BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Yep die bedoelde ik.
Gio wilde het wel, v Geel niet.
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 11:24   quote  deeplink  
En dat hij dat niet wil ok,
maar dan hadden die samenwerkingen er al lang moeten zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 11:27   quote  deeplink  
Die clubs staan er niet onwelwillend tegenover, maar staan ook niet te trappelen.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 28 februari 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Er is geen bezieling met elkaar om dat het van bovenaf ook zo is,er word geen druk op uitgeoefend,dus dan hebje er ook weinig van te verwachten.De passie de wil die ijzersterke drang ,om van ze levensdagen niet opte geven ,dat verwaterd bij veel mensen er word niet naar geluisterdtotaal niet op geen enkelvlak en dat betreur ik tenzeerste.Weer de zoveelste middenvelder weer inkopen die man is knotsgek hij moet echt weg weg weg zo snelmogelijk liefst vandaag nog dan morgen.Wat hij ksn dat kan iedere idioot en kind doet de was.WAT EEN ONKUNDE HERSENLOOOS FIGUUR DIE M.VGEEL.
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Die clubs staan er niet onwelwillend tegenover, maar staan ook niet te trappelen.
Dat had hij moeten bedenken alvorens te stoppen met Excelsior.
Wie weet lopen we nu n Clasie mis.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Excelsior komt wel weer, is ook vooral Excelsior wat op eigen benen wilde staan.
Is al jaren een knipperlichtrelatie.
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 12:27   quote  deeplink  
51jKa39rkFL.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2016 - 12:28   quote  deeplink  
Zo, toe maar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Letter tussen de G en O weggeraakt.
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Affiche-Het-uur-van-de-prutser-websiteformaat-juist.jpg
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
Lekker naar Twente, die mogen toch niet Europees spelen.
maxresdefault.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Altijd leuk, plaatjes kijken.
nr 10
 nr 10 - zondag 28 februari 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Met minder selectiespelers, heeft Van Bronckhorst veel te weinig mogelijkheden om steeds een andere opstelling te maken.
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2016 - 13:04   quote  deeplink  
Misschien wilt Vitesse hem nog hebben. Kan hij weer naar de directie, vragen om salarisverhoging.

Enge klootzak vind ik het
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 februari 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 13:04 schreef MMM het volgende:
Misschien wilt Vitesse hem nog hebben. Kan hij weer naar de directie, vragen om salarisverhoging.

Enge klootzak vind ik het
Nu we een keer gewonnen hebben niet verzwakken in dit topic hè maat haha

Want van Geel moet .....?
MMM
 MMM - maandag 29 februari 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu we een keer gewonnen hebben niet verzwakken in dit topic hè maat haha

Want van Geel moet .....?
Al worden we 3e en pakken we de beker.

OPROTTEN
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 februari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 februari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Hahaha +1
van geil
 van geil - maandag 29 februari 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Is ie al weg ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 februari 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Als er een betere is..
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 februari 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Iedereen is goed ,tot einde seisoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 februari 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als er een betere is..
Dat is dus het probleem,Van Geel weet dat ook en kan lekker achterover leunen.Wat hij dus ook gewoon met volle overtuiging doet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 februari 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Dat van Geel en Brands ooit nog samen in de Feyenoordselectie zaten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 februari 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Het land van ooit is ook niet meer
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2016 - 07:37   quote  deeplink  
RKC Waalwijk en FC Den Bosch hebben een voorkeurspositie als Feyenoord haar eigen talenten in de eerste divisie wil laten rijpen. Beide Jupiler League-clubs hebben de afgelopen maanden gesprekken gevoerd met de Rotterdammers met deze uitkomst als gevolg.

''De gesprekken met RKC en FC Den Bosch zijn plezierig verlopen", erkent td Martin van Geel, die ook op de hoogte is van interesse van FC Dordrecht en FC Eindhoven, in het Eindhovens Dagblad. "Ze sluiten met hun opleidingsfilosofie en manier van spelen aan bij de denkwijze van Feyenoord. Maar we sluiten geen clubs zomaar uit.''

