BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:22 schreef moa het volgende:
Lekker makkelijk om van Geel en Gudde overal de schuld van te geven, beide heren doen uitstekend werk en hebben in een relatief korte periode alle rotzooi uit het verleden aan kant gemaakt.

Jammer dat iedereen dat zo snel weer vergeten is.
Die mening mag jij hebben ouwe transfer deskundige
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die mening mag jij hebben ouwe transfer deskundige
Kijk naar de balansjes in de voorgaande 10 seizoenen, (allemaal drama) sinds Geel en Gudde er zitten wordt er elk jaar winst gemaakt in de transferwindow en schrijven we zelfs naast de extra inkomsten uit transfers en Europees al zwarte cijfers.

Ik ben op zich ook geen fan van de personen van Geel en Gudde maar cijfertjes liegen niet.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:22 schreef moa het volgende:
Lekker makkelijk om van Geel en Gudde overal de schuld van te geven, beide heren doen uitstekend werk en hebben in een relatief korte periode alle rotzooi uit het verleden aan kant gemaakt.

Jammer dat iedereen dat zo snel weer vergeten is.
Dat vind ik zo makkelijk gezwam. Ze hebben het goed gedaan door Feyenoord uit de schulden te helpen. Al kan je nog altijd je vraagtekens zetten bij de 'vrienden' van Feyenoord.

Maar wie zegt dat die 2 heren geschikt zijn nu er weer geld is? Momenteel lijkt dat niet zo te zijn. van Geel koopt een vracht aan middelmaat van bijna 20 miljoen.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:28 schreef moa het volgende:

[..]

Kijk naar de balansjes in de voorgaande 10 seizoenen, (allemaal drama) sinds Geel en Gudde er zitten wordt er elk jaar winst gemaakt in de transferwindow en schrijven we zelfs naast de extra inkomsten uit transfers en Europees al zwarte cijfers.

Ik ben op zich ook geen fan van de personen van Geel en Gudde maar cijfertjes liegen niet.
We praten over een jaar weer, kijken of er dan weer winst is in de transferwindow. Ik verklap alvast dat het antwoord nee is.

Vermeer en Kongolo zijn de enige met echt waarde momenteel.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 10:49 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

Hier, 4G netwerk.
Nope, geen netwerk.

martin-van-geel(feyenoord)(12-07-2015)(2).jpg
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat vind ik zo makkelijk gezwam. Ze hebben het goed gedaan door Feyenoord uit de schulden te helpen. Al kan je nog altijd je vraagtekens zetten bij de 'vrienden' van Feyenoord.

Maar wie zegt dat die 2 heren geschikt zijn nu er weer geld is? Momenteel lijkt dat niet zo te zijn. van Geel koopt een vracht aan middelmaat van bijna 20 miljoen.
Ik weet niet of ze de juiste personen zijn nu er weer (een beetje) geld beschikbaar is, ik vind wel dat ze gezien de bewezen diensten de kans verdienen. Tot nu toe is er vooral eigen jeugd gebruikt en zijn er meestal goedkope oplossingen gekozen om de selectie te versterken in de breedte. Echte kwaliteit kunnen we nog niet makkelijk kopen.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:34 schreef moa het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze de juiste personen zijn nu er weer (een beetje) geld beschikbaar is, ik vind wel dat ze gezien de bewezen diensten de kans verdienen. Tot nu toe is er vooral eigen jeugd gebruikt en zijn er meestal goedkope oplossingen gekozen om de selectie te versterken in de breedte. Echte kwaliteit kunnen we nog niet makkelijk kopen.
Ze hebben vorig seizoen en dit jaar de kans gehad.

Tot nu toe vooral eigen jeugd gebruikt? HEH??????? De jeugd word bijna niet meer gebruikt, er word alleen maar middelmatige rotzooi binnengehaald.

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt (c), Vilhena; Toornstra, Kramer en Elia.

