|
|
fer63
|
|
|
Nou je hebt je zin hoor Martin en (vrienden) van feijenoord Pim proficiat je bent een echte gokker op naar de playoffs. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen Bottgehin, Tapia en Kuyt in de basis van de aankopen. Gustafson ziek, maar zou niet spelen. Vejinovic, van der Heijden, Elia en Kramer op de bank.
Is teveel, 5 aankopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
en ook opzouten met die vilhena,is alleen maar voor zichzelf bezig die lullo,wat dat betreft heb ik wel respect voor NEC santos niet tekenen gan maar op de bank zitten beter nog als die lulletjes zichzelf te goed vinden op de tribune ermee en mee trainen bij de jeugd of helemaal niet meer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 21:25 schreef MMM het volgende:Alleen Bottgehin, Tapia en Kuyt in de basis van de aankopen. Gustafson ziek, maar zou niet spelen. Vejinovic, van der Heijden, Elia en Kramer op de bank. Is teveel, 5 aankopen. Elia in vorm speelt; Vejinovic en Van der Heijden leken goeie aankopen, maar het valt gewoon tegen. Op het moment dat ze gecontracteerd werden dachten de meesten dat het goeie aankopen waren. Is toch niet aan te rekenen? Je moet er wel rekening mee houden dat wij nou eenmaal niet meer gearriveerde topspelers kunnen halen en dat het risico van miskoop er in zit. Ik vind niet dat dat Van Geel aan te rekenen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is niemand die zegt dat hij kwantiteit moet halen in plaats van kwaliteit. Geen excuus dus. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v/d heijden kwam voor niks dus val je geen bult aan leuk voor de breedte , veijnovic komt niet uit de verf maar misschien ligt dit ook wel een beetje aan het type middevelders om hem heen hij speeld hier nog maar een half jaar en hij heeft duidelijk aanpassings problemen , toch verwacht ik dat hij deze overwint |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
van kuyt ben ik niet kapot , respect voor zijn arbeid maar voetballend vind ik hem zeer matig en zonder rendement ook elia valt me zwaar tegen , ook kramer valt heel erg tegen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: De toppers die wij willen liggen niet voor het oprapen. Bovendien zijn ze al snel te duur en dan is er altijd nog de vraag of ze wel in de Eredivisie willen spelen. Als je de beste talenten al met de grootste moeite binnenboord moet proberen te houden en jaarlijks afscheid moet nemen van je beste spelers en de jongens die het niet gered hebben dan moet je wat.
Men mag best ontevreden zijn over Martin van Geel maar ik mis vaak de andere helft van het verhaal als hem iets aangerekend wordt. Eigenlijk lees ik dan alleen maar onderbuikgevoelens in tekstvorm. Beetje te makkelijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 08:32 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Elia in vorm speelt; Vejinovic en Van der Heijden leken goeie aankopen, maar het valt gewoon tegen. Op het moment dat ze gecontracteerd werden dachten de meesten dat het goeie aankopen waren. Is toch niet aan te rekenen? Je moet er wel rekening mee houden dat wij nou eenmaal niet meer gearriveerde topspelers kunnen halen en dat het risico van miskoop er in zit. Ik vind niet dat dat Van Geel aan te rekenen is. Stop! Van der Heijden is vanaf het eerste moment een slecht idee geweest. Verder kan ik me wel vinden in je reactie 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 08:32 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Elia in vorm speelt; Vejinovic en Van der Heijden leken goeie aankopen, maar het valt gewoon tegen. Op het moment dat ze gecontracteerd werden dachten de meesten dat het goeie aankopen waren. Is toch niet aan te rekenen? Je moet er wel rekening mee houden dat wij nou eenmaal niet meer gearriveerde topspelers kunnen halen en dat het risico van miskoop er in zit. Ik vind niet dat dat Van Geel aan te rekenen is. Vejinovic leek mij een hele goede aankoop.
Van der Heijden heb ik niets van begrepen. Elia vond ik afwachten + omdat ik het nog steeds jammer vind hoe er met Boëtius is omgegaan.
