|
|
Stylzz
|
|
|
Dan praat je al gauw over 5 miljoen of meer. Dat is voor Feyenoord een heel groot risico als je zelfs niets hebt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt als een bus,maar b.v een Pranjic kun je voor 2 miljoen ophalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder restwaarde, daar trapt een investeerder nooit in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo'n type speler is nu wel nodig,Pranjic kan b.v. nog zeker 2 jaar mee en kan net dat puzzelstukje zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Salarisverhoging Van Geel na Russische interesse
Martin van Geel heeft een loonsopslag bij Feyenoord gekregen. De technisch directeur ontving onlangs een lucratief aanbod vanuit Rusland en hij deelde die belangstelling met de Raad van Commissarissen van de Rotterdammers. Het toezichthoudende orgaan heeft daarop besloten het salaris van Van Geel te verhogen om het directielid binnenboord te houden. Dat maakt journalist Martijn Krabbendam bekend in het voetbalprogramma Voetbal International. Bron:VI |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
is een normaal mechanisme. nu niet met zn allen gaan brullen dat dit niet kan. blijkbaar is er budget. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
is ook alleen maar gebracht om Feyenoord in het rumoer te brengen, daar waren de heren wederom mee bezig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm, ietwat vreemd bericht. Als dat werkelijk zo is gegaan dan is én RvC én van Geel elkaar aan het dekken. En wat is exact de salarisverhoging? Want dat maakt vooral uit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het ook mee gekregen, aan de ene kant de hand op de knip houden en nu dit. Ik vind het onverteerbaar eigenlijk ten opzichte van zijn beleid.
De vraag rest natuurlijk wel tot in hoeverre het waar is, 't zal toch niet officieel naar buiten zijn gebracht. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 00:13 schreef FR-Elmo het volgende:is een normaal mechanisme. nu niet met zn allen gaan brullen dat dit niet kan. blijkbaar is er budget. Zou normaal zijn als de club in een meer financieel gezonder situatie zou verkeren. Geld voor versterking is er niet, wel voor salaris verhoging? Men moet overal op bezuinigen en meneer van Geel vraagt doodleuk om meer salaris.
Ben je niet echt bezig met het verbeteren van de club maar meer met het verbeteren van zijn salaris. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 00:13 schreef FR-Elmo het volgende:is een normaal mechanisme. nu niet met zn allen gaan brullen dat dit niet kan. blijkbaar is er budget. Helemaal mee eens! Ik denk overigens dat er nog voldoende budget vrij is om tenminste nog 1 speler te huren. Drie selectiespelers zijn al weg, en bovendien is de salarispost voor dit seizoen met 1 miljoen verhoogd. Geld lenen om nieuwe spelers te halen, moeten we niet meer doen. Zo is de ellende ooit begonnen. Als BMI alsnog verkocht wordt (en ik denk dat dit gaat gebeuren), dan kunnen we met zn allen nog wel eens heel erg verrast worden. We zijn nog geen psv (daar kunnen ze momenteel alles wat 3x een bal hoog kan houden verkopen), - maar we hebben inmiddels weer kapitaal op het veld staan. Wat een verschil met 3 jaar geleden! Het gaat nog een heel mooi seizoen worden met een kolkende Kuip! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zuinigheid prediken en dan zelf met een Russische aanbieding schermen om een groter stuk van de taart te krijgen rijmt niet met elkaar. Krijg er een beetje een nare smaak van in mijn bek. Of ben ik nu weer te negatief of zo ? |
|
|
|
|
GodIsFeyenoord
|
|
|
Ja laat jezelf maar in de maling nemen. Van Geel strijkt het geld op, mevr van Geel gratis massage. Er is geen geld om het elftal te versterken(wat gewoon moet) Maar heer van Geel wil wel een salaris verhoging. De club is kapot en gaat verder naar zijn moer.
En er zijn nog mensen die in van Geel geloven. Ongelofelijk. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van die massage VI, van de salarisverhoging is overal te vinden... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou graag een serieus bewijs zien van deze salarisverhoging, het lijkt nu eerder een gerucht dat door de VI wordt neergezet en daar moeten we niet gevoelig voor zijn.
Graag iemand met een serieus te nemen bewijs dat dit klopt, tot nu toe zelf niks gevonden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heet marktwerking!
