BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 april 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Bluffert scout NIET voor Feyenoord.
Dat is de huh.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Voor wie dan wel..😎
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Feyenoord denkt aan bijzondere maatregel: "Dan bijvoorbeeld verhuren"

307tgkw.jpg

Feyenoord staat in de Eredivisie op respectabele afstand van Ajaks en PSV en kan ook op andere vlakken niet wedijveren met de Amsterdommers en Eindhovenaren. De Rotterdammers hebben geen beloftenelftal in de Jupiler League.

Ajaks en PSV plukken regelmatig de vruchten van de beloften op het tweede niveau. Dat ziet er voor Feyenoord echter niet in. "Wij hebben maar 35 spelers onder contract staan en die andere clubs 75", maakt Martin van Geel het verschil kenbaar in gesprek met RTV Rijnmond.

De technisch directeur is ook niet van plan een beloftenelftal aan te melden bij de KNVB. "Wij spelen volgend seizoen Europees voetbal spelen en dan hebben we alle spelers keihard nodig", zegt hij. In Rotterdam gonst het van de geruchten om het tweede team helemaal terug te trekken uit competititieverband.

"We kijken nu serieus naar een andere manier om jonge spelers klaar te stomen voor het eerste elftal. Dat kan bijvoorbeeld door het verhuren aan andere clubs. Dat gaan we zeker uitbreiden, al ga ik er wel vanuit dat we volgend jaar in de beloftencompetitie blijven spelen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door RenatoBos --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 april 2016 - 10:42   quote  deeplink  
Ik wist niet dat het verschil zo groot was....75 tegen 35.....Dat laat wel zien hoe het verschil in begrotingen doorwerkt tussen Ajaks/Psv en Feyenoord..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Dat is voor mij ook nieuw
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Kan het me ook haast niet voorstellen..
MMM
 MMM - donderdag 28 april 2016 - 11:39   quote  deeplink  
75 kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
nr 10
 nr 10 - donderdag 28 april 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Inclusief de jeugdcontracten?
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 11:25 schreef RenatoBos het volgende:
Kan het me ook haast niet voorstellen..
Waarom zou hij daar over liegen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 11:39 schreef MMM het volgende:
75 kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
doe ene google, contractspelers ajax
eerste hit
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Daarom liegt ie er ook niet over....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 11:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarom zou hij daar over liegen?
Dat zeg ik niet..
MMM
 MMM - donderdag 28 april 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerste hit
Jup gevonden, veel!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Misschien een van de redenen waarom wij selectief ook jeugd contracten aan kunnen bieden.
We kunnen ze niet kwijt...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 12:55   quote  deeplink  
Snap m ,zo word het bijna een gok wie wel en wie geen contract.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Zo is openheid van zaken wel eens fijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 april 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 12:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Snap m ,zo word het bijna een gok wie wel en wie geen contract.
gok?
RdamStyle
 RdamStyle - donderdag 28 april 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Nou is leuk en aardig, maar van Geel is gewoon niet goed genoeg om ons verder te helpen. Berghuis is echt weer zo'n slechte tot middelmatige speler. Waarom daar geld in gaan stoppen. Begrotingen zeggen trouwens niet alles. Dat verschil komt omdat wij bijna niet Europees spelen en die andere 2 clubs CL spelen. Vangen meer geld en kopen voor meer geld spelers. Waardoor de waarde van die spelers ook bepaald word. Zegt verder niks over de kwaliteit.
Het geeft wel iets aan, maar dat betekent nog niet dat wij daar niet naartoe kunnen groeien. Van Geel doet net alsof wij nooit meer daarbij aan kunnen tippen en zeker niet zonder nieuw stadion, maar als ze eerst eens beleid gaan voeren dat past bij een Nederlandse club. Dan groeien wij hun echt wel voorbij. Van Geel heeft alleen die ballen daar niet voor.
Ongeschikt dus.
Sowieso zou ik ff met Elia gaan praten. Heeft niet zijn beste seizoen achter de rug, maar we gaan echt niet 1 2 3 een betere speler vinden dan hij op die positie. Zeker geen Berghuis.