4 jeugdspelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:37   quote  deeplink  
''Vijftig procent van de eerste selectie bestaat nog altijd uit spelers van de eigen opleiding''

Martin van Geel geeft aan dat Feyenoord ook nu de jeugd de kans blijft geven (NOS)

Leugen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Weet je wel niet hoe veel dat is? Vier jeugdspelers in je elftal?
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:37 schreef MMM het volgende:
''Vijftig procent van de eerste selectie bestaat nog altijd uit spelers van de eigen opleiding''

Martin van Geel geeft aan dat Feyenoord ook nu de jeugd de kans blijft geven (NOS)

Leugen.
Ga eens tellen dan, de selectie he. Niet de basis.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
Weet je wel niet hoe veel dat is? Vier jeugdspelers in je elftal?
Dat sloeg op 'Tot nu toe is er vooral eigen jeugd gebruikt'. Dat is gewoon niet waar. Jeugd word steeds minder gebruikt.
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:30 schreef MMM het volgende:

[..]

We praten over een jaar weer, kijken of er dan weer winst is in de transferwindow. Ik verklap alvast dat het antwoord nee is.

Vermeer en Kongolo zijn de enige met echt waarde momenteel.
Je kan het ook overdrijven, van Beek, Kongolo, Karsdorp, Gustafson, Tapia, Basacicoglu zijn allemaal grote talenten in een leeftijdscategorie waarbij geen enkele buitenlandse scout verwacht dat ze een seizoen lang een constant niveau halen.

Vermeer, Elia, Toornstra, Vejinovic, Botteghin zouden dragende waardevolle spelers moeten zijn, dat soort spelers zijn prima verkoopbaar als ze hun niveau halen. Wie had er ooit gedacht dat we nog geld gingen verdienen aan Lex Immers?
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ze hebben vorig seizoen en dit jaar de kans gehad.

Tot nu toe vooral eigen jeugd gebruikt? HEH??????? De jeugd word bijna niet meer gebruikt, er word alleen maar middelmatige rotzooi binnengehaald.

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Kuyt (c), Vilhena; Toornstra, Kramer en Elia.

4 jeugdspelers.
Ze zitten er al langer dan dit seizoen he..
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ga eens tellen dan, de selectie he. Niet de basis.
11 van de 25. En dan heb ik Gronsveld en Schuurman nog meegeteld, terwijl die nog geen minuut speelden.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:39 schreef moa het volgende:

[..]

Ze zitten er al langer dan dit seizoen he..
Klopt. Daarom zeg ik ook, nu er geld is word jeugd bijna niet meer gebruikt. Middelmatige spelers contracteren tegen een vet salaris is de norm, nu er geld is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:39 schreef MMM het volgende:

[..]

11 van de 25. En dan heb ik Gronsveld en Schuurman nog meegeteld, terwijl die nog geen minuut speelden.
Dat is bijna 25%, zijn er ook nog een heleboel verhuurd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 maart 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Klopt. Daarom zeg ik ook, nu er geld is word jeugd bijna niet meer gebruikt. Middelmatige spelers contracteren tegen een vet salaris is de norm, nu er geld is.
Niet allemaal. Maar een aantal zijn er flink tegengevallen.
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat sloeg op 'Tot nu toe is er vooral eigen jeugd gebruikt'. Dat is gewoon niet waar. Jeugd word steeds minder gebruikt.
Feyenoord doet het nog steeds geweldig met eigen jeugd vind ik, volgens mij is bijna de helft van de eerste selectie zelf opgeleid. Anyway, Gudde en Geel zitten er al wat jaartjes, in die jaren is er ontzettend veel door gestroomd.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:38 schreef moa het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven, van Beek, Kongolo, Karsdorp, Gustafson, Tapia, Basacicoglu zijn allemaal grote talenten in een leeftijdscategorie waarbij geen enkele buitenlandse scout verwacht dat ze een seizoen lang een constant niveau halen.

