BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 19:50 schreef FR-Henk het volgende:
Stylzz, je bent knetter.
Maar respect.
welnee, 1 googletje!
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik stel dat de trainer vaak ontslagen wordt, zonder dat er consequenties voor de TD zijn, onervaren of niet, dat is wat ik zei. Jij vraagt voorbeelden.
We zitten op het Feyenoord forum.
In het van Geel topic en bespreken dat .
Geen algemene zaken.
En zette er duidelijk rookie ook nog bij als hint.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Nee, zoals altijd geloof je weer in je eigen waarheid, jij brak in op een gesprek die ik had met Henk. Daarna gooi jij de onervaren trainer erin.

Daarnaast, er staan in die lijst heel veel toen nog onervaren trainers, gewoon geslachtofferd.
van geil
 van geil - zaterdag 09 april 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Ik haal er niets bij.
We zitten op het Feyenoord forum en dat is de situatie bij ons.
Maar goed jij gelijk hoor mij best.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Ik heb ook gelijk.
Barabas
 Barabas - zaterdag 09 april 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Wie heeft er gelijker?!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 20:03 schreef van geil het volgende:

[..]

We zitten op het Feyenoord forum.
In het van Geel topic en bespreken dat .
Geen algemene zaken.
En zette er duidelijk rookie ook nog bij als hint.
Gio is een rookie in letterlijke zin. Anderzijds...Twee jaar assistent bij dezelfde club, er aardig wat jaren gevoetbald, twee ervaren trainers meegemaakt, waarvan 1 hele goeie. Wat heeft ie al die jaren dan opgestoken?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 april 2016 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 02:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gio is een rookie in letterlijke zin. Anderzijds...Twee jaar assistent bij dezelfde club, er aardig wat jaren gevoetbald, twee ervaren trainers meegemaakt, waarvan 1 hele goeie. Wat heeft ie al die jaren dan opgestoken?
Veel. Iets. Weinig. Vind er op het moment nog weinig over te zeggen. Als assistent heeft hij zich toch kunnen verschuilen, met andere woorden, hij droeg niet de verantwoordelijkheid die de trainer heeft. De wereld ziet er opeens anders uit als opeens naar jou gekeken wordt voor alles wat er goed en fout gaat, als jij de oplossingen moet verzinnen en op je blote knieën moet hopen dat het balletje letterlijk eens goed valt.

Hoofdtrainer zijn is een ervaringsvak. Natuurlijk helpt Gio zijn achtergrond daarbij, als voetballer en assistent, maar uiteindelijk moet je het zelf uitvinden. Daarom is het altijd een bovengemiddeld risico als je iemand zonder ervaring van het hoofdtrainerschap zelf voor de groep zet.

Met andere woorden, hoe goed Gio is, kunnen we denk ik pas echt goed inschatten als hij dingen voor de tweede maal zelf moet doen. Een voorbereiding draaien, een mindere periode meemaken, spelers tevreden houden etc. Volgend seizoen zal hij moeten aantonen verder te zijn. Ik heb mezelf voorgenomen het eerste seizoen nog niks te vinden van zijn functioneren.
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 09:45   quote  deeplink  
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 03:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Veel. Iets. Weinig. Vind er op het moment nog weinig over te zeggen. Als assistent heeft hij zich toch kunnen verschuilen, met andere woorden, hij droeg niet de verantwoordelijkheid die de trainer heeft. De wereld ziet er opeens anders uit als opeens naar jou gekeken wordt voor alles wat er goed en fout gaat, als jij de oplossingen moet verzinnen en op je blote knieën moet hopen dat het balletje letterlijk eens goed valt.

Hoofdtrainer zijn is een ervaringsvak. Natuurlijk helpt Gio zijn achtergrond daarbij, als voetballer en assistent, maar uiteindelijk moet je het zelf uitvinden. Daarom is het altijd een bovengemiddeld risico als je iemand zonder ervaring van het hoofdtrainerschap zelf voor de groep zet.

Met andere woorden, hoe goed Gio is, kunnen we denk ik pas echt goed inschatten als hij dingen voor de tweede maal zelf moet doen. Een voorbereiding draaien, een mindere periode meemaken, spelers tevreden houden etc. Volgend seizoen zal hij moeten aantonen verder te zijn. Ik heb mezelf voorgenomen het eerste seizoen nog niks te vinden van zijn functioneren.
Op dat vlak is hij een rookie. Dat ontken ik ook niet. Vreemd vind ik dan wel weer het volgende: je boekt een lange periode verlies en vindt het toch niet nodig om de ervaring van Advocaat naast je te krijgen. Welke zelfkennis heb je dan?
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 10:16   quote  deeplink  
Daar spelen andere factoren in mee....door andere erbij te halen, kan dat over komen als zakte, of het niet onder controle hebben..Onterecht natuurlijk, maar het speelt wel mee. Toen het in het begin bij PSV weer wat beter ging, kreeg Hiddink alle credits, Cocu kon het alleen maar fout doen...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 april 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 10:16 schreef CobusIII het volgende:
Daar spelen andere factoren in mee....door andere erbij te halen, kan dat over komen als zakte, of het niet onder controle hebben..Onterecht natuurlijk, maar het speelt wel mee. Toen het in het begin bij PSV weer wat beter ging, kreeg Hiddink alle credits, Cocu kon het alleen maar fout doen...
Snap ik allemaal, maar met het afhouden van een adviseur, stelt hij zijn belang boven het belang van de club.
ViNd ik vrij ernstig.
MMM
 MMM - zondag 10 april 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het probleem is twee a drieledig.

