|
|
van geil
|
|
|
Allemaal betaalbare bedragen. Al wordt t nu weer billenknijpen door die extreme uitgaven aan middelmaat. T wordt afschrijven geblazen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maher, Sinkgraven en Gudelj zijn nu niet echt top voorbeelden. Moreno is ook maar middelmaat. Perrero, is t ook niet echt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:Maher, Sinkgraven en Gudelj zijn nu niet echt top voorbeelden. Moreno is ook maar middelmaat. Perrero, is t ook niet echt. Voorbeelden van dure spelers kunnen halen, verder mee eens hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar eigenlijk is dat mijn punt ook precies. Dure spelers, maar niet veel beter dan wat een van Geel haalt. Of wat AZ haalt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:Klopt, maar eigenlijk is dat mijn punt ook precies. Dure spelers, maar niet veel beter dan wat een van Geel haalt. Of wat AZ haalt. Daar ben ik het mee eens, en daarom vind ik dat van Geel het beter doet dan zijn concurrenten bij Ajax en PSV, Overmars heeft bijvoorbeeld 100 miljoen op de bank staan en slaagt er ook lang niet altijd in de juiste spelers te halen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:49 schreef moa het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens, en daarom vind ik dat van Geel het beter doet dan zijn concurrenten bij Ajax en PSV, Overmars heeft bijvoorbeeld 100 miljoen op de bank staan en slaagt er ook lang niet altijd in de juiste spelers te halen. Die 100 miljoen is onzin.....dat hij de juiste spelers niet haalt dat klopt wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:49 schreef moa het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens, en daarom vind ik dat van Geel het beter doet dan zijn concurrenten bij Ajax en PSV, Overmars heeft bijvoorbeeld 100 miljoen op de bank staan en slaagt er ook lang niet altijd in de juiste spelers te halen. Beter vind ik niet (meer). Maar van Geel verantwoordelijk stellen voor vermeend wanbeleid gaat me veel te ver. Missers vs. Rake transfers vind ik -gezien resultaten- in het voordeel uitvallen. 3e begroting van Nederland. Kom op zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die 100 miljoen is onzin.....dat hij de juiste spelers niet haalt dat klopt wel Lult media uit z'n nek dan over die 100 (?) Miljoen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch, ik heb dat ook diverse keren gelezen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee het is inmiddels meer maar zijn geen liquide middelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar het bied wel investeringsruimte die niet benut wordt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....omdat Ajax van jullie geleerd heeft, waarvoor dank. Ajax gaat niet meer op de grens zitten en bouwt overal minimums in en spaart om 2 redenen denk ik |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beter vind ik niet (meer). Maar van Geel verantwoordelijk stellen voor vermeend wanbeleid gaat me veel te ver. Missers vs. Rake transfers vind ik -gezien resultaten- in het voordeel uitvallen. 3e begroting van Nederland. Kom op zeg. Derde begroting van Nederland kan wel waar zijn maar als je daarbij ook een schuld van 50 miljoen moet wegpoetsen heb je verder weinig te besteden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die 100 miljoen is onzin.....dat hij de juiste spelers niet haalt dat klopt wel Dat is wat ik altijd lees, dat Ajax 100 miljoen (of meer) "op de bank" heeft staan.