Vermeer, Elia, Toornstra, Vejinovic, Botteghin zouden dragende waardevolle spelers moeten zijn, dat soort spelers zijn prima verkoopbaar als ze hun niveau halen. Wie had er ooit gedacht dat we nog geld gingen verdienen aan Lex Immers?
Tapia en Bilal zullen we zien.

Vermeer gaat geld opleveren. Die andere 4, wie wilt ze? En verkopen is niet genoeg he, voor de laatste 3 zijn er transfersommen betaald. Die verkoop je niet met winst.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is bijna 25%, zijn er ook nog een heleboel verhuurd.
Zijn er maar 2 verhuurd. Dammers, die niet goed genoeg is.

En Woudenberg.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet allemaal. Maar een aantal zijn er flink tegengevallen.
Flink gedeelte wel. In plaats van eigen jeugd te belonen worden er te dure middelmatige spelers aangetrokken.

Waarvan bijvoorbeeld Vejinovic mij tegenvalt, dat had ik ook niet verwacht. Leek mij een goede aankoop.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:41 schreef moa het volgende:

[..]

Feyenoord doet het nog steeds geweldig met eigen jeugd vind ik, volgens mij is bijna de helft van de eerste selectie zelf opgeleid. Anyway, Gudde en Geel zitten er al wat jaartjes, in die jaren is er ontzettend veel door gestroomd.
Ja, omdat ze moesten. De club was afhankelijk van de jeugdopleiding.

En nu is er geld en word er weer blind geld uitgegeven.

Waar blijft Schuurman, hoe is het met Rashaan Fernandes? Waarom traint die laatste niet af en toe mee met het eerste etc.
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Flink gedeelte wel. In plaats van eigen jeugd te belonen worden er te dure middelmatige spelers aangetrokken.

Waarvan bijvoorbeeld Vejinovic mij tegenvalt, dat had ik ook niet verwacht. Leek mij een goede aankoop.
Die eigen jeugd moet dan wel beter zijn dan wat we binnen onze mogelijkheden kunnen kopen, je moet niet opleiden om op te leiden, het gaat uiteindelijk om de punten en dan moeten de beste 11 spelen.
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja, omdat ze moesten. De club was afhankelijk van de jeugdopleiding.

En nu is er geld en word er weer blind geld uitgegeven.

Waar blijft Schuurman, hoe is het met Rashaan Fernandes? Waarom traint die laatste niet af en toe mee met het eerste etc.
Ik weet niet hoe goed die nu zijn, ik neem aan dat als die jongens goed genoeg zijn ze een kans krijgen.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:45 schreef moa het volgende:

[..]

Die eigen jeugd moet dan wel beter zijn dan wat we binnen onze mogelijkheden kunnen kopen, je moet niet opleiden om op te leiden, het gaat uiteindelijk om de punten en dan moeten de beste 11 spelen.
Ik mag toch hopen dat er weer betere voetballers op Varkenoord rondlopen dan de ellende die van Geel gehaald heeft.

Ik snap dat niet elke lichting toppers zijn. Maar zo'n Schuurman moet toch veel meer de kans krijgen.

Of zo'n Chong. Die jongen werd 16 en er was nog geen plan gemaakt.. En dan worden we straks weer boos als hij naar United gaat, tsja.
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 19:21 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal af van of we wel of geen Europees voetbal spelen. Daarom via beker groepsfase afdwingen. Anders krijg je weer dat we er tijdens transferwindow uitliggen en heeft Martin tegen einde van window geen opties meer.
Tsja... ik ga er wel van uit dat we het halen. Misschien reken ik ons te vroeg rijk.

Binnenkort weten we het!
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 21:15   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door Barabas --
Barabas
 Barabas - zondag 06 maart 2016 - 21:16   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door Barabas --
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat er weer betere voetballers op Varkenoord rondlopen dan de ellende die van Geel gehaald heeft.

Ik snap dat niet elke lichting toppers zijn. Maar zo'n Schuurman moet toch veel meer de kans krijgen.

