|
|
ar
|
|
|
Een goede back, buitenspeler en een spits om mee te beginnen Martin. Je kunt het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gudde,v. Geel, Redde mihi legiones!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Woudenberg heeft zich in Nijmegen ontwikkeld tot een volwaardige Eredivisiespeler. Hij behoort zelfs tot de besten in de NEC-selectie. Hoeven we alleen maar terug te halen en een beter contract aan te bieden. Laat die back maar zitten.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die is overigens voor je eigen rekening. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 19:48 schreef Barabas het volgende:Woudenberg heeft zich in Nijmegen ontwikkeld tot een volwaardige Eredivisiespeler. Hij behoort zelfs tot de besten in de NEC-selectie. Hoeven we alleen maar terug te halen en een beter contract aan te bieden. Laat die back maar zitten.... Achter Karsdorp is er ook niet veel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nieuwkoop toch.... elke positie dubbel bezet is toch het devies..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Karsdorp wegvalt, kan Nieuwkoop dat probleemloos overnemen denk je? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond het hem niet slecht doen en kan nog veel beter worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind Nieuwkoop meer rechtsback dan Karsdorp. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 17:22 schreef Barabas het volgende:[..] Ik zie bijvoorbeeld geen enkele spits die substantieel beter is dan Kramer en maar 6 a 7 miljoen kost. Laat staan dat die speler dan naar de Eredivisie komt. En Van Geel verwijten dat hij geen netwerk heeft: De kwaliteit die we na moeten streven is helemaal nog niet te betalen geweest in de afgelopen 2 transferwindows. Bovendien heeft hij bij AZ laten zien wel degelijk oog te hebben voor interessante spelers. Die man doet vast niet alles goed, maar zeker niet alles verkeerd. Het merendeel van de kritiek wordt in mijn ogen ook nog eens veel te makkelijk gegeven. Als je goed scout wel, er lopen spelers zat rond. Zo'n Haller is ook te scout en goedkoper dan Kramer. Geen wereldtopper maar wel beter dan hem.
Van Geel heeft geen netwerk. Geef jij eens aan waarom jij denkt dat dat wel zo is, de afgelopen jaren? Het zijn altijd oude bekenden van hem, de Eredivisie of Feyenoord.
Als je een selectie samenstelt waarvan nu de waarde ontiegelijk laag is, tsja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ah maar in andere topics reageerde je wel en je haakt wel vaker af in discussies, vandaar de opmerking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 22:27 schreef MMM het volgende:[..] Als je goed scout wel, er lopen spelers zat rond. Zo'n Haller is ook te scout en goedkoper dan Kramer. Geen wereldtopper maar wel beter dan hem. Van Geel heeft geen netwerk. Geef jij eens aan waarom jij denkt dat dat wel zo is, de afgelopen jaren? Het zijn altijd oude bekenden van hem, de Eredivisie of Feyenoord. Als je een selectie samenstelt waarvan nu de waarde ontiegelijk laag is, tsja. Die laatste zin is helaas helemaal waar. Middenmoot niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 22:27 schreef MMM het volgende:[..] Als je goed scout wel, er lopen spelers zat rond. Zo'n Haller is ook te scout en goedkoper dan Kramer. Geen wereldtopper maar wel beter dan hem. Van Geel heeft geen netwerk. Geef jij eens aan waarom jij denkt dat dat wel zo is, de afgelopen jaren? Het zijn altijd oude bekenden van hem, de Eredivisie of Feyenoord. Als je een selectie samenstelt waarvan nu de waarde ontiegelijk laag is, tsja. Beter dan Kramer? Dat kan vrij makkelijk. Maar vind jij die Haller werkelijk een speler die mee kan draaien in de Nederlandse top? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zeker niet voor 7 a 10 miljoen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 22:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beter dan Kramer? Dat kan vrij makkelijk. Maar vind jij die Haller werkelijk een speler die mee kan draaien in de Nederlandse top? Betwijfel ik.
Maar om even aan te geven dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Als je een TD met een netwerk hebt en een goede scouting, pik je zo'n Haller op voor 7 ton in plaats van 2.5 miljoen voor Kramer. Want ik denk wel dat Haller meer had gebracht dan Kramer.
