|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 18:28 schreef MMM het volgende:[..] Geen spits voor 14 miljoen, maar voor 6 á 7 heb je voor Eredivisie begrippen ook al een prima spits. Geen Kramer, pure middelmaat en weggegooid geld. Geef eens goed geld uit in plaats van die halve aankoopjes die 2.5 miljoen kosten. En het gaat niet alleen om het transferbudget, het salarisbudget is ook helemaal verziekt door van Geel.. Middelmatige spelers als Nelom, Kazim, Immers en zo'n Hansson (nutteloze transfer) verdien(d)en VEEL te VEEL, totaal onnodig. En maar zeuren dat het salarisbudget al besteed is. En in jouw lijstje heb je alle aankopen (op Bilal na) weggehaald die hij gedaan heeft, die geld gekost hebben. Dan kan je van het te investeren bedrag 20,2 miljoen maken. 20 miljoen weggegooid. En begin nou niet over Guidetti en Pellè, die hij op een presenteerblaadje heeft gekregen en zelf werkelijk NIETS voor gedaan heeft. Guidetti kwam dankzij een DVD'tje en Pellè dankzij de zoon van Koeman. Dat hij die laatste vastlegt kan ELKE lompe boerenlul van straat. Het gaat erom dat je talent en/of kwaliteit herkent. Hij doet maar wat qua inkopen, totaal geen visie en geen netwerk. Vooral dat laatste kan werkelijk niemand ontkennen. Het barst weer van de aannames, een hoop stennismakerij.
Je doet Kramer bovendien behoorlijk tekort.
Ook willen de meeste voetballers helemaal niet in de Eredivisie spelen. Kwaliteit gaat zodoende wel naar een ander land.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 18:37 schreef Barabas het volgende:[..] Het barst weer van de aannames, een hoop stennismakerij. Je doet Kramer bovendien behoorlijk tekort. Ook willen de meeste voetballers helemaal niet in de Eredivisie spelen. Kwaliteit gaat zodoende wel naar een ander land. Noem ze eens, welke aannames?
Kramer is echt een middelmatige spits. Of je moet subtopper willen blijven, dan kan het nog wel. Als je écht weer een topclub wilt zijn in Nederland, heb je iets beters nodig. Zowel de Jong als Milik zijn beter. Haller en Janssen zijn ook beter, wat niet wilt zeggen dat ik die graag zie komen..
Dat laatste klopt, echte toppers van 24/25 komen hier niet. Daarom is een netwerk van de TD en een goede scouting ook prettig. Kun je bijvoorbeeld talenten halen die je daarna goed door kan verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 18:41 schreef MMM het volgende:[..] Noem ze eens, welke aannames? Kramer is echt een middelmatige spits. Of je moet subtopper willen blijven, dan kan het nog wel. Als je écht weer een topclub wilt zijn in Nederland, heb je iets beters nodig. Zowel de Jong als Milik zijn beter. Haller en Janssen zijn ook beter, wat niet wilt zeggen dat ik die graag zie komen.. Dat laatste klopt, echte toppers van 24/25 komen hier niet. Daarom is een netwerk van de TD en een goede scouting ook prettig. Kun je bijvoorbeeld talenten halen die je daarna goed door kan verkopen. Ik hoop dat je antwoord krijg dit paasweekeinde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien is hij niet meer online geweest waardoor hij nog niet heeft gereageerd maar inderdaad, een discussie gaat hij altijd uit de weg.
Dan reageert hij dat de helft weer uit aannames bestaat, dan vraag je wat hij bedoeld maar krijg je nooit meer een reactie. Niets nieuws dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel diepgang hoef je niet verwachten denk ik.Al moet hij er een week over nadenken. Wijsneus!Niets meer en niets minder |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 13:42 schreef MMM het volgende:[..] Het merendeel van de aankopen heb ik nooit begrepen.. Dit seizoen heeft hij 12,5 miljoen uitgegeven. Dan kan je wel een topper halen, mits je een goed netwerk hebt. Veel te makkelijk en veel te kort door de bocht, er is dit seizoen doorgeselecteerd, er zijn nieuwe spelers gehaald uit het geld dat de transfers van o.a. Boëtius (onder de maat en wil niet verlengen) Clasie (uitstekende transfer) te Vrede en Manu (beide te licht) hebben opgebracht.
