|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:Martin, maak er een topzomer van, met 8 verkopen en minimaal 2 verrassend sterke transfers. 8 verkopen die vrijwel niets opleveren. Teveel geld weggegooid afgelopen jaren, wat is nu het budget nog? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Martin hebje ook niets van te verwachten of benje al weer aan het dromen en hopen,ik heb net doorgetrokken en het ging net zo moeilijk weg die bagger als v.Geel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En stinken pfffffff Martin Martin Martin toch wat kan jij goed scoren,laatje maar lekker afrukken doorje vrouw in het stadion. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beetje te plat allemaal Fer.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hans Stolk was vorige week de tienduizendste Feyenoorder die zijn seizoenkaart heeft verlengd. De seizoenkaarthouder van Vak D ontving een thuisshirt met daarop zijn naam en het rugnummer 10.000 als cadeau.
"Het is mooi dat ik de tienduizendste ben en dat er al zoveel seizoenkaarten verlengd zijn", reageert Stolk, die altijd met zijn buurman naar De Kuip gaat. "We gaan dan met de watertaxi vanaf het Zalmhuis. Zeker bij avondwedstrijden geeft het een wow-effect, als je over het water naar De Kuip vaart en dat licht ziet."
Roeland van Meerveld maakt zich ondertussen echter zorgen en hij wijst op de feiten. "Veel minder seizoenkaarten verlengd ten opzichte van vorig seizoen", schrijft hij op Twitter. "Het beleid begint zijn vruchten af te werpen. Veel trouwe supporters die twijfelen of afhaken: zorgwekkende trend", aldus Van |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
begrijpelijk dat geeft aan dat het niet goed is wat gudde zijn (klanten) te bieden heeft. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
a fijn dat hele gebeuren zit nu op een schopstoel,het heeft te lang geduurd allemaal . |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Bilal 3,5 miljoen, Vejinovic 3,5 miljoen, Gustafson 3 miljoen, Botteghin 3,5 miljoen, Tapia 3,5 miljoen, Kramer 3 miljoen, ofwel 20 miljoen keiharde euro's. Huizenhoge salarissen voor Elia en van der Heiden. Wat zijn ze nu nog waard? Hoeveel waarde heeft deze totale selectie nog? Had men niet minstens 2 toppers voor die 20 miljoen moeten en kunnen halen? Is er internationaal serieuse belangstelling voor spelers van dit niveau? Dat betwijfel ik sterk. En hoeveel is er nog te besteden? Verwacht dus niet al te veel van de komende transferperiode. We gaan naar het zoveelste tussenjaar toe. Kan me voorstellen dat mensen geen seizoenkaart meer nemen of althans af willen wachten wat de toekomst brengt. Ben bang dat het gat met 020 en 040 nog groter gaat worden. Met dank aan het beleid van deze directie. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb nog een goede hoop dat het straks gewoon zakelijk goed bekeken word ,en dat de hoofdzaak op het voetbal van de club hoofdzaak is en blijft.En niet zo n koekenbakker als een Ruud van os steeds feijenoord naar beneden haald om dat zijn sparta het niet en never nooit heeft kunnen doen wat feijenoord gepresteerd heeft.Wat de nieuwe kuip betreft zijn ze wel met zo n inverstering verplicht om championsleage te spelen ,dus Ruudje dan ben jij ondertussen al weer gedegradeerd met jouw sparta.Ajax zal feijenoord nooit meer kunnen overtreffen wat de beker metde grote horen aan gaat wij waren nog steeds de eerste en dat zal eeuwig zo blijfen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
helemaal mee eens en uitstekend verwoord Daan mijn complimenten,de waarheid mag niet verteld worden door Blokland ,Gudde ,en v.Geel.Het enige dat moet ik wel eerlijk zeggen Blokland heeft er wel voorgezorgd dat feijenoord in leven gebleven is,maar voor de rest is het bagger. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik verwijt Pim Blokland totaal niets, heb het uitsluitend over de directie. Ik heb veel respect voor wat Blokland voor Feyenoord heeft gedaan. Maar nu moeten we verder!!!!! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die knapen zijn het voetballen absoluut niet verleerd. Waar het aan schort is een trainer die visie heeft. Die de spelers aanstuurt. die een tactisch plan neerzet en de spelers uitlegt hoe ze moeten spelen. Dit is Mario Been revisited. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 19:35 schreef nr 10 het volgende:Die knapen zijn het voetballen absoluut niet verleerd. Waar het aan schort is een trainer die visie heeft. Die de spelers aanstuurt. die een tactisch plan neerzet en de spelers uitlegt hoe ze moeten spelen. Dit is Mario Been revisited. Eens en daar heb je ook een goede TD voor nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tot ziens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zal gebeuren dat hij nog jaren blijft.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij mag hij va iedereen ondertussen weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De meeste wel ja,van mij hoeft het nog niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog 1 transferwindow en dan wordt het tijd, ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alsjeblieft niet zeg. Het wordt nu al puin ruimen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk niet dat een revolutie helpt om én een volwaardige, toekomstgerichte selectie- én financieel verantwoord uitgeven te bewerkstelligen. Risico van meer puin is groter. En ik zie ook enige pech met de aankopen dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Interessante zomer. Benieuwd naar het budget. