BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 09 maart 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 10:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje jammer dit, benieuwd hoe je er over denkt als jij een aantal familieleden naar hun rustplaats heb gebracht nadat je al die ellende van dichtbij hebt meegemaakt. Dan praat je wel anders.
Kan ik over meepraten en vind het zelf ook een woord met een niet al te chique boodschap.

Je moet je gewoon niet druk maken om het gebruik van dat woord, het is een populair scheldwoord en zal de komende 100en jaren alleen maar populairder worden als de lading van het woord afneemt. Daarbij ligt nu eenmaal lekker in de bek net zoals "kolere" "tyfus" "godverdomme" etc..

Mijn eerdere berichtje was overigens met een knipoog.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 11:27 schreef moa het volgende:

[..]

Kan ik over meepraten en vind het zelf ook een woord met een niet al te chique boodschap.

Je moet je gewoon niet druk maken om het gebruik van dat woord, het is een populair scheldwoord en zal de komende 100en jaren alleen maar populairder worden als de lading van het woord afneemt. Daarbij ligt nu eenmaal lekker in de bek net zoals "kolere" "tyfus" "godverdomme" etc..

Mijn eerdere berichtje was overigens met een knipoog.
Zie pb moa..
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 10:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik wil dat er eerst een haalbare oplossing wordt aangedragen en ben voor iedere verbetering te porren. Moet er wel eerst een optie zijn en dan zeg ik laat maar komen, niet iemand wegstemmen als er geen zichtbare opties zijn.
Die opties zullen bij Feyenoord intern wel zichtbaar zijn.

Enige wat ik constateer is dat van Geel 2 zomers gefaald heeft, dat kan niet als je een topclub wilt zijn.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 14:12   quote  deeplink  
Ook de schuld van het bestuur ,er is totaal geen samenspraak met de technise staf wanneer het niet loopt.Ook het aankoop beleid schijnt volgens Emiel Schelvis onsamenhangend te zijn.Martin krijgt een beetje geld en daar moet hij het mee doen ,dus het gaat helemaal niet om wat het beste voor feijenoord en publiek is.Dat er veranderingen aan zitten te komen dat is een ding wat zeker is,alleen blijft dat tot op heden gewoon binnens kamers.Naar buiten toe wat de nieuwe kuip aangaat is er al toegezegd dat de hr Cees Bruin president direckteur nu zijn tweede ambts termijn is in gegaan.En dat in de toekomst het nog zittende bestuur naar de achtergrond verdwijnt.Voor zo ver het nieuws wat al weer een halfjaar verouderd is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Hey daar hebben we die Bruine weer..
moa
 moa - woensdag 09 maart 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 12:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Die opties zullen bij Feyenoord intern wel zichtbaar zijn.

Enige wat ik constateer is dat van Geel 2 zomers gefaald heeft, dat kan niet als je een topclub wilt zijn.
Dat is wel erg overdreven, afgelopen zomer is er (op papier) goed door geselecteerd.

Clasie is voor een prima bedrag verkocht, en veel overbodige spelers zijn vertrokken, Boetius, Manu, te Vrede, Mulder, Lamprou, Graafland, Verhoek, Immers, Mathijssen, Boulahrouz, Wilkshire.

Staat tegenover de komst van Botteghin, Vejinovic en Kramer die het op dat moment allemaal prima deden bij hun club. Verder kwamen Kuyt en Elia transfervrij over en werd er met Gustafson een toptalent binnen gehaald, en stroomden er 5 spelers uit eigen jeugd door naar het eerste elftal.

Met aan het eind van de transferperiode 15 miljoen ontvangen en 12 uitgegeven doe je het dan niet slecht vind ik.
VVout
 VVout - woensdag 09 maart 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Een winstmarge van 25% vind ik tegenvallen, dat hadden er gerust 80% mogen zijn toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Maar zo bereken je de winstmarge ook niet.
Die bereken je op individuele verkoop, anders is het appels met peren vergelijken.
VVout
 VVout - woensdag 09 maart 2016 - 14:43   quote  deeplink  
Dat hoef je me ook niet te vertellen Stylzz, maar je weet ook dat er spelers bij Feyenoord relatief goedkoop weg gaan om over de contractvrije spelers maar te zwijgen.