Verder moesten er onder andere gaten opgevangen worden in de verdediging waar Mathijssen, Wilkshire en Boulahrouz rond liepen.
Voor dat geld kregen we Elia, Kuyt, Kramer, Botteghin, vd Heijden, Vejinovic en Gustafson terug. Daar bij hielden we ongeveer 5 miljoen euro over, van mij had er in plaats van Kramer best een spits mogen komen die 5 miljoen meer had mogen kosten maar die was er helaas niet. (pogingen bij Guidetti en diverse andere goede spitsen waren mislukt.) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Leuk trouwens om te zien dat er weer heel wat "nieuwe" gezichten in de basis 11 staan in de benefiet wedstrijd tegen Sparta. Zo zien we maar weer dat Feyenoord echt het opleiden nog niet verleerd is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:22 schreef moa het volgende:[..] Veel te makkelijk en veel te kort door de bocht, er is dit seizoen doorgeselecteerd, er zijn nieuwe spelers gehaald uit het geld dat de transfers van o.a. Boëtius (onder de maat en wil niet verlengen) Clasie (uitstekende transfer) te Vrede en Manu (beide te licht) hebben opgebracht. Verder moesten er onder andere gaten opgevangen worden in de verdediging waar Mathijssen, Wilkshire en Boulahrouz rond liepen. Voor dat geld kregen we Elia, Kuyt, Kramer, Botteghin, vd Heijden, Vejinovic en Gustafson terug. Daar bij hielden we ongeveer 5 miljoen euro over, van mij had er in plaats van Kramer best een spits mogen komen die 5 miljoen meer had mogen kosten maar die was er helaas niet. (pogingen bij Guidetti en diverse andere goede spitsen waren mislukt.) Er is niet doorgeselecteerd, het is alleen maar slechter geworden. Boëtius wilde niet verlengen omdat hij geen vaste basisspeler was, ik zie nu overigens geen betere buitenspeler dan hem. Clasie prima transfer. Te Vrede is net minder dan Kramer, ook middelmaat. Manu is ook middelmaat, maar waar is een vervanger? Elia, Bilal en Kuyt heb je over voor op de flanken. Toornstra tel ik niet mee..
Elia was het proberen waard, Kuyt prima, Kramer vond ik bij voorbaat al niet goed genoeg, Botteghin kon ik begrijpen maar presteert niet, van der Heijden vond ik niks en nu nog niks, Vejinovic begreep ik volkomen, Gustafson kon ik niet goed genoeg. Tapia snap ik niets van, Hansson snap ik niets van.
Welke spitsen nog meer? Want zo groot is Martin zijn netwerk niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:25 schreef moa het volgende:Leuk trouwens om te zien dat er weer heel wat "nieuwe" gezichten in de basis 11 staan in de benefiet wedstrijd tegen Sparta. Zo zien we maar weer dat Feyenoord echt het opleiden nog niet verleerd is. Wil niet zeggen dat ze goed genoeg zullen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben vrijwel alles met MMM eens. je stuurt Manu Boetius en Sleegers weg .. drie links buitenspelers. Ok, maar dan haal je er 1 voor terug Elia. Geen concurrentie geen invaller op die positie. RUK dus. Vd Heijden Tapia , waarom ? Hansson n signaal wederom naar de jeugd, we nemen jullie niet serieus. Twee talenten kapot. Vejinovic haalde hij voor Clasie, onderbouwend met statistieken dat ze voetballend identiek waren. Heeft hij ooit wel n's gekeken naar die speler ??lijkt me niet, is n totaal ander type. Verder enorme roofbouw gepleegd op de transferwaarde van de selectie ondanks zeer forse investeringen. T is echt om te janken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En de quote hierboven is maar n kleine samenvatting van zijn onzin. Het salarishuis ligt totaal overhoop, er ligt geen enkele strategie vast, en nog erger er is totaal geen plan voor de jeugd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Veel diepgang hoef je niet verwachten denk ik.Al moet hij er een week over nadenken. Wijsneus!Niets meer en niets minder Ja hij is weer afgehaakt, achja.. Het went. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 22:11 schreef van geil het volgende:Ik ben vrijwel alles met MMM eens. je stuurt Manu Boetius en Sleegers weg .. drie links buitenspelers. Ok, maar dan haal je er 1 voor terug Elia. Geen concurrentie geen invaller op die positie. RUK dus. Vd Heijden Tapia , waarom ? Hansson n signaal wederom naar de jeugd, we nemen jullie niet serieus. Twee talenten kapot. Vejinovic haalde hij voor Clasie, onderbouwend met statistieken dat ze voetballend identiek waren. Heeft hij ooit wel n's gekeken naar die speler ??lijkt me niet, is n totaal ander type. Verder enorme roofbouw gepleegd op de transferwaarde van de selectie ondanks zeer forse investeringen. T is echt om te janken. Eens. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Dan zie je gister drie A jeugd spelers het prima doen... nog los van een Schuurman en dergelijke. Het langzaam brengen wordt op deze manier ook gewoon tegen gesproken. Ik zag gister bij deze jongens geen Kuipvrees... dit in tegenstelling tot de gehaalde spelers die toch vaker voor meer dan 1000 toeschouwers hebben gevoetbald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RUKKER.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 18:28 schreef MMM het volgende:[..] En begin nou niet over Guidetti en Pellè, die hij op een presenteerblaadje heeft gekregen en zelf werkelijk NIETS voor gedaan heeft. Guidetti kwam dankzij een DVD'tje en Pellè dankzij de zoon van Koeman. Dat hij die laatste vastlegt kan ELKE lompe boerenlul van straat. Blijf dit een makkelijk argument vinden. Maar goed, jouw gedachtegang doortrekkend: in dat geval tellen bijvoorbeeld Kazim en Singh ook niet mee. Daarvan weten we ook dat hij er niet zelf mee kwam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar contracteerde ze wel. Net als Guidetti en Pelle.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. En Pellè lag helemaal niet goed in de markt toen Feyenoord hem haalde. Overal mislukt als doelpuntenmaker. Ik begrijp niet waarom zijn komst een ABC'tje zou zijn geweest, maar Van Geel niets mee van doen heeft gehad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zijn zat redenen Van Geel te bekritiseren zonder hem zijn successen te ontzeggen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:59 schreef MMM het volgende:[..] Er is niet doorgeselecteerd, het is alleen maar slechter geworden. Boëtius wilde niet verlengen omdat hij geen vaste basisspeler was, ik zie nu overigens geen betere buitenspeler dan hem. Clasie prima transfer. Te Vrede is net minder dan Kramer, ook middelmaat. Manu is ook middelmaat, maar waar is een vervanger? Elia, Bilal en Kuyt heb je over voor op de flanken. Toornstra tel ik niet mee.. Elia was het proberen waard, Kuyt prima, Kramer vond ik bij voorbaat al niet goed genoeg, Botteghin kon ik begrijpen maar presteert niet, van der Heijden vond ik niks en nu nog niks, Vejinovic begreep ik volkomen, Gustafson kon ik niet goed genoeg. Tapia snap ik niets van, Hansson snap ik niets van. Welke spitsen nog meer? Want zo groot is Martin zijn netwerk niet. Natuurlijk is er wel doorgeselecteerd, in elke linie zijn overbodige spelers vertrokken, op Clasie na zijn alle spelers die zijn vertrokken spelers geweest die het niet (voldoende) hebben laten zien bij Feyenoord.
Boeitius > Waardeloze momentvoetballer, soms geniale momenten waardoor je er hoop op blijft houden dat het wat wordt maar is inmiddels 22 jaar en staat sinds zijn debuut stil in zijn ontwikkeling. Dat mag hij zichzelf aanrekenen. Manu > Had ik meer van verwacht, had van mij wel als reserve mogen blijven. Te Vrede > Gewogen en te licht bevonden, gewoon niet goed genoeg. Mulder > Te slecht voor het eerste, te goed voor de bank. Immers > Geen commentaar.
Verder nog overbodige spelers zoals Graafland, Verhoek, Sleegers, Wilkshire, Bouhlarouz, Mathijsen, Kazim, Lamprou en lopes Cabral vertrokken.
Dat zijn in elke linie meer dan 3 spelers en zelfs 3 vertrokken doelmannen, dat vang je niet op met eigen jeugd.
Daarvoor in de plaats gekomen zijn:
Clasie >> Vejinovic>> Betaalbare en volgens mij uitstekende transfer, jammer dat hij minder heeft laten zien dan we gedacht hadden.
Boetius, Manu, te Vrede >> Elia Kuyt Kramer >> Op elke positie een verbetering, gezien het aantal mensen dat Kramer graag zag komen had denk ik iedereen verwacht dat hij meer zou scoren dan hij nu doet. Was voor dat geld en na het afhaken van Guidetti, Dost, Wolfswinkel e.d. een logische en betaalbare keuze.
Immers, Vilhena >> Tapia Gustafson >> Voor een beperkte Immers en straks vertrekkende Vilhena is er alvast ingespeeld met 2 grote talenten, zit volgens mij wel toekomst in.
Mulder Lamprou Graafland (Hahn) >> Hansson >> Had van mij ook niet gehaald hoeven worden maar zal wel goedkoop zijn, blijkbaar durft de club het niet met alleen jeugd aan mocht er iets met Vermeer gebeuren. Werd pas gehaald toen bleek dat Hahn tot minimaal oktober dit jaar uitgeschakeld is.
Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen >> Botteghin, van der Heijden, >> Volgens mij is hier goed ingespeeld op vertrekkende ervaring met op dat moment goed presterende spelers bij subtop ploegen. Het seizoen beginnen met alleen de jeugdspelers waaruit de VOLLEDIGE REST VAN DE VERDEDIGING bestaat was gekkenwerk geweest. Je had dan alleen van Beek (die nu ook door het ijs zakte en dat mag op zijn leeftijd) als speler met een beetje eredivisie ervaring. Kongolo, van Beek, Karsdorp worden allemaal toppers maar hebben wel begeleiding nodig. Gronsveld, Nieuwkoop en Verdonk zijn daarbij ook doorgestroomd naar het eerste elftal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet, en aangezien we een middelmatig budget hebben zullen we er dus ook mee moeten leven dat we af en toe middelmatige spelers voor middelmatige bedragen moeten kopen om onze selectie compleet te houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Blijf dit een makkelijk argument vinden. Maar goed, jouw gedachtegang doortrekkend: in dat geval tellen bijvoorbeeld Kazim en Singh ook niet mee. Daarvan weten we ook dat hij er niet zelf mee kwam. Deze twee tellen wel degelijk mee. Soms gokt hij goed al moet ik zeggen dat ik persoonlijk al weg was van Pelle bij AZ. Was ook zo dol op Suarez toen hij in 1 seizoen 3 keer won met Groningen tegen Feyenoord. Weet eigenlijk niet wie toen onze TD was maar die lag ook te slapen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 22:11 schreef van geil het volgende:Ik ben vrijwel alles met MMM eens. je stuurt Manu Boetius en Sleegers weg .. drie links buitenspelers. Ok, maar dan haal je er 1 voor terug Elia. Geen concurrentie geen invaller op die positie. RUK dus. Vd Heijden Tapia , waarom ? Hansson n signaal wederom naar de jeugd, we nemen jullie niet serieus. Twee talenten kapot. Vejinovic haalde hij voor Clasie, onderbouwend met statistieken dat ze voetballend identiek waren. Heeft hij ooit wel n's gekeken naar die speler ??lijkt me niet, is n totaal ander type. Verder enorme roofbouw gepleegd op de transferwaarde van de selectie ondanks zeer forse investeringen. T is echt om te janken. Sorry maar wat je zegt over de links buiten is onzin, we hebben Elia en Bilal, 2 goede spelers voor links buiten. Afgezien nog van andere spelers die daar mogelijk ook kunnen spelen.
vd Heijden, omdat we anders Kongolo en van Beek met een paar tieners met 0 eredivisie ervaring het veld in hadden moeten sturen, dan hadden we na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen al geweten dat we nergens om mee doen.
