|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel gaat nergens heen zegt ie... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kutreeks is daar manco aan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laten we hopen dat die reeks heet keerpunt was! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, dat willen we niet nog een keer meemaken.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Die man is een grote FLOP |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Die man moet zo snel mogelijk weg via de snel weg weg weeeeeeeggggģ AUB pleur naar roda. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Gio is geen bulterier helaas, en van Gastel opzouten samen met Wouters . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ze gaan allemaal nergens heen! En nu? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Geluk zei met de domme dit keer wat een mazzel pikken pffffff,ik ben wel geweest vandaag was uiteraard weer van ouds gezellig ,maar er moet iets veranderen dit kan zo niet langer doorgaan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Komt nog stylz seisoen is nog niet voorbij er hangt wat in de lucht ik hoop ook dat kuyt niet blijft, hoogste tijd voor bilal, Gustafson, achebar.Vejinovic mag ook weg alsje hem niet op het middenveld posteerd.Amadi reageerd op hoe de ploeg voetbalt er gaat niets van zijn eigen fanatisme uit geen leider helaas, dat was Guidettie wel die zweepte de ploeg op.Zo iemand misje gewoon op het veld. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kuyt is meer het papa figuur geef hem een contrakt bij de fjes of Eetjes bij feijenoord . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar ja het zal allemaal wel niet gebeuren dus verder met de subtobbers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof me: Plas, Glas, Was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 13:59 schreef Fer 1 het volgende:Geluk zei met de domme dit keer wat een mazzel pikken pffffff,ik ben wel geweest vandaag was uiteraard weer van ouds gezellig ,maar er moet iets veranderen dit kan zo niet langer doorgaan. Durven er mensen bij jou te staan? Je ruikt sterk naar azijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zelfs na jaren eindelijk een prijs binnen,en direkt weer doorgaan met azijnpissen..bam! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je heb gelijk Ar ,maar fer1 ook een beetje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat azijnpissen van hem.. Wees blij met die beker en viert het zonder ff overal bommetjes onder te leggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:Dat azijnpissen van hem.. Wees blij met die beker en viert het zonder ff overal bommetjes onder te leggen. Je kan ook feestvieren en de realiteit niet uit het oog verliezen. Doe ik persoonlijk ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je kan ook feestvieren en de realiteit niet uit het oog verliezen. Doe ik persoonlijk ook. En dat is prima, ik ook maar vandaag ff niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laaalala laaalaaalalala laaaalalalalal lalala Lalalalalalalala lala 😂 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T feest is al af hoor.
De azijn kan weer ontkurkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
tuurlijk was best ff gezellig mee staan zingen ,tog mijn rood wiite hardje ff laten gaan traantje pinken, je cluppie he .maar als ik dan terug en weer de realityd bedenkt man man man wat een zonde dat zulke mensen aan het roer staan ,ik kan het nog steeds niet vatten bizar gewoon onbegrijpelijk.Dit was nog maar een schijntje als het bij feijenoord echt zou lopen vanwat er op de coolsingel stond. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
van af 2002 heb ik al duizend gezichten gezien. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
waarom toen onder van Marwijk wel ? die was opbouwend bezig dat vindje niet meer terug.Heeft ook wel een beetje geluk gehad toen met dat eigendoelpunt van intermilaan maar goed in dat geval dwing je het geluk af,zondergeluk vaart niemand wel zal ik maar zeggen.En dan is dat ook op zijn plaats,maar wat ik nu mee maakt dat is niet noemens waardig om op te schrijven vind ik .Maar goed wie weet gaat er nog het een en ander gebeuren veranderen in de na bije toekomst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk wil je dat de club wordt opgekocht door een steenrijke sjeik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 17:55 schreef Fer 1 het volgende:tuurlijk was best ff gezellig mee staan zingen ,tog mijn rood wiite hardje ff laten gaan traantje pinken, je cluppie he .maar als ik dan terug en weer de realityd bedenkt man man man wat een zonde dat zulke mensen aan het roer staan ,ik kan het nog steeds niet vatten bizar gewoon onbegrijpelijk.Dit was nog maar een schijntje als het bij feijenoord echt zou lopen vanwat er op de coolsingel stond. Je valt in herhaling beste fer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsjeblief niet zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel moet gewoon oprotten met zijn leugens. Je maakt me veel wijs, maar niet dat alle jeugdspelers geldwolven zijn. Er is er maar een die t salarishuis verneukt heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij doet iedere keer n "topaanbieding" om daar na 4 keer pas op uit te komen. Ik zou m ook uitkotsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 22:30 schreef van geil het volgende:Van Geel moet gewoon oprotten met zijn leugens. Je maakt me veel wijs, maar niet dat alle jeugdspelers geldwolven zijn. Er is er maar een die t salarishuis verneukt heeft. Eens.
Hopen dat Gio nog ervoor zorgt dat Vilhena bijtekent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft in ieder geval aangegeven dat wat hem betreft Vilhena kan blijven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen Vilhena wil niet. Prima. Hoe meer men ontkent dat t om geld gaat, hoe meer t om geld gaat. Vilhena is de laatste uit een rij ontevreden over t paard getilde matties.
Bij de jonge jongens uit de jeugdopleiding gaat t vooral om prestige plus geld en faam van die grote clubs. Dat vind ik gewoon logisch dat die uiteindelijk bezwijken. Zoals die van ADO voor ons bezwijken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vilhena moet een voorbeeld nemen aan Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom verdient ook nog meer. HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En terecht, hij draagt niet voor niks de aanvoerdersband met regelmaat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo heeft onze TD het salarishuis dus ingericht, schandalig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar ach, bekertje gewonnen dus alles kan blijven zitten.
Tobsportklimaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst is het merendeel voor zijn vertrek en nu nog maar 2 van de 5, heh? |
|
|