|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee nu niet uiteraard haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun Martin het Zwitserleven gevoel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou als ik zijn vrouw zo inschat vermoed ik eerder een Duitsgevoel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: N soort rommelmarkt op hemelvaart . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat moet hij lekker zelf weten toch. Ik laat mijn hond er nog niet dekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik rij naar Noord Holland als ik diarree heb. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zie je wel dat je functioneel bent? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zegt ook iets over het voedsel in Brabant....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 8 mei wordt TOP in de KUIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die vuile gluiperd maar 8 ton naar buiten lekken om n groot gedeelte van de schapen maar te doen geloven dat Vilhena zo'n geldwolf is .( net als eerst met Clasie)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ABC is easy,is like counting at to three..It's a simple melody.Thats how easy a contract aanbieding can be 💃 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik zeg een standbeeld voor de beste man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In z'n nakie. Besmeurd met pek ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is hij al op zoek naar een zeer goeie scorende spits is hard nodig straks in de E L wedstrijden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:ABC is easy,is like counting at to three..It's a simple melody.Thats how easy a contract aanbieding can be 💃 Louis van Gaal! Heb ik het goed? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ken de sentimenten, maar nu is het moment daar om "intiem" samen te werken met Sparta. Beide clubs hebben het nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:19 schreef van geil het volgende:Ik ken de sentimenten, maar nu is het moment daar om "intiem" samen te werken met Sparta. Beide clubs hebben het nodig. Vind ik ook, moet je in het belang van beiden een gezamenlijk beleid op zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo veel voordelen voor beide clubs. Spelers kunnen op hun stekkie blijven wonen. Wij hebben de begeerde satelliet club, Sparta de broodnodige spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hooguit de achterban van Sparta zal dit absoluut niet accepteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de meeste Feyenoorders maakt t geen reet uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik persoonlijk bijvoorbeeld vind Sparta n leuke traditie club. Natuurlijk ben ik geen Rotterdammer , maar t is eigenlijk heel logisch nu , na de promotie van Sparta ,dat er n "intieme" samenwerking komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik vind dat persoonlijk van een dermate laag niveau... onvoorstelbaar, stelletje snobs... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kunnen we dan niet beginnen om onze Martin aan Sparta te verhuren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goed plan. Decadent , dat past wel daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 21:19 schreef van geil het volgende:Ik ken de sentimenten, maar nu is het moment daar om "intiem" samen te werken met Sparta. Beide clubs hebben het nodig. Tuurlijk,Sparta verkiest 020 gewoon boven Feyenoord . De Spartanen die ik kan hebben ook allemaal van die Ajax dingetjes op hun fb. Een Rotterdamse Feyenoorder spuugt op Sparta en ook andersom. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Martin gaat nergens heen maar Sparta kan nog wel supporters gebruiken ;-P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk,Sparta verkiest 020 gewoon boven Feyenoord . De Spartanen die ik kan hebben ook allemaal van die Ajax dingetjes op hun fb. Een Rotterdamse Feyenoorder spuugt op Sparta en ook andersom. Wist ik niet dat het zover ging. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sommige spangenezen gaan alleen maar naar Zuid als ze voor moeten komen op t wilhelminaplein.. en dat is dus 50 meter over de brug 😅 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja is waar. Ik ben daar in de buurt opgroeit. West vinden Zuid gewoon boeren ,zij beschouwen zichzelf als netjes en ontwikkeld. Het klopt wel een beetje ,totaal ander publiek.
Ging er vroeger als jochie weleens heen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst verkopen voordat we kunnen kopen.
Weer terug bij af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is elk jaar tot nu toe zo nog geweest hoor?
We hebben wel een positief eigen vermogen en geen rentedragende schulden. Dus dat is heel anders. Daarom moet je de VvF die financieel willen injecteren ook zo ver mogelijk buiten de deur houden en die kudde juist zo snel mogelijk aflossen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:Dat is elk jaar tot nu toe zo nog geweest hoor? We hebben wel een positief eigen vermogen en geen rentedragende schulden. Dus dat is heel anders. Daarom moet je de VvF die financieel willen injecteren ook zo ver mogelijk buiten de deur houden en die kudde juist zo snel mogelijk aflossen. Begin van dit seizoen zei van Geel dat er een transferpotje was én dat inderdaad 75% van de transferopbrengsten opnieuw geïnvesteerd konden worden.
Nu is er blijkbaar geen transferpotje aangezien er eerst verkocht moet worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 08:27 schreef MMM het volgende:[..] Begin van dit seizoen zei van Geel dat er een transferpotje was én dat inderdaad 75% van de transferopbrengsten opnieuw geïnvesteerd konden worden. Nu is er blijkbaar geen transferpotje aangezien er eerst verkocht moet worden. Is nogal variabel bij Martin heb ik t idee |
|
|
|