Hansson is gewoon risico's afdekken omdat Hahn geblesseerd is geraakt, Vermeer is 1, Hahn is 2 en jeugd is 3.
Bovendien is er vrijwel niets geïnvesteerd, en zijn er wederom vooral aflossingen en reserveringen gedaan. De 12 miljoen waarmee 10 nieuwe spelers gehaald zijn kan je geen fors investeren noemen als je met de verkoop van 1 basisspeler precies dat bedrag al hebt opgehaald. Detail: die 10 spelers hebben nu een gezamenlijke geschatte transferwaarde van 25 miljoen euro. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze twee tellen wel degelijk mee. Soms gokt hij goed al moet ik zeggen dat ik persoonlijk al weg was van Pelle bij AZ. Was ook zo dol op Suarez toen hij in 1 seizoen 3 keer won met Groningen tegen Feyenoord. Weet eigenlijk niet wie toen onze TD was maar die lag ook te slapen. Hoe kan je dat nou zeggen, Suarez heeft 12 maanden bij Groningen gespeeld, werd in de winter al in verband gebracht met Ajax, en Ajax heeft uiteindelijk 7,5 tot 8 miljoen euro voor hem betaald. Er heeft helemaal niemand liggen slapen, wij hebben dat geld gewoon niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:29 schreef moa het volgende:[..] Sorry maar wat je zegt over de links buiten is onzin, we hebben Elia en Bilal, 2 goede spelers voor links buiten. Afgezien nog van andere spelers die daar mogelijk ook kunnen spelen. vd Heijden, omdat we anders Kongolo en van Beek met een paar tieners met 0 eredivisie ervaring het veld in hadden moeten sturen, dan hadden we na 5 wedstrijden in het nieuwe seizoen al geweten dat we nergens om mee doen Bovendien is er vrijwel niets geïnvesteerd, en zijn er wederom vooral aflossingen en reserveringen gedaan. De 12 miljoen waarmee 10 nieuwe spelers gehaald zijn kan je geen fors investeren noemen als je met de verkoop van 1 basisspeler precies dat bedrag al hebt opgehaald. Detail: die 10 spelers hebben nu een gezamenlijke geschatte transferwaarde van 25 miljoen euro. Alles is perfect maar de doelstelling binnen 5 jaar kampioen is niet gelukt.Bureau leeghalen en vernieuwen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze twee tellen wel degelijk mee. Soms gokt hij goed al moet ik zeggen dat ik persoonlijk al weg was van Pelle bij AZ. Was ook zo dol op Suarez toen hij in 1 seizoen 3 keer won met Groningen tegen Feyenoord. Weet eigenlijk niet wie toen onze TD was maar die lag ook te slapen. Gaat mij er gewoon om dat het consequent blijft. Heb je kritiek op Van Geel, geen probleem, daar is best de nodige aanleiding toe, maar gun die man ook de dingen die ie wel goed heeft gedaan. Dat de zoon van Koeman hem tegenkwam doet m.i. eigenlijk nauwelijks ter zake. Bij Van Geel worden ongetwijfeld honderden spelers via via onder de aandacht gebracht.