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er komt iig salaris vrij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Geel was redelijk goed toen er geen geld was..Denk hij expres al het geld over de balk heeft gegooid omdat hij zonder geld beter is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Geel was redelijk goed toen er geen geld was..Denk hij expres al het geld over de balk heeft gegooid omdat hij zonder geld beter is. Ghehe, das ook een visie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Geel was redelijk goed toen er geen geld was..Denk hij expres al het geld over de balk heeft gegooid omdat hij zonder geld beter is. Of nu er geld is wil hij eruit geflikkerd worden met een grote tas geld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis weer tijd voor de aluhoedjes. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Geel was redelijk goed toen er geen geld was..Denk hij expres al het geld over de balk heeft gegooid omdat hij zonder geld beter is. Zit toch wat in, in deze gedachtegang. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 16:16 schreef daan limbos het volgende:Bilal 3,5 miljoen, Vejinovic 3,5 miljoen, Gustafson 3 miljoen, Botteghin 3,5 miljoen, Tapia 3,5 miljoen, Kramer 3 miljoen, ofwel 20 miljoen keiharde euro's. Huizenhoge salarissen voor Elia en van der Heiden. Wat zijn ze nu nog waard? Hoeveel waarde heeft deze totale selectie nog? Had men niet minstens 2 toppers voor die 20 miljoen moeten en kunnen halen? Is er internationaal serieuse belangstelling voor spelers van dit niveau? Dat betwijfel ik sterk. En hoeveel is er nog te besteden? Verwacht dus niet al te veel van de komende transferperiode. We gaan naar het zoveelste tussenjaar toe. Kan me voorstellen dat mensen geen seizoenkaart meer nemen of althans af willen wachten wat de toekomst brengt. Ben bang dat het gat met 020 en 040 nog groter gaat worden. Met dank aan het beleid van deze directie. Met die aankopen moest het vertrek opgevangen worden van o.a. Clasie, Pelle, BMI, de Vrij, Janmaat, en een aantal andere, 1 of 2 kwaliteit spelers halen voor de al erg smalle selectie die we hadden was dus geen optie.
Verder even tot de feiten beperken...
Gustafson kostte geen 3 miljoen maar slechts 1,5 miljoen, en die komt vanzelf wel weer. Tapia kostte geen 3,5 maar 2,5 miljoen, ook een talent waar we echt nog wel wat van gaan zien. Botteghin kostte ook maar 2,5 miljoen en Kramer 2,2 miljoen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Daan is zoals wel vaker niet op de hoogte en wauwelt maar wat. Dank voor de opsomming moa👍 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oneindig veel krediet heeft deze man. Waanzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar haal jij 'oneindig veel' vandaan, MMM? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je 2 zomers achter elkaar faalt, terwijl er gewoon voldoende budget voorhanden is en nu weer een zomer de kans krijgt vind ik dat veel te veel krediet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 10:34 schreef MMM het volgende:[..] Als je 2 zomers achter elkaar faalt, terwijl er gewoon voldoende budget voorhanden is en nu weer een zomer de kans krijgt vind ik dat veel te veel krediet. Helder. Zomer 2014 vond ik amper voldoende, 2015 aardig binnengehaald. Kwalitatief okee, vind dat Gio er niet het beste uit haalt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Helder. Zomer 2014 vond ik amper voldoende, 2015 aardig binnengehaald. Kwalitatief okee, vind dat Gio er niet het beste uit haalt. Vejinovic vond ik een goede aankoop, valt door de mand. Kan van Geel niets aan doen. Maar veel andere aankopen begreep ik niet
7 wedstrijden op rij verliezen was schandalig, daar is Gio absoluut ook verantwoordelijk voor. Maar 3e plaats en eventuele bekerwinst, zou er echt meer in zitten met dít elftal?
En daarbij, ik vrees dat het budget komende zomer lager zal liggen dan de afgelopen 2 jaar (door van Geel) + verkopen leveren niets op. Hoeveel versterkingen kan je dan halen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 10:41 schreef MMM het volgende:[..] Vejinovic vond ik een goede aankoop, valt door de mand. Kan van Geel niets aan doen. Maar veel andere aankopen begreep ik niet 7 wedstrijden op rij verliezen was schandalig, daar is Gio absoluut ook verantwoordelijk voor. Maar 3e plaats en eventuele bekerwinst, zou er echt meer in zitten met dít elftal? En daarbij, ik vrees dat het budget komende zomer lager zal liggen dan de afgelopen 2 jaar (door van Geel) + verkopen leveren niets op. Hoeveel versterkingen kan je dan halen? Lastige is dat de clubbegroting de enige referentie is. En dan zou een 3e plaats minimaal gehaald moeten worden. Er zijn missers op van Geel's conto. Kazim en Boula en Wilkshire, rare moves,hadden niet nodig geweest. Kramer...Tsja. Ook vdH, Botteghin, Gustafson en Elia vallen tegen. Het netwerk van van Geel en de salarishuishouding (Kazim...Belachelijk): dat zit echt niet goed.
Maar per direct opstappen brengt de club geen verstandige aanpak voor het nieuwe seizoen. Van Geel na de transferwindow opstappen. Dat zou verstandig zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik neem t niet eens meer serieus. |
|
|
|