Als ik bij mijn baas kom en vertel dat ik een interessant aanbod heb gekregen hoop ik ook dat hij daar iets mee doet. Zo niet, ben ik waarschijnlijk weg. Hoe hadden we gereageerd als het bericht zou zijn geweest: "Van Geel vertrekt naar Rusland"?
Laat me raden: dan hadden velen geroepen "Van Geel hadden ze nooit mogen laten gaan!". Als iemand het verdient is het wel Van Geel! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 10:33 schreef JanM het volgende:... Hoe hadden we gereageerd als het bericht zou zijn geweest: "Van Geel vertrekt naar Rusland"? Laat me raden: dan hadden velen geroepen "Van Geel hadden ze nooit mogen laten gaan!". Als iemand het verdient is het wel Van Geel! Mee eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: 'Wat mij betreft blijft Bruno'
Feyenoord is niet van plan om nog wijzigingen door te voeren aan haar selectie afgezien van het lozen van enkele overbodige spelers. In de Kuip zijn ze dan ook niet meer op zoek naar een eventuele versterking. Dat bevestigt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad.
Een mogelijke aanwinst kan sowieso enkel gefinancierd worden wanneer een sterkhouder uit Rotterdam-Zuid vertrekt. Van Geel zit echter niet te wachten op een afscheid van bijvoorbeeld Bruno Martins Indi. 'Dat is in financieel opzicht helemaal niet nodig. De laatste schulden werken wij toch wel weg. Wat mij betreft blijft Bruno. Feyenoord is sterker met hem.'
'Ja, om aan de selectie nog iets te doen, moet er eerst nog een speler weg', vervolgt het directielid. 'Maar wij zijn tevreden met deze groep, daar hoeft niets meer bij. Al is het nog geen 2 september. Pas dan weten wij of de groep intact is gebleven.' Bron:AD |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 09:13 schreef tomson het volgende:Zuinigheid prediken en dan zelf met een Russische aanbieding schermen om een groter stuk van de taart te krijgen rijmt niet met elkaar. Krijg er een beetje een nare smaak van in mijn bek. Of ben ik nu weer te negatief of zo ? De Vrij en Clasie enzo krijgen toch ook salarisverhoging? Zij hebben een hoger salaris dan Van Geel. En misschien heeft die club zich wel officieel bij Feyenoord gemeld. Met een miljoenen salaris voor Van Geel. tja, dan moet je als club toch een keuze maken. Geef je hem opslag (wat denk ik niet onverdiend is) of loop je het risico dat hij weggaat... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 10:33 schreef JanM het volgende:Heet marktwerking! Als ik bij mijn baas kom en vertel dat ik een interessant aanbod heb gekregen hoop ik ook dat hij daar iets mee doet. Zo niet, ben ik waarschijnlijk weg. Hoe hadden we gereageerd als het bericht zou zijn geweest: "Van Geel vertrekt naar Rusland"? Laat me raden: dan hadden velen geroepen "Van Geel hadden ze nooit mogen laten gaan!". Als iemand het verdient is het wel Van Geel! eensert! zie je wel dat je soms best wijs bent. (soms) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 09:44 schreef GodIsFeyenoord het volgende:Ja laat jezelf maar in de maling nemen. Van Geel strijkt het geld op, mevr van Geel gratis massage. Er is geen geld om het elftal te versterken(wat gewoon moet) Maar heer van Geel wil wel een salaris verhoging. De club is kapot en gaat verder naar zijn moer. En er zijn nog mensen die in van Geel geloven. Ongelofelijk. Ik wel, moet morgen z'n vrouw masseren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Grappig dat ik deze reactie al had verwacht ook al is het totaal onvergelijkbaar. Ik heb het er niet over om 5 Nederlands internationals met een jaarsalaris van boven een miljoen te halen. Slechts 1 creatieve speler die onze aanval kan bedienen. Ik hoop dat je hebt opgelet vanavond dan zal je het met me eens zijn... Zonder investering ook geen resultaat. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Immers ligt ook niet goed in de groep blijkbaar..
De reactie ook van Pellè toen Immers weer hopeloos over schoot..
