|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hangt er van af. Wie zijn er net niet-speler bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kramer Vejinovic van der Heijden . En ik ben fan van de jongen Toornstra maar het lijkt altijd net of hij de 2de helft met een zak zand op z'n rug loopt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 15:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Kramer Vejinovic van der Heijden . En ik ben fan van de jongen Toornstra maar het lijkt altijd net of hij de 2de helft met een zak zand op z'n rug loopt Nelom mag van mij ook weg als er interesse is, zeker met de komst van Woudenberg en Verdonk nog achter de hand.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat te doen met Toornstra als bijvoorbeeld een Berghuis komt.. Wat overigens maar voor huur is natuurlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer en vdH okee. Vejinovic vind ik een groot raadsel. Heeft meer in zich. Toonstra behouden, type die het team power geeft. @ leon
Nelom m.i. overbodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic is voor mij de grootste tegenvaller dit seizoen. Vond (VOND) het in eerste instantie een prima aankoop.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel wisselingen in t begin van t seizoen zullen niet geholpen hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:En wat te doen met Toornstra als bijvoorbeeld een Berghuis komt.. Wat overigens maar voor huur is natuurlijk.. Berghuis, weer een typisch geval van een middelmaat voetballer waar we er al genoeg van hebben lopen! Van Geel wil nu gaan voor kwaliteit, dan ga ik er van uit dat Berghuis niet komt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijkt van Geel toch anders tegen kwaliteit aan dan jou (ons) blijkbaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou Berghuis niet als eerste optie willen zien. Hoog salaris en na verhuur is ie weer weg. Je zou ook haast denken dat het voor Feyenoord alleen mogelijk is om (ex) eredivisie spelers te scouten...zucht... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Misschien kunnen we beter de spelers noemen die wel goed genoeg zijn. De rest mag weg T.E.A.B. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Billiger als bei der Aldi.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe hoeft er niemand echt te blijven, ze zijn allemaal vervangbaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moeilijk te vervangen: Vermeer, van Beek, Kongolo en El Ahmadi. Verder met je eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 16:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Moeilijk te vervangen: Vermeer, van Beek, Kongolo en El Ahmadi. Verder met je eens. Je hebt geen vertrouwen in Hahn en dan de keepers die erna komen..(?) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een leider op het middenveld met overzicht laat een elftal beter spelen, daar ontbreekt het nu aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Martin, Gio. Deze jongens zijn komend seizoen belangrijk voor de basis: Vermeer - Hahn - van Beek - Karsdorp - Kongolo - Woudenberg - Botteghin - Kuijt - Elia En deze jongens voor aanvulling/2e plan: Vejinovic - Gustafson - Toornstra - Tapia - Schuurman - Verdonk - Nieuwkoop - Bilal - Kramer - Gronsveld - Hansson En deze jongens overbodig (maken): Nelom - Achachbar - Immers - Vilhena (uitgaande van vertrek) - vd Heijden - El Ahmadi (laatste jaar van contract)
4 aankopen max, met 2 a 3 van betere categorie. Aanvulling betere spits + betere buitenspeler en buitenkans op middenveld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nelom is absoluut niet overbodig. Hij is een prima back-up, zeurt niet met een professionele instelling. Wie weet wordt hij zelfs nog meer als een goede back-up, je weet het niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 15:33 schreef RenatoBos het volgende:En wat te doen met Toornstra als bijvoorbeeld een Berghuis komt.. Wat overigens maar voor huur is natuurlijk.. Ik zal hem gewoon houden we hebben ook nog E L wedstrijden de nationale beker en spelen om het kampioenschap we hebben veel goeie spelers nodig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoi van Geil, ik zit er nog wel even.
Een stevige groet, mede namens Eric en mijn vrouw,
Martin. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 16:57 schreef Gerard_FR het volgende:Een leider op het middenveld met overzicht laat een elftal beter spelen, daar ontbreekt het nu aan. Je zult Clasie wel bedoelen! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 16:20 schreef MightyAce het volgende:[..] Moeilijk te vervangen: Vermeer, van Beek, Kongolo en El Ahmadi. Verder met je eens. Wat er over blijft zijn te vervangen door wie dan, nu ook de 7 namen noemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 18:00 schreef VVout het volgende:Nelom is absoluut niet overbodig. Hij is een prima back-up, zeurt niet met een professionele instelling. Wie weet wordt hij zelfs nog meer als een goede back-up, je weet het niet. Zeker een prima back-up. Maar om nou 4 man aan te houden voor die positie. Dan kun je beter een duurdere eruit mikken. Spaar je redelijk wat salaris mee uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 18:32 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik zal hem gewoon houden we hebben ook nog E L wedstrijden de nationale beker en spelen om het kampioenschap we hebben veel goeie spelers nodig Ben het met je eens maat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Wolf: ''Wij waren ook lyrisch over aankopen Van Geel''
Twee van de vijf Feyenoord-commissarissen willen technisch directeur Martin van Geel weghebben, maar de meerderheid blijft - zeker na de bekerwinst - achter de beleidsman staan. John de Wolf zou het ook onterecht vinden als Van Geel verantwoordelijk wordt gehouden voor het mindere Eredivisie-seizoen.
