|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben je het ook met me eens dat we een zeer goeie jonge buitenlandse scorende spits bij moeten hebben |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Noooooooooooooooooooit doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 10:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben je het ook met me eens dat we een zeer goeie jonge buitenlandse scorende spits bij moeten hebben Zeker wel. Twijfel er ook niet over dat die gaat komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou nooit weet ik niet. Maar Gio zal keuze moeten maken als Woudenberg het best doet. Eigenlijk alleen maar goed die concurrentie. Zoals Botteghin zijn vorm vast houd zoals tegen Utrecht mag tie van mij daar blijven staan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Botteghin vind ik de beste aankoop. De rest heeft niets toegevoegd . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of geen tijd gehad, denkende aan Gustafson, van de Heijden, Vejinovic. Van deze drie heeft Simon het meeste laten zien. Maar soms ook slecht.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een zomer vol ergernis met deze lul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wens hem gewoon succes joh😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord loopt al jaren miljoenen euro's mis door Varkenoord-talenten die onwelwillend tegenover een contractverlenging staan. Daardoor zien de Rotterdammers waardevolle spelers transfervrij of met een éénjarig contract vertrekken.
Tonny Vilhena wordt misschien wel de duurste fout, zo meent voormalig trainer Mario Been. ''Clasie is geloof ik voor twaalf miljoen gegaan. Eigenlijk is Vilhena dat zeker waard. In potentie is hij minimaal gelijk aan Clasie. Minimaal'', stelt de analist in ELF Voetbal Magazine.
John de Wolf ziet een trend. ''PSV en Ajaks gaan daar slimmer mee om'', stelt hij. ''Zij krijgen het wél voor elkaar om hun grootste talenten langdurige contracten voor te leggen. Dat is denk ik een kwestie van slim en op tijd plannen.''
Been denkt dat de kwaliteit in de kleedkamer ook belangrijk is. ''Feyenoord moet hiervan leren en zorgen dat de selectie sterker is. Als je de beste spelers wil behouden zul je enkele versterkingen moeten halen. Dat geeft een signaal af aan de andere spelers.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wie weet wat het brengt M. Misschien veel goeds! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena 12 miljoen waard😂😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In potentie meer Renato 😉😉😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geloof mij na nog een aantal stappen is hij het waard. Dit ventje houd het wel 2x 45 minuten vol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 11:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Geloof mij na nog een aantal stappen is hij het waard. Dit ventje houd het wel 2x 45 minuten vol En is veel completer als Clasie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..nee joh. Ook totaal verschillende spelers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een speler die 13 milj waard is..ahum, voor nog geen duppie op te halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Completer ?,ik denk het uiteindelijk wel ,maar dan moet hij nog stappen maken. Vergeet niet dat Clasie meer overzicht heeft en balvaster is in de duels |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 11:27 schreef Leon FR1908 het volgende:Completer ?,ik denk het uiteindelijk wel ,maar dan moet hij nog stappen maken. Vergeet niet dat Clasie meer overzicht heeft en balvaster is in de duels Klopt, het ging ook over potentie. Koppend en passend is Vilhena beter , en heeft scorend vermogen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 11:42 schreef van geil het volgende:[..] Klopt, het ging ook over potentie. Koppend en passend is Vilhena beter , en heeft scorend vermogen. Hij wordt steeds beter..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vergat nog, afstandsschot en fysiek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Belhasani ophalen bij Heracles om mee te beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 09:26 schreef RenatoBos het volgende:Ja okay maar verdedgen begint ook op het middenveld. Kijk maar eens hoe vaak we al geen doelpunten hebben tegen gekregen omdat het middenveld (met name Vilhena) zijn man liet lopen.. Klopt ook maar het verdedigen van Vilhena is zelf in vergelijking met Nelom nog dramatisch te noemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je het niet meer weet..bel Hassani |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet duur en heeft karakter en is technisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet ik daar nou 0031 nog voorzetten. Ik krijg de melding 'you have called a wrong number'..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja en doucht in zijn onderbroek. Straks met de ramadan hebben we een slap elftal staan. De helft is dan te uitgeput om te presteren |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij is ie een flink stuk minder op echt gras. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De enige met een langdurig goed contract :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:Moet ik daar nou 0031 nog voorzetten. Ik krijg de melding 'you have called a wrong number'..(?) De 0 weglaten he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaja ben gekke Henkie nie..😉 |
|
|
|