|
|
MMM
|
|
|
quote: Nouri kon naar United en Arsenl van de Beek naar United
Waarom kan het daar wel en hier niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het niet vastleggen van Chong verwijt ik hem deels wel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Nouri kon naar United en Arsenl van de Beek naar United Waarom kan het daar wel en hier niet? Misschien omdat die jongens zich (nog) niet gek laten maken? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 20:55 schreef MMM het volgende:[..] Tete, Riedewald, Nouri, van de Beek, El Ghazi etc. Tevens tekenen belangrijke spelers als Bazoer en Klaassen gewoon eenvoudig bij. Hier moeten we blij zijn als Kongolo 1 jaar bijtekent.. Zo kan je toch ook net zo makkelijk een lijstje maken bij ons? Karsdorp, Nieuwkoop, van Beek, Kongolo.
Daarbij komen Bazoer en el Ghazi niet uit de jeugd van Ajax. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als je net niet failliet gaat dan kun je niet veel bieden.
Als kapitaalkrachtige clubs zich ermee bemoeien dan wordt het sowieso lastig.
Geld regeert. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Nouri kon naar United en Arsenl van de Beek naar United Waarom kan het daar wel en hier niet? Ik weet niet hoe concreet zulke belangstelling is, wellicht gebeurd dit bij ons ook maar komt het dan niet in de pers? Misschien gewoon een tactiek van zaakwaarnemers om Ajax onder druk te zetten meer te betalen.
Ik zie iig. de parallel niet echt, Ajax en Feyenoord staan denk ik voor dezelfde problemen en uitdagingen, en halen daarbij vergelijkbare resultaten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 20:56 schreef MMM het volgende:[..] Nouri kon naar United en Arsenl van de Beek naar United Waarom kan het daar wel en hier niet? tja het is wat makkelijker bij te tekenen bij een club die nog wel eens kampioen wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus.................................................................. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals in het vijfjarenplan beschreven structureel mee doen om het kampioenschap. Een keer in de vijf jaar kampioen. Blokland ging/gaat voor twee keer. Dit plan is overigens inmiddels geschiedenis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is dat niet te makkelijk? Vaak zelfde generatie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 21:03 schreef moa het volgende:[..] Zo kan je toch ook net zo makkelijk een lijstje maken bij ons? Karsdorp, Nieuwkoop, van Beek, Kongolo. Daarbij komen Bazoer en el Ghazi niet uit de jeugd van Ajax. Nieuwkoop is geen toekomstig (sub)topspeler in het buitenland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 21:05 schreef moa het volgende:[..] Ik weet niet hoe concreet zulke belangstelling is, wellicht gebeurd dit bij ons ook maar komt het dan niet in de pers? Misschien gewoon een tactiek van zaakwaarnemers om Ajax onder druk te zetten meer te betalen. Ik zie iig. de parallel niet echt, Ajax en Feyenoord staan denk ik voor dezelfde problemen en uitdagingen, en halen daarbij vergelijkbare resultaten. Ik heb al jaren het idee dat 020 belangrijke spelers en grote talenten aan boord kan houden, iets wat hier niet lukt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja het is wat makkelijker bij te tekenen bij een club die nog wel eens kampioen wordt. Zit wat in.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wie zegt dat van de Beek en Nouri dat zijn ?
Vergelijkbaar spul, en onmogelijk te voorspellen wie het wel of niet halen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 16:22 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb al jaren het idee dat 020 belangrijke spelers en grote talenten aan boord kan houden, iets wat hier niet lukt. Ik herken dat niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 16:25 schreef moa het volgende:[..] Wie zegt dat van de Beek en Nouri dat zijn ? Vergelijkbaar spul, en onmogelijk te voorspellen wie het wel of niet halen. Altijd afwachten maar die kans is aanwezig. Staan zeer hoog aangeschreven..
Nieuwkoop is geen topper. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bazoer tekende in 2015 nog bij tot 2020, gewoon 5 jaar. Klaassen tekende in 2015 bij tot 2019, 4 jaar.