Maar Martin heeft wel heel veel miskopen. Ik zie de toegevoegde waarde niet van van Geel. Zijn aankopen zijn of oude bekenden, spelers uit de Eredivisie of oud spelers uit de Eredivisie. Dat kan ik zelfs verzinnen en ik hoef er geen hoog salaris voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 - 19:36 schreef van geil het volgende:Wat ontbreekt is voetbal. Deze selectie bulkt nog van de houthakkers die zolang ze er zijn voetbal in de weg staan. Opruimen die middelmaat. Zodat voetballers aan de bak komen op hun positie. Nog steeds.. :( |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Komend seizoen wéér een kans? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 10:53 schreef van geil het volgende:[..] Vejinovic en Botteghin stonden op mijn lijstje , prima dus. Kuyt kun je geen bult aan vallen. Elia lijkt n prima keus. de rest weet ik niet. En deze dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooraf waren velen tevreden met de transfers van van Geel. En nu ze tegen vallen is het zijn schuld.
Gelukkig doet Gio het hartstikke goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:38 schreef MMM het volgende:Van Geel slapjanus, ga eens voor Feyenoord begrippen voor een topspits ipv Te Vrede 2.0 Waar is je netwerk eikel? In de vijver Vejinovic, van der Heijden, Botteghin en Kramer kan elke lul wel vissen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Over de post van van geil:
Vejinovic vond ik ook een prima aankoop. Botteghin vond ik niet onaardig. Kuyt een paar jaar te laat en Elia kan. Al blijft die laatste onnodig als er een goed plan en contract voor Boëtius was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 19:16 schreef FR-Henk het volgende:Vooraf waren velen tevreden met de transfers van van Geel. En nu ze tegen vallen is het zijn schuld. Gelukkig doet Gio het hartstikke goed. Middelmaat gekocht, middelmaat verlengd en geen middelmaat verkocht.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kazim weg, Immers weg.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Te Vrede weg, Boulahrouz weg, Wilkshere weg, Mulder weg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verhoek weg, Manu weg, Dammers weg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lamprou weg, Vormer weg, Goossens weg.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Singh weg, Mokotjo weg, Cissé weg, Guyon Fernandez weg.... |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Hoewel ik geen lid ben van de Martin van Geel-fanclub mag hij van mij blijven al svolgend seizoen het volgende elftal in het veld komt te staan Vermeer van Beek Botteghin Kongolo Woudenberg Vejinovic Ziyech Gustafson Kuyt Jansen Larson
Misschien toch een paar echt betere spelers ophalen (Vlaar, Zenely, Idrissi, de Leeuw en die spits van Sparta?)
met als reserves: Hahn, Maziek, Karsdorp, Gronsveld, Verdonk, Tapia, Schuurman, Chong (wat goed is komt snel) en Kramer
Hoor helemaal niets meer over onze Zweedse spits Hermann,
Afscheid nemen van: Immers, van der Heiden, Nelom, Toornstra, Vilhena, Achabar, Elia, El Amahdi (afbouwen bij Tenthe).
Nu al uitkijken naar een goede vervanger voor Kuyt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fernandez weg, Swerts weg, Ramsteijn weg, Van Huijgevoort weg, Steenvoorden weg, Van Haaren weg, Cabral weg.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:01 schreef daan limbos het volgende:Hoewel ik geen lid ben van de Martin van Geel-fanclub mag hij van mij blijven al svolgend seizoen het volgende elftal in het veld komt te staan Vermeer van Beek Botteghin Kongolo Woudenberg Vejinovic Ziyech Gustafson Kuyt Jansen Larson Misschien toch een paar echt betere spelers ophalen (Vlaar, Zenely, Idrissi, de Leeuw en die spits van Sparta?) met als reserves: Hahn, Maziek, Karsdorp, Gronsveld, Verdonk, Tapia, Schuurman, Chong (wat goed is komt snel) en Kramer Hoor helemaal niets meer over onze Zweedse spits Hermann, Afscheid nemen van: Immers, van der Heiden, Nelom, Toornstra, Vilhena, Achabar, Elia, El Amahdi (afbouwen bij Tenthe). Nu al uitkijken naar een goede vervanger voor Kuyt. Goed idee om Woudenberg terug te halen. Doet het meer dan uitstekend bij NEC.
Herrmann schijnt door de mand gevallen te zijn. Men schijnt geld in te zetten op Vente van de B1. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En het merendeel heeft hij zelf gehaald, dus tsja..
Tuurlijk was er toen geen geld, maar laten we dan niet doen alsof het een verdienste is van hem dat deze spelers weg zijn.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ziyech is niet haalbaar, Larsson waarschijnlijk ook niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:05 schreef MMM het volgende:En het merendeel heeft hij zelf gehaald, dus tsja.. Tuurlijk was er toen geen geld, maar laten we dan niet doen alsof het een verdienste is van hem dat deze spelers weg zijn.. Zoals je zelf al zegt: Zonder geld moet je iets proberen. Een andere TD had niet anders kunnen handelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:01 schreef daan limbos het volgende:Hoewel ik geen lid ben van de Martin van Geel-fanclub mag hij van mij blijven al svolgend seizoen het volgende elftal in het veld komt te staan Vermeer van Beek Botteghin Kongolo Woudenberg Vejinovic Ziyech Gustafson Kuyt Jansen Larson Misschien toch een paar echt betere spelers ophalen (Vlaar, Zenely, Idrissi, de Leeuw en die spits van Sparta?) met als reserves: Hahn, Maziek, Karsdorp, Gronsveld, Verdonk, Tapia, Schuurman, Chong (wat goed is komt snel) en Kramer Hoor helemaal niets meer over onze Zweedse spits Hermann, Afscheid nemen van: Immers, van der Heiden, Nelom, Toornstra, Vilhena, Achabar, Elia, El Amahdi (afbouwen bij Tenthe). Nu al uitkijken naar een goede vervanger voor Kuyt. Los van een aantal namen ben ik het wel met je eens. Nu echt doorpakken, de lat hoger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet meer, mede dankzij van Geel. En Rutten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:06 schreef Barabas het volgende:[..] Zoals je zelf al zegt: Zonder geld moet je iets proberen. Een andere TD had niet anders kunnen handelen. Een TD met een netwerk misschien wel.
van Geel heeft het goed gedaan door Been weg te sturen, heeft zonder geld een paar aardige aankopen gedaan. De ene aankoop met wat geluk doordat iemand hem tegen kwam op het strand of op basis van een DVD en de ander is mislukt.
Nu er geld is doet hij maar wat en koopt middelmaat. Gaan we hem dan WEER een kans geven komende zomer? Waarom? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is al erg genoeg dat we al jaren naar vele middelmatige spelers hebben moeten kijken. Maar maak niet de vergissing om te denken dat het met een andere TD veel beter was gegaan. Daarnaast kun je je afvragen of een andere TD het wel aangedurfd of gewild had. Ondankbare taak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:01 schreef daan limbos het volgende:Hoewel ik geen lid ben van de Martin van Geel-fanclub mag hij van mij blijven al svolgend seizoen het volgende elftal in het veld komt te staan Vermeer van Beek Botteghin Kongolo Woudenberg Vejinovic Ziyech Gustafson Kuyt Jansen Larson Misschien toch een paar echt betere spelers ophalen (Vlaar, Zenely, Idrissi, de Leeuw en die spits van Sparta?) met als reserves: Hahn, Maziek, Karsdorp, Gronsveld, Verdonk, Tapia, Schuurman, Chong (wat goed is komt snel) en Kramer Hoor helemaal niets meer over onze Zweedse spits Hermann, Afscheid nemen van: Immers, van der Heiden, Nelom, Toornstra, Vilhena, Achabar, Elia, El Amahdi (afbouwen bij Tenthe). Nu al uitkijken naar een goede vervanger voor Kuyt. Paar namen die je wilt halen vind ik veel te vroeg. Een Idrissi is hier weggestuurd en scoorde van het weekend pas z'n eerste goal. Zelfde geldt voor Zenely.