En ik zag het ook wel redelijk in Pellè zitten na die wedstrijd waarin hij met AZ zo goed speelde tegen Feyenoord, maar dan nog. Pellè heeft ieders verwachtingen overtroffen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat mij er gewoon om dat het consequent blijft. Heb je kritiek op Van Geel, geen probleem, daar is best de nodige aanleiding toe, maar gun die man ook de dingen die ie wel goed heeft gedaan. Dat de zoon van Koeman hem tegenkwam doet m.i. eigenlijk nauwelijks ter zake. Bij Van Geel worden ongetwijfeld honderden spelers via via onder de aandacht gebracht. En ik zag het ook wel redelijk in Pellè zitten na die wedstrijd waarin hij met AZ zo goed speelde tegen Feyenoord, maar dan nog. Pellè heeft ieders verwachtingen overtroffen. zeker weten!Je heb gelijk |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bilal heeft na 2 seizoenen eindelijk 3 goede invalbeurten gehad.En Boetius was niet minder dan Elia nu is. Botteghin had voldoende geweest.Van der Heijden is weggegooid geld. Hanson prima keeper Bilal werd ook voor de toekomst gehaald niet als directe versterking, dat is dus een logische voor op de bank achter Elia. Elia was een toptransfer, volgens mij waren er maar weinig die dachten dat dat een haalbare speler was voor Feyenoord. Hij doet het minder dan verwacht idd. dat is jammer. Hoe had je zonder van de Heijden mindere periodes en blessures van Kongolo, Botteghin en van Beek willen opvangen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:36 schreef moa het volgende:[..] Bilal werd ook voor de toekomst gehaald niet als directe versterking, dat is dus een logische voor op de bank achter Elia. Elia was een toptransfer, volgens mij waren er maar weinig die dachten dat dat een haalbare speler was voor Feyenoord. Hij doet het minder dan verwacht idd. dat is jammer. Hoe had je zonder van de Heijden mindere periodes en blessures van Kongolo, Botteghin en van Beek willen opvangen? 3,5 miljoen voor de toekomst?Als hij dan maar snel buitencategorie word want we verkopen niet elk seizoen een speler boven de 10 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:36 schreef moa het volgende:[..] Bilal werd ook voor de toekomst gehaald niet als directe versterking, dat is dus een logische voor op de bank achter Elia. Elia was een toptransfer, volgens mij waren er maar weinig die dachten dat dat een haalbare speler was voor Feyenoord. Hij doet het minder dan verwacht idd. dat is jammer. Hoe had je zonder van de Heijden mindere periodes en blessures van Kongolo, Botteghin en van Beek willen opvangen? De beste van de twee uit de A jeugd.
Voor Karsdorp gaf je ook geen kwartje toen hij debuteerde |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De beste van de twee uit de A jeugd. Voor Karsdorp gaf je ook geen kwartje toen hij debuteerde Je moet ergens op kunnen terugvallen, bij vd Heijden weet je dat hij zich wel staande houdt in elke wedstrijd, bij een 18 of 19 jarige ligt die ondergrens veel lager.
Karsdorp vind ik geweldig, mocht hij het niet gered hebben aan het begin van dit seizoen dan hadden we waardschijnlijk met Kongolo - Botteghin - vd Heijden - van Beek gespeeld, je kan niet verwachten van 18 en 19 jarige spelers dat ze er direct 34 wedstrijden staan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 3,5 miljoen voor de toekomst?Als hij dan maar snel buitencategorie word want we verkopen niet elk seizoen een speler boven de 10 miljoen Was toen 19 jaar, er werd bij zijn presenteren ook gezegd dat hij niet werd gehaald om direct in de basis te staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:51 schreef moa het volgende:[..] Was toen 19 jaar, er werd bij zijn presenteren ook gezegd dat hij niet werd gehaald om direct in de basis te staan. klopt het waren de eerste centen die ze uitgaven...weinig geld dus halen een pikkie voor 3,5 miljoen voor de toekomst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al lang geen discussie meer waard.