Maar je kan niet de TD slachtofferen, zonder de trainer mee te nemen.
Oh dat kan heel makkelijk hoor.

Waarom zou dat niet kunnen? Het is helemaal niet vreemd om van Geel er per direct uit te wippen en Gio te laten zitten.

Ik heb ook twijfels over Gio, maar we zullen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2016 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 april 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 10:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap ik allemaal, maar met het afhouden van een adviseur, stelt hij zijn belang boven het belang van de club.
ViNd ik vrij ernstig.
Eens, maar dan moet je geen adviseur hebben die op het trainingsveld staat te zwaaien...Dat werkt erg verwarrend voor spelers...Je krijgt een probleem in de hierarchie...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 april 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eerlijk
Fer 1
 Fer 1 - zondag 10 april 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Zou Martin het dan toch goed gedaan hebben pffff neee niet echt .
van geil
 van geil - zondag 10 april 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens
JanM
 JanM - maandag 11 april 2016 - 09:33   quote  deeplink  
6 op rij gewonnen, wat een kudtselectie toch hè ...
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Dezelfde selectie die er 9 op rij verloren heeft.....
JanM
 JanM - maandag 11 april 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Gek is dat hè ... maar ligt dat dan aan de selectie of toch aan de staf? Ze laten nu (bij vlagen) zien dat ze weldegelijk kunnen voetballen!
MMM
 MMM - maandag 11 april 2016 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 09:33 schreef JanM het volgende:
6 op rij gewonnen, wat een kudtselectie toch hè ...
Waaronder de Graafschap, Cambuur en Excelsior. Kom op Jan, daar moet je met 2 vingers in de neus van winnen, wat in 2 van de 3 gevallen niet gebeurde.

Gisteren was een prima overwinning met prima voetbal.

En aangezien ze bij Feyenoord altijd praten in begrotingen. Feyenoord moet eenvoudig 3e worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door MMM --
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 april 2016 - 10:42   quote  deeplink  
Martin: Ben je al bezig met een nieuwe spits voor het volgend seizoen
want dat is wel nodig als we hoge willen eindigen en verder willen komen in de Europa Leaque
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 10:48   quote  deeplink  
Heb je namen voor ons ouwe scoutert..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 april 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 10:48 schreef RenatoBos het volgende:
Ben jij bij de wedstrijd bij de TUKKERS geweest?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 10:54   quote  deeplink  
Haha..
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 april 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 10:48 schreef RenatoBos het volgende:
Gio moet de scouts naar Zweden en Denemarken sturen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 april 2016 - 10:55   quote  deeplink  
O sorry, dubbelaccount.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 10:54 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Gio moet de scouts naar Zweden en Denemarken sturen
Zeg jij het hem bluffie..
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 10:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Waaronder de Graafschap, Cambuur en Excelsior. Kom op Jan, daar moet je met 2 vingers in de neus van winnen, wat in 2 van de 3 gevallen niet gebeurde.

Gisteren was een prima overwinning met prima voetbal.

En aangezien ze bij Feyenoord altijd praten in begrotingen. Feyenoord moet eenvoudig 3e worden.
Dat gebeurt toch ook?
MMM
 MMM - maandag 11 april 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 11:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch ook?
Je staat maar 6 punten voor op de nummer 4. Dat hadden er 16 moeten zijn als we de begrotingen gaan vergelijken.
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Ach... 9 keer op rij verliezen....
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 12:05 schreef Barabas het volgende:
Ach... 9 keer op rij verliezen....
Dat ligt aan van Geel, t feit dat er nu een paar keer achter elkaar gewonnen wordt, ligt aan Gio natuurlijk. En de beker komt ook op conto van Gio. Uiteraard.

Van Geel voor de meuk, Gio voor de glorie, hieperdepiep hoera met de Feyenoordsupporters.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 april 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat ligt aan van Geel, t feit dat er nu een paar keer achter elkaar gewonnen wordt, ligt aan Gio natuurlijk. En de beker komt ook op conto van Gio. Uiteraard.