Kan ik een hele waslijst opstellen, echt formidabel is het ook niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Over t algemeen hebben we de laatste jaren veel meer verkocht, dan aangekocht.
Dit jaar voor t eerst dat de verkopen bijna volledig aangewend konden worden voor aankopen.
Maar dat is in kwantiteit gaan zitten, terwijl je kwaliteit verkocht.
nr 10
 nr 10 - woensdag 09 maart 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 14:25 schreef moa het volgende:

[..]

Dat is wel erg overdreven, afgelopen zomer is er (op papier) goed door geselecteerd.

Clasie is voor een prima bedrag verkocht, en veel overbodige spelers zijn vertrokken, Boetius, Manu, te Vrede, Mulder, Lamprou, Graafland, Verhoek, Immers, Mathijssen, Boulahrouz, Wilkshire.

Staat tegenover de komst van Botteghin, Vejinovic en Kramer die het op dat moment allemaal prima deden bij hun club. Verder kwamen Kuyt en Elia transfervrij over en werd er met Gustafson een toptalent binnen gehaald, en stroomden er 5 spelers uit eigen jeugd door naar het eerste elftal.

Met aan het eind van de transferperiode 15 miljoen ontvangen en 12 uitgegeven doe je het dan niet slecht vind ik.
Eens met de lijst. Ik denk ook nog eens dat met een andere trainer er veel meer rendement uit spelers als Vejinovic, Elia en Jan Arie zou zijn gehaald.
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 14:25 schreef moa het volgende:

[..]

Het leuke is, het merendeel van die overbodige spelers heeft hij zelf gehaald. Moet ik dan applaudisseren dat hij zijn eigen teringzooi opruimt? Hij heeft helemaal niet goed doorgeselecteerd. De selectie is slechter dan 2 jaar geleden.

En zijn er betere spelers voor teruggekomen dan Boëtius en Manu? Van de laatste was ik geen fan, maar nu heb je helemaal niets meer als back-up voor op de flanken.

En hoeveel van ZIJN aankopen hebben flink geld opgeleverd? Dat is alleen Janmaat geweest. De rest is allemaal eigen jeugd. En Pellè dankzij de zoon van Koeman.

Botteghin deed het aardig bij Groningen, Vejinovic vond ik een prima aankoop, Kramer vond ik een schandalige aankoop omdat hij een Te Vrede 2.0 is. En daar betaal je dan miljoenen voor..

20.200.000 euro neergelegd voor 16 aankopen waarvan alleen Vermeer met winst verkocht gaat worden, zoals het er nu naar uit ziet. Complimenten voor onze TD!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 15:38 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Eens met de lijst. Ik denk ook nog eens dat met een andere trainer er veel meer rendement uit spelers als Vejinovic, Elia en Jan Arie zou zijn gehaald.
van der Heijden. Haha.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 18:04   quote  deeplink  
Blahblahblah.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door FR-Henk --
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2016 - 18:05   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 18:05 schreef MMM het volgende:
/
Zomaar wat.
Had een tekst ingevoerd over scheldwoorden op het topic. Maar is al genoeg op gereageerd.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 20:05   quote  deeplink  
MMM Helemaal eens het is gewoon bagger wat er nu loopt ,zonden van het geld verspilling.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Niemand wil ze hebben voor het geld waar voor ze aangekocht zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Bilal ook niet?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Op dit moment niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Raar joh hahaha
van geil
 van geil - woensdag 09 maart 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 17:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Het leuke is, het merendeel van die overbodige spelers heeft hij zelf gehaald. Moet ik dan applaudisseren dat hij zijn eigen teringzooi opruimt? Hij heeft helemaal niet goed doorgeselecteerd. De selectie is slechter dan 2 jaar geleden.

En zijn er betere spelers voor teruggekomen dan Boëtius en Manu? Van de laatste was ik geen fan, maar nu heb je helemaal niets meer als back-up voor op de flanken.

En hoeveel van ZIJN aankopen hebben flink geld opgeleverd? Dat is alleen Janmaat geweest. De rest is allemaal eigen jeugd. En Pellè dankzij de zoon van Koeman.

Botteghin deed het aardig bij Groningen, Vejinovic vond ik een prima aankoop, Kramer vond ik een schandalige aankoop omdat hij een Te Vrede 2.0 is. En daar betaal je dan miljoenen voor..

