BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 20 april 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Of nie!
Vakantiegangert.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Hoppaaaaaa..👊
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 april 2016 - 09:38   quote  deeplink  
Opgelucht na het nieuws deze morgen.
Grootste gedeelte van de rvc vind dat van Geel moet blijven.
Er schijnt weer eens een machtstrijd te zijn.pfffff
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 09:48   quote  deeplink  
Lekker kut dan. Die machtstrijd, bedoel ik.
Als je godverredomme je ego voorop plaatst doe dat dan niet binnen en ten koste van Feyenoord.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 22 april 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Ik ben nog altijd van mening dat Van Geel het, zeker gezien de beperkte mogelijkheden de afgelopen jaren, prima heeft gedaan. Vind het daarom ook onzin dat hij er nu met pek en veren uitgegooid moet worden.

Hij is echter wel redelijk door zijn houdbaarheidsdatum aan het raken. Misschien is het ook wel weer eens tijd voor nieuw bloed en een frisse wind. Het zou mooi zijn als hij zelf aan zal geven binnen afzienbare tijd (1 jaar?) op zal stappen en hij tegen die tijd netjes via de voordeur naar buiten gaat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 10:21   quote  deeplink  
Gezien het financiële plaatje wat wordt geschetst (het zou een vermogen kosten om hem eruit te sturen en hij kan het succesvol aanvechten bij de rechter, althans volgens de telefgraaf) lijkt het me geen succes worden om hem te ontslaan. Nou ga ik hier niet weer uiteen zetten waarom hij naar mijn idee nog een (laatste) kans moet krijgen, maar dit alleen is al een reden om hem nog even te houden.

Uiteraard wel verbazingwekkend dat hij dan een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen. Had dan toch ook voor 5 jaar gekund ofzo..

En die machtsstrijd..tsja, wat er van waar is hè. Het kan ook zijn dat er drie van de 5 binnen de RvC hem nog willen houden en de andere twee niet. Tsja, is het dan gelijk een machtsstrijd of zijn ze het gewoon oneens. Je weet niet, kranten blazen tegenwoordig alles op..
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Van Geel heeft dus meer vrienden in de RvC dan Blokland, jammer.
MMM
 MMM - vrijdag 22 april 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Lachwekkend als deze clown mag aanblijven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Blijkbaar doet hij dus ook veel goed.
Of vult hij de juiste zakken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:22 schreef nr 10 het volgende:
Van Geel heeft dus meer vrienden in de RvC dan Blokland, jammer.
Als Blokland het zou kunnen bepalen doordat hij allemaal vrienden in de RvC heeft zitten, zou dat ook niet goed zijn. Het is toch niet goed als één iemand in de RvC zoveel macht zou hebben.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:33 schreef MMM het volgende:
Wat is de volgende stap; de RvC moet weg?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:

Volgens De Telegraaf staat een meerderheid van de Raad van Commissarissen nog steeds achter technisch directeur Martin van Geel, wiens positie steeds meer onder druk is komen te staan. Het dagblad rept over 'een machtsstrijd in de top van Feyenoord over de rug van Van Geel'.
''De top van Feyenoord heeft geen enkel plan om te breken met de man'', stelt de ochtendkrant in een opiniestuk. ''Feyenoord hoopt zo vlak voor de cruciale bekerfinale dat Van Geel niet ontmoedigd raakt door kritiek van een kleine groep binnen de Vrienden van Feyenoord, die van mening is dat Feyenoord dit seizoen kampioen had moeten worden.''
De clubleiding wil de macht van de Vrienden van Feyenoord, waar Pim Blokland de scepter zwaait, terugdringen: ''Dat kan inhouden dat in de nabije toekomst nog slechts één zetel in de rvc is bestemd voor de Vrienden. Dat laatste zien de Vrienden van Feyenoord liever niet gebeuren'',
Een enorme belangenstrijd. Dit kost je nog een sportief jaar, let maar op.
JanM
 JanM - vrijdag 22 april 2016 - 12:14   quote  deeplink  
Gelukkig zitten er ook nog een paar mensen met verstand die gewoon naar de feiten kijken in de RvC. De Vrienden van Feyenoord verdienen een standbeeld voor het redden van onze mooie club, maar gelukkig bepalen zij het beleid niet (geheel)! Tijd om te gaan aflossen zou ik zeggen en onze onafhankelijkheid terug te krijgen.

