BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 19 mei 2016 - 20:50   quote  deeplink  
Die golddigger wil meteen van hem scheiden joh...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Dan is de spanning er weer snel af.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 19 mei 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 11:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Helaas is het zo en niet anders. Harde werkelijkheid. Het spijt me oprecht voor je maar dit is een kracht die niet te stoppen is. En het zal ook nog eens over de ruggen van de mensen gaan.

Wat mij steeds weer opvalt is het gebrek aan solidariteit onder de mensen: Er is meer loyaliteit naar de aandeelhouders van het bedrijf waar ze voor werken. Gevolg van een gedateerd systeem; het conservatieve neoliberalisme.
Je zou weer eens moeten denken aan een basisuitkering, maar dan gefund door robot/automatiseringsbelasting voor alle bedrijven en instanties diemedewerkers vervangen. Arbeid wordt overgenomen door robots of anders geautomatiseerd. Elke arbeidsplaats die wordt geofferd door automatisering en/of robotisering moet voor een deel gedekt worden door robot/automatiseringsbelasting, zodat burgers gecompenseerd worden en in hun onderhoud kunnen voorzien...Het is maar een idee.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 mei 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Als bedrijven gewoon belasting afdragen dan redden we het wel.

Wat die basisuitkering betreft; daar gaat het inderdaad heen.

www.basisinkomen.nl
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 mei 2016 - 11:02   quote  deeplink  
Ja, en dan gaan we zelf lekker met zijn allen niks doen....
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Zou je denken he.... in de praktijk gaat het toch anders uitpakken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Gaat om 600-650 euro per maand.... je moet dus wel wat doen om je rekeningen te betalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Heeft Martin allemaal geen last van bij zijn vertrek..!
JanM
 JanM - vrijdag 20 mei 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 12:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Heeft Martin allemaal geen last van bij zijn vertrek..!
Gaat helemaal nergens heen! Blijft hopelijk nog jaaaaaaaaaaaaaaaren onze TD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 13:04   quote  deeplink  
RBC heeft nog interesse
Barabas
 Barabas - vrijdag 20 mei 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Mooie club....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Martin jou wanbeleid is niet meer realistisch ..
Pak je stropdas,rancune,en onbetrouwbare gedrag en flikkerd aub op!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Goed gedaan Martin. Nu Anass nog, Huppekee
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Vandaag gun ik Martin een jaar verlenging.
Morgen misschien niet meer.
van geil
 van geil - vrijdag 20 mei 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Martin jou wanbeleid is niet meer realistisch ..
Pak je stropdas,rancune,en onbetrouwbare gedrag en flikkerd aub op!
Hij is de club en de jeugdopleiding aan het vermoorden.
En enkele trouwe supporters gewend aan helemaal niets , en dat eigenlijk geil vinden waarderen dat.
N soort SM om dan supporter te zijn van n niets winnende club om zich af te zetten tegen 'bioscoop publiek".
Ik zet nu even m'n stopwatch aan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Martin bedankt!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Hahahahaha!
ar
 ar - vrijdag 20 mei 2016 - 22:30   quote  deeplink  
I ♥ Martin
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:01 schreef van geil het volgende:

[..]

En enkele trouwe supporters gewend aan helemaal niets , en dat eigenlijk geil vinden waarderen dat.
N soort SM om dan supporter te zijn van n niets winnende club om zich af te zetten tegen 'bioscoop publiek".
Had je met een zandloper ook wel afgekund.. maar ik herken mezelf ook wel in t stereotiepje.. pijnlijk 😉
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is hier niet de plek om een autobiografie te gaan schrijven, Geile.
Geintje he.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Martin ///💩
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2016 - 07:32   quote  deeplink  
Kazim een miljoen, Nelom VER boven het salaris van Vilhena. Lachwekkend

Van Geel optyfen, met jou weer een zomer vol middelmaat en verzieken van het salarishuis
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
Goed gedaan Martin!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 08:37   quote  deeplink  
Lekkere werknemer die indirecte uitspraken doet over salarissen van collegae.
En Gio stelt hem op en werknemer denkt werkelijk dat ie de verhevene is.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 09:29   quote  deeplink  
Het gaat goed komen, Martin gaat verassen met namen en aankopen.
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Hahah vast, zonder ruimte in het salarishuis en een RVC die verdeeld is en misschien niet meer wil investeren onder v Geel.
Aankopen i.p.v. jeugd... wereld op zijn kop Piet. Martin gaat zeker verassen maar zoals ik het nu zie niet in de positieve context.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Van geel heeft in de laatste twee seizoenen 6 (ja zes) middenvelders gehaald. De beste middenvelder (die hij NIET heeft gehaald) kan hij niet bij laten tekenen. De reden die hij weer opgeeft , is dezelfde reden die hij al eerder gebruikte als hij een speler niet kan contracteren. Hij kan wel malloten als Kazim een contract voor meer dan een miljoen laten tekenen. Ik ben benieuwd wat Jan-Arie verdient

Maar goed van geel heeft dus ZES middenvelders in twee seizoen gehaald waarvan er niet één beter is dan de zelfopgeleide middenvelders (Kom niet aan met Karim tikje terug El Ahmadi. Volgens het AD gaat van geel dus nu weer een middenvelder halen. Ben benieuwd welke middelmaat nu weer wordt aangetrokken.