Of zo'n Chong. Die jongen werd 16 en er was nog geen plan gemaakt.. En dan worden we straks weer boos als hij naar United gaat, tsja.
Ik ben wel met je eens dat de jeugd kansen moet krijgen maar dan moet die jeugd dat ook nadrukkelijk afdwingen, Karsdorp en Nieuwkoop zijn de laatste debutanten, ik weet niet wie de volgende moet worden en had eerlijk gezegd verwacht dat Schuurman idd ook al speeltijd zou hebben gekregen.

Overigens ligt die verantwoordelijkheid vooral bij Gio en de andere trainers en minder bij van Geel, ik geloof dat er met Chong al een principe akkoord gesloten is.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 21:25 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben wel met je eens dat de jeugd kansen moet krijgen maar dan moet die jeugd dat ook nadrukkelijk afdwingen, Karsdorp en Nieuwkoop zijn de laatste debutanten, ik weet niet wie de volgende moet worden en had eerlijk gezegd verwacht dat Schuurman idd ook al speeltijd zou hebben gekregen.

Overigens ligt die verantwoordelijkheid vooral bij Gio en de andere trainers en minder bij van Geel, ik geloof dat er met Chong al een principe akkoord gesloten is.
Als je zoveel spelers haalt als TD, weet je dat de jeugd minder door zal stromen.

Volgens mij is er met Chong nog geen akkoord.

https://www.fr12.nl/nieuws/35518-chong-ik-wil-gewoon-bij-feyenoord-blijven.html
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 21:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je zoveel spelers haalt als TD, weet je dat de jeugd minder door zal stromen.

Volgens mij is er met Chong nog geen akkoord.

https://www.fr12.nl/nieuws/35518-chong-ik-wil-gewoon-bij-feyenoord-blijven.html
Niks halen is onverantwoord, niet dat de praktijk het tegendeel bewijst maar je moet wel een volledige selectie hebben. Als de eigen jeugd op de training niet laat zien beter te zijn dan een Kramer, Botteghin of Ahmadi dan moet je je ook afvragen of je die een kans moet geven.
moa
 moa - zondag 06 maart 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Ik las deze,

https://www.fr12.nl/nieuws/34463-feyenoord-en-jeugdspeler-chong-bereiken-principeakkoord.html
maandag 16 november 2015 13:57 22.519 keer bekeken 107 reacties Pro Shots
Feyenoord en Tahith Chong hebben een principeakkoord bereikt over een contract. De aanvaller zal, na zijn zestiende verjaardag, een driejarige contract bij Feyenoord tekenen. Dit meldt het goed geïnformeerde VarkenoordWatch. De 15-jarige aanvaller zal op 4 december verjaren.
Engelse tabloids spraken enkele maanden geleden over interesse van Manchester United en Chelsea in de jongeling. De topclubs zouden Chong in januari 2016 willen overnemen van Feyenoord. Toen werd echter al bekend dat Chong bij Feyenoord zou blijven. Eerder deze week wist de Rotterdamse club jeugdspelers Gustavo Hamer, Calvin Verdonk en Dylan Vente langer aan zich te binden.
van geil
 van geil - zondag 06 maart 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 20:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Geldwolf , zo makkelijk.
van geil
 van geil - zondag 06 maart 2016 - 22:49   quote  deeplink  
Ik krijg medelijden met zijn opvolger.
Puinruimen.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 22:49   quote  deeplink  
Mag hopen dat hij weg is eind van het seizoen, zal wel niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Erwin Mulder
Kostas Lamprou
Ronald Graafland

Rechtsback
Daryl Janmaat
(Sven van Beek)

Centrale verdedigers
Stefan de Vrij
Joris Mathijsen
Terence Kongolo
Matthew Steenvoorden (multifunctioneel)
Kaj Ramsteijn

Linksback
Bruno Martins Indi*
Miquel Nelom
(Lucas Woudenberg)

Middenveld
Jordy Clasie
Tonny Vilhena
Lex Immers
Ruud Vormer
Harmeet Singh
John Goossens