En wat Van Geel betreft. Als er een betere te krijgen is altijd doen maar vooralsnog mag hij wat mij betreft het ongelijk van alle criticasters bewijzen en volgend jaar eindelijk weer eens de schaal op de Coolsingel omhoog houden!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 12:14 schreef JanM het volgende:
Gelukkig zitten er ook nog een paar mensen met verstand die gewoon naar de feiten kijken in de RvC. De Vrienden van Feyenoord verdienen een standbeeld voor het redden van onze mooie club, maar gelukkig bepalen zij het beleid niet (geheel)! Tijd om te gaan aflossen zou ik zeggen en onze onafhankelijkheid terug te krijgen.

En wat Van Geel betreft. Als er een betere te krijgen is altijd doen maar vooralsnog mag hij wat mij betreft het ongelijk van alle criticasters bewijzen en volgend jaar eindelijk weer eens de schaal op de Coolsingel omhoog houden!
Volledig mee eens!
koekie
 koekie - vrijdag 22 april 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:33 schreef MMM het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt maar deze Clown heeft wel een winst van 51 miljoen euri geboekt met al zijn transfers. Dus ja.. zegt u het maar. Dat de resultaten/ kampioenschap uitblijft door misschien een aantal slechte aankopen das 2. Maar hej we waren in 2011 failliet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door koekie --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 13:13 schreef koekie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het door hebt maar deze Clown heeft wel een winst van 51 miljoen euri geboekt met al zijn transfers. Dus ja.. zegt u het maar. Dat de resultaten/ kampioenschap uitblijft door misschien een aantal slechte aankopen das 2. Maar hej we waren in 2011 failliet.
Heeft ie niet alles verkocht wat waarde had destijds. Wangunst staat er nauwelijks waarde meer op het veld. Enkel Vermeer zal nog een centje opleveren als je ze nu zou verkopen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heeft ie niet alles verkocht wat waarde had destijds. Wangunst staat er nauwelijks waarde meer op het veld. Enkel Vermeer zal nog een centje opleveren als je ze nu zou verkopen.
Van Beek, Kongolo, Karsdorp. Zelfs Botteghin en Toornstra zullen nog wat miljoenen opleveren als je ze deze zomer zou verkopen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 22 april 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Volgende raam is wat mij betreft nog steeds allesbepalend: Als het resultaat daarvan onvoldoende is dan mag hij ook wat mij betreft vertrekken. Ik heb echter geloof en hoop dat hij het goed gaat doen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 13:51 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Van Beek, Kongolo, Karsdorp. Zelfs Botteghin en Toornstra zullen nog wat miljoenen opleveren als je ze deze zomer zou verkopen.
Ja joh verkoop heel de achterhoede..😉
De krenten zijn allemaal weg nu..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 14:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja joh verkoop heel de achterhoede..😉
De krenten zijn allemaal weg nu..
Oh, maar ik zou ze ook zeker nu niet gaan verkopen, hoor. Maar dacht dat het over de waarde in de selectie ging. Ben het met je eens dat het niet allemaal hoogstaand is wat dat betreft, maar er zijn nog wel enkele spelers met waarde. Dat je dan heel de achterhoede verkoopt en dat dus niet moet doen, ben ik ook zeker met je eens.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 14:52 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Oh, maar ik zou ze ook zeker nu niet gaan verkopen, hoor. Maar dacht dat het over de waarde in de selectie ging. Ben het met je eens dat het niet allemaal hoogstaand is wat dat betreft, maar er zijn nog wel enkele spelers met waarde. Dat je dan heel de achterhoede verkoopt en dat dus niet moet doen, ben ik ook zeker met je eens.
Denk dat die waarde van wat er nu staat zwaar tegenvalt. Beter zijn zedit seizoen niet geworden dus vermoedde.fs dat een aantal spelers in waarde gedaald zullen zijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk dat die waarde van wat er nu staat zwaar tegenvalt. Beter zijn zedit seizoen niet geworden dus vermoedde.fs dat een aantal spelers in waarde gedaald zullen zijn.
Dat denk ik ook, maar in de achterhoede wordt nog wel wat waarde vertegenwoordigd naar mijn idee.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 15:49   quote  deeplink  
Ongetwijfeld dat dat de waarde zit inderdaad..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 15:54   quote  deeplink  
Van Geel pas exit eind dit jaar, mits er een aansprekende opvolger klaar staat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Apart dat we voor een eventuele vervanger geen namen weten twe bedenken..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:
Wel eens eerder geopperd...Dirk Kuyt zou die rol misschien wel eens kunnen aanleren. Het netwerk en de gun factor heeft ie al.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wel eens eerder geopperd...Dirk Kuyt zou die rol misschien wel eens kunnen aanleren. Het netwerk en de gun factor heeft ie al.
Misschien, maar das momenteel geen vervanger dus..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Maaruh Dirk serieus..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 april 2016 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welk netwerk heeft Kuyt dan? Net zo schimmig als die van van Geel ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 april 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:13 schreef RenatoBos het volgende:
