|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor Eredivisie begrippen kan je daar prima spelers mee halen.
En op het goede moment kwaliteit herkennen hoeft niet duur te zijn. Mits een TD met een goed netwerk + goede scouting. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:48 schreef MMM het volgende:[..] Voor Eredivisie begrippen kan je daar prima spelers mee halen. En op het goede moment kwaliteit herkennen hoeft niet duur te zijn. Mits een TD met een goed netwerk + goede scouting. Daar hebben wij al jaren een gebrek aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alles prima onderbouwd MMM. Geen spelt tussen te krijgen door welke betweter dan ook..
Ga ik er een bakkie koffie opnemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Alles prima onderbouwd MMM. Geen spelt tussen te krijgen door welke betweter dan ook.. Ga ik er een bakkie koffie opnemen. Thanks maat!
Ik geef gewoon aan hoe ik het allemaal voel en zie. En dat nu bijvoorbeeld T en moa er op reageren vind ik alleen maar leuk en positief voor de discussie, top! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:18 schreef MMM het volgende:[..] Thanks maat! Ik geef gewoon aan hoe ik het allemaal voel en zie. En dat nu bijvoorbeeld T en moa er op reageren vind ik alleen maar leuk en positief voor de discussie, top! T heeft altijd een sterk punt en ik geef hem gelijk dat Pelle en Guidetti dan ook op het conto moet komen van Geel. Dan nog blijft het een TD zonder netwerk . |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:36 schreef MMM het volgende:[..] Doorselecteren is het halen van betere spelers dan dat je hebt. Maar welke spelers in de huidige selectie zijn beter dan Boëtius en Manu? Geen. Is Te Vrede zoveel minder dan Kramer dat je daar miljoenen voor betaald? Mulder en Immers eens. Waarvan de laatste een FIKS salaris verdiend door ome Martin.. [..] Waarvan 6 gehaald door Martin zelf. Graafland was logisch, Mathijsen heeft waarde gehad. Maar Wilkshire, Boulahrouz, Kazim en Verhoek.. Troosteloos [..] Uitstekende transfer maar geen zelfde type als Clasie. Dat er destijds werd gesproken van de perfecte vervanger vond ik vreemd. [..] Boëtius en Manu speelden op links. Daar is alleen Elia voor teruggekomen. Welke concurrentie heeft Elia? Lachwekkend dat hij nog mag spelen, maar er is geen alternatief. Kramer en Te Vrede heb ik hierboven al uitgelegd. [..] Immers heeft hier een flink contract getekend dankzij van Geel. Vilhena hoop ik dat hij blijft. Aantrekken van Tapia snap ik niets van. [..] Vermeer is een absolute versterking, dat is een goede aankoop geweest. Hahn zullen we zien. Hansson halen was onnodig, salarisbudget zal wle weer vol zijn.. [..] Je noemt weer 3 namen die gehaald zijn door van Geel, die niets toegevoegd hebben. Al heeft Mathijsen nog wel enige waarde gehad. Echt, het spijt me heel erg. Maar van der Heijden is gewoon een hele slappe verdediger die gewoon niet goed genoeg is en er weinig van kan. Toen hij gehaald werd was ik al tegenstander. Botteghin kan, wel een dure speler voor de breedte. Centraal gaat mijn voorkeur nog uit naar van Beek en Kongolo, maarja er is geen goede linksback gehaald. Gronsveld gaat het waarschijnlijk niet redden. Nieuwkoop en Verdonk afwachten, over laatste heb ik veel twijfels. Ik ben het met vrijwel alles wat je zegt oneens, als je duidelijk probeert te maken dat alles wat van Geel doet in jouw ogen fout is zonder objectief te willen oordelen dan is dat wel aardig gelukt.
Veel van de spelers die gehaald zijn zijn gehaald omdat we niks beters konden halen, van Geel en de zijnen weten echt wel waar de pareltjes rondlopen, als die al niet aangeboden worden. Je moet ze dan alleen nog wel kunnen halen. Dat geld is er tot nu toe niet geweest.