Geloof me. Als van Geel blijft en weer zijn ding gaat doen van de zomer. Gaan wij kwalitatief en sportief er zeker niet op vooruit. Eerder achteruit. En doen we weer voor spek en bonen mee. Is het seizoen weer vroegtijdig afgelopen en lopen we constant achter de feiten aan. Eerlijk gezegd heb ik daar ieder geval genoeg van. Ben dat echt zat. Dat zou ik meer kunnen handelen als er ieder geval normaal beleid word gevoerd zoals dat bij Feyenoord zou moeten. Dan weet je dat het van tijdelijke aard is. Zoals het nu gaat is het een gebed zonder end.

Ik vind het trouwens niet erg dat we niet in de JL gaan met ons beloften elftal. Je kan ze beter verhuren aan eredivisie en JP ploegen. Als je heel je elftal met alle spelers daarin gooit zet je ze gewoon in de etalage. Hoeven scouts ook geen moeite meer te doen, want dan gaan ze gewoon naar die jeugdteams kijken. Bij verhuur kun je altijd nog aan buitenland denken of eredivisie. Dan is JP alleen maar een optie. Tis nou niet zo dat die competitie zo geweldig is.

PS: Wat moet je nou met 75 contract spelers??? Dat is gewoon slecht beleid hoor. Of 50 moeten jeugdspelers zijn met een jeugdcontract.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door RdamStyle --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 april 2016 - 13:32   quote  deeplink  
Berghuis slecht tot middelmaat? Dan snap je het niet...
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 april 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Fijn dat je als trouwe supporter nu al weet dat we het komende seizoen weer nergens op hoeven te rekenen. Is toch godgeklaagddat de in potentie grootste club van Nederland niet in staat is een redelijk elftal voor de Jupiterleague op te stellen. Elke week een volle kuip maar met de pet in hand naar clubje Watford of je misschien s,v.p. een nietszeggende bankzitter mag huren. :Je zou gvd nu toch al een plan voor de nieuwe competitie klaar moeten hebben. Kijk naar de arrogantie waarmee van Geel spelers behandelt. Lees her verhaal van Woudenberg. Elia weet nog niets, en rond Kuyt is nog niets geregeld. Volgend jaar wordt het verschil naar boven nog groter en komen we op het niveau van Utrecht en AZ. Hebben we in de bekerfinale al gezien. Een raad van Commissarissen die niet weet of er lucht of zand in de bal tit.Een selectie die bijna alleen uit middelmatige spelers bestaat, Vilhena is door van Geel wel zo geschoffeerd dat hij hoe dan ook weg wil. Ja, ik ben een geboren Feyenoorder, loop al bijna 70 jaar mee, heb bijna een stoel in de Kuip versleten, we hebben vaker drollenvangers van directies gehad maar dit slaat alles. Snap niet dat er mensen zijn die dit allemaal goed willen praten. Feyenoord is de laatste 20 jaar verworden tot het lachertje van de Eredivisie.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 28 april 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Sorry mensen, ik moest dit even kwijt.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 april 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:
Misschien een van de redenen waarom wij selectief ook jeugd contracten aan kunnen bieden.
We kunnen ze niet kwijt...
De jeugd mag toch niet weg van veel supporters
omdat ze weg worden gekocht door de Top clubs uit Engeland
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:55 schreef de bluffer het volgende:

[..]