Licht eens volledig toe! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....omdat Ajax van jullie geleerd heeft, waarvoor dank. Ajax gaat niet meer op de grens zitten en bouwt overal minimums in en spaart om 2 redenen denk ik Je bedoeld voor die snelkookpan zekers. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja die gaan ze verbouwen.....of van de beurs af, wat mijn voorkeur heeft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook dat, voetbal moet voetbal blijven toch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is het allang niet meer VVout....helaas |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK zo kan ie wel weer, tik een eitje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....een Afrikaan, mag dat ook ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, is het weer zo ver :)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:59 schreef van geil het volgende:Toornstra Immers Tapia etc etc wat heeft dat met scouting te maken? Helemaal niets, dat kan elke boerenlul verzinnen. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:Maher, Sinkgraven en Gudelj zijn nu niet echt top voorbeelden. Moreno is ook maar middelmaat. Perrero, is t ook niet echt. Moreno is een prima verdediger. Perreiro afwachten, 1e jaar gehaald om te wennen schijnt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moreno is een hele beperkte verdediger. Goede kopper. Staat wel goed,past prima in NLD. Maar geen top |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 13:51 schreef moa het volgende:[..] PSV en Ajax halen ook spelers waarvoor buitenlandse ploegen in de rij staan, bijvoorbeeld zo'n Maher voor 8 miljoen, Perrero 7 miljoen, Moreno 5 miljoen en bij Ajax bijvoorbeeld Sinkgraven en Gudelj voor veel geld gehaald. Dan is het niet zo gek dat je wat vaker raak kan schieten. Jep. Bovendien is van dit lijstje alleen Moreno onbetwist. Maher zit op de tribune of op de bank. Pereiro zwemt tussen basis en bank. Sinkgraven idem, dit is ook constant geblesseerd. Gudelj speelt wel, maar krijgt de nodige kritiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudelj had ons veel sterker gemaakt. Precies n speler die we missen. Maar goed dat vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of had een Toornstra geworden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 22:11 schreef van geil het volgende:Gudelj had ons veel sterker gemaakt. Precies n speler die we missen. Maar goed dat vind ik. Die homo wilde per se naar 020, net als dat Ziyech koos voor een andere 'club'. Te makkelijk om Van Geel daar de schud van te geven. En dan zal nu het verhaal wel weer komen van die garantie voor de #10 positie, Immers, etc.
En waren deze spelers wel gehaald was het nog steeds het verwijt van alleen maar spelers uit de NL competitie en geen netwerk. Zo kun je iedereen wel afserveren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je draait door Jan, ik zei in deze niets over jouw goeroe. Ik had t over de speler Gudelj. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 22:11 schreef van geil het volgende:Gudelj had ons veel sterker gemaakt. Precies n speler die we missen. Maar goed dat vind ik. Niet zoals ie nu bij Ajax speelt, maar wellicht past ie qua type spel beter bij Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 21:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jep. Bovendien is van dit lijstje alleen Moreno onbetwist. Maher zit op de tribune of op de bank. Pereiro zwemt tussen basis en bank. Sinkgraven idem, dit is ook constant geblesseerd. Gudelj speelt wel, maar krijgt de nodige kritiek. Ik haal ze slechts aan als voorbeelden van spelers die wij niet kunnen betalen om daarmee aan te geven dat de vijver waar wij in moeten vissen kleiner is. En dan vang je ook minder vaak een vette vis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 03:28 schreef moa het volgende:[..] Ik haal ze slechts aan als voorbeelden van spelers die wij niet kunnen betalen om daarmee aan te geven dat de vijver waar wij in moeten vissen kleiner is. En dan vang je ook minder vaak een vette vis. Zo vatte ik het ook op. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ah ook nog wakker, ben ik niet de enige met nachtdienst :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik mis bij van Geel een plan achter zijn aankopen. Je kan spelers halen die goed bij hun eigen club spelen, maar dat wil niet zeggen dat ze goed renderen in andere spelsystemen. Ik heb dit seizoen nog niet kunnen ontdekken wat de spelopvatting is van Feyenoord. Ik vind van Geel en Gio daar niet duidelijk in. Als je dat niet helder hebt, dan is het moeilijk om de juiste spelers aan te trekken. Dan lijkt het voor de bühne aardige aankopen, maar functioneren ze niet optimaal... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent niet de enigste die dit mist, velen hier denken er zo over.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Behalve een extra linksbuiten zijn alle posities minimaal dubbel bezet en is er een mix van ervaring en jeugd, dus qua selectie zit/zat er m.i. weldegelijk een plan/visie achter. Dat er geen lijn in het spel te ontdekken is ligt m.i. aan Van Bronkhorst. Dat aangetrokken spelers minder presteren dan gehoopt/gedacht/bij hun vorige werkgever is een feit, maar in hoeverre dat Van Geel te verwijten valt is voor mij in ieder geval niet duidelijk. Suggereren dat hij bewust 'middelmaat' aantrekt vind ik bullshit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ie toppers haalt, dus kom je automatisch bij middelmaat aan. En die koopt ie bewust omdat ie geen toppers kan/kon betalen. Dus nee dat kli kt niet als bullshit.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 18:41 schreef MMM het volgende:[..] Noem ze eens, welke aannames? Kramer is echt een middelmatige spits. Of je moet subtopper willen blijven, dan kan het nog wel. Als je écht weer een topclub wilt zijn in Nederland, heb je iets beters nodig. Zowel de Jong als Milik zijn beter. Haller en Janssen zijn ook beter, wat niet wilt zeggen dat ik die graag zie komen.. Dat laatste klopt, echte toppers van 24/25 komen hier niet. Daarom is een netwerk van de TD en een goede scouting ook prettig. Kun je bijvoorbeeld talenten halen die je daarna goed door kan verkopen. Ik zie bijvoorbeeld geen enkele spits die substantieel beter is dan Kramer en maar 6 a 7 miljoen kost. Laat staan dat die speler dan naar de Eredivisie komt. En Van Geel verwijten dat hij geen netwerk heeft: De kwaliteit die we na moeten streven is helemaal nog niet te betalen geweest in de afgelopen 2 transferwindows. Bovendien heeft hij bij AZ laten zien wel degelijk oog te hebben voor interessante spelers.
Die man doet vast niet alles goed, maar zeker niet alles verkeerd. Het merendeel van de kritiek wordt in mijn ogen ook nog eens veel te makkelijk gegeven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Veel diepgang hoef je niet verwachten denk ik.Al moet hij er een week over nadenken. Wijsneus!Niets meer en niets minder Niet genoeg geknuffeld door je moeder zeker.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Sommige mensen moeten werken... en sommigen daarvan meer dan anderen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alles is perfect maar de doelstelling binnen 5 jaar kampioen is niet gelukt.Bureau leeghalen en vernieuwen Beetje kort door de bocht.... we zijn geen Aziatische multinational..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 16:56 schreef JanM het volgende:Behalve een extra linksbuiten zijn alle posities minimaal dubbel bezet en is er een mix van ervaring en jeugd, dus qua selectie zit/zat er m.i. weldegelijk een plan/visie achter. Dat er geen lijn in het spel te ontdekken is ligt m.i. aan Van Bronkhorst. Dat aangetrokken spelers minder presteren dan gehoopt/gedacht/bij hun vorige werkgever is een feit, maar in hoeverre dat Van Geel te verwijten valt is voor mij in ieder geval niet duidelijk. Suggereren dat hij bewust 'middelmaat' aantrekt vind ik bullshit! Dat je alle posities dubbel bezet hebt is goed, maar het zegt niets over hoe je wil spelen. Als je niet weet hoe je wilt spelen of daar sterk over twijfelt, dan is het moeilijk de juiste spelers aan te trekken. Dat hoeft nog niets te zeggen over de individuele kwaliteiten van de aangetrokken spelers... Ik heb het vermoeden dat Gio het liefst aanvallend met pressie wil spelen met de linies kort op elkaar. Dan snap ik niet dat botteghin en a v/d Heijden worden aangetrokken als cv...Het is maar een opinie.;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio gaf aan dat hij met de punt naar achteren wilde spelen in een 4-3-3 Dat betekent normaliter 1 controleur en 2 aanvallend ingestelde middenvelders. Aan jullie of de aankopen in die visie passen of niet. Ook in ogenschouw genomen wat er is vertrokken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beetje kort door de bocht,wat een aannames. .Nu ook nog harder werken dan een ander ,en meer moederliefde gehad. Bedankt voor jou inbreng! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het moet "jouW inbreng" zijn Leon..... |
|
|
|