|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ricky is een type spits die idd bij Feyenoord past. Gaat net zoals Pelle floreren. Als tie komt natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die komt. Ontbrekende schakel, en leeft weer op in een volle Kuip. Aldus wij kenners en zieners. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Zooooo nou ik laat het aan jou geheel over Henk,de zegen er op ,een voor allen, allen voor een.Kom op Rick maak het waar en laat iedere club beven als ze naar de kuip moeten. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stay at home, ook goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als ie deze zomer niet doet wat we, realistisch gezien, van hem mogen verwachten dan zouden we wat mij betreft inderdaad aan een plaatsvervanger moeten gaan denken. Voorlopig wel Kazim gewiebert en die Tapia gehaald in het afgelopen raam. Geen slechte prestatie, toch? |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nouuuuu dat ligt al wel heel dik voor de hand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 20:09 schreef Barabas het volgende:Als ie deze zomer niet doet wat we, realistisch gezien, van hem mogen verwachten dan zouden we wat mij betreft inderdaad aan een plaatsvervanger moeten gaan denken. Voorlopig wel Kazim gewiebert en die Tapia gehaald in het afgelopen raam. Geen slechte prestatie, toch? Nou wat een wereldprestatie, Kazim voor een schijntje de deur uit en Tapia bij een club wegtrekken die aan de grond zit. Nu nog afwachten wat je hier beter van wordt, erg overtuigd ben ik nog niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel meer hoefde hij ook niet, dit window. Belangrijk gaat nu t wieberen van niet rendabele spelers zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
DOORSELECTEREN MARTIN!!
Of gewoon je eigen positie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het komende raam moet gaan uitwijzen wat de toekomst van MvG bij onze prachtige club betreft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit soort teksten lees ik al anderhalf jaar frequent op dit forum. Dat zegt eigenlijk alles. Voldoet gewoon niet. Krijgt veel te veel credits voor het saneren, terwijl het zijn plan niet was. De jeugdopleiding zorgde voor de gelden etc etc. Deze man wordt zwaar overschat vind ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 11:06 schreef van geil het volgende:[..] Dit soort teksten lees ik al anderhalf jaar frequent op dit forum. Dat zegt eigenlijk alles. Voldoet gewoon niet. Krijgt veel te veel credits voor het saneren, terwijl het zijn plan niet was. De jeugdopleiding zorgde voor de gelden etc etc. Deze man wordt zwaar overschat vind ik. Eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En al anderhalf jaar wordt in deze discussie structureel selectief gedacht en geroepen waarbij de situatie binnen de club naar eigen inzicht geïnterpreteerd wordt. En dat terwijl al veel langer duidelijk is dat de afronding van de sanering in 2016 een feit zou zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 11:06 schreef van geil het volgende:[..] Dit soort teksten lees ik al anderhalf jaar frequent op dit forum. Dat zegt eigenlijk alles. Voldoet gewoon niet. Krijgt veel te veel credits voor het saneren, terwijl het zijn plan niet was. De jeugdopleiding zorgde voor de gelden etc etc. Deze man wordt zwaar overschat vind ik. Credits voor het saneren???? Dat hoort Gudde toe. Credits voor hogere klasseringen dan ranglijst begrotingen: van Geel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En dat binnen de grenzen van de redelijkheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij zit Henk er naast, of waren we stiekem derde afgelopen jaar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En zelfs in keurslijf van bewindvoering knvb (cat. 1). Met jeugd en transfervrije spelers, 3 x 2e worden?