Het gaat om talenten van Feyenoord onder 19 die aan het eind van het seizoen wel een contract krijgen, maar die eerst nog ervaring moeten op doen buiten De Kuip. ''Wil een club uit de eredivisie één van die talenten huren, dan kan dat zelfs een meerwaarde zijn. De talenten beslissen uiteindelijk zelf aan welke club ze eventueel verhuurd worden.''
__
Beetje laat.
VVout
 VVout - dinsdag 01 maart 2016 - 07:50   quote  deeplink  
Ben zo bang als we deze weg pesten dat er iemand terug gaat komen waar we echt niet goed van kunnen slapen. Kunnen zich er binnen nu en laat eens zeggen augustus mensen verkiesbaar stellen, dan kunnen we eerst eens zien wat voor mogenlijkheden er zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 01 maart 2016 - 14:37   quote  deeplink  
N prutser 1e klas.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:
'
__
Beetje laat.
Kan je wel zeggen ja.
Barabas
 Barabas - dinsdag 01 maart 2016 - 19:09   quote  deeplink  
We mochten geen Jong Feyenoord in de Eerste Divisie. Goede oplossing.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 19:09 schreef Barabas het volgende:
We mochten geen Jong Feyenoord in de Eerste Divisie. Goede oplossing.
Hoe kom je daar nou weer bij ?
Feyenoord wilde zelf niet.
En deze oplossing is idd goed maar een beetje laat.
van geil
 van geil - dinsdag 01 maart 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Had geregeld moeten zijn voor dat de samenwerking met Excelsior afliep.
Iets met oude schoenen weggooien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 maart 2016 - 20:55   quote  deeplink  
Feyenoord zag afgelopen zomer een behoorlijke groep jeugdspelers vertrekken. Zij besloten hun heil ergens anders te zoeken, ondanks dat technisch directeur Martin van Geel de talenten een aanbod deed. Dit werd afgewimpeld.

Robbert de Vos, Oussama Idrissi (beiden FC Groningen), Bram van Eijk (FC Utrecht) en Gilberto da Silva (Almere City) vertrokken bij Feyenoord. In het geval van De Vos kwam Van Geel te laat met een aanbod. De Vos nam verschillende opties in overweging en koos uiteindelijk voor FC Groningen.

"Mijn hart ligt bij Feyenoord en het is dan juist de kunst en de kracht om te zeggen: Nee ik doe het niet ga me ergens anders ontwikkelen. Van Geel respecteerde dit. Zijn aanbod kwam te laat. Hij wenste ons succes en zei dat hij me in de gaten zou houden. Als Feyenoord eerder was gekomen met dit aanbod, dan had het wel anders gelopen", zegt De Vos tegen Goal.com.

Bij FC Groningen ontwikkelt De Vos zich volop, zegt hij. "Bij Feyenoord hadden wij alle vier nooit deze kans op doorontwikkeling kunnen krijgen. Zeker als je kijkt naar de manier hoe Feyenoord daar momenteel in staat. De jongens waarmee ik vorig jaar in de A zat, krijgen ook heel moeilijk hun kans bij het eerste. Ik denk dat Feyenoord hun talenten wel meer kans had kunnen geven in plaats van spelers aan te trekken zoals Renato Tapia. Dat vind ik onzin. Ik zit nu dicht tegen mijn debuut aan en dat had bij Feyenoord wel anders geweest."
Zeker Van Geil blijkbaar waren ze iets te laat wakker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door Leon FR1908 --
Barabas
 Barabas - woensdag 02 maart 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Volgens mij nemen we ieder jaar afscheid van spelers die niet goed genoeg zijn. Deze jongen is gewoon teleurgesteld, maar ook hij heeft het gewoon niet gered. Dat een paar van die jongen het nu niet onaardig doen bij andere clubs is toch hartstikke mooi. Het zegt echter helemaal niets over Van Geel.
nr 10
 nr 10 - woensdag 02 maart 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Hij zegt wel dat het aantrekken van Tapia onzin is. Dat is toch kritiek op Van Geel?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 maart 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Die jongen heeft bij Groningen ook maar een jaarcontract gehad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 maart 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:
Die jongen heeft bij Groningen ook maar een jaarcontract gehad.
De discussie zou moeten gaan over het feit dat ze eerst konden vertrekken. Toen ze eenmaal in onderhandeling waren met andere clubs kregen ze alsnog een aanbieding. .
Das niet dubieus ? Of zou het weer onzin zijn wat die jongens beweren?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 maart 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Volgens hem kwam Feyenoord te laat.
Feyenoord wilde ze ook geen echt contract geven, maar een amateur contract.
Toont dat ze t niet echt zagen zitten, maar een gokje wilde nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 maart 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:
Volgens hem kwam Feyenoord te laat.
Feyenoord wilde ze ook geen echt contract geven, maar een amateur contract.
Toont dat ze t niet echt zagen zitten, maar een gokje wilde nemen.
Maar hij had graag getekend ,maak ik op uit zijn woorden.
Volgens Willem van Hanegem hoor ik bij vele aankopen dat het nutteloos is omdat in de jeugdopleiding er ook wel eentje rondloop van dat niveau.
Vind dat hij vaak gelijk heb.
Zo'n Karsdorp word helemaal afgebrand soms maar noem eens 3 betere in de eredivisie op zijn pplek?Die gasten hebben gewoon tijd nodig.
Kijk zo'n Cabral bloeit nu op en dat je daar niet op wacht begrijp ik.
Maar een contract bij Groningen is dan ook goed genoeg voor ons ,in welke constructie dan ook
nr 10
 nr 10 - woensdag 02 maart 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Cabral heeft twee doelpunten gemaakt. Bij Twente, wat niemand meer serieus neemt. Bij ons maakt ie ook nog helemaal niks klaar.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 maart 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 17:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar hij had graag getekend ,maak ik op uit zijn woorden.
Volgens Willem van Hanegem hoor ik bij vele aankopen dat het nutteloos is omdat in de jeugdopleiding er ook wel eentje rondloop van dat niveau.
Vind dat hij vaak gelijk heb.
Zo'n Karsdorp word helemaal afgebrand soms maar noem eens 3 betere in de eredivisie op zijn pplek?Die gasten hebben gewoon tijd nodig.
Kijk zo'n Cabral bloeit nu op en dat je daar niet op wacht begrijp ik.
Maar een contract bij Groningen is dan ook goed genoeg voor ons ,in welke constructie dan ook
De momenten dat Van Hanegem verstandige dingen zegt worden steeds sporadischer: Het begint imo steeds meer te lijken op gezemel van een seniele oude zak.