Oprotten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:47 schreef moa het volgende:[..] Je moet ergens op kunnen terugvallen, bij vd Heijden weet je dat hij zich wel staande houdt in elke wedstrijd, bij een 18 of 19 jarige ligt die ondergrens veel lager. Karsdorp vind ik geweldig, mocht hij het niet gered hebben aan het begin van dit seizoen dan hadden we waardschijnlijk met Kongolo - Botteghin - vd Heijden - van Beek gespeeld, je kan niet verwachten van 18 en 19 jarige spelers dat ze er direct 34 wedstrijden staan. Ik vind hem ook geweldig.Net zoals elke jeugdspeler van ons telkens weer slagen. Maar ik begrijp de keuze voor van der Heijden wel..Ervaring en het laatste seizoen om de doelstelling binnen 5 jaar kampioen te worden.Niet gelukt al prate van Geel over een derde plek is onze doelstelling..Totaal vergeten wat zijn doelstelling was in een vijfjarenplan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is waar ,ik ga koffie drinken ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het zwaarste verwijt aan van Geel is dat ie Gio heeft overschat. Roept u maar... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk eerder dat het verwachtingspatroon van ons wat te enthousiast was in het eerste jaar van Gio. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik was niet zo wild van Gio. Te anoniem als assistent, als voetbaaler ook niet van de grote uitspraken. Tis een vriendelijke en aardige gozer. Maar naar mijn idee niet krachtig genoeg om een groep een weg te wijzen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn voorkeur ging toen uit denk ik naar Ron Jans, iets meer ervaring en altijd al zeer begaan met Feyenoord, maar ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:24 schreef VVout het volgende:Mijn voorkeur ging toen uit denk ik naar Ron Jans, iets meer ervaring en altijd al zeer begaan met Feyenoord, maar ja. Eens, heb altijd wel sympathie gehad voor die Jans. Zou hem ook wel eens bij Feyenoord willen zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Blijf dit een makkelijk argument vinden. Maar goed, jouw gedachtegang doortrekkend: in dat geval tellen bijvoorbeeld Kazim en Singh ook niet mee. Daarvan weten we ook dat hij er niet zelf mee kwam. Kazim kwam op huurbasis hier spelen via van Hooijdonk. Maar wie gaf hem een vast contract?
Singh weet ik niet, zou ik moeten opzoeken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 18:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. En Pellè lag helemaal niet goed in de markt toen Feyenoord hem haalde. Overal mislukt als doelpuntenmaker. Ik begrijp niet waarom zijn komst een ABC'tje zou zijn geweest, maar Van Geel niets mee van doen heeft gehad. Pellè was de enige die haalbaar was omdat hij geen netwerk heeft, dus hij moest wel. Alles beter dan Cissé en Fernandez destijds |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:21 schreef moa het volgende:[..] Natuurlijk is er wel doorgeselecteerd, in elke linie zijn overbodige spelers vertrokken, op Clasie na zijn alle spelers die zijn vertrokken spelers geweest die het niet (voldoende) hebben laten zien bij Feyenoord. Boeitius > Waardeloze momentvoetballer, soms geniale momenten waardoor je er hoop op blijft houden dat het wat wordt maar is inmiddels 22 jaar en staat sinds zijn debuut stil in zijn ontwikkeling. Dat mag hij zichzelf aanrekenen. Manu > Had ik meer van verwacht, had van mij wel als reserve mogen blijven. Te Vrede > Gewogen en te licht bevonden, gewoon niet goed genoeg. Mulder > Te slecht voor het eerste, te goed voor de bank. Immers > Geen commentaar. Doorselecteren is het halen van betere spelers dan dat je hebt. Maar welke spelers in de huidige selectie zijn beter dan Boëtius en Manu? Geen. Is Te Vrede zoveel minder dan Kramer dat je daar miljoenen voor betaald? Mulder en Immers eens. Waarvan de laatste een FIKS salaris verdiend door ome Martin..
quote:Verder nog overbodige spelers zoals Graafland, Verhoek, Sleegers, Wilkshire, Bouhlarouz, Mathijsen, Kazim, Lamprou en lopes Cabral vertrokken. Waarvan 6 gehaald door Martin zelf. Graafland was logisch, Mathijsen heeft waarde gehad. Maar Wilkshire, Boulahrouz, Kazim en Verhoek.. Troosteloos
quote:Dat zijn in elke linie meer dan 3 spelers en zelfs 3 vertrokken doelmannen, dat vang je niet op met eigen jeugd.
Daarvoor in de plaats gekomen zijn:
Clasie >> Vejinovic>> Betaalbare en volgens mij uitstekende transfer, jammer dat hij minder heeft laten zien dan we gedacht hadden. Uitstekende transfer maar geen zelfde type als Clasie. Dat er destijds werd gesproken van de perfecte vervanger vond ik vreemd.
quote:Boetius, Manu, te Vrede >> Elia Kuyt Kramer >> Op elke positie een verbetering, gezien het aantal mensen dat Kramer graag zag komen had denk ik iedereen verwacht dat hij meer zou scoren dan hij nu doet. Was voor dat geld en na het afhaken van Guidetti, Dost, Wolfswinkel e.d. een logische en betaalbare keuze. Boëtius en Manu speelden op links. Daar is alleen Elia voor teruggekomen. Welke concurrentie heeft Elia? Lachwekkend dat hij nog mag spelen, maar er is geen alternatief.
