|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zag er geen Been meer in. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Beste ar: welk volgend seizoen dan wel? Van Geel heeft nu zoveel geld uitgegeven aan net-nietvoetballers, die geen cent meer opbrengen, dat er voor echte versterkingen de eerste jaren geen mogelijkheden zijn. En als er toevallig een buitenkansje langs komt zal hij dat in zijn almachtige en arrogante wijsheid wel weer laten lopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 of 2 bovengemiddelde spelers en de boel raakt weer aan de praat.
We hebben geen selectie met alleen maar kneuzen. Volstrekte onzin. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Maar, Henk, vertel dat maar eens aan de middelmatige wijsneus van Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet ie komende zomer laten zien, Daan. Niet investeren in breedtemateriaal, maar in zeker twee echte sterkhouders. En veel lozen.
Daaraan niet voldoen is voor mij ook einde oefening van Geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie net interview met van Geel op Rijnmond, 7 minuten lang. Het komt vanzelfsprekend over wat er uit z'n mond rolt.
Da's zijn makke. Het klinkt glad, maar ook weer nuchter, gefundeerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tja we roepen zelf om geen middelmaat te kopen , en aankoop Tapia is wel logisch |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik heb helaas geen enkel vertrouwen meer in deze arrogante, narcistische kwast. Hoeveel 5-jaren plannen hebben we nu al gehad? Kun je van deze, zichzelf enorm overschattende, middelmatige TD verwachten dat er iets goeds gehaald wordt? Volgens mij moet de RvC nu ingrijpen en Gudde en van Geel op non-actief zetten. Er lopen bij andere clubs mensen met voldoende kennis en een echt Feyenoord-hart. Mijnheer zegt stapels aanbiedingen voor spitsen te hebben gekregen. Zou er daarbij niet goed genoeg geweest zijn. Of is zijn netwerk zo beperkt dat hij alleen contacten met allerlei kneuzen heeft. Verder inderdaad aan het eind van het seizoen twee of drie "toppers" halen, mogen wel wat kosten als je er kampioen mee kunt worden. En Nelom. van der Heijden, Vilhena, Bilal,Elia verwijderen.Ja ook Elia, is volgens ingewijden net zo'n splijtzwam als Kazim. Ook El Dramati heeft bij ons zijn tijd gehad. Ik heb voor van Geel een prachtig lijstje, maar dat is toch paarlen voor de zwijnen. Hoe dat lijstje er uit ziet? Ron Vlaar, Vincent Jansen, Henriksen (allen AZ), Fer, Büttner (nu verhuurd aan Anderlecht) Larson en die nieuwe knaap (Zeverly) van Heerenveen.En bovenaan de lijst de nog steeds mogelijke Ziyech. Met Ziyech, Fer, Gustafson, Henriksen, Toornstra en Vejinovic moet je een heel sterk middenveeld in elkaar kunnen zetten. Als laatste op mijn lijst dan nog Lens, plus een aantal in onze opleiding aanwezige toptalenten die je nu eens een keer niet verkoopt. Ik zou dit lijste graag in de duffe kop van die Roomse Poeperd willen stampen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja we kunnen niet allemaal foutloos inkopen, zoals psv met Maher. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En het gras is altijd groener elders. Spelers noemen die pas nu boven komen drijven en als gemiste kans zien (Vincent Jansen). Zeneli en Larsson: Larsosson was ook een periode nergens daar in Hveen.
Als je alleen maar ziet wat elders beter is dan heb je een eierdop, nee, een volle eierdoos op je kop. Twee toppers minimaal halen komende zomer, ik mag voor Martin hopen dat er daarom zuinig aan gedaan wordt met verdere investeringen. Tgen de zomer is die buffer dan ruim genoeg om uit de ban te springen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 13:17 schreef FR-Henk het volgende:En het gras is altijd groener elders. Spelers noemen die pas nu boven komen drijven en als gemiste kans zien (Vincent Jansen). Zeneli en Larsson: Larsosson was ook een periode nergens daar in Hveen. Als je alleen maar ziet wat elders beter is dan heb je een eierdop, nee, een volle eierdoos op je kop. Twee toppers minimaal halen komende zomer, ik mag voor Martin hopen dat er daarom zuinig aan gedaan wordt met verdere investeringen. Tgen de zomer is die buffer dan ruim genoeg om uit de ban te springen. v Wolfswinkel is 1 en haalbaar en dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha dat zal wel niet meer ,maar Henk we ZOEKEN EEN SPITS! Sorry was niet de bedoeling zo luidruchtig ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat was effe zoeken. bij ons kun je dartpijltjes gooien op de lijst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha dat zal wel niet meer ,maar Henk we ZOEKEN EEN SPITS! Sorry was niet de bedoeling zo luidruchtig ;) WAT ZEG JE?????!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 14:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha dat zal wel niet meer ,maar Henk we ZOEKEN EEN SPITS! Sorry was niet de bedoeling zo luidruchtig ;) Zo...Oorarts geweest. Eerst van Wolfswinkel en dan Vlaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste kan er niets van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee hoor, Maher is op dit moment het voorbeeld van de meest kostbare mislukking. Daar passen er van ons qua kosten aardig wat spelers in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan moeten we 'm op zeker kopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou n antwoord van van Geel kunnen zijn, nietszeggend . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 2010: Género Zeefuik Stef Nijland Marcelo Lens Hutchinson Berg Gerson Rabiu 2011: MAtavz Willems Tyton Derijck Mertens Ojo Sinouh Strootman Verkoelen Wijnaldum 2012 Hiljemark Jorgensen Narsingh Schouw Swinkels Van Bommel Vukovic Waterman 2013 Ruiz Park Arias Bruma Hendrix Jozefzoon Maher Manolev Tamata van Leer Zoet 2014 Wintjens Isimat-Marin Guardado Lukovic de Jong Cmiljanic de Wijs Leemans Pasveer Ritzmaier.