Afgelopen transferperiode zijn we in iedere linie versterkt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als je daarmee 20 spelers moet halen is dat inderdaad een middelmatig budget. Je kan er 4 leuke spelers voor halen maar als je er 10 nodig hebt moet je concessies maken, je kan niet alles doen met pubers. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:37 schreef MMM het volgende:[..] Bilal is gewoon een rechtsbuiten. Elia speelt daar en verder niemand, omdat er niemand anders is. Opnieuw volstrekte flauwekul, Bilal heeft pas bij ons op rechts leren spelen. Was daarvoor vooral een linksbuiten. Maakt niet uit overigens, hij kan op beide posities uit de voeten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:48 schreef MMM het volgende:[..] Voor Eredivisie begrippen kan je daar prima spelers mee halen. En op het goede moment kwaliteit herkennen hoeft niet duur te zijn. Mits een TD met een goed netwerk + goede scouting. Plus hele grote zak geld, je moet zonder serieus geld altijd een beetje gokken in een transfervrije vijfer of bij kleine clubs. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:18 schreef MMM het volgende:[..] Thanks maat! Ik geef gewoon aan hoe ik het allemaal voel en zie. En dat nu bijvoorbeeld T en moa er op reageren vind ik alleen maar leuk en positief voor de discussie, top! Haha laat die koffie maar, koop er liever een leesbril bij. :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Oh Bilal speelde trouwens wel 30% op rechts en 70% op links bij Heerenveen, my mistake. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 10:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens, heb altijd wel sympathie gehad voor die Jans. Zou hem ook wel eens bij Feyenoord willen zien. Laat hem swappen met Gio, PEC is een leuke ploeg om mee verder te gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:46 schreef moa het volgende:[..] Ik ben het met vrijwel alles wat je zegt oneens, als je duidelijk probeert te maken dat alles wat van Geel doet in jouw ogen fout is zonder objectief te willen oordelen dan is dat wel aardig gelukt. Veel van de spelers die gehaald zijn zijn gehaald omdat we niks beters konden halen, van Geel en de zijnen weten echt wel waar de pareltjes rondlopen, als die al niet aangeboden worden. Je moet ze dan alleen nog wel kunnen halen. Dat geld is er tot nu toe niet geweest. Afgelopen transferperiode zijn we in iedere linie versterkt. Dat mag, ik vind mijn punten heel duidelijk.
Gehaald omdat van Geel onder andere een te klein netwerk heeft.
Afgelopen transferperiode zijn we ondanks uitgegeven miljoenen niet versterkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:47 schreef moa het volgende:[..] Als je daarmee 20 spelers moet halen is dat inderdaad een middelmatig budget. Je kan er 4 leuke spelers voor halen maar als je er 10 nodig hebt moet je concessies maken, je kan niet alles doen met pubers. Je hoeft er geen 20 te halen. Slim investeren en oog hebben voor kwaliteit kan geld schelen.
Maar dat is nooit geweest bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:49 schreef moa het volgende:[..] Opnieuw volstrekte flauwekul, Bilal heeft pas bij ons op rechts leren spelen. Was daarvoor vooral een linksbuiten. Maakt niet uit overigens, hij kan op beide posities uit de voeten. Ik zie, ook al doet Elia het nu wel, liever linkspoot op links en rechtspoot op rechts. Of degene moet zulke kwaliteiten hebben als Robben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Aangezien het toch alleen nog maar herhaling van zetten is quote ik mezelf maar een keer ...
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 16:50 schreef JanM het volgende:Ik zal nog één poging doen om uit te leggen waarom Van Geel het m.i. heel redelijk gedaan heeft. Hij heeft m.i. een selectie neergezet waarmee Feyenoord in ieder geval 'fluitend' derde had moeten kunnen worden, met mogelijk kans op meer. Keepers: Vermeer (1 mln ↑), Hahn ([T] ↔) (Hansson [T] ↔), Miazek (↔) Verdedigers: RB: Karsdorp (↑), Nieuwkoop (↑) RCV: Van Beek (↔), Botteghin (2,5 mln ↑) LCV: Van der Heijden ([T] ↓, maar nog altijd 2,5 mln), Verdonk (↔) LB: Kongolo (↑), Nelom (↔), Gronsveld (↔) Middenvelders: CM: Vejinovic (3,5 mln ↓ maar nog altijd 4,75 mln), Vilhena (↑), El Ahmadi (700K ↓ maar nog altijd 3 mln), Tapia (2,5 mln ↑) OM: Toornstra (3,5 mln ↓ maar nog altijd 4 mln), Gustafson (1,5 mln ↑), Jari Schuurman (↑) Aanvallers: RB: Kuijt ([T] ↔), Basacikoglu (3,5 mln ↓) CA: Kramer (2,2 mln ↑), Achahbar (↔) LB: Elia ([T] ↔) (↑) gestegen transferwaarde volgens transfermarkt + evt. aankoopbedrag (↔) gelijk gebleven transferwaarde volgens transfermarkt + evt. aankoopbedrag (↓) gedaalde transferwaarde volgens transfermarkt + evt. aankoopbedrag [T] transfervrij Totale huidige waarde selectie, nogmaals volgens transfermarkt, 65,65 mln! Alle posities, m.u.v. de LB (alleen Elia) en eigenlijk ook RB (Kuijt is geen RB) minimaal dubbel bezet. Mix van jeugd en ervaring. En alleen Basacikoglu is op dit moment minder waard dan zijn aankoopbedrag. Van der Heijden, Vejinovic en Toornstra zijn weliswaar minder waard geworden, maar VdH was transfervrij en Vejinovic en Toornstra zijn nog altijd meer waard dan hun aankoopbedrag. Puur aankoop- / selectietechnisch dus helemaal niet zo gek vind ik, al had ik natuurlijk ook liever Zyech dan Tapia en (misschien) Pröpper i.p.v. Vejinovic gehad. Maar dat hou je altijd. En Kramer is ook niet mijn droomspits, maar blijkbaar was er geen betere te halen. Van Geel / Feyenoord heeft er voor gekozen een clubman ZONDER eredivisie-ervaring aan te stellen als trainer en daar is het m.i. misgegaan. Ik ben van mening dat een ervaren trainer met dit materiaal wel lang mee had kunnen doen om de titel. Een beetje a la Koeman. Maar ook die is het uiteindelijk niet gelukt, simpelweg omdat de selectie daarvoor kwalitatief en in de breedte minder sterk bleek dan die andere twee. Oftewel, Van Geel hoeft van mij niet weg en Gio nu ontslaan zou ik ook belachelijk vinden, maar als er voor volgend seizoen een aantoonbaar betere TD en/of betere trainer kan worden aangesteld, kan ik daar ook prima mee leven. Vooralsnog moeten we het hier echter mee doen en vind ik dat als je eerlijk/realistisch kijkt, je niet verbaasd kunt zijn over de resultaten. Teleurstellend? Ja, ook ik ben dit seizoen wederom teleurgesteld, absoluut. Maar om Van Geel daarom met pek en veren de Kuip uit te jagen, sorry hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 11:50 schreef moa het volgende:[..] Plus hele grote zak geld, je moet zonder serieus geld altijd een beetje gokken in een transfervrije vijfer of bij kleine clubs. Van Geel gokt alleen op (oud)-Eredivisie spelere en oud-Feyenoorders.. Geen netwerk voor spelers in Scandinavie bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:31 schreef MMM het volgende:[..] Van Geel gokt alleen op (oud)-Eredivisie spelere en oud-Feyenoorders.. Geen netwerk voor spelers in Scandinavie bijvoorbeeld. Singh, Elabdellaoui, Gustafson, Hermann? Dat ze niet allemaal slagen is Van Geel's schuld natuurlijk! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:31 schreef MMM het volgende:[..] Van Geel gokt alleen op (oud)-Eredivisie spelere en oud-Feyenoorders.. Geen netwerk voor spelers in Scandinavie bijvoorbeeld. Janm was me voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:31 schreef MMM het volgende:[..] Van Geel gokt alleen op (oud)-Eredivisie spelere en oud-Feyenoorders.. Geen netwerk voor spelers in Scandinavie bijvoorbeeld. Omdat dat spelers zijn die voor Feyenoord willen spelen en die voor ons betaalbaar zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:29 schreef MMM het volgende:[..] Ik zie, ook al doet Elia het nu wel, liever linkspoot op links en rechtspoot op rechts. Of degene moet zulke kwaliteiten hebben als Robben. Maakt toch niet uit of hij met zijn linker voetje buitenom gaat of met zijn rechter voetje binnen door, als hij maar voor gevaar en kansen zorgt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:36 schreef JanM het volgende:[..] Singh, Elabdellaoui, Gustafson, Hermann? Dat ze niet allemaal slagen is Van Geel's schuld natuurlijk! Elabdellaoui kwam via City bij ons op huurbasis, dankzij Guidetti.
En verder maar 3 spelers dus, wel heel weinig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 13:28 schreef MMM het volgende:[..] Je hoeft er geen 20 te halen. Slim investeren en oog hebben voor kwaliteit kan geld schelen. Maar dat is nooit geweest bij Feyenoord. Als er 10 vertrekken zal je ook 10 nieuwe moeten halen, in dit geval noem je 20 miljoen euro, het totaal van de transfersommen uit de afgelopen 4 transferperiodes. (2 seizoenen)
Van Geel heeft in die periodes het vertrek moeten opvangen van: Pelle, Martins Indi, de Vrij, Janmaat, Schaken, Mulder, Clasie. (basisspelers) en in iets mindere mate spelers die niet onomstreden waren zoals Boetius, Armenteros, te Vrede, Mathijsen, Richards, Immers, Bouhlarouz, Wilkshire, Manu, Goossens, Vormer, Bakkal.