En hier zijn we 'blij' wanneer Kongolo 1 jaartje bijtekent.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Clasie tekende ook jaren bij. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zo lang het duo Gudde en van Geel aan het roer zit worden we geen kampioen. En de RvC heeft te weinig inzicht (of belangstelling) om dat in te zien. En een nieuw trainingscomplex, wel nodig, maar daar word je geen kampioen door, al willen ze ons dat doen geloven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien ja Vin ,maar misschien ligt het ergens anders aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar ga wil jij dan beweren dat het fabeltje is? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 16:27 schreef MMM het volgende:[..] Bazoer tekende in 2015 nog bij tot 2020, gewoon 5 jaar. Klaassen tekende in 2015 bij tot 2019, 4 jaar. En hier zijn we 'blij' wanneer Kongolo 1 jaartje bijtekent.. Je heb gewoon gelijk. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Misschien heb je daar gelijk in, maar misschien ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 16:27 schreef MMM het volgende:[..] Bazoer tekende in 2015 nog bij tot 2020, gewoon 5 jaar. Klaassen tekende in 2015 bij tot 2019, 4 jaar. En hier zijn we 'blij' wanneer Kongolo 1 jaartje bijtekent.. Verdonk, Karsdorp, Nieuwkoop, Schuurman tekenden dit jaar ook tot 2020, Gustafson en Tapia voor 4 jaar. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Sorry ik vind dit echt calimero gedrag, bekijk je het over de hele breedte dan presteren we qua eigen jeugd even goed en de laatste 5 jaar absoluut beter dan Ajax. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet verkeerd die contracten momenteel toch. De jonkies langer en de oudere garde kort.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 19:30 schreef moa het volgende:[..] Verdonk, Karsdorp, Nieuwkoop, Schuurman tekenden dit jaar ook tot 2020, Gustafson en Tapia voor 4 jaar. Klopt alleen heeft Karsdorp een profcontract en de rest een jeugdcontract.Dat houd in dat ze makkelijk op te halen zijn als ze geen kansen krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, want technisch gezien loopt t deze zomer af. Maar herhaling maakt een verhaal niet altijd sterker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, want technisch gezien loopt t deze zomer af. Maar herhaling maakt een verhaal niet altijd sterker. Inhoudelijk klopt het precies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schaterlachend koffie zetten maar weer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beginnen we weer opnieuw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 18:00 schreef daan limbos het volgende:Zo lang het duo Gudde en van Geel aan het roer zit worden we geen kampioen. En de RvC heeft te weinig inzicht (of belangstelling) om dat in te zien. En een nieuw trainingscomplex, wel nodig, maar daar word je geen kampioen door, al willen ze ons dat doen geloven. Zeg dan welk duo dan wel om kampioen te worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik vroeg het aan Daan limbos |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De enige.
De Vrij ook 1 jaartje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 19:30 schreef moa het volgende:[..] Verdonk, Karsdorp, Nieuwkoop, Schuurman tekenden dit jaar ook tot 2020, Gustafson en Tapia voor 4 jaar. Maar dat zijn niet de toppers die nu al bepalend zijn. Bazoer en Klaassen zijn de belangrijkste daar.
Waarbij ik Verdonk en Nieuwkoop niet zie als dé toppers die Feyenoord voort brengt. Karsdorp en Schuurman hoop ik op.
Gustafson afwachten, Tapia tsja.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2016 - 10:33 schreef MMM het volgende:[..] Maar dat zijn niet de toppers die nu al bepalend zijn. Bazoer en Klaassen zijn de belangrijkste daar. Waarbij ik Verdonk en Nieuwkoop niet zie als dé toppers die Feyenoord voort brengt. Karsdorp en Schuurman hoop ik op. Gustafson afwachten, Tapia tsja.. Tapia wordt een miskoop had ik al eerder geschreven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je 'm gesproken dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 19:31 schreef moa het volgende:[..] Sorry ik vind dit echt calimero gedrag, bekijk je het over de hele breedte dan presteren we qua eigen jeugd even goed en de laatste 5 jaar absoluut beter dan Ajax. Presteer je ook even goed als je bekijkt dat alleen Tete, Riedewald, Bazoer (geen eigen jeugd, maar wel prima gescout en geprofiteerd), Klaassen en El Ghazi al meer dan 10 miljoen gaan opleveren.
Bij ons is niemand dat waard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap dat ik hier ongelooflijk vaak als enorme zeikende lul over kom, maar kijk eens naar die verschillen. Dat is gewoon waanzin, niemand in onze selectie is meer waard dan 10 miljoen.
Ik heb een pesthekel aan ze, maar ze doen iets wel goed wat hier misgaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik je overigens alleen maar bij Lex maat.. |
|
|
|