De meeste jongens die we opleiden redden het niet. Net als bij alle andere opleidingen. Om bij iedere goal of mooie actie van zo'n gast bij zijn volgende club het beoordelingsvermogen van Brard/Hertog/eva in twijfel te trekken... gaat er bij mij niet in. Bovendien krijgen ze waarschijnlijk één keer de kans om in de landelijke pers iets te zeggen. 15 minutes of fame.... Ze mogen blij zijn als ze hun carrière vol maken tot de pensioengerechtigde leeftijd van 35.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 03 maart 2016 - 14:14   quote  deeplink  
Mag ik het van Geel kwalijk nemen dat hij Jansen, topscorer bij de jeugd, wegstuurt, Guidetti niet wil maar Kazim binnenhaalt? Mag ik dat totale onkunde, of, nog erger, wanbeleid noemen? Getuigt het van warm menselijke gevoelens als je een jongen als Ron Vlaar niet de gelegenheid wilt geven bij Feyenoord te revalideren?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 maart 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Jansen wegsturen was te begrijpen en achteraf je gelijk halen, of zelfs je gelijk vinden, is altijd makkelijk.

Guidetti was te duur. 2 MILLION TILL I DIE.
nr 10
 nr 10 - donderdag 03 maart 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Vlaar was al eerdere een contract aangeboden, maar zag de grote ,flappen in Engeland. Toen raakte hij geblesseerd en moest Feyenoord maar een revalidatieplek voor hem inruimen.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 maart 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:14 schreef daan limbos het volgende:
Mag ik het van Geel kwalijk nemen dat hij Jansen, topscorer bij de jeugd, wegstuurt, Guidetti niet wil maar Kazim binnenhaalt? Mag ik dat totale onkunde, of, nog erger, wanbeleid noemen? Getuigt het van warm menselijke gevoelens als je een jongen als Ron Vlaar niet de gelegenheid wilt geven bij Feyenoord te revalideren?
Nee. Wat mij betreft mag je hem dat niet aanrekenen. Jij vindt het waarschijnlijk feiten maar ik sluit me liever aan bij de meer objectieve reacties hierboven.
van geil
 van geil - donderdag 03 maart 2016 - 17:34   quote  deeplink  
Is hij al weg ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 maart 2016 - 18:09   quote  deeplink  
Geen idee maar word hoogtijd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 maart 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 15:23 schreef nr 10 het volgende:
Vlaar was al eerdere een contract aangeboden, maar zag de grote ,flappen in Engeland. Toen raakte hij geblesseerd en moest Feyenoord maar een revalidatieplek voor hem inruimen.
Maar dat Was logisch ,hij liet zijn contract aflopen om een stapje hoger te gaan in Engeland.
Was dan ook overbodig om hem een aanbieding te doen.Nu Was hij geblesseerd zonder een contract bij een club en dus pech.Maar ze hadden elkaar aardig kunnen helpen al ben ik over Bothegin dik tevreden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 maart 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Martin///HELD..

Dankzij jou hebben w de finale gehaald..

👍
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 maart 2016 - 23:19   quote  deeplink  
Speelde goed op de tribune.
ook in de 21e minuut.
van geil
 van geil - donderdag 03 maart 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Ondanks de 10 middenvelders van deze RUKKER de finale gehaald.
Topprestatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0938339