Maar goed, komt dat gelul over Pelle/Guidetti weer. In hun eentje daarvoor gezorgd natuurlijk. En natuurlijk NIET onder verantwoordelijkheid van van Geel gekomen. WEL! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vorig jaar was onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 keer 2de ?? Helaas Henk weer mis. 2 keer. En het ging over anderhalf jaar, lees eens terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Afgelopen maand was ook top! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat was het eerste jaar dat Feyenoord onder die maatstaf eindigde. Dus dat heb je juist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 2 x 2e en 1 keer gedeeld 2e dan. En ik refereer naar uitspraken van jou als "Voldoet niet" en "Zwaar overschot". |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja en dat vind ik. En zit hier niet om mijn mening aan anderen op te dringen . Maar om mijn mening te geven. Dus als jij daar anders over denkt prima. Maar lees vaak hoe geweldig v Geel gesaneerd heeft , onzin in mijn ogen. Verder als t sportief redelijk gaat krijgt hij de credits , gaat t slecht of ruk dan zijn de trainers ineens de Sjaak. Dat gaat er bij mij niet in. Zeker niet als je gaat kijken wat er op het veld staat. Weg alle internationals en miljoenen aan transferwaardes. Over, allemaal middelmaat en of spelers zonder restwaarde , n uitzondering daargelaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft gesaneerd..... Punt.
Iedere andere TD had met dezelfde omstandigheden te maken gehad.
Ondanks een minimaal budget is er toch vrij aardig gepresteerd.
Toppers behouden is dan niet mogelijk, evenals toptalenten. Is gebleken. .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wat is nu eigenlijk de echte houdbaarheid van een TD. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij net hoe de wind staat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Finaal meetpunt is of een td binnen bestaand beleid een passende vooruitstrevende visie kan neerleggen en aanhouden en resultaat boekt, ook als een nieuw beleid dat nodig heeft.
In dat laatste kan van Geel wel eens tekort gaan schieten. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Vrienden van Feyenord en Jeugdopleiding hebben de club gered. Gudde en van Geel mochten het uitvoeren en kregen, niet geheel onterecht, de veer in hun achterwerk gestoken. Maar boekhouder zijn en voetbalvisie hebben zijn twee heel verschillende dingen. Daarnaast heeft Gudde t.a.v. het nieuwe c.q. vernieuwde stadion volkomen gefaald. Daarom nu dank je wel zeggen en afscheid nemen. Er lopen mensen met een betere voetbalvisie rond, die met een goede financiele begeleiding naast zich in staat zijn iets moois op te bouwen.Ik heb jullie in een ander topic gevraagd eens na te denken welke mensen je daartoe in staat acht.Zelf heb ik wel een lijstje klaar liggen, maar dat zal ik op het topic, "hoe nu verder" wel toelichten. Een juist evenwicht tussen het beschikbare kapitaal en het juiste aan- en verkoop beleid is het belangrijkste. Ik ben bang dat er nu spelers rond lopen die veel te veel gekost hebben en nu onder de noemer "Nul restwaarde" geplaatst moeten worden. Dat heet kapitaalvernietuging. Nee, we hebben echt niet een totaal waardeloze selectie. Twee of drie "Toppers" erbij, doorselecteren en goed naar de eigen jeugd kijken. En nu komt de carnavalsoptocht (ruim 3000 meter lang) bij ons huis voorbij en ga ik maar kijken wat voor idiote dingen ze weer in elkaar geflansd hebben.(met proppen in mijn oren). Hopelijk pleuren ze nietval te veel troep bij ons in de tuin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is inderdaad bijna altijd het geval. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 14:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Finaal meetpunt is of een td binnen bestaand beleid een passende vooruitstrevende visie kan neerleggen en aanhouden en resultaat boekt, ook als een nieuw beleid dat nodig heeft. In dat laatste kan van Geel wel eens tekort gaan schieten. En juist dat laatste is wat hij in het komende raam moet laten zien. Overigens heeft hij met Gustafsson en Tapia wel laten zien in staat te zijn goede spelers te kunnen halen. Daar staat uiteraard de komst van Jan Arie en het verlengen van het contract van Nelom tegenover, maar toch. Gezien de omstandigheden geen slechte prestatie. Niet meer dan normaal om hem de ruimte te geven om te laten zien wat hij kan