Als je pijltjes gooit, raak je best wat denk ik. Maar meer goede aankopen dan wij, das waar, andere prijscategorie ook. Ik denk dat als je de prijs categoriën gaat vergelijken, je op dezelfde resultaten komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het zou een reactie op de boodschapper kunnen zijn, veelzeggend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo hee, Stylzz. Goed huiswerk!
Ik ga effe darten. Hahahahahahahahaha! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Henk maar ook Daan hebben inzekere zin gelijk ,met Henk zuinig tot de zomer en dan toeslaan.Met Daan dat de krediet hr v.Geel nu welklaar is feijenoord heeft mes scherpe mensen nodig de zBij zule misstanden van de afgelopen tijd herken ik nu wel hr v.Geel in het zo nodig de kleedkamer binnen durven te stappen.Bij hr v.Geel merk ik nu iets herkenbaars dat hij Been ook aan zijn lot heeft overgelaten in het verleden en dat is nu weer zo.Hiddink stapte ook naar de jongens toe als psver om zijn ongenoegen kenbaar te maken en promt ze werden kampioen dus ik bedoel maar het verschil van gevoel voorje club is zeer verschillend van mens tot mens daar mee wil ikzeggen dat v.Geel geen feijenoord man is in hart en nieren. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Hr P.Blokland en hr van Geel zijn twee watjes de een geeft de opdracht voor zo veel magje kopen en de ander v.Geel voert dat uit dus wie is de schuldige in mijn opini allebeij en voornamelijk dat vind ik dan P.Blokland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Hij heeft gesaneerd meer niet hij vond Guidettie ook een groot risic volgens van Geel. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Had niet nodig geweest om hem te laten lopen hij was de juiste persoon om de boel op sleeptouw te nemen.Alleen doet hij ook niets dat is zeker maar het had geen verkeerde gok geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ze noemen het een gok maar dat was het niet .En dat weten ze wel de slimmerikken om het zo naar buiten te brengen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wie gokt zal verliezen dat is zeker ,maar wie op zeker wil gaan en er geld voorhanden was en je maakt er moedwillig geen gebruik van ja dan zulje ook op zeker niets winnen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En mee lullen met de rest daar pas ik voor ik ben geen meelopers.ook niet tegen eer en dank dan pas ik liever hoe dan ook .Geld kunje een goede naam geven maar ook een slechte naam.Saneren kan iedere accountend daar heb je Gudde en van Geel niet nodig voor.Maar een elftal opbouwen en er voor op komen zo als ze in eindhoven doen daar schamen ze zich hier voor in de kuip.Een beetje afschuifsysteem en geen betrokkenheid tonen noem ik dat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zet alles gewoon in 1 bericht.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We doen er alles aan word nu een beetje eentonig net zo als in een fabriek week in week uit het zelfde geluid .Ja het moet beter hoor kinderen en we doen ons uiterste best en hard werken om naar de koleren te gaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee voor sommige mensen te lang MMM sorry maar ik leef met jouw mee geloof me ik ben er net zo siek van als jij behalve gisteren dan weer en opleving het lijkt wel die erge ziekte bah. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Al die cadeautjes van doelpunten van de scheids is over, nu moeten we het op eigen krachten doen waar in kramr al verscheidene keren naar de grond is gehaald. GHandsbal door en roda speler als dat bij feijenoord had gebeurd leg hij hem op de stip ja je moet er niet aan denken maar hoe vaak is dat niet gebeurd bij ons.nu geven ze geen strafschop meer weg en daar moesten wij het steeds van hebben om de wedstrijd te winnen.dat is eigenlijk puure armoede maar goed we wisten toch te winnen door bottegin gelukkig maar goed is het nog niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben je nou fer 1 of fer63? Of schizofreen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Hoor hier sommige mensen haast om van Wolfswinkel smeken. Hij heeft in de periode 2007 t/m 2015 65 doelpunten gemaakt, waarvan 32 tussen 2007 en 2010 in de ere-divisie. Was daarna 1 seizoen goed voor 28 treffers.Scoorde in de jaren 2013, 2014 en 2015 zegge en schrijven 5 keer. Is dat dan de redder van Feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 19:27 schreef daan limbos het volgende:Hoor hier sommige mensen haast om van Wolfswinkel smeken. Hij heeft in de periode 2007 t/m 2015 65 doelpunten gemaakt, waarvan 32 tussen 2007 en 2010 in de ere-divisie. Was daarna 1 seizoen goed voor 28 treffers.Scoorde in de jaren 2013, 2014 en 2015 zegge en schrijven 5 keer. Is dat dan de redder van Feyenoord? Nee, waardeloze speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze rukken beide met rechts dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 19:27 schreef daan limbos het volgende:Hoor hier sommige mensen haast om van Wolfswinkel smeken. Hij heeft in de periode 2007 t/m 2015 65 doelpunten gemaakt, waarvan 32 tussen 2007 en 2010 in de ere-divisie. Was daarna 1 seizoen goed voor 28 treffers.Scoorde in de jaren 2013, 2014 en 2015 zegge en schrijven 5 keer. Is dat dan de redder van Feyenoord? En ik vind het echt een speler die bij Feyenoord past als persoon.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd al geweten dat je er kijk op hebt. |
|
|
|