Geniaal.. Wegpesten die kut ooievaar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:Immers ligt ook niet goed in de groep blijkbaar.. De reactie ook van Pellè toen Immers weer hopeloos over schoot.. Geniaal.. Wegpesten die kut ooievaar. Waar heb je dat vandaan dan? Derksen zeker weer zitten roddelen? :') |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idd ,Pellè en Immers zijn 2 handen op 1 buik....Wim2 komt uit de Jordaan en dan krijg je zulke reacties.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Tjaa Immers is de personalisatie van ons dramatische spel op dit moment, nooit iets in hem gezien. Je speelt eigenlijk met 10 man in balbezit.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De enige reden waarom Immers er nog in staat is omdat Koeman anders de warme penis van V. Geel in z'n reet voelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:43 schreef dennie het volgende:Tjaa Immers is de personalisatie van ons dramatische spel op dit moment, nooit iets in hem gezien. Je speelt eigenlijk met 10 man in balbezit.. 9 Want Immers zijn fantastisch balaannames komen ook altijd bij de tegenstander terecht.. Vormer had ook paar schitterende btw |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:46 schreef Wim2 het volgende:De enige reden waarom Immers er nog in staat is omdat Koeman anders de warme penis van V. Geel in z'n reet voelt. Is dat zo...Lex? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:46 schreef Wim2 het volgende:De enige reden waarom Immers er nog in staat is omdat Koeman anders de warme penis van V. Geel in z'n reet voelt. Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar redden we het met deze selectie, Martin? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vraag dat maar aan z'n lul die heeft tot het heden het hele selectie beleid onder zijn bedwang.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, hebben we geld voor beter? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd weer dezelfde discussie eigenlijk.
Vond die Russen eigenlijk verdacht veel op 020 publiek lijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Indi verkoop je niet op deze manier. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja.. de jongetjes van de speelplaats bij mij in de buurt kunnen nog beter overschieten dan ene lex missers..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
We hebben maar 1 iemand nodig, alles in het werk voor Guidetti. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik opteer toch liever voor de kerstman..
Komop.. Guidetti??
Die zweed die 20 wedstrijdjes heeft gespeeld en voor de rest alleen maar zwak, ziek of misselijk was? |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Tjaa hulp is aangeboden, Martin heeft bedankt jammer genoeg. Korte termijn denker. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Je zult zien dat ons Feyenoord er dan binnen de korste keren bovenop is. Ziek Zwak of Misselijk, Uitstraling en Bravour is wat we momenteel missen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Andersom. Martin bewaakt de lange termijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Indi verkoopt vooral zichzelf niet. Is aan de bal wel erg matig. Blijft verdedigend wel beter overeind dan De Vrij en in mindere mate Mathijsen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:13 schreef Nibke het volgende:Je zult zien dat ons Feyenoord er dan binnen de korste keren bovenop is. Ziek Zwak of Misselijk, Uitstraling en Bravour is wat we momenteel missen. Dat is idd waarmee onze gebrek aan kwaliteit gecompenseerd moet worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door dennie -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Dat denkt hij. Ik zie het zo, we missen een voetballende middenvelder, met Immers redden we het niet. Als we daar een goeie voetballer hebben lopen die ons elftal laat draaien, hebben we kans op een veel betere klassering, en Europees voetbal. dit is uiteindelijk wat de club extra uitstraling geeft en waarmee je inkomsten genereert. Daar investeer je nu in, krijg je later wat voor terug. Aan de technische staf om te beslissen wat er nodig. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:46 schreef Wim2 het volgende:De enige reden waarom Immers er nog in staat is omdat Koeman anders de warme penis van V. Geel in z'n reet voelt. Kun je die beschuldiging ook hard maken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
inkoppertje hard maken ?????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:18 schreef dennie het volgende:[..] Dat denkt hij. Ik zie het zo, we missen een voetballende middenvelder, met Immers redden we het niet. Als we daar een goeie voetballer hebben lopen die ons elftal laat draaien, hebben we kans op een veel betere klassering, en Europees voetbal. dit is uiteindelijk wat de club extra uitstraling geeft en waarmee je inkomsten genereert. Daar investeer je nu in, krijg je later wat voor terug. Aan de technische staf om te beslissen wat er nodig. In 2007 werd er ook zo geredeneerd. Als we CL haalden toen, dan was er niets aan de hand. Dat betekend uiteraard niet dat je met dit argument alle investeringen moet afschieten, natuurlijk niet, in essentie deel ik je mening, maar het moet wel verantwoord zijn. Feyenoord moet het financieel probleemloos op kunnen vangen wanneer een gehaalde speler niet zou voldoen. |
|
|
|