Er hebben wel eens mindere spelers dan Clasie of Pelle het shirt van Feyenoord mogen dragen, totale inkomsten in die 2 seizoenen: 51 miljoen euro, totale uitgaven: 20 miljoen euro.
Gewoon erg netjes werk geleverd en 30!!!!!!!! miljoen euro kunnen afschrijven op schulden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 15:25 schreef MMM het volgende:[..] Elabdellaoui kwam via City bij ons op huurbasis, dankzij Guidetti. En verder maar 3 spelers dus, wel heel weinig. Da's dan ongeveer 1 per jaar, hoe kan je dan zeggen dat we daar niet scouten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 15:18 schreef moa het volgende:[..] Maakt toch niet uit of hij met zijn linker voetje buitenom gaat of met zijn rechter voetje binnen door, als hij maar voor gevaar en kansen zorgt. Dan nog zijn Elia, Bilal en Kuyt te weinig opties voor 2 posities. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Er word blijkbaar wel gescout maar niet goed. Singh heeft gefaald, Gustafson deed het aardig en hopelijk vanaf volgend seizoen weer 100%.
Hermann is nog helemaal afwachten. Verhalen van Varkenoord zijn minder rooskleurig dan van te voren werd gedacht.. Kwestie van een goede scouting
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De scouting van Feyenoord is al jaren lachwekkend. Wanneer er meerdere scouts zitten van clubs en ze zien er 1 van Feyenoord lachen ze de ballen uit hun broek, die komt toch weer voor de verkeerde kijken zeggen ze onderling |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 15:25 schreef moa het volgende:[..] Als er 10 vertrekken zal je ook 10 nieuwe moeten halen, in dit geval noem je 20 miljoen euro, het totaal van de transfersommen uit de afgelopen 4 transferperiodes. (2 seizoenen) Van Geel heeft in die periodes het vertrek moeten opvangen van: Pelle, Martins Indi, de Vrij, Janmaat, Schaken, Mulder, Clasie. (basisspelers) en in iets mindere mate spelers die niet onomstreden waren zoals Boetius, Armenteros, te Vrede, Mathijsen, Richards, Immers, Bouhlarouz, Wilkshire, Manu, Goossens, Vormer, Bakkal. Er hebben wel eens mindere spelers dan Clasie of Pelle het shirt van Feyenoord mogen dragen, totale inkomsten in die 2 seizoenen: 51 miljoen euro, totale uitgaven: 20 miljoen euro. Gewoon erg netjes werk geleverd en 30!!!!!!!! miljoen euro kunnen afschrijven op schulden. Kan wel weer een heel stuk schrijven maar we gaan het niet eens worden haha. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, mijn gedachte halverwege dat stuk xD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat mensen nog niet overtuigd zijn van het amateuristische scoutings apparaat in mij een raadsel? Dan hoef je er ook geen discusie mee aan te gaan en geeft aan dat zelfs de achterban vaak snel tevreden is met een derde of vierde plekkie. Praat dan ook niet over een topclub maar over middenmoot . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Leon, je kunt Messi's en Ronaldo's scouten tot je een ons weegt maar het gaat om haalbare spelers dwz betaalbaar voor een voorheen armlastige club en ze moeten bij ons willen komen spelen. Hopelijk wordt dat nu allebei beter en straks met zicht op een nieuw stadion zeker! Vergeet niet waar we vandaan komen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we eens beginnen met de beste eigen spelers binnen te houden. Door middel van n goed persoonlijk plan per speler, de uitvoering daarvan en n eerlijk salarishuis. In plaats van allerlei dure kwantiteit op te pikken, die vervolgens veel hogere salarissen ontvangen. Misschien was daarom wel voor het 2de seizoen op rij de teamspirit ineens n tijd weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of gewoon een kwalitatieve trainer en een goede TD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat mensen nog niet overtuigd zijn van het amateuristische scoutings apparaat in mij een raadsel? Dan hoef je er ook geen discusie mee aan te gaan en geeft aan dat zelfs de achterban vaak snel tevreden is met een derde of vierde plekkie. Praat dan ook niet over een topclub maar over middenmoot . We kunnen scouten wat we willen, zonder het benodigde geld vis je altijd in een vijver met B-keus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scouting, ja tegenwoordig wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De complete jeugdopleiding is gescout maar goed geen geld he.