Vleugelaanvallers
Ruben Schaken
Jean-Paul Boëtius
Elvis Manu
Wesley Verhoek

Spits
Graziano Pellè
Mitchell te Vrede

Eigenlijk wou ik de selectie van 2 jaar hiervoor pakken maar kon het nergens vinden.
De straf van de KNVB heeft Feyenoord gered.
Eigen jeugd was goud waard.
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 22:51   quote  deeplink  
Was een betere selectie. Jammer dat we toen Vermeer nog niet hadden en een normale nummer 10.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 22:52   quote  deeplink  
Hiervoor heeft Feyenoord al verdient aan de verkopen van Wijnaldum Fer en Castaignos.
Die spelers moesten spelen omdat Feyenoord niet mocht kopen van de knvb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:51 schreef MMM het volgende:
Was een betere selectie. Jammer dat we toen Vermeer nog niet hadden en een normale nummer 10.
Veel beter idd
van geil
 van geil - zondag 06 maart 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Eens
MMM
 MMM - zondag 06 maart 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Welke aankopen van Martin, die geen jeugd waren, hebben nou echt geld opgeleverd bij verkoop?

Pellè tel ik niet mee, daar was hij nooit opgekomen met z'n netwerkje. Dankzij de zoon van Koeman.

Janmaat als enige denk ik?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:56 schreef MMM het volgende:
Welke aankopen van Martin, die geen jeugd waren, hebben nou echt geld opgeleverd bij verkoop?

Pellè tel ik niet mee, daar was hij nooit opgekomen met z'n netwerkje. Dankzij de zoon van Koeman.

Uhm laat me even denken.
Goossens?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 maart 2016 - 23:01   quote  deeplink  
Of Wesley Verhoek?
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 maart 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Martin v Geel wil je NEC in de gaten houden wat er met Woudenberg gaat gebeuren
als hij misschien naar Fc. Groningen gaat, wat gaat er dan gebeuren met zijn uitleen contract denk er maar eens goed over naar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door de bluffer --
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 maart 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Martin v Geel: Patrick pauwe zou een zeer goeie opvolger kunnen zijn voor Damien Hertog als Hoofdjeugdopleider bij de Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door de bluffer --
van geil
 van geil - maandag 07 maart 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 22:56 schreef MMM het volgende:

Zijn "succes" is gebaseerd op gebakken lucht.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 17:37   quote  deeplink  
Hij moet eens leren de heer v.Geel om gericht in te kopen en zich niet alleen op middenvelders te focussen.Kijk eens in frankrijk ,kijk eens in belgie, kijk eens in duitsland ,er zal van die 15 miljoen toch wel een of twee splers te halen zijn geweest dat is ook de kretiek van Emiel Schelvis waar hij gewoon gelijk in heeft.We weten dat Gudde goede zaken heeft gedaan om feijenoord weer schulden vrij te maken samen met v.Geel .Nu weer verder en daar in stagneerd het inkoopbeleid van M.v.Geel,en daar is in samenspraak met de raad van kommisarissen geen spraken van.Dus Martin klooit maar wat aan,zo staat het er nu voor en daar moet een einde aan komen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Die beker gaan we wel pakken ,maar vergeet niet dat het kampioenschap gewoon weggegeven is door zijn aanpak en wanbeleid.Nu het kalf weer verzopen is voor de zoveelste keer gaan ze weer even spijkers met koppen slaan ,ik vind dat het nu tijd word voor een andere ,mar let wel ,betere TD ,anders hoefje er niet eens aan te beginnen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 21:09   quote  deeplink  
De rvc geeft een paar euros en je zoek het maar uit,dat is de conclusie van deze zogenaamde feijenoord kliek.Ook daar mag wel eens over nagedacht worden,dat ook hun de oorzaak zijn van deze rotzooi.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 07 maart 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Emiel Schelvis gaf eigenlijk de zelfde conclusie,die ik al een paar jaar roept het komt van boven af die laten het afweten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0952219