De jeugd mag toch niet weg van veel supporters
omdat ze weg worden gekocht door de Top clubs uit Engeland
We kunnen ze wel contracten geven, maar we kunnen ze nergens laten spelen.
Ze zijn nog niet toe aan Feyenoord 1.
De beloften competitie stelt niets voor.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:44 schreef daan limbos het volgende:
Dat mag, t is mooie emotie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 april 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Prima man..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 april 2016 - 15:59   quote  deeplink  
Yeah, geef ze van jetje Daan!
Barabas
 Barabas - donderdag 28 april 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Je moet niet alles geloven wat je leest Daan.
van geil
 van geil - donderdag 28 april 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerste hit
Ik gaf dat n half jaar geleden al aan.
Het salarisbudget sec voor de eerste selectie ontloopt elkaar nauwelijks.
Dit was n lange discussie met T , die jij afsloot.
ar
 ar - donderdag 28 april 2016 - 18:07   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door ar --
van geil
 van geil - donderdag 28 april 2016 - 18:13   quote  deeplink  
Het was overigens al bijna n jaar geleden .
van geil
 van geil - donderdag 28 april 2016 - 18:23   quote  deeplink  
En ik zal t even vertalen, Feyenoord kan met het huidige salarisbudget de eerste 25 spelers van 020 gewoon betalen.
Ik heb het hier dus sec over salaris.
van geil
 van geil - donderdag 28 april 2016 - 18:24   quote  deeplink  
PSV geeft n paar miljoen meer uit .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 april 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:28 schreef RdamStyle het volgende:
Van Geel doet net alsof wij nooit meer daarbij aan kunnen tippen en zeker niet zonder nieuw stadion, maar als ze eerst eens beleid gaan voeren dat past bij een Nederlandse club. Dan groeien wij hun echt wel voorbij. Van Geel heeft alleen die ballen daar niet voor.
Ongeschikt dus.
Beleid die past bij een Nederlandse club? Leg effe uit.
Verder formuleer je alles binnen je eigen waarheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:
Zo is openheid van zaken wel eens fijn.
Idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

gok?
Ja want jeugdspelers kunnen weleens een seizoen uit vorm zijn en geen knikker raken of andersom.Ga dan maar eens bepalen wie wel en wie niet.
van geil
 van geil - donderdag 28 april 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 10:29 schreef RenatoBos het volgende:
Martin van Geel: 'Feyenoord is niet in paniek'

[ afbeelding ]

'Deze situatie is inherent aan het voetbal'. Zo beschrijft technisch directeur Martin van Geel de huidige situatie bij Feyenoord. De Rotterdammers raakten al vier sterkhouders kwijt voor het duel tegen Besiktas en het lukte niet of nauwelijks om vervangers te halen.

'Maar er is bij ons geen sprake van paniek', vertelt Van Geel in het Algemeen Dagblad. 'We wisten dat dit kon gebeuren, gezien de ontwikkeling van een aantal spelers. Zoals je eveneens met tal van zaken te maken hebt om zelf een speler te kunnen halen. En dan is het nog maar de vraag of die speler direct een versterking zou zijn, met slechts een paar trainingen in de benen.'

Sommige beoogde aanwinsten komen nu eenmaal pas later vrij in de transferzomer en door haast gokken op andere spelers, daar willen ze in De Kuip niets van weten. 'Wij laten ons niet leiden door opportunisme. Als we een speler halen, dan moeten we ervan overtuigd zijn dat hij daadwerkelijk een versterking is. Dat vergt soms geduld.'
Bron:AD
Die laatste twee zinnen :)
Meneer voor de toekomst en middelmaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 april 2016 - 07:38   quote  deeplink  
Van Geel: ''We gaan voor zoveel mogelijk kwaliteit''

Feyenoord had het voornemen om te stoppen met een vast tweede elftal. Op Varkenoord waren jeugdspelers en -trainers al ingelicht over het besluit, toen bleek dat een beloftenteam in competitieverband een licentie-eis is van de KNVB.

''We zullen wel moeite hebben met de belasting, omdat we komend seizoen weer Europees voetbal gaan spelen'', stelt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. Hij verwacht circa 35 contractspelers te moeten verdelen over beide elftallen en dat kan nog krap worden met minimaal zes wedstrijden in de groepsfase van de Europa League, Eredivisie-wedstrijden en duels in het KNVB-bekertoernooi. ''We gaan voor zoveel mogelijk kwaliteit.''

