|
|
RenatoBos
|
|
|
'Bord op schoot-scouting' leidt tot val Van Geel
De val van Martin van Geel bij Feyenoord is onvermijdelijk. Binnen de Raad van Commissarissen lijken ze uitgekeken op het 'bord op schoot-scouting' van de technisch directeur. Dat stelt het Algemeen Dagblad vandaag.
Van Geel had deze zomer voldoende geld tot zijn beschikking. ''Maar zijn internationale netwerk bleek minimaal en met de aankopen uit de eredivisie zat hij iets te vaak mis. Geldschieters zagen vol irritatie bij Jong Feyenoord regelmatig een elftal op het veld staan dat ruim twaalf miljoen euro heeft gekost, terwijl de transferwaarde van de hoofdmacht inmiddels fors is gekelderd.''
Voorstanders van Van Geel wijzen vaak naar zijn positieve transferbalans. ''Dankzij Fer, Wijnaldum, Castaignos, De Vrij, Martins Indi, Boëtius en Clasie verdiende Feyenoord veel geld, maar de credits kunnen eerder naar de jeugdopleiding. Bovendien verdampte het verdiende geld wel erg snel, toen Van Geel volop peperdure investeringen deed die tot op heden geen rendement opleverden. Het heeft er allemaal toe geleid dat zijn krediet in de Kuip op is. Alleen is het wachten tot president Hoetmer dat officieel bevestigt.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t te makkelijk, ze hebben t ook laten gebeuren, t zijn aankopen die verkeerd zijn uitgepakt. Desalniettemin vers bloed is goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat niet alleen om de aankopen, met name ook om de verkopen die waren te makkelijk blijkbaar. Hij heeft alle pareltjes van de hand gedaan en daar is nauwelijks iets voor terug gekomen. Tuurlijk valken de meeste aankopen tegen. Bilal bijvoorbeeld, die had ik ook gekocht en Vejinovic snapte ik ook wel, maar overtuigen doen ze allerminst..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat hij zeker uit Fer en Wijnaldum t maximum heeft gehaald.
De anderen, misschien als hij hardball gespeeld had, dat hij dan aan t einde van de markt meer had kunnen beuren, maar ik verwacht t niet, plus dan heb je zelf geen tijd meer om wat te doen. Maar dat was misschien beter geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fer en Wijnaldum heeft hij het maximum uit gehaald, denk ik ook.
Verder is hij niet meer te houden na 2 van zulke zomers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik denk dat het te makkelijk is om het falen van de aankopen op het bordje van Van Geel te schuiven. Geen enkele speler is onder Van Bronckhorst beter geworden. Zo'n jongen als Vejinovic verleert het voetballen echt niet in twee maanden. Hij en met hem het hele elftal krijgen alleen niet de goede instructies. Daar is Van Bronckhorst voor. Het falen van de aankopen en het grootste deel van de selectie kun je op rekening van de technische staf schrijven. Die moet je als eerste vervangen. Zo'n Wouters brengt helemaal niks. die had moeten doen wat Advocaat nu doet. Maar als hij dat had gekund, was je als hoofdtrainer geslaagd. Dus ongeschikt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je weet van tevoren toch niet of Vejinovic zo goed gaat worden als je hoopt? Wij vissen nou eenmaal vaak in een vijvertje waarin de kans aanzienlijk is dat spelers al op hun top zitten. Ik vond al vrij snel dat Vejinovic het gewoon niet heeft. Dat ligt niet aan Van Bronckhorst en Van Geel deed op het moment van contacteren een goede zet, maar helaas komt er niet uit waar men op gehoopt had. Dan moet je je conclusie durven te trekken.
Mocht Van Geel vertrekken, zou Frank Arnesen dan niet wat voor ons kunnen zijn? Ik zag zijn naam toevallig ergens en hij heeft het in het verleden toch ook regelmatig netjes gedaan...
