|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Jongens denken jullie nou echt dat dit gebeurd ? We zijn toch wijzer hoop ik. Alleen als de rvc dit vindt gaat dit gebeuren en die vinden van niet Als de rvc niet beslist is de hek van de dam,kunnen zij straks ook elders een ander baantje gaan zoeken.Want niemand is groter dan de club! Remember |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen maar negatief bij de pers zo een mars en ook bij aasgier eufa en knvb want dan gaan we weer bedreigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als de rvc niet beslist is de hek van de dam,kunnen zij straks ook elders een ander baantje gaan zoeken.Want niemand is groter dan de club! Remember Ik denk dat er niemand op korte termijn gaat, maar we het aantal ME wel verdubbeld zien worden! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk dat er niemand op korte termijn gaat, maar we het aantal ME wel verdubbeld zien worden! Ik denk het wel en wat de ME betreft ook. Daarom blijf ik de eerstvolgende wedstrijd lekker thuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe star moet je zijn als bestuurder ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het volk betaalt Maar zelden is het zo dat t volk bepaalt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Twente wel. Heeft enorrrrrrrrmmmmmm geholpen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh ja, die gooiden de trainer er uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En.... De voorzitter eerst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat hij fraudeerde , heel ander verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat kwam later aan t licht he, toen de beerput open ging |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En niet door de supporters. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Cor Pot technisch directeur maken en van Hanegem moet Gio assisteren. RvC moet echt ingrijpen nu meteen !!!.Elke week verliezen tegen elke tegenstander dat kan en mag nooit gebeuren vanaf voor de kerst tegen NEC!! Te gek voor woorden, belachelijk gewoon en een grote schande voor Feyenoord. Actie RvC nu meteen, want dit seizoen grijp je weer overal naast als je niets doet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En terecht. Het is een bedrijf, geen democratie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Democratie is sowieso n westerse illusie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En als we vanaf nu aan gewoon allemaal 2 seizoenen thuisblijven? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Een consumentenstaking werkt zelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 februari 2016 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Democratie in optima forma! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Meer een Indoctrinatie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat je niet lukken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja bij Starbucks wil het ook nog niet vlotten idd.. Net zoals bij Monsanto. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan v Geel niet n journalist bedreigen of zo ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gladde engnek, ben je al weg? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zo... nog zo'n boevenbende.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zekers...! Maar van Geel is een vechter heb ik zojuist gelezen.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja dat heeft ook wel bewezen na zeven wedstrijden real fichter,met mijn mond kan ook alles en heb ik alles. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En n grote technische staf blijft ook niet onvermeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bron: VI Trainer Giovanni van Bronckhorst houdt ondanks de nederlagenserie het vertrouwen van de Feyenoord-leiding. Technisch directeur Martin van Geel steunt de coach. Van Geel schaart zich achter Van Bronckhorst, die zondag bij PEC Zwolle de zevende nederlaag op rij in de Eredivisie incasseerde. 'Je kan in het voetbal moeilijk zeggen dat zijn krediet oneindig is, maar het is wel heel groot', aldus de bestuurder tegen de NOS.
Van Geel wijst er nog wel op dat de doelstelling directe plaatsing voor Europees voetbal nog haalbaar is via de competitie én de beker. Maar het is desondanks een 'dramatische' periode, erkent de directeur. 'Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. Dat gebeurt niet vaak. We moeten hier met z'n allen uitkomen.'
Van Geel beseft dat het bekritiseerde aankoopbeleid zijn verantwoordelijkheid is. 'We hebben voor dit seizoen naar onze mogelijkheden de selectie proberen samen te stellen, zowel kwalitatief als kwantitatief. De eerste competitiehelft deed deze selectie het uitstekend, nu heeft die het heel moeilijk.'
Het lot van Van Bronckhorst is niet verbonden aan zijn eigen positie als technisch directeur. 'Zo denken wij hier niet. Wij denken aan het belang van Feyenoord', aldus Van Geel. 'Ik zit hier al vijf jaar en heb het nog steeds heel erg naar mijn zin. Ik voel me bovendien door heel veel mensen gesteund. Ik ben geen wegloper, ik ben een vechter die wil winnen.'
Zo, nu heeft van Geel gesproken. Gio blijft gesteund.
Dit is de grootste fout die hij gaat maken... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Joh Martin al degraderen je met feijenoord blijfje gewoon het zelfde roepen,watje nu klaarspeelt is niet echt profsioneel of zelfs discutabel, je hebt als zo velen bij jullie allemaal boter opje hoofd en een betonblok voorje muil.Een Zondag gaan we het mee maken geloof mij en dan moetje vrees ik bescherming gaan krijgen als het weer fout loopt. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het ene na het andere negatife record word gebroken met jouw leiding blindpaard. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Je bent gewoon een amateur technis direckteur.Je word blijkbaar door mensen gedragen die het dik met jouw eens zijn binnen de club. Die het voor het zeggen hebben anders zou je wel allang de laan uit gestuurd zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je bent gewoon jaloers dat hij het beter doet dan jou.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is dramatis om daar jaloers op te zijn ,en daar gaat het weer niet om yutube werkt niet verhelderend bij jouw Renato. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind m enger worden als die clown van IT |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Trauma aan overgehouden van die pipo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2016 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Twee bruggen te ver Rotterdam |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daar staat een stadion ,jaja ik weet het, ik weet het, jullie waren tegen toen voor een bouw van een stadion en dat is nu nog zo ,niets veranderd alleen het vrijwilliggers werk voor vluchtelingen daar zijn jullie goed in uitbuiting en je zelf verrijken en jullie eigen plannetjes voor laten gaan het volk de tyfus ,al die commotie op of rond dat stadion, jullie denken wij hebben ajax toch .Tuurlijk dat hebben jullie maar niet het volk van Rotterdam die hebben daar niets mee, maar dat willen u en uw vrienden niet horen in die grachten stad waar de stank van het riool uit komt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2016 - 17:39 schreef daan limbos het volgende:Aan de hand van Adriaanse deed hij het prima bij Willem II en AZ. Heeft er in 020 niet veel van gebakken en bij Roda heeft hij een zootje achtergelaten. Dat was de man die Feyenoord voetbaltechnisch moest redden. Hij heeft het bij ons ook goed gedaan maar het lijkt dat hij bij ons de laatste stap niet kan maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies zo denk ik het ook. Financieel kan ie het best allemaal regelen maar voetbaltechnisch zie ik het hem niet voor elkaar krijgen. Iedereen die door een bekende word aanbevolen bijvoorbeeld word al gecontracteerd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veelzeggend stuk in het AD |
|
|
|