Dat de Rotterdammers zich alsnog hebben ingeschreven voor de zogeheten reservecompetitie brengt de samenwerkingsverbanden met RKC Waalwijk en FC Den Bosch niet in gevaar. Beide eerste divisionisten willen graag profiteren van Varkenoord-talent. ''Het feit dat we ons nu in hebben geschreven voor de reservecompetitie heeft geen gevolgen voor eventuele samenwerkingsverbanden'', aldus Van Geel.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 april 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Ook dit komt weer amateuristisch over.....Ik begrijp werkelijk niet wat er aan de hand is daar...het beeld van het ontbreken van een topsportklimaat krijgt zo wel erg concrete vormen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2016 - 08:42   quote  deeplink  
Feyenoord wilde niet meer intekenen, maar is verplicht.
Dus je moet verplicht van de KNVB kosten maken, waar je sportief geen heil in ziet.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 29 april 2016 - 08:46   quote  deeplink  
Het zijn regels (of ze goed zijn of niet)...Wat mij verbaast is dat van Geel die regels blijkbaar niet kent en al in de media roept dat ze willen stoppen met het tweede elftal...en daarna moet uitleggen dat het wel goed gaat komen met RKC en den Bosch..Lijkt mij een moeilijke toer met 35 spelers...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2016 - 08:48   quote  deeplink  
Ik denk misschien te veel door, maar ik zie t als tactiek.
Hij geeft zo aan in welke moeilijke situatie Feyenoord zit, qua contractspelers en verplichtingen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 april 2016 - 09:16   quote  deeplink  
Martin Martin als het waar is wat Tahith gezegd heeft dan is dat schandalig van jou
dat hij nu weg is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 april 2016 - 09:21   quote  deeplink  
Nee joh ,de beste TD allertijden
MMM
 MMM - vrijdag 29 april 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2016 - 08:42 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord wilde niet meer intekenen, maar is verplicht.
Dus je moet verplicht van de KNVB kosten maken, waar je sportief geen heil in ziet.
Dat zoek je toch eerst uit. Spelers en trainers werden al geïnformeerd dat het tweede elftal geschrapt werd terwijl dat niet eens kan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 29 april 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 13:39 schreef daan limbos het volgende:
Fijn dat je als trouwe supporter nu al weet dat we het komende seizoen weer nergens op hoeven te rekenen. Is toch godgeklaagddat de in potentie grootste club van Nederland niet in staat is een redelijk elftal voor de Jupiterleague op te stellen. Elke week een volle kuip maar met de pet in hand naar clubje Watford of je misschien s,v.p. een nietszeggende bankzitter mag huren. :Je zou gvd nu toch al een plan voor de nieuwe competitie klaar moeten hebben. Kijk naar de arrogantie waarmee van Geel spelers behandelt. Lees her verhaal van Woudenberg. Elia weet nog niets, en rond Kuyt is nog niets geregeld. Volgend jaar wordt het verschil naar boven nog groter en komen we op het niveau van Utrecht en AZ. Hebben we in de bekerfinale al gezien. Een raad van Commissarissen die niet weet of er lucht of zand in de bal tit.Een selectie die bijna alleen uit middelmatige spelers bestaat, Vilhena is door van Geel wel zo geschoffeerd dat hij hoe dan ook weg wil. Ja, ik ben een geboren Feyenoorder, loop al bijna 70 jaar mee, heb bijna een stoel in de Kuip versleten, we hebben vaker drollenvangers van directies gehad maar dit slaat alles. Snap niet dat er mensen zijn die dit allemaal goed willen praten. Feyenoord is de laatste 20 jaar verworden tot het lachertje van de Eredivisie.
En dat van de laatste 20 jaar schuif je dan op het bord van Gudde en van Geel die die club nota bene van de ondergang hebben gered met behulp van de investeerders? Deze twee mannen hebben dusdanig gesaneerd, met bovendien nog goede prestaties ondertussen, dat we als club nog bestaan!
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 april 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Precies. Goedkope kritiek vanuit de luie stoel. En dat van een geboren Feyenoorder.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 april 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Als hij blijft wens ik hem een gemeend succes bij de onderhandelingen met Berghuis. En de verkoop van diverse net niet spelers.
MMM
 MMM - vrijdag 29 april 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Oh bij dat laatste moet heel het forum hem succes wensen, misschien heeft het effect.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 april 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Succes Martin..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Succes Martin..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1158108