|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Alles moet zo snel mogelijk schoongemaakt worden ,anders roesten zevast. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is er al een capabele kandidaat dan die daar met hart en ziel zich aan wilt wagen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jip Cees Bruin is onderweg,nog even geduld. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Die man zit al jaren en jaren bij feijenoord op deachtergrond ,Ik wil een ding niet begrijpen waarom hij nooit de kans gekregen hebt of gegrepen heeft om met zijn geld feijenoord een topclub te maken.Er iets wat niet klopt,30 subsponsors tegen een machtig man met veel geld heel veel geld,voor mij onbegrijpelijk.Of word zo iemand ook kapot gemaaktdoor nog hogere machten ?????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Heb ik je wakker gemaakt? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 12:35 schreef VVout het volgende:[..] Is er al een capabele kandidaat dan die daar met hart en ziel zich aan wilt wagen. Zullen er genoeg zijn.
En van Geel is niet capabel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Namen en laat ze naar voren komen en geen gelul. Hoe zit het met Fer al een bruine middelvinger en treed hij naar voren, nee blijft ook lekker in de luwte staan. Geef ze eens ongelijk, voordat je het weet hebben ze een oordeel klaar voor je en kan je bij Kazim op de thee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 13:50 schreef VVout het volgende:[..] Namen en laat ze naar voren komen en geen gelul. Hoe zit het met Fer al een bruine middelvinger en treed hij naar voren, nee blijft ook lekker in de luwte staan. Geef ze eens ongelijk, voordat je het weet hebben ze een oordeel klaar voor je en kan je bij Kazim op de thee. Voor 5 ton per jaar staan er hele wachtrijen. Maar goed ik trek elke dag dezelfde sokken aan omdat ik vermoed dat de nieuwe nooit lekkerder kunnen zitten |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We spreken elkaar na de zomer stop Hendrik ,weer geloofje niet wat ik zeg ,dat was hetafgelopen jaar ook zo met die M.v.Geel en die subtop sponsors.Er zijn tot nu toe maar twee mensen die het goed gedaan hebben en prijzen gehaald hebben met de club.Kor kieboom en J.v.Den Herik.Voor de rest is het bagger,net zo als die subtop denkers. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Kaziem is zijn naam niet waardig dus ik noemde hem Klaziem,of beter gezegd klarina ppffff tyfus gozer heeft meer verkankerd voor feijenoord dan hij goed gedaan heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Let ff op je taal mafkees.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Van Geel lekker laten zitten komend seizoen, juiste man op de juiste plaats. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 17:20 schreef Fer 1 het volgende:En Kaziem is zijn naam niet waardig dus ik noemde hem Klaziem,of beter gezegd klarina ppffff tyfus gozer heeft meer verkankerd voor feijenoord dan hij goed gedaan heeft. Je bent niet goed bij je paasei baklap.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog steed geen noemenswaardige kandidaat, die het zelf ook weet dus. Ik geloof dat dat voor iedereen geld, dus kom eerst eens met reƫle oplossingen aandragen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee Wout daar zijn wij niet voor,daar zijn vernuftige mensen binnen de club voor,niet raar opkijken als gertjan verbeek er komt of Bert .v.Marwijk ,of Pim verbeek |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hoe oud was rines michels ook al weer toen nederland europees kampioen werd ?juist ja ik geef Leo ook nog een kans als hoed makertje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoef geen naam aan te dragen. Ze zullen bij Feyenoord wel een lijstje hebben.
Met deze gladde engnek weer een vracht vol middelmaat komende zomer. Ach, tussenjaartje. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Punt vijftig met kijker doet woderen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En dan precies op het middenveld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal smoesjes, natuurlijk hoef je dat niet. Maar als er iemand had geweest met de moed passie en capaciteit hadden we het al lang geweten. Met een groep mensen klagen dat het niet deugt is gewoon te makkelijk en niet oplossingsgericht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou ook echt geen kandidaat weten. Zelfde geldt voor Gudde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is in ieder geval de helft van de oplossing. Laat de andere helft dan maar aan deskundigen over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus degenen die daarover mogen beslissen, sla je wel hoog aan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen enkel idee . Mocht het niet zo zijn dan steun ik ineens elke protestmars . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Technisch gezien zal de RvC dat traject begeleiden? Daar zit geloof ik nul voetbal knowhow? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou lekker dan .. Gelijk duidelijk waarom v Geel er nog zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar gelukkig zijn daarvoor uiterst geschikte adviesbureaus. Mocht echt de nood aan de man zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En bestaat er zoiets als club van" wijze voetbalmensen " die je in n commissie kunt zetten voor raad en advies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn dat ik hier een bepaalde leegte bespeur, zo vergaat het mij ook. Ik zie ook nog niet zo maar 123 iemand opstaan en wat aangewezen moet worden door de rvc zou dat de man worden. Hopeloze situatie tot nu toe wat mij betreft, dus laten we eerst zien wat de mogenlijkheden zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 17:20 schreef Fer 1 het volgende:En Kaziem is zijn naam niet waardig dus ik noemde hem Klaziem,of beter gezegd klarina ppffff tyfus gozer heeft meer verkankerd voor feijenoord dan hij goed gedaan heeft. Verkankerd...wat is dat ???...zijn de Daniel den hoed en en Antonie van Leeuwenhoek dan ook verkankerde(pfff raar woord moest het 3x aanpassen) ziekenhuizen ???
