|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 08:27 schreef MMM het volgende:[..] Begin van dit seizoen zei van Geel dat er een transferpotje was én dat inderdaad 75% van de transferopbrengsten opnieuw geïnvesteerd konden worden. Nu is er blijkbaar geen transferpotje aangezien er eerst verkocht moet worden. Ik heb vast iets niet gelezen wat jij wel gelezen hebt, want ik heb dit nog niet gezien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het gezaag zal voorlopig niet ophouden ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is geen zagen, zijn feiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, die weet ik, maar dat we t nu niet meer hebben zie ik niet? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gaat over het seizoen dat inmiddels is afgelopen! Alleen jammer dat 020 kampioen is geworden. Oh nee, die verspeelden het op de laatste speeldag whahahahahahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De investeerdergroep Vrienden van Feyenoord willen bovendien bijspringen, maar vertrouwen hun geld niet toe aan Van Geel. Daardoor zal er eerst verkocht moeten worden alvorens versterkingen mogelijk zijn.
Als je dit zo leest is er momenteel geen transferpotje en moet er eerst verkocht worden. Ook niet gek als je kijkt hoeveel geld er uitgegeven is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar VvF wil bijspringen om het volgens hun kwalitatieve gat te dichten tussen ons en die andere twee. Daar zijn vele miljoenen voor nodig. Dus in die zin zal dat wel kloppen.
Er is nog een miljoen of 17 over na de vorige transferperiode he. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:Maar VvF wil bijspringen om het volgens hun kwalitatieve gat te dichten tussen ons en die andere twee. Daar zijn vele miljoenen voor nodig. Dus in die zin zal dat wel kloppen. Er is nog een miljoen of 17 over na de vorige transferperiode he. Zullen ze dat geld in een potje hebben staan, voor het geval ze wat willen? Of zal het allang aan wat anders zijn uitgegeven? bijvoorbeeld nieuwbouw? (of de voorbereidende fase ervan?) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 10:37 schreef MMM het volgende:[..] De investeerdergroep Vrienden van Feyenoord willen bovendien bijspringen, maar vertrouwen hun geld niet toe aan Van Geel. Daardoor zal er eerst verkocht moeten worden alvorens versterkingen mogelijk zijn. Als je dit zo leest is er momenteel geen transferpotje en moet er eerst verkocht worden. Ook niet gek als je kijkt hoeveel geld er uitgegeven is. Klinkt als politiek om Van Geel dat laatste zetje richting de poorten van De Kuip te geven? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:Maar VvF wil bijspringen om het volgens hun kwalitatieve gat te dichten tussen ons en die andere twee. Daar zijn vele miljoenen voor nodig. Dus in die zin zal dat wel kloppen. Er is nog een miljoen of 17 over na de vorige transferperiode he. Zo las ik hem niet. Zoals jij hem leest, snap ik wat je bedoeld.
Dat laatste hoop ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat geld is er ja. Maar ik denk dat v Geel maar een ding wilt op dit moment. En dat is de VvF afkopen. Dat zou veel te vroeg en desastreus zijn in mijn ogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Desastreus niet, wel dat je niet zo heel hard vooruit gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de mensen op leeftijd, ik snap dat de tijd begint te dringen, je wilt nog wel een succesje meemaken voordat je een tuintje op je buik krijgt uiteraard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Na afloop van sommige wedstrijden van Feyenoord voel ik me ook wel eens 60. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dit jaar 85% van de gespeelde wedstrijden,en dan ben ik nog mild denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Twas voor de kijker een bar en boos jaar voor het netvlies... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja dit jaar 85% van de gespeelde wedstrijden,en dan ben ik nog mild denk ik. Ik had t laatst over 94% :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk dat 94% beter is idd |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 19:35 schreef van geil het volgende:Dat geld is er ja. Maar ik denk dat v Geel maar een ding wilt op dit moment. En dat is de VvF afkopen. Dat zou veel te vroeg en desastreus zijn in mijn ogen. Indien hij VvF kan afkopen, kunnen ze wellicht ook vervangen worden in de raad van commissarissen, waardoor zijn hachie is gered? Klinkt als eigenbelang... Of is dit te ver gezocht? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Tja, het is nou eenmaal geen pretje om een FEYENOORDER te zijn hè... Dat hoort er nou eenmaal bij, haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al heel lang klaar met het beleid die deze man (moet)uitvoer(d)en |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Indien hij VvF kan afkopen, kunnen ze wellicht ook vervangen worden in de raad van commissarissen, waardoor zijn hachie is gered? Klinkt als eigenbelang... Of is dit te ver gezocht? Ja |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan afkopen van de vvf de algehele macht in handen geven van clowntje Gudde en v Geel.? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou liever zien. Eenhoorn. V Geel, jansen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat zou die Eenhoorn dan toevoegen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 09:21 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Indien hij VvF kan afkopen, kunnen ze wellicht ook vervangen worden in de raad van commissarissen, waardoor zijn hachie is gered? Klinkt als eigenbelang... Of is dit te ver gezocht? Lijkt me zijn doel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Iemand met een echt Feyenoord hart, inzicht in sport marketing ( opgedaan in de USA) En een op en top sportman die weet wat een echt topsport cultuur is. Dat heeft Gudde niet, het is dat v Geel meer voetbal connecties heeft anders zou Robert daar ook kunnen zitten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och 2 weekjes studio sport en je zit op dezelfde koers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Geel wordt de nieuwe held. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ar wat jij drink wil ik ook hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijkt meer op red bull ghb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2016 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:[..] Iemand met een echt Feyenoord hart, inzicht in sport marketing ( opgedaan in de USA) En een op en top sportman die weet wat een echt topsport cultuur is. Dat heeft Gudde niet, het is dat v Geel meer voetbal connecties heeft anders zou Robert daar ook kunnen zitten Volgens mij doet onze huidige commercieel directeur het zo slecht nog niet. En de aanwezigheid van Gudde is m.i. niet de grondslag voor de vermeende afwezigheid van een topsportklimaat binnen onze club. Er valt zeker nog een hoop te verbeteren, maar om nou te veronderstellen dat Eenhoorn dat varkentje wel ff zou wassen.... je geeft zelf al aan dat hij geen voetbalman is.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga jij maar eventjes wisselen sprak Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het moge dus duidelijk zijn dat de meerderheid het met Vilhena eens is dat er oneerlijk spel gespeeld is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is van Geil niet de nicjname van v. Geel??😀😀😀😀😀 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 17:43 schreef van geil het volgende:Het moge dus duidelijk zijn dat de meerderheid het met Vilhena eens is dat er oneerlijk spel gespeeld is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 17:43 schreef van geil het volgende:Het moge dus duidelijk zijn dat de meerderheid het met Vilhena eens is dat er oneerlijk spel gespeeld is. Want? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat vroeg ik me ook af. Ik heb wel t idee dat van Geel gedwongen wordt in deze verlengingen, dat t van hem niet had gehoeven, mee eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja dat vroeg ik me ook af. Ik heb wel t idee dat van Geel gedwongen wordt in deze verlengingen, dat t van hem niet had gehoeven, mee eens. Heb meer de indruk dat kamp Vilhena de boel aan het chanteren is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop gewoon dat t allemaal onzin is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met een contract voor drie jaar of zo en die 8 ton die Inter hem ook geboden schijnt te hebben mag 'ie m.i. zijn handjes dichtknijpen. Zo niet, dan moet 'ie lekker gaan! |
|
|
|