''Ik snap de ophef dat het gat ten opzichte van Ajaks en PSV te groot is'', begint de voormalig verdediger in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. De kritiek gaat ook over het aankoopbeleid van Van Geel. ''Maar je moet niet één man afrekenen. Hij koopt die spelers niet alleen.''
''Wij waren allemaal lyrisch over Marko Vejinovic en Eric Botteghin. Dat vonden wij ook prima aankopen. Er zijn meer mensen betrokken dat die spelers het niet brengen. De technische staf, de spelers onderling... Er komen meer facetten bij kijken. Het gaat te ver om alleen Van Geel te slachtofferen.''
De Wolf was uiteraard blij met de bekerwinst van Feyenoord. "Het mooiste vind ik de reacties van die jongens, die altijd maar verhalen hoorden over het stadhuis. Nu hebben ze het zelf meegemaakt. Alleen met het kampioenschap stonden er nog veel meer mensen." |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zeker een prima back-up. Maar om nou 4 man aan te houden voor die positie. Dan kun je beter een duurdere eruit mikken. Spaar je redelijk wat salaris mee uit.. Dus Kongolo is per definitie een LB en Woudenberg heeft zich al bewezen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Min of meer wel. Kongolo prefereert de LB positie want ziet zo meer kansen om in Oranje te komen en Woudenberg heeft een aardig seizoen gedraaid bij NEC daar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al met al heb je toch 4 man daar. Botteghin zal echt wel met van Beek in het centrum blijven denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Terence blijft,zie ik hem ook liever als back. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik niet. Lekker in het centrum zetten. Daar hoort ie ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan Eric naar de bank verwijzen..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet zo statisch denken, programma gaat drukker worden volgend seizoen en er zullen momenten zijn dat je Botteghin of van beek rust moet gunnen. Dan denk ik wel dat je Kongolo beter in het centrum kan gaan zetten ja. Ook zou ik het wel aandurven Nelom in geval van nood een linie naar voren te schuiven op het middenveld, maar ik ben dan ook geen gediplomeerd trainer dus. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ja. Laat die 3 gasten het samen uitvechten.
Er mag ook nóg een centrale verdediger bij als Kongolo écht niet meer in het centrum wil spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 20:48 schreef VVout het volgende:Niet zo statisch denken, programma gaat drukker worden volgend seizoen en er zullen momenten zijn dat je Botteghin of van beek rust moet gunnen. Dan denk ik wel dat je Kongolo beter in het centrum kan gaan zetten ja. Ook zou ik het wel aandurven Nelom in geval van nood een linie naar voren te schuiven op het middenveld, maar ik ben dan ook geen gediplomeerd trainer dus. Programma word zeker drukker. Daarmee heb je het voordeel met Kongolo dat je die op beide posities kwijt kan. Nelom naar het middenveld he hmmmm waarom denk je dat. Met het aanwezige middenveld wat we hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanwinsten vinden lijkt me met het presteren qua voetbal van de huidige selectie vrij makkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De TD van PSV verlengde jl zijn contract tot 2020. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:Aanwinsten vinden lijkt me met het presteren qua voetbal van de huidige selectie vrij makkelijk. Voetbal begint juist weer beter te worden....... Maar om beter te worden heb je een paar echt goede spelers erbij nodig.....! Ik weet er wel 2....... Maar Martin wil ze niet...... Een andere TD misschien wel..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:Kramer en vdH okee. Vejinovic vind ik een groot raadsel. Heeft meer in zich. Toonstra behouden, type die het team power geeft. @ leon Nelom m.i. overbodig. Vejinovic is een fantastische voetballer en Toonstra ook maar er is te vaak geen juiste balans in het elftal lijkt wel. Inprincipe moet je 1 El Ahmadi of Vilhena in je elftal hebben. Met Kuijt erbij en ook nog Toonstra heb je 4 werkers in je elftal waarvan er niet 1 fluweel is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 22:49 schreef Nibke het volgende:[..] Voetbal begint juist weer beter te worden....... Maar om beter te worden heb je een paar echt goede spelers erbij nodig.....! Ik weet er wel 2....... Maar Martin wil ze niet...... Een andere TD misschien wel..... Als je van walking voetbal houdt, zit je echt te genieten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Programma word zeker drukker. Daarmee heb je het voordeel met Kongolo dat je die op beide posities kwijt kan. Nelom naar het middenveld he hmmmm waarom denk je dat. Met het aanwezige middenveld wat we hebben.. Omdat ik hem als opkomende speler juist de meest interessante dingen ziet doen met leuke openingen en hij juist verdedigend wel eens wat steken laat vallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja okay maar verdedgen begint ook op het middenveld. Kijk maar eens hoe vaak we al geen doelpunten hebben tegen gekregen omdat het middenveld (met name Vilhena) zijn man liet lopen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 00:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vejinovic is een fantastische voetballer en Toonstra ook maar er is te vaak geen juiste balans in het elftal lijkt wel. Inprincipe moet je 1 El Ahmadi of Vilhena in je elftal hebben. Met Kuijt erbij en ook nog Toonstra heb je 4 werkers in je elftal waarvan er niet 1 fluweel is. Karsdorp kan dat denk ik. Meerwaarde op middenveld, schakel naar voren. En maar hopen dat Vejinovic/Schuurman en Gustafson de aanvullingen zijn. Oftewel: ze laten het in het nieuwe seizoen zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|