Je weet echt niet waar je over praat man....en mensen pijn doet
Sowieso dit soort mafketels keihard aanpakken.....vaak zijn ze onwetend maar het irriteert me steeds weer. Ik zit al een aantal jaar op het forum en gelukkig is het bijna afgeleerd..ik ga hem ook niet melden (doe ik meestal wel bij dit soort post) maar ik hoop dat hij hier wel van leert.
Ben ik een moraal ridder...misschien wel.....heb ik wat te zoeken op jullie forum.... misschien niet... maar ik kan dit niet voorbij laten gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
D'r is vast wel een of ander uitzendbureau die iemand heeft die v Geel kan vervangen voor een half jaartje, en als ie voor die tijd de boel verkloot trap je 'm er gelijk uit. Lekker goedkoop, leve de flexwerker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met hart en ziel vol overgave Gerard, klinkt dat naar een flexwerker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 20:53 schreef VVout het volgende:Allemaal smoesjes, natuurlijk hoef je dat niet. Maar als er iemand had geweest met de moed passie en capaciteit hadden we het al lang geweten. Met een groep mensen klagen dat het niet deugt is gewoon te makkelijk en niet oplossingsgericht. Nee hoor, geen smoesjes. Voor de positie van Eric Gudde zou Robert Eenhoorn misschien een goede zijn, verschil tussen AZ en Feyenoord qua prestaties is 0 maar qua grootte wel. Maar wel een stap die zou moeten kunnen.
Maar wat wil je dan, dat we Martin maar weer een jaar vol ellende laten binnen halen? Ik verwacht dat er wel een lijstje met opvolgers beschikbaar is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorgaan met van Geel is in ieder geval niet aan de orde mag ik hopen. En anders weer de bevestiging, subtopper in ALLE opzichten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Verkankerd...wat is dat ???...zijn de Daniel den hoed en en Antonie van Leeuwenhoek dan ook verkankerde(pfff raar woord moest het 3x aanpassen) ziekenhuizen ??? Je weet echt niet waar je over praat man....en mensen pijn doet Sowieso dit soort mafketels keihard aanpakken.....vaak zijn ze onwetend maar het irriteert me steeds weer. Ik zit al een aantal jaar op het forum en gelukkig is het bijna afgeleerd..ik ga hem ook niet melden (doe ik meestal wel bij dit soort post) maar ik hoop dat hij hier wel van leert. Ben ik een moraal ridder...misschien wel.....heb ik wat te zoeken op jullie forum.... misschien niet... maar ik kan dit niet voorbij laten gaan Goh zeg. Je hebt wel gelijk, maar ga dat eerst een s op je eigen forum doen. Hang daar mensen op die vergelijkbare of nog ergere uitlatingen doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 09:48 schreef nr 10 het volgende:[..] Goh zeg. Je hebt wel gelijk, maar ga dat eerst een s op je eigen forum doen. Hang daar mensen op die vergelijkbare of nog ergere uitlatingen doen. Doet ie ook. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Verkankerd...wat is dat ???...zijn de Daniel den hoed en en Antonie van Leeuwenhoek dan ook verkankerde(pfff raar woord moest het 3x aanpassen) ziekenhuizen ??? Je weet echt niet waar je over praat man....en mensen pijn doet Sowieso dit soort mafketels keihard aanpakken.....vaak zijn ze onwetend maar het irriteert me steeds weer. Ik zit al een aantal jaar op het forum en gelukkig is het bijna afgeleerd..ik ga hem ook niet melden (doe ik meestal wel bij dit soort post) maar ik hoop dat hij hier wel van leert. Ben ik een moraal ridder...misschien wel.....heb ik wat te zoeken op jullie forum.... misschien niet... maar ik kan dit niet voorbij laten gaan Wat een slappe hap, opkankeren met dat gevoelige gedoe :P
Accepteer maar gewoon dat het een scheldwoord is, veranderen doe je het toch niet, historisch gezien zijn trouwens zo'n beetje alle ziekten scheldwoorden geworden tering tyfes pokke jood :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 09:31 schreef MMM het volgende:[..] Nee hoor, geen smoesjes. Voor de positie van Eric Gudde zou Robert Eenhoorn misschien een goede zijn, verschil tussen AZ en Feyenoord qua prestaties is 0 maar qua grootte wel. Maar wel een stap die zou moeten kunnen. Maar wat wil je dan, dat we Martin maar weer een jaar vol ellende laten binnen halen? Ik verwacht dat er wel een lijstje met opvolgers beschikbaar is. Ik wil dat er eerst een haalbare oplossing wordt aangedragen en ben voor iedere verbetering te porren. Moet er wel eerst een optie zijn en dan zeg ik laat maar komen, niet iemand wegstemmen als er geen zichtbare opties zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 10:25 schreef moa het volgende:[..] Wat een slappe hap, opkankeren met dat gevoelige gedoe :P Accepteer maar gewoon dat het een scheldwoord is, veranderen doe je het toch niet, historisch gezien zijn trouwens zo'n beetje alle ziekten scheldwoorden geworden tering tyfes pokke jood :P Beetje jammer dit, benieuwd hoe je er over denkt als jij een aantal familieleden naar hun rustplaats heb gebracht nadat je al die ellende van dichtbij hebt meegemaakt. Dan praat je wel anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit gaat aan alle respect aan je medemens voorbij moa, ik had je hoger ingeschat.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
... laat ook maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door VVout -- |
|
|
|