En dan bedoel ik natuurlijk een Haller die je bij Auxerre oppikt en dan niet weer voor de hoofdprijs bij Utrecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 23:17 schreef MMM het volgende:[..] Betwijfel ik. Maar om even aan te geven dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Als je een TD met een netwerk hebt en een goede scouting, pik je zo'n Haller op voor 7 ton in plaats van 2.5 miljoen voor Kramer. Want ik denk wel dat Haller meer had gebracht dan Kramer. En dan bedoel ik natuurlijk een Haller die je bij Auxerre oppikt en dan niet weer voor de hoofdprijs bij Utrecht Ik kijk natuurlijk wat anders naar de aankopen van van Geel dan jij. We zitten in een prijssegment waar je soms ook geluk mee moet hebben. Het scoutingsapparaat van van Geel is niet top nee. Bleek vooral zomer 2014: Niet alert met aankoop spits, geen schaduwlijst. Dan heb je geen lange armen in de wereld rondlopen die zo'n speler voorsorteren richting Feyenoord. Resultaat die zomer: Kazim... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Grotendeels ben ik met je eens MMM Maar een Gustafson is dan wél weer positief,dus een scouting is er wel. Of van Geel heeft gedacht dat dit zekerheidjes waren om voor de top 3 te spelen,maar faliekant is mislukt.Maar eerlijk,met dit materiaal met je ook gewoon derde worden.Ik denk dat het interne zaken zijn,maar wat precies is moeilijk te verklaren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 22:27 schreef MMM het volgende:[..] Als je goed scout wel, er lopen spelers zat rond. Zo'n Haller is ook te scout en goedkoper dan Kramer. Geen wereldtopper maar wel beter dan hem. Van Geel heeft geen netwerk. Geef jij eens aan waarom jij denkt dat dat wel zo is, de afgelopen jaren? Het zijn altijd oude bekenden van hem, de Eredivisie of Feyenoord. Als je een selectie samenstelt waarvan nu de waarde ontiegelijk laag is, tsja. De vraag is of je Haller destijds een goede investering vond. Andere clubs hebben hem toch ook niet gehaald. Zijn reputatie was niet best: Hij staat in Frankrijk bekend als "lastige" jongen en werd daar als een risico gezien. Er waren dus zat argumenten aan te voeren om hem niet te halen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het hebben van een netwerk wordt m.i. zwaar overschat.
It's all about the money.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 22:28 schreef MMM het volgende:[..] Ah maar in andere topics reageerde je wel en je haakt wel vaker af in discussies, vandaar de opmerking. Tsja.... mag je interpreteren zoals je wilt.... we leven per slot van rekening in een vrij land. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 11:14 schreef Barabas het volgende:[..] De vraag is of je Haller destijds een goede investering vond. Andere clubs hebben hem toch ook niet gehaald. Zijn reputatie was niet best: Hij staat in Frankrijk bekend als "lastige" jongen en werd daar als een risico gezien. Er waren dus zat argumenten aan te voeren om hem niet te halen.... Haller was een voorbeeld, kan er helaas nog zo een aantal opnoemen.
Dat andere clubs hAller niet gehaald hebben, maakt toch niet uit? Laat Feyenoord eens een speler halen die niemand wilt, maar die wel presteert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je een goed netwerk en goede scouting hebt, hoeft het niet altijd over geld te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 12:46 schreef MMM het volgende:[..] Als je een goed netwerk en goede scouting hebt, hoeft het niet altijd over geld te gaan. Zeker wel, je bent nooit de enige |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 12:45 schreef MMM het volgende:[..] Haller was een voorbeeld, kan er helaas nog zo een aantal opnoemen. Dat andere clubs hAller niet gehaald hebben, maakt toch niet uit? Laat Feyenoord eens een speler halen die niemand wilt, maar die wel presteert. Alsof je van tevoren de garantie krijgt dat een speler zal slagen.... kijk maar naar Elia. Die speelt als een natte krant... ook de reputatie van een lastige jongen...