Kramer moet ook weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:09 schreef MMM het volgende:[..] Een TD met een netwerk misschien wel. van Geel heeft het goed gedaan door Been weg te sturen, heeft zonder geld een paar aardige aankopen gedaan. De ene aankoop met wat geluk doordat iemand hem tegen kwam op het strand of op basis van een DVD en de ander is mislukt. Nu er geld is doet hij maar wat en koopt middelmaat. Gaan we hem dan WEER een kans geven komende zomer? Waarom? Omdat hij wel degelijk goede aankopen heeft gedaan, die dan nu tegenvallen. Da's het risico in die prijsklasse. Dat heeft elke td. En wel degelijk mindere spelers aan de kant heeft gezet. En in jaren daarvoor mede de club weer aanzien heeft gegeven. Feyenoord was weer een topclub.
Komende zomer wel finaal beoordelingsmoment. En heb zo het idee dat hij dat zelf ook wel weet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Noem eens iemand die het gegarandeerd beter gaat doen dan.... Ik weet niemand die realistisch haalbaar is en die ook nog eens bij Feyenoord past. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:13 schreef Barabas het volgende:Het is al erg genoeg dat we al jaren naar vele middelmatige spelers hebben moeten kijken. Maar maak niet de vergissing om te denken dat het met een andere TD veel beter was gegaan. Daarnaast kun je je afvragen of een andere TD het wel aangedurfd of gewild had. Ondankbare taak. Toen er geld was, heeft hij bijna wel het maximale eruit gehaald.
Nu er geld is, word het over de balk gesmeten voor middelmaat. En dat is niet de eerste keer met van Geel, hij kan niet omgaan met geld. Kunnen ze in 020 over mee praten.
Ik vind dat het tijd is voor een nieuwe TD. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:16 schreef MMM het volgende:[..] Toen er geld was, heeft hij bijna wel het maximale eruit gehaald. Nu er geld is, word het over de balk gesmeten voor middelmaat. En dat is niet de eerste keer met van Geel, hij kan niet omgaan met geld. Kunnen ze in 020 over mee praten. Ik vind dat het tijd is voor een nieuwe TD. Nee, met geld smijten vind ik meevallen. 9 miljoen uitgegeven toch? 18 miljoen binnengehaald? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:16 schreef MMM het volgende:[..] Nu er geld is, word het over de balk gesmeten voor middelmaat. En dat is niet de eerste keer met van Geel, hij kan niet omgaan met geld. Kunnen ze in 020 over mee praten. Nog meer ONZIN! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat idee leeft bij meer mensen . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat vind je hier onzin aan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Deze fantastische nummer 10(!) mocht bij ons niet op 10. Focus op linkshalf of linksbuiten. Geniaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 februari 2016 - 20:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Omdat hij wel degelijk goede aankopen heeft gedaan, die dan nu tegenvallen. Da's het risico in die prijsklasse. Dat heeft elke td. En wel degelijk mindere spelers aan de kant heeft gezet. En in jaren daarvoor mede de club weer aanzien heeft gegeven. Feyenoord was weer een topclub. Komende zomer wel finaal beoordelingsmoment. En heb zo het idee dat hij dat zelf ook wel weet. Vejinovic valt inderdaad tegen, vond ik ook een goede aankoop.
Mindere spelers aan de kant gezet die hij zelf gehaald heeft of tegen gigantische salarissen heeft verlengd. Boulahrouz, Wilkshire, Immers, Kazim, van der Heijden, Kramer. Om maar eens een greep te doen. Stuk voor stuk middelmaat.
Beoordelingsmoment lees ik hier al jaren. Iedere keer blijft hij de kans krijgen, bizar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel heeft behoorlijk ingekocht, met 2 vraagtekens, waarvan 1 (Kramer) niet zijn keuze was. Verkoop minder, Kazim en Nelom verlengen onverstandig.
Een voldoende dus. Daar ga ik een td niet voorafgaand een nieuwe window op afrekenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef hem een kans, hij kan nog groeien |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat Ziyech en Larsson niet haalbaar zijn komt door Ziyech en Larsson.
En dat Van Geel niet net geld om zou kunnen gaan.... moet je maar eens even kijken wat hij bij AZ voor elkaar gekregen heeft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|