|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:Alleen Vilhena wil niet. Prima. Hoe meer men ontkent dat t om geld gaat, hoe meer t om geld gaat. Vilhena is de laatste uit een rij ontevreden over t paard getilde matties. Bij de jonge jongens uit de jeugdopleiding gaat t vooral om prestige plus geld en faam van die grote clubs. Dat vind ik gewoon logisch dat die uiteindelijk bezwijken. Zoals die van ADO voor ons bezwijken. Lucas Woudenberg wil wel maar geeft keurig aan dat van Geel faalt! !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zegt ie niet Leon hij zegt dat Feyenoord geen contact heeft gezocht. Hij noemt van Geel niet bij naam. Gio kun je dat ook aanrekenen of ieder ander.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maar dat het knap waardeloos is kunnen we dus wel concluderen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 13:55 schreef RenatoBos het volgende:Dat zegt ie niet Leon hij zegt dat Feyenoord geen contact heeft gezocht. Hij noemt van Geel niet bij naam. Gio kun je dat ook aanrekenen of ieder ander.. Het is zijn taak om verhuurde spelers te laten begeleiden, hij is immers de TD. Het is zijn taak!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als dat de afspraak is wel ja.... is dat ook zo? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 13:55 schreef RenatoBos het volgende:Dat zegt ie niet Leon hij zegt dat Feyenoord geen contact heeft gezocht. Hij noemt van Geel niet bij naam. Gio kun je dat ook aanrekenen of ieder ander.. Technisch Directeur is toch niet de persoon om contact op te nemen. Dat moet de technische staf toch doen. Van Gastel of anders die opblaaspop die op de bank zit. Wat mij betreft Bas van Noortwijk. Van Geel moet er bij komen wanneer er sprake is van verlenging van de verhuurperiode. Maar ja, Barbertje moet hangen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heeft hij iemand aangesteld die niet functioneert, is hij de eindverantwoordelijke. Ja toch,niet tan? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Heeft hij iemand aangesteld die niet functioneert, is hij de eindverantwoordelijke. Ja toch,niet tan? Dat zeg ik: Barbertje moet hangen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon geen discussie waard, hij was daar goed opgeborgen en was bezig. Nu kan ie terug komen en wordt de boel verder geëvalueerd. Snap de ongewisheid best wel, maar moet er geen drama van maken. De tijd vliegt nu eenmaal en voordat je er erg in hebt zijn er weer zaken aan de orde, zo is het nu eenmaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En zo vervolgd de grootste amateur club van Nederland rustig zijn weg.
Alleen proberen ze elkaar achter de gesloten deurtjes van het maasgebouw elkaar te naaien.Met welke reden,ach what ever |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is zijn taak om verhuurde spelers te laten begeleiden, hij is immers de TD. Het is zijn taak!!! Als het zijn taak is heb je gelijk. Maar waarom zou een Gio niet kunnen bellen. Hij is toch bezig met zijn selectie nu en al voor volgend seizoen..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:44 schreef VVout het volgende:Gewoon geen discussie waard, hij was daar goed opgeborgen en was bezig. Nu kan ie terug komen en wordt de boel verder geëvalueerd. Snap de ongewisheid best wel, maar moet er geen drama van maken. De tijd vliegt nu eenmaal en voordat je er erg in hebt zijn er weer zaken aan de orde, zo is het nu eenmaal. Goed punt.
Al had ik het goed gevonden als er wél contact werd gehouden door Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hij MAG nog steeds weg. Mits betere vervanging. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als het zijn taak is heb je gelijk. Maar waarom zou een Gio niet kunnen bellen. Hij is toch bezig met zijn selectie nu en al voor volgend seizoen..(?) Exact. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 16:54 schreef Barabas het volgende:[..] Goed punt. Al had ik het goed gevonden als er wél contact werd gehouden door Feyenoord. Zeker vooral omdat dit door de jaren heen niet de eerste verhuurde speler is waar nooit geen contact mee is opgenomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Door de jaren heen zijn er ook altijd weer mensen een manier aan het zoeken onrustig vaarwater voor de club te creëren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 20:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker vooral omdat dit door de jaren heen niet de eerste verhuurde speler is waar nooit geen contact mee is opgenomen. Wie nog meer niet dan Lee..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is zijn taak om verhuurde spelers te laten begeleiden, hij is immers de TD. Het is zijn taak!!! Ja natuurlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Manu klaagde er ook over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oke... maar structureel is het dus niet. Anders zouden de voorbeelden voor het oprapen liggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee, nooit mezelf in verdiept. Manu wist ik toevallig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik weet niet wat de afspraken binnen de club zijn daar waar het gaat over verhuurde spelers. Vind het dan ook een beetje te makkelijk om MvG hier klakkeloos de Zwarte Piet voor toe te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaliter valt hij onder het scouting programma onder leiding van de TD dat wel. maar heb hier geen mening over eigenlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo onder het scoutingsprogramma..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Om te kijken hoe zo'n speler zich verder ontwikkeld . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... als Lucas om een praatje verlegen zat had hij zelf ook in de telefoon kunnen klimmen om een afspraak te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb je een punt. Maar evengoed, contact altijd 2zijdig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duidelijk, ik schaarde dat niet onder scouten omdat het al een speler van ons is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies. Zo zou het moeten gaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moeten maar accepteren dat van Geel niet weg gaat. De tegenwind die hij nu krijgt, laat dat hopelijk een frisse zijn en dat dit goeds gaat brengen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Das mooi positief gezegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als het zijn taak is heb je gelijk. Maar waarom zou een Gio niet kunnen bellen. Hij is toch bezig met zijn selectie nu en al voor volgend seizoen..(?) Ja dat moet Gio ook doen
Hij moet op de hoogte blijven Hij moet weten hoe de spelers er voor staan Hij moet af en toe gaan kijken hoe ze spelen Dat hoort ook bij de hoofdtrainer zijn functie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 21:39 schreef Barabas het volgende:Oke... maar structureel is het dus niet. Anders zouden de voorbeelden voor het oprapen liggen. Klopt want er worden er niet zoveel verhuurd. Maar idd Manu klaagde er ook over ,maar ik heb het vaker gelezen. Dacht ook Ricky van Haren maar volgens mij was dat voor van Geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha ja je houd je hart vast inderdaad. Maar mijn mening is dat ie het overall niet slecht gedaan heeft. Lex was natuurlijk zijn grootste blunder maar dat kan ie goed maken door hem niet te verkopen. Ben echt benieuwd of hij aankomend seizoen doortastender is en natuurlijk hoe Gio het gaat doen. Heeft ie wat opgestoken van afgelopen seizoen en dan met name van die slechte reeks.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
MARTIN VAN GEEL WAKKER WORDEN ELIA MOET BLIJVEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom? Een betaalbare vervanger is ook prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou tie nog verkoopbaar zijn Elia..(?) Hoeft van mij niet weg overigens (zeker op basis van de tweede helft tegen Utrecht).. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou tie nog verkoopbaar zijn Elia..(?) Hoeft van mij niet weg overigens (zeker op basis van de tweede helft tegen Utrecht).. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie is hier nu de scout? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik niet alleen voor de jeugd maar niet voor Feyenoord, jij mailt over een betaalbare vervanger is ook prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 08:56 schreef de bluffer het volgende:[..] ik niet alleen voor de jeugd maar niet voor Feyenoord, jij mailt over een betaalbare vervanger is ook prima Huh? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alsof jij nooit mailt Henk.. |
|
|
|