Ik weet er wel een paar , of ze gewild zijn door de zogenaamde Feyenoord supporters ????
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Kuyt heeft wel een aardig netwerk schat ik in. Heel de wereld kent hem. Maar er komt wel iets meer bij kijken en of ie dat kan..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 22 april 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 15:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar in de achterhoede wordt nog wel wat waarde vertegenwoordigd naar mijn idee.
Achterhoede nog wel wat waarde vertegenwoordigd ??? Laat me niet lachen !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik weet er wel een paar , of ze gewild zijn door de zogenaamde Feyenoord supporters ????
Zou Mulder het aankunnen..(?)
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 14:15 schreef Barabas het volgende:
Volgende raam is wat mij betreft nog steeds allesbepalend: Als het resultaat daarvan onvoldoende is dan mag hij ook wat mij betreft vertrekken. Ik heb echter geloof en hoop dat hij het goed gaat doen.
Eens.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Iedereen dit artikel gelezen? http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/654500/rvc-stak-stokje-voor-pelle-transfer-maar-van-geel-duwde-de-aankoop-toch-door-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is dus lang niet altijd alleen van Geel. De RvC heeft een transfer van Dost blijkbaar tegengehouden en bijna ook nog die van Pellè, terwijl die een geweldig seizoen had. Denk dat daar een paar man te weinig voetbalkennis hadden. Lijkt me dat van Geel het goed gedaan heeft door Pellè er gewoon doorheen te drukken na zijn huurperiode.
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 18:08   quote  deeplink  
En zo zijn er wel meer dingen die wij niet weten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Is zo..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 22 april 2016 - 18:23   quote  deeplink  
klopt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 18:25   quote  deeplink  
Maar zoals gewoonlijk komen nooit de goede dingen van iemand maar zijn fouten in zijn dossier te zitten..
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 18:28   quote  deeplink  
Precies.
ar
 ar - vrijdag 22 april 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Ben benieuwd naar de tafel van Kees.
De fitness maar ff skippen.
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:
Blijkbaar doet hij dus ook veel goed.
Of vult hij de juiste zakken.
Het laatste,
Ook precies de reden dat veruit de meeste RvC n wassen neus zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 april 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 16:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jammer dat men bij Feyenooit NOOIT in het belang van Feyenooit denken ...
Zo je club schrijven is gelijk aan gefrustreerd zijn en ongelukkig.
Kies dan kampioenen, joh, word je weer gelukkig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 april 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Volgens mij is er geen 1 meer te vertrouwen in de Kuip.!!!!
Daar gaan de stadionplannen weer de mist in als het zo doorgaat.
Vind de vrienden van ook steeds meer onbetrouwbaarder als ik de media moet geloven.
Wat een ongelofelijke pestbende weer.
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Denk meer dat nu de andere kant loopt te lekken.
Maar dat t al decennia niet goed zit lijkt me duidelijk.
De supporters die protesteerden waren zo dom nog niet.
Alles weg. T roer moet om.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 17:40 schreef feyenoord!!! het volgende:
Iedereen dit artikel gelezen? http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/654500/rvc-stak-stokje-voor-pelle-transfer-maar-van-geel-duwde-de-aankoop-toch-door-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is dus lang niet altijd alleen van Geel. De RvC heeft een transfer van Dost blijkbaar tegengehouden en bijna ook nog die van Pellè, terwijl die een geweldig seizoen had. Denk dat daar een paar man te weinig voetbalkennis hadden. Lijkt me dat van Geel het goed gedaan heeft door Pellè er gewoon doorheen te drukken na zijn huurperiode.
Ja ik las t ook, maar de waarheid zit ergens in t midden.

Wel mooi tegengeluiden lezen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 18:56 schreef van geil het volgende:
Denk meer dat nu de andere kant loopt te lekken.
Maar dat t al decennia niet goed zit lijkt me duidelijk.
De supporters die protesteerden waren zo dom nog niet.
Alles weg. T roer moet om.
Supporters moeten we ook verversen denk ik.
:)
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Dat gebeurt ook, op grote schaal :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 april 2016 - 09:14   quote  deeplink  
Hele grote schaal!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 april 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Ales weg en beginnen in de topklasse?
Gewoon gerichte aankoop 2 x en wat er staat doorselecteren de basis is er toch.
En v Geel heeft nu geld. En nogmaals Eenhoorn en Advocaat en je gaat echt renoveren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1137900