Daarnaast hoorde ik in het geval het lozen van Gudde (die ze denk ik niet wegsturen) iemand de naam van Alberda (die volleybalcoach) noemen. Zou dat een goeie zijn voor die plek...?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:Vind t te makkelijk, ze hebben t ook laten gebeuren, t zijn aankopen die verkeerd zijn uitgepakt. Desalniettemin vers bloed is goed Ik ben aardig behoudend, maar vers bloed zou inderdaad wel eens goed kunnen zijn. Van Geel heeft trouwens toch aangegeven vijf jaar te blijven (vijfjarenplan)? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dick kan een speler het gevoel geven weer iets te betekenen, kijk wat er gebeurde met Bilal na een gesprekje. Hij zit weer helemaal in de lift. Schijnbaar en ook door gebrek aan ervaring kan Gio dit nog niet zo overbrengen. Stel dat dit ook voor andere spelers binnen de spelersgroep geld? Dan ben je met een persoon geholpen in de technische staf die dagelijks op het veld staat en dit wel kan. Stel dat dan die spelers uit het recente faal lijstje wel weer gaan presteren, dan staat v. Geel er weer minder slecht op, of wel? Wie o wie heeft namelijk die 3 personen bij elkaar als technische staf geselekteerd. Ook dan is hij dus voor iets verantwoordelijk wat niet werkt wat tevens net zo veel geld kost. Hieruit moet ik dan helaas denk ik concluderen dat het tijdperk van Geel afgesloten moet worden en er een goede oplossing moet komen voor de technische staf zonder dat je Gio voor zijn klote schopt. Dat laatste gaat moeilijk worden denk ik en staat me nu al tegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als advocaat komt blijft gio zeker |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als gio blijft zou ik wel een vervanger voor wouters nemen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
hoezo als gio blijft? waarom zou hij niet blijven? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik heb inderdaad de naam van Joop Akberda laten vallen. Zelfde type en achtergrond als Toon Gerbrands. Doet op dit moment bij de zweembond prima werk. Is wat je noemt een people-manager. En een ongelooflijk gedreven man. Als je daar een volwaardige TD naast kunt zetten die een groot internationaal netwerk heeft kon je wel eens heel veer komen, mits je ook Koevermans naar huis stuurt; die heeft totaal niets gebracht. Dat contract met Opel had de terreinknecht ook af kunnen sluiten, want o, wat wilde Opel graag. Op zijn plaats iemand met goede contacten in het bedrijfsleven. Ik denk daarbij aan iemand als Richard Krajicek.En voor de functie van TD denk ik aan Robert Eenhoorn, een Feyenoorder in hart en nieren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie weet gaan ze hiervoor. Ik vond hem niet zo slecht gevonden. Wat vind je van Frank Arnesen? Die heeft het bij pisvee toch ook best aardig gedaan. Daarna heb ik hem eerlijkgezegd niet meer zo gevolgd hoor. Tottenham geloof ik? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar ja, allemaal best begrijpbaar maar het uitlekken als het waar is blijft storend en deze discussie zou pas over een week of twee moeten starten. Ook ik betrap me er nu op dat ik er in aan het mee gaan ben, pffff. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: omdat hij heeft aangetoond nog ongeschikt te zijn als hoofdcoach |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, ik dacht dat het unaniem was.. pfff, ik schrok al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Praxis heeft geen zagen meer op voorraad, gaat nu van alles om de hoek komen.
quote:Ik kan momenteel niet één groot talent van Feyenoord opnoemen Bron... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat is ook zo. Dat ligt niet aan van Geel. De spoeling is op dit moment gewoon dun. In de B zit meer talent. Maar onze jeugd heeft even een dip. Na jaren van euforie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 08:21 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat hij zeker uit Fer en Wijnaldum t maximum heeft gehaald. De anderen, misschien als hij hardball gespeeld had, dat hij dan aan t einde van de markt meer had kunnen beuren, maar ik verwacht t niet, plus dan heb je zelf geen tijd meer om wat te doen. Maar dat was misschien beter geweest. Hardball wat voor woord is dat nooit van gehoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: play hardball : keihard spelen , zich agressief gedragen zonder een duimbreed toe te geven , onbetwistbaar zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb jij echt zo'n belabberd sexleven Bluffie..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:Maar dat is ook zo. Dat ligt niet aan van Geel. De spoeling is op dit moment gewoon dun. In de B zit meer talent. Maar onze jeugd heeft even een dip. Na jaren van euforie. Maar zegt ook dat Feyenoord niets met zijn tips deed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die grote talenten waren al weggehaald door grote Engelse clubs, toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je blijft kijken en niets doet, maar dat kann ik natuurlijk niet als de waarheid verkopen maar hooguit als vraagstelling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scouten met het bord op je schoot voor de tv hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 07:19 schreef RenatoBos het volgende:'Bord op schoot-scouting' leidt tot val Van Geel[ afbeelding ] De val van Martin van Geel bij Feyenoord is onvermijdelijk. Binnen de Raad van Commissarissen lijken ze uitgekeken op het 'bord op schoot-scouting' van de technisch directeur. Dat stelt het Algemeen Dagblad vandaag.Van Geel had deze zomer voldoende geld tot zijn beschikking. ''Maar zijn internationale netwerk bleek minimaal en met de aankopen uit de eredivisie zat hij iets te vaak mis. Geldschieters zagen vol irritatie bij Jong Feyenoord regelmatig een elftal op het veld staan dat ruim twaalf miljoen euro heeft gekost, terwijl de transferwaarde van de hoofdmacht inmiddels fors is gekelderd.'' Voorstanders van Van Geel wijzen vaak naar zijn positieve transferbalans. ''Dankzij Fer, Wijnaldum, Castaignos, De Vrij, Martins Indi, Boëtius en Clasie verdiende Feyenoord veel geld, maar de credits kunnen eerder naar de jeugdopleiding. Bovendien verdampte het verdiende geld wel erg snel, toen Van Geel volop peperdure investeringen deed die tot op heden geen rendement opleverden. Het heeft er allemaal toe geleid dat zijn krediet in de Kuip op is. Alleen is het wachten tot president Hoetmer dat officieel bevestigt.'' Helemaal eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja ,maar daar lijkt t wel op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Martin,geen Ricky denk ik! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stuur iedereen maar weg,behalve Martin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker trekken op tapia of nie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moet ie wel spelen. Of wa.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En m,n Zweedse vriend mocht ook ff warmlopen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh die, ziek zwak misselijk of geblesseerd :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet ook niet wat ar bedoeld met warmlopen Wist niet eens dat ie op Zweedse mannen viel, alhoewel Scandinaviërs blijkbaar goede anaalisten zijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos