levensgroot aanwezig. Zeker is wel dat er tenminste twee groepen binnen de selectie bestaan: de ene pro-Kazim en de andere anti-Kazim. Heeft dat mede een rol gespeeld? we horen het wel, of misschien ook wel niet. Als ze het intern tot aller zevredenheid oplossen zou dat de beste oplossing zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft in zijn hele bestaan nog nooit zelf een echte spits afgeleverd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, ook te vroeg vertrokken, nooit tot een echte uitgegroeid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hangt er vanaf wat je onder een echte spits verstaat. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Piet goed lezen een spits halen eigen jeugd is niks naar mijn mening en er word ook niet aangewerkt.een uitzondering die echt een talent zijn en zich goed ontwikkelen dat is eigen kunnen de rest hoefje alleen bij te schaven.Maar iemand die echt wil zo als Karsdorp en door dalen gegaan is en goed weet opte pakken kan zo maar verguizen door de rest zo is het vaak genoeg gegaan met jeugd spelers die dan motifatie kwijt raken. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nou ja hij kreeg de kans niet ja even maarde motivatie onderling is er niet en dat zag ik wel bij Guidettie hij gaf de bal en kreeg hem vaak terug waar uit hij vaak scoorde.Dat is wat ik bedoel zogauw als er eentje opduikt doen ze er niets mee ja zo snel mogelijk verkopen dat is feijenoord dood galis wordje er van. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En al deze incidentjes lijkt voor mij opzet ik kan het niet anders plaatsen.Stel dat zo n jongen met de juiste trainer die hem nog wat slimmigheidjes bij brengd dan kan zo gozer nog veel meer opbrengen voor de club. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik vond het personelijk geen verkeerde castainos hij was toen nog erg blue ja wat wilje en later werd hij nog sneller al hij al was en bewegelijk uiteindelijk voorzich zelf toch ged weggekomen.Mensen die ha4d voor feijenoord hebben en eigenlijk allemaal de juiste ichting opkijken worden buiten de deur gezet en wie is daar de oorzaak van verdomme. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 19:13 schreef fer63 het volgende:Piet goed lezen een spits halen eigen jeugd is niks naar mijn mening en er word ook niet aangewerkt.een uitzondering die echt een talent zijn en zich goed ontwikkelen dat is eigen kunnen de rest hoefje alleen bij te schaven.Maar iemand die echt wil zo als Karsdorp en door dalen gegaan is en goed weet opte pakken kan zo maar verguizen door de rest zo is het vaak genoeg gegaan met jeugd spelers die dan motifatie kwijt raken. Ja mee eens maar na hun opleiding zijn we niet in staat een talent te behouden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Peter Houtman toch ? Zelf opgeleid en na verhuur weer terug , daarna weg en weer terug toch? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Jawel. maar toen was jij waarschijnlijk nog niet georen. Toon Meerman was begin jaren 50 een hele goede midvoor. Peter Houtman was ook niet slecht en ik denk dat Vincent Jansen ook een hele goede wordt. Luc Castaignos was als jeugdspeler een topper, maar die is helaas wel heel ver weggezakt. Natuurlijk wel heel magertjes als je het door de jaren heen bekijkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 19:29 schreef van geil het volgende:[..] Peter Houtman toch ? Zelf opgeleid en na verhuur weer terug , daarna weg en weer terug toch? Ja, toen kon je niet echt van jeugd opleiding spreken nog. Maar klopt, die kwam vanuit de Feyenoord jeugd. Soort van. |
|
|
|