20.200.000 euro neergelegd voor 16 aankopen waarvan alleen Vermeer met winst verkocht gaat worden, zoals het er nu naar uit ziet. Complimenten voor onze TD!!
Eens
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Als zij de beker winnen zijn we blij, behalve ikke op de manier hoe.De teleurstelling is groter dan mijn blijdschap wat het seisoen betreft bahbah. Maar goed niets aan te doen Feijenoord bekerkampioen,toch nog iets hoop ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Als wij de beker winnen hebben we dat toch netjes gedaan..(?)
Ff los van de competitie gezien dan he..
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Vond die bordjes eigenlijk wel goed ingekocht, voor van Geel,duidelijk en clear zonder ellende mooi gedaan .De enige beste aankoop van het seisoen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Zeker weten Renato ech wel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Duidelijk inderdaad..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:
Met hysterisch klote voetbal is t een wereld prestatie
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met hysterisch klote voetbal is t een wereld prestatie
Tegen ajaks en az vond ik het goed..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 21:04   quote  deeplink  
Goed, nee, misschien bij vlagen. Ajaks was hard werken
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Ik vond het wel goed. Echt genoten van deze twee matches..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Tegen az de tweede helft was echt matig
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Klopt eerste gedeelte tweede helft zeker.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 21:07   quote  deeplink  
!e helft 020 was ook matig.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Nou ophouden he..
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 09 maart 2016 - 21:08   quote  deeplink  
Zonder goede spits gezien de kansen die we hebben gehad ,is het goed gedaan, of gegaan.Maar waar ik het meeste van geniet, is de strijdbaarheid in zet ,en het vermogen willen hebben wij willen winnen en niet anders.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Dat zou ik iedere wedstrijd wel hebben willen zien..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 maart 2016 - 21:09   quote  deeplink  
De rustpauzes in beide wedstrijden waren daarentegen sterk gespeeld.
nr 10
 nr 10 - donderdag 10 maart 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 17:53 schreef MMM het volgende:

[..]

van der Heijden. Haha.
Is een middenvelder en geen centrale verdediger. Vermeer is ook een miskoop als je die centrale verdediger of spits zet.
MMM
 MMM - donderdag 10 maart 2016 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 08:38 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Is een middenvelder en geen centrale verdediger. Vermeer is ook een miskoop als je die centrale verdediger of spits zet.
En waar speelde hij bij Vitesse? En voor welke positie zullen ze hem dan gehaald hebben?

Juist, centrale verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 09:16 schreef MMM het volgende:

[..]

En waar speelde hij bij Vitesse? En voor welke positie zullen ze hem dan gehaald hebben?

Klopt, maar was toen ook noodzakelijk, van Beek langdurig eruit.
Ze hebben m ook gehaald voor de ervaring en was transfervrij.
MMM
 MMM - donderdag 10 maart 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, maar was toen ook noodzakelijk, van Beek langdurig eruit.
Ze hebben m ook gehaald voor de ervaring en was transfervrij.
Waren ze toen bang voor, maar hij is er nooit weken uit geweest volgens mij?

Ze hadden beter een linksback kunnen halen. En dan geen Dijks waar van Geel interesse in had, want dat is ook middelmaat.

van der Heijden was al maanden gratis op te pikken, zegt ook iets.
VVout
 VVout - donderdag 10 maart 2016 - 09:45   quote  deeplink  
Deze wedstrijd zegt zeker wel het één en ander Fietstas tegen Ajaks vorig jaar. Je komt dan gelijk bij een ander persoon uit Vejinovic. Toch jammer dat ze er nu niet staan, ze kunnen toch beter?

http://www.transfermarkt.co.uk/spielbericht/index/spielbericht/2459764
de bluffer
 de bluffer - donderdag 10 maart 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 20:05 schreef Fer 1 het volgende:
MMM Helemaal eens het is gewoon bagger wat er nu loopt ,zonden van het geld verspilling.
Daar kom je wel laat mee, dat heb ik al eerder gemaild
de bluffer
 de bluffer - donderdag 10 maart 2016 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:
Grote KENNER 100% mee eens

Ik sta straks op de COOLSINGEL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Ik niet..😡
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 10:41   quote  deeplink  
(Maar gun het jou zeker..)
VVout
 VVout - donderdag 10 maart 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 10:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ik niet..😡
Met kebab en appelsap tussen de boerka's jonguh, niet zo sip hè ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Tja maak het maar mooier dan het is maatje..😉
nr 10
 nr 10 - donderdag 10 maart 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 09:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus hebben ze de fout gemaakt om hem voor die positie te halen. Hij speelde bij Vitesse uit nood daar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1028230