Kramer en Te Vrede heb ik hierboven al uitgelegd.
quote:Immers, Vilhena >> Tapia Gustafson >> Voor een beperkte Immers en straks vertrekkende Vilhena is er alvast ingespeeld met 2 grote talenten, zit volgens mij wel toekomst in. Immers heeft hier een flink contract getekend dankzij van Geel. Vilhena hoop ik dat hij blijft.
Aantrekken van Tapia snap ik niets van.
quote:Mulder Lamprou Graafland (Hahn) >> Hansson >> Had van mij ook niet gehaald hoeven worden maar zal wel goedkoop zijn, blijkbaar durft de club het niet met alleen jeugd aan mocht er iets met Vermeer gebeuren. Werd pas gehaald toen bleek dat Hahn tot minimaal oktober dit jaar uitgeschakeld is. Vermeer is een absolute versterking, dat is een goede aankoop geweest. Hahn zullen we zien. Hansson halen was onnodig, salarisbudget zal wle weer vol zijn..
quote:Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen >> Botteghin, van der Heijden, >> Volgens mij is hier goed ingespeeld op vertrekkende ervaring met op dat moment goed presterende spelers bij subtop ploegen. Het seizoen beginnen met alleen de jeugdspelers waaruit de VOLLEDIGE REST VAN DE VERDEDIGING bestaat was gekkenwerk geweest. Je had dan alleen van Beek (die nu ook door het ijs zakte en dat mag op zijn leeftijd) als speler met een beetje eredivisie ervaring. Kongolo, van Beek, Karsdorp worden allemaal toppers maar hebben wel begeleiding nodig. Gronsveld, Nieuwkoop en Verdonk zijn daarbij ook doorgestroomd naar het eerste elftal.
Je noemt weer 3 namen die gehaald zijn door van Geel, die niets toegevoegd hebben. Al heeft Mathijsen nog wel enige waarde gehad.
Echt, het spijt me heel erg. Maar van der Heijden is gewoon een hele slappe verdediger die gewoon niet goed genoeg is en er weinig van kan. Toen hij gehaald werd was ik al tegenstander.
Botteghin kan, wel een dure speler voor de breedte. Centraal gaat mijn voorkeur nog uit naar van Beek en Kongolo, maarja er is geen goede linksback gehaald.
Gronsveld gaat het waarschijnlijk niet redden. Nieuwkoop en Verdonk afwachten, over laatste heb ik veel twijfels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:22 schreef moa het volgende:[..] Nee natuurlijk niet, en aangezien we een middelmatig budget hebben zullen we er dus ook mee moeten leven dat we af en toe middelmatige spelers voor middelmatige bedragen moeten kopen om onze selectie compleet te houden. Middelmatig budget? 20 miljoen uitgegeven aan transfers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:29 schreef MMM het volgende:[..] Pellè was de enige die haalbaar was omdat hij geen netwerk heeft, dus hij moest wel. Alles beter dan Cissé en Fernandez destijds Dat netwerk is twifelachtig, ja. Met Pelle heeft ie wél dat risico genomen, een laaggeprijsd risico ook. Dat pakte goed uit. Feyenoord moest vissen uit een segment spelers waar allerlei risico's aan verbonden lagen. Dat kan óók totaal verkeerd uitpakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:29 schreef moa het volgende:[..] Sorry maar wat je zegt over de links buiten is onzin, we hebben Elia en Bilal, 2 goede spelers voor links buiten. Afgezien nog van andere spelers die daar mogelijk ook kunnen spelen. Bilal is gewoon een rechtsbuiten.
Elia speelt daar en verder niemand, omdat er niemand anders is. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Daar koop je nog geen been voor van een topspeler. |
|
|