(B keuze) Wat n onzin lees ik hier allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Binnenlands scouten ja, op jeugd gaat nog prima, grote vijver, kleine gok waard. Slagingspercentage laag. Overal. In de bovenlaag scouten, categorie 18+ kunnen wij niet meer in meekomen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , ach ja jan, we zullen t nooit eens worden betreffende v Geel. Maar een ding zijn we wel eens , Feyenoord is de mooiste club! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En als ik me niet vergis verzamel jij strips ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 20:28 schreef van geil het volgende:De complete jeugdopleiding is gescout maar goed geen geld he.(B keuze) Wat n onzin lees ik hier allemaal. Wat een onzin maak je er van bedoel je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 16:14 schreef JanM het volgende:Leon, je kunt Messi's en Ronaldo's scouten tot je een ons weegt maar het gaat om haalbare spelers dwz betaalbaar voor een voorheen armlastige club en ze moeten bij ons willen komen spelen. Hopelijk wordt dat nu allebei beter en straks met zicht op een nieuw stadion zeker! Vergeet niet waar we vandaan komen! Dat is het t nou juist Jan..Ik weet waar wij vandaan komen en dan vind ik dat elke euro goed overwogen moet worden. Eerst was er geen interesse voor Kramer maar Fräser bleef via de media maar aandringen dat hij zo goed bij Feyenoord zou passen.Duurde maanden en ze haalden hem nog ook. Botteghin hetzelfde verhaal ..De Wolf bleef maar via de media aandringen dat hij gehaald moest worden en hij kwam. Hansie hansie bleef maar aandringen dat Veijnovic moest komen en hij kwam.
Ik ben ontzettend blij met Gustafson, blijkbaar eens goed gescout.Dat was nou eens scouten. Van Hooijdonk kwam met Kazim.
Ik ga niet zeggen dat al die spelers ruk zijn maar als Gijp maar blijft herhalen dat Tapia zo goed voor Feyenoord is dan komt hij gewoon he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Totaal geen visie maar de waan van de media regeert. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toornstra Immers Tapia etc etc wat heeft dat met scouting te maken? Helemaal niets, dat kan elke boerenlul verzinnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch denk ik als je van Geel objectief vergelijkt met zijn tegenhangers bij PSV en Ajax dat hij t niet minder of beter doet. Ik heb al eens een lijstje mislukkingen van PSV genoemd, dat waren er minstens zo veel nog duurdere spelers ook.
Dus ook geld is niet zaligmakend.
Ik ben ook een beetje bang dat de huidige lichting jeugd veel zwakker is dan men denkt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is het t nou juist Jan..Ik weet waar wij vandaan komen en dan vind ik dat elke euro goed overwogen moet worden. Eerst was er geen interesse voor Kramer maar Fräser bleef via de media maar aandringen dat hij zo goed bij Feyenoord zou passen.Duurde maanden en ze haalden hem nog ook. Botteghin hetzelfde verhaal ..De Wolf bleef maar via de media aandringen dat hij gehaald moest worden en hij kwam. Hansie hansie bleef maar aandringen dat Veijnovic moest komen en hij kwam. Ik ben ontzettend blij met Gustafson, blijkbaar eens goed gescout.Dat was nou eens scouten. Van Hooijdonk kwam met Kazim. Ik ga niet zeggen dat al die spelers ruk zijn maar als Gijp maar blijft herhalen dat Tapia zo goed voor Feyenoord is dan komt hij gewoon he. Ik denk dat dat soort mensen gewoon op de hoogte zijn van op hande zijnde transfers, dan roepen ze wat zodat ze later kunnen zeggen "zie je wel?" |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:Toch denk ik als je van Geel objectief vergelijkt met zijn tegenhangers bij PSV en Ajax dat hij t niet minder of beter doet. Ik heb al eens een lijstje mislukkingen van PSV genoemd, dat waren er minstens zo veel nog duurdere spelers ook. Dus ook geld is niet zaligmakend. Ik ben ook een beetje bang dat de huidige lichting jeugd veel zwakker is dan men denkt. PSV en Ajax halen ook spelers waarvoor buitenlandse ploegen in de rij staan, bijvoorbeeld zo'n Maher voor 8 miljoen, Perrero 7 miljoen, Moreno 5 miljoen en bij Ajax bijvoorbeeld Sinkgraven en Gudelj voor veel geld gehaald. Dan is het niet zo gek dat je wat vaker raak kan schieten. |
|
|
|