als hij niet zwaar hoeft te snijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 15:57 schreef Barabas het volgende:[..] En juist dat laatste is wat hij in het komende raam moet laten zien. Overigens heeft hij met Gustafsson en Tapia wel laten zien in staat te zijn goede spelers te kunnen halen. Daar staat uiteraard de komst van Jan Arie en het verlengen van het contract van Nelom tegenover, maar toch. Gezien de omstandigheden geen slechte prestatie. Niet meer dan normaal om hem de ruimte te geven om te laten zien wat hij kan als hij niet zwaar hoeft te snijden. Met elke zin eens. Geen enkele nl-club kan structureel uit de gouden vijver vissen. Elke aankoop is in die zin een redelijk risico. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij moet ook niet vissen . Dat is juist t probleem. Heel veel spelers in plaats van enkele echte versterkingen. Gericht op posities waar het nodig is. En veel sneller door selecteren.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 17:38 schreef van geil het volgende:Hij moet ook niet vissen . Dat is juist t probleem. Heel veel spelers in plaats van enkele echte versterkingen. Gericht op posities waar het nodig is. Geheel mee eens, maar nog blijft ook dat een niveau waar geen garantie aan hangt. Heeft ook met speelwijze en kwaliteit teamgenoten te maken. En...de trainersstaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trainersstaf is ook aangesteld door van Geel, dus dat maakt hem daar ook verantwoordelijk voor. Hij mag weg, mits redelijk alternatief voorhanden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie ik niet 1-2-3 gebeuren. Of Gudde moet ballen tonen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:Trainersstaf is ook aangesteld door van Geel, dus dat maakt hem daar ook verantwoordelijk voor. Hij mag weg, mits redelijk alternatief voorhanden. Als we dan toch bezig zijn.... Iedereen mag weg, mits we een redelijk alternatief voorhanden hebben.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is dat ook gewoon zo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 17:38 schreef van geil het volgende:Hij moet ook niet vissen . Dat is juist t probleem. Heel veel spelers in plaats van enkele echte versterkingen. Gericht op posities waar het nodig is. En veel sneller door selecteren. Ik zie het probleem niet als ik de omstandigheden wél meeneem in de overwegingen.
Maar goed, volgens mij is iedereen het met elkaar eens dat het vanaf de zomer anders moet, daar waar het gaat om het aankoopbeleid en de trainersstaf. Op voorhand beslissingen nemen lijkt mij persoonlijk niet verstandig want ze zouden het ook zomaar uitstekend kunnen doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Van heel moet de scouts gaan vervangen (kijk naar H'veen en groningen) die halen ook elk jaar weer leuke goede spelers op waarom Feyenoord niet!!! |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 19:45 schreef g viethhet volgende:Van geel moet de scouts gaan vervangen (kijk naar H'veen en groningen) die halen ook elk jaar weer leuke goede spelers op waarom Feyenoord niet!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kuip verbloemt nog veel ellende. Zonder de kuip zijn we kwalitatief onder leiding van v Geel amper meer subtop. Dat is de harde realiteit. We hebben veel punten behaald door t enorme thuisvoordeel dat spelers die amper beter zijn dan anderen door strijd dat redelijk op kunnen vangen. Echter gaat dit net als vorig seizoen opbreken na de winterstop. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En zo is dat ,eindelijk zuivere visie op het form jeetje dat heeft langgeduurd maar het is er uit .Totale schoonmaak tenzij, ja volkomen mee eens.Dus we weten het wel, allemaal met elkaar eens voor zeker driekwart heeft het merendeel het gehaald.Het volgende dient zich dan aan, hoe maakje dat deze heren bekend dat het volk niet achter het belijd van het voltalige bestuur en technise staf staat? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2016 - 22:56 schreef van geil het volgende:De kuip verbloemt nog veel ellende. Zonder de kuip zijn we kwalitatief onder leiding van v Geel amper meer subtop. Dat is de harde realiteit. We hebben veel punten behaald door t enorme thuisvoordeel dat spelers die amper beter zijn dan anderen door strijd dat redelijk op kunnen vangen. Echter gaat dit net als vorig seizoen opbreken na de winterstop. Nog niet de helft van de waarheid. |
|
|
|