Begrijp me niet verkeerd, ik wil er ook graag een paar prima spelers bij, maar we zijn een subtopper in een matige competitie. Dat maakt geen indruk op potentiële versterkingen, zeker als je het ook nog eens structureel financieel af moet leggen tegen clubs als Red Bull Salzburg, Lech Poznan en FC Basel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 11:14 schreef Barabas het volgende:[..] De vraag is of je Haller destijds een goede investering vond. Andere clubs hebben hem toch ook niet gehaald. Zijn reputatie was niet best: Hij staat in Frankrijk bekend als "lastige" jongen en werd daar als een risico gezien. Er waren dus zat argumenten aan te voeren om hem niet te halen.... Kazim was toch ook lastig voordat ie kwam..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vlak Elia niet uit, zat nl ook al te denken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ach, spelers die Heerenveen en Groningen halen moet Feyenoord ook makkelijk kunnen halen. Zo'n Sam Larsson van Heerenveen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 13:11 schreef Barabas het volgende:[..] Alsof je van tevoren de garantie krijgt dat een speler zal slagen.... kijk maar naar Elia. Die speelt als een natte krant... ook de reputatie van een lastige jongen... Begrijp me niet verkeerd, ik wil er ook graag een paar prima spelers bij, maar we zijn een subtopper in een matige competitie. Dat maakt geen indruk op potentiële versterkingen, zeker als je het ook nog eens structureel financieel af moet leggen tegen clubs als Red Bull Salzburg, Lech Poznan en FC Basel. Die garantie heb je helaas nooit, ook niet in de vijver waarin we nu vissen. (Oud)Eredivisie spelers of Oud-Feyenoorders. Te weinig aankopen zijn geslaagd de laatste jaren.
Dikgedrukt helaas wel eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Maar die was gratis... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 14:53 schreef MMM het volgende:[..] Ach, spelers die Heerenveen en Groningen halen moet Feyenoord ook makkelijk kunnen halen. Zo'n Sam Larsson van Heerenveen bijvoorbeeld. Wij geven spelers geen garantie op speeltijd. Dat Heerenveen en Grûnn dat wel doen.... is wel een behoorlijk verschil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 14:53 schreef MMM het volgende:[..] Ach, spelers die Heerenveen en Groningen halen moet Feyenoord ook makkelijk kunnen halen. Zo'n Sam Larsson van Heerenveen bijvoorbeeld. Daar word je toch niet beter van? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies. En als spelers als Toornstra, Vejinovic en Bilal de lijn van bij hun vorige clubs voort zouden zetten en Elia zijn oude vorm zou laten zien had je een heel ander elftal. Toen ze kwamen was (vrijwel) iedereen positief en nu achteraf blijkt dat ze (tijdelijk?) uit vorm zijn, zijn het ineens waardeloze aankopen. En met die waarde valt het ook reuze mee. Voor wat het waard is volgens Transfermarkt 65,5 mln!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door JanM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat me niet lachen. Oh wacht dat doe ik al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lach maar, maar dat negatieve gezeik is pas om te lachen. Als de wind draait en dat zit er aan te komen ziet het er in eens weer heel anders uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is inclusief parkeerplaats en de kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik begrijp ineens de v Geel aanhangers. Ze zijn niet wijzer. :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha. De van Geel haters compenseren hun kleine piemel. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ongetwijfeld, maar de aanhangers gebruiken sterke paddo's met heroine. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daarom zijn ze een behoorlijke stap scherper natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor 10 miljoen haal je in Scandinavië een 5 tal spelers ,jong en talentvol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor 10 miljoen haal je in Scandinavië een 5 tal spelers ,jong en talentvol. Heb je de namen al? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we eerlijk blijven ,elke aankoop is altijd een gok maar het kan veel beter dan dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lukas Spalvis
Is niet zo lastig hoor. Alleen Feyenoord is te laat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En als je toch even naar dit filmpje kijk! Zie ook de vleugels en strakke passes op het middenveld. Ga jij maar even scouten Henkie ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:En als je toch even naar dit filmpje kijk! Zie ook de vleugels en strakke passes op het middenveld. Ga jij maar even scouten Henkie ;) Niet verkeerd, ken z'n verdere cijfers niet., maar scherp kereltje in de 16. |
|
|
|