Van Geel voor de meuk, Gio voor de glorie, hieperdepiep hoera met de Feyenoordsupporters.
HAHAHA
Zet net ongeveer hetzelfde op een ander topic.
We zijn het te vaak eens.
Vinden anderen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2016 - 12:14   quote  deeplink  
2f9c04c3-8771-434e-bb13-d334d6e693c7-original.jpeg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 april 2016 - 12:24   quote  deeplink  
BAM!
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 12:28   quote  deeplink  
Tofik Dibi
MMM
 MMM - maandag 11 april 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 12:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

van Geel én Gio zijn schuldig aan het weer niet meedoen om het kampioenschap. Maar van Geel is meer schuldig.
Barabas
 Barabas - maandag 11 april 2016 - 12:34   quote  deeplink  
Is één visie op wat er speelt....
MMM
 MMM - donderdag 14 april 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Kan iemand mij nou eens uitleggen waarom toptalenten als Nouri en van de Beek bij 020 wel simpel bijtekenen en dat hier een groot talent als Chong de deur uit loopt?

Dat zal niet alleen om geld gaan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 april 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Waarschijnlijk wel.
Hij is nog niet weg.
MMM
 MMM - donderdag 14 april 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:
Waarschijnlijk wel.
Hij is nog niet weg.
020 heeft niet meer te bieden dan buitenlandse topclubs.

Gebeurd wel ben ik bang
Barabas
 Barabas - donderdag 14 april 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:57 schreef MMM het volgende:
Kan iemand mij nou eens uitleggen waarom toptalenten als Nouri en van de Beek bij 020 wel simpel bijtekenen en dat hier een groot talent als Chong de deur uit loopt?

Waarschijnlijk praten die clubs, ouders en zaakwaarnemers over allerlei zaken.... maar uiteindelijk gaat het altijd alleen maar om de poen. Overstappen naar het buitenland betekent in één klap financiële onafhankelijkheid. Zeg nou zelf.... zo'n zoon willen we allemaal wel.
MMM
 MMM - donderdag 14 april 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk praten die clubs, ouders en zaakwaarnemers over allerlei zaken.... maar uiteindelijk gaat het altijd alleen maar om de poen. Overstappen naar het buitenland betekent in één klap financiële onafhankelijkheid. Zeg nou zelf.... zo'n zoon willen we allemaal wel.
Maar de écht grote talenten blijven vaak wel bij hun. Nouri en van de Beek zijn recente voorbeelden, die konden ook overal heen maar tekende bij in plaats van voor het grote geld te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door MMM --
van geil
 van geil - donderdag 14 april 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar de écht grote talenten blijven vaak wel bij hun. Nouri en van de Beek zijn recente voorbeelden, die konden ook overal heen maar tekende bij in plaats van voor het grote geld te gaan.
Bazoer kon n vermogen verdienen , maar hij blijft.
moa
 moa - donderdag 14 april 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Bazoer kon n vermogen verdienen , maar hij blijft.
Niet helemaal, die hebben ze uit de jeugd van PSV gehaald met een hoop geld.
MMM
 MMM - donderdag 14 april 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:47 schreef moa het volgende:

[..]

Niet helemaal, die hebben ze uit de jeugd van PSV gehaald met een hoop geld.
Kon in de winterstop voor meer dan 25 miljoen naar Napoli. 020 had hem al toestemming te geven om te onderhandelen maar hij wilde niet.

Dat mis ik bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door MMM --
moa
 moa - donderdag 14 april 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:57 schreef MMM het volgende:

Dat is een makkelijke: Omdat dat niet zo is:

http://www.nu.nl/voetbal/2729247/ajax-raakt-talent-bouy-kwijt-juventus.html
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/280989/ajax-raakt-talent-kwijt-aan-arsenal-teleurstellend/
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/427341_ajax-raakt-opnieuw-toptalent-kwijt-aan-engelse-topclub
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/362769_ajax-raakt-talent-kwijt-aan-manchester-city

Etc...

Helaas een trend waar alle Nederlandse clubs mee te maken hebben.
moa
 moa - donderdag 14 april 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Kon in de winterstop voor meer dan 25 miljoen naar Napoli. 020 had hem al toestemming te geven om te onderhandelen maar hij wilde niet.

Dat mis ik bij Feyenoord.
Dat is ook wel echt de uitzondering op de regel denk ik, wel erg verstandig van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door moa --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 april 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Zal ook wel door van Geel komen;)
MMM
 MMM - donderdag 14 april 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Tete, Riedewald, Nouri, van de Beek, El Ghazi etc.

Tevens tekenen belangrijke spelers als Bazoer en Klaassen gewoon eenvoudig bij.

Hier moeten we blij zijn als Kongolo 1 jaar bijtekent..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1058762