|
|
MMM
|
|
|
quote: Hopelijk vertrekt hij gewoon zoals het hoort, eind maart. Focus moet op bestuurlijk niveau al op volgend seizoen liggen.
Als hij denkt dat hij weer een zomer lang ellende kan binnenhalen, heeft hij een nog grotere plaat voor zijn kop dan dat irritante wijf van 'm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij is bijna weg alleen zelf weet hij het nog niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stelletje neevangeelisten |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die vier kaarten kun je ook wel vergeten..
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin was op vakantie
etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat dat maar aan Martin over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MMM heeft het er maar druk mee..😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou een kettingzaag pakken, ben je sneller klaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, MMM wordt nostalgisch! ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik denk dat v Geel afgelost moet worden door v Gaal. Scheelt in het veranderen van de naam bordjes en: Iemand met een heel groot netwerk nationaal en internationaal, lange termijn visie, De nadelen is een 020 er tja maar wat reger is een Spartaan. Maar ik zou hem graag zien op deze stoel |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ssssst, hij is onder ons. Kijk uit wat je zegt. MMM ==> Met Martin Middelmaat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft gewoon lekker zitten, engnek. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is hij al bezig met een sterke scorende spits voor het volgend seizoen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou zomaar kunnen. En met Tonny is ie ook nog steeds bezig. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ricky..als we de media moeten geloven. Hyena mag opbokken van mij, ongeacht de aanbieding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij lust gewoon geen champignons.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Iets in de media gekomen over van Wolfswinkel, ar? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar wel echt een Feyenoorder, die past wel bij ons.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's met spitsen helemaal lastig, MMM. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pelle is een mooi voorbeeld.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo'n geweldenaar als Pellè gaan we hier niet meer zien ben ik bang :( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Fenomeen maar toch Guidetti ook en ik denk dat ik persoonlijk Guidetti zou kiezen puur als speler. Ik denk dat we nog wel veel geweldenaars gaan zien. Kijk daarin niet alleen naar spitsen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
(Leon) heeft gelijk we gaan nu zeker geweldenaars zien, met Ceesie aan het roer heb ik er volle vertrouwen in.Er komen spitsen die beter zijn nog dan Pelle ,denk aan Formaat Guidettie een afmaker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cees is niet aan t roer... Mafklapper. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Fer, heb jij bij Ceesie in de klas gezeten of alleen maar met hem geknikkerd? Zo te lezen is het ouwe jongens krentenbrood tussen jullie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
het is Ceesie de miljardair blij met zo n man Daan afgelopen jaar steunde jij en stylz mij ook niet maar ik heb wel gelijk ekregen tot mijn spijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
ik vergelijk feijenoord niet met noord korea Daan je weet blijkbaar niet watje zegd . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
wel klojo Stylzz je lult uitje nek ,weet jij veel ,voorlopig is hij al op het stadhuis geweest om de plannen voor te leggen President commisaris Cees de Bruin. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En naar mening dit jaar nog een beetje aan klojen met dit zooitje ongeregeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat gaat Cees dan precies doen Fer? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Fer...Effe tussen ons... Vind Cees nou zo belangrijk omdat ie miljardair is of omdat ie kwaliteiten heeft. Zo ja: welke kwaliteiten? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
morgen ondermaat en middelmaat tegen elkaar in de kuip en daar hoord vincent en van Wolfswinkel ook bij,haleluja peen en uien. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
wat denk jij nu zelf Henk?De shell zou nog beter geweest zijn dan weet jij wel wat ik bedoel toch? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hoe groter het geld hoe meer macht men heeft om iets mooies neer te zetten.Je kan zelfs voor de derde plaats spelen en play offs halen met zulke magnaten.En wanneer het bar en boos is geweest geven ze een enorm applaus als of ze kampioen zijn geworden pffffff. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wees blij datje zulke situaties niet meer mee gaat maken met zo n man die tolereerd dat niet.Zijn eis is champignons leage voetbal anders kan hij naar zijn inversteering fluiten ,ben ik duidelijk genoeg zo Henk.Ik ben ook blij dat Pim Blokland dat ook mogelijk heeft gemaakt en feijenoord gered heeft van het falissiament.Daar na hij deze beste man er weinig nog van gebakken helaas,blijft wel een kanjer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
tot zo ver mijn berichtgeving Henk. |
|
|
|