Van geel je bent al vier jaar over je houdbaarheidsdatum heen.

Van geel bedankt voor: Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra, Tapia, Jan-Arie van der Heijden, Vejinović, etc..
Ach je fanboys (waarvan een deel nooit in de kuip komt) zal je wel weer verdedigen.
Van geel bedankt voor: Guyon Fernandez , John Goossens, Harmeet Singh, Ruud Vormer, Omar Elabdellaoui, Samuel Armenteros, Otman Bakkal, Wesley Verhoek, Mitchell Te Vrede, etc..

Zulke spelers hadden we nooit zelf op kunnen leiden, deze spelers hebben de club duidelijk beter gemaakt. Goed dat je hier onze centen aan hebt uitgegeven. Geweldig gedaan, nogmaals bedankt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Word gewoon weer spelen om plek 3.

Middelmatige aankopen, salarishuis stuk. Droevig
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:32 schreef John1 het volgende:
Van geel heeft in de laatste twee seizoenen 6 (ja zes) middenvelders gehaald. De beste middenvelder (die hij NIET heeft gehaald) kan hij niet bij laten tekenen. De reden die hij weer opgeeft , is dezelfde reden die hij al eerder gebruikte als hij een speler niet kan contracteren. Hij kan wel malloten als Kazim een contract voor meer dan een miljoen laten tekenen. Ik ben benieuwd wat Jan-Arie verdient

Maar goed van geel heeft dus ZES middenvelders in twee seizoen gehaald waarvan er niet één beter is dan de zelfopgeleide middenvelders (Kom niet aan met Karim tikje terug El Ahmadi. Volgens het AD gaat van geel dus nu weer een middenvelder halen. Ben benieuwd welke middelmaat nu weer wordt aangetrokken.

Van geel bedankt voor: Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra, Tapia, Jan-Arie van der Heijden, Vejinoviæ, etc..
Ach je fanboys (waarvan een deel nooit in de kuip komt) zal je wel weer verdedigen.
Van geel bedankt voor: Guyon Fernandez , John Goossens, Harmeet Singh, Ruud Vormer, Omar Elabdellaoui, Samuel Armenteros, Otman Bakkal, Wesley Verhoek, Mitchell Te Vrede, etc..

Zulke spelers hadden we nooit zelf op kunnen leiden, deze spelers hebben de club duidelijk beter gemaakt. Goed dat je hier onze centen aan hebt uitgegeven. Geweldig gedaan, nogmaals bedankt.
Als je die namen zo leest dan denk je toch dat het over Excelsior gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 09:59   quote  deeplink  
Oprotten koekebakker
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:

4 jaar? Daarin 2 x 2e, 3e, 4e.
Maar tuurlijk, met het Feyenoordbudget had je 4 x kampioen moeten zijn.

En ja, er zijn zeker ook missers gemaakt. Die maken andere clubs niet.
Maar goed, jij je focus op van Geel, ik heb m'n focus op een budget van de middelmaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door FR-Henk --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Het is vandaag 21 mei 2016. Dit is mijn bewering die ik op dezelde datum volgend jaar zal herhalen
V Geel prima aankopen. Het hele forum is je dankbaar voor het landskampioenschap. 2017

Kom op met jullie zure meningen, Er waren ook Leicester fans die er in geloofde.

Nogmaals

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door piet de paler --
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:33 schreef MMM het volgende:
Word gewoon weer spelen om plek 3.

Middelmatige aankopen, salarishuis stuk. Droevig
En nu n vervanger zoeken voor de vervanger van Vilhena.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:

Van geel bedankt voor: Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra, Tapia, Jan-Arie van der Heijden, Vejinović, etc..

Goede post.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

4 jaar? Daarin 2 x 2e, 3e, 4e.
Maar tuurlijk, met het Feyenoordbudget had je 4 x kampioen moeten zijn.

En ja, er zijn zeker ook missers gemaakt. Die maken andere clubs niet.
Maar goed, jij je focus op van Geel, ik heb m'n focus op een budget van de middelmaat.
Budget van de middelmaat???
Als je in twee seizoenen ZES middenvelders kan halen dan heb je geen budgetprobleem.
Als je daarnaast spelers als jan-arie, kramer, Basacikoglu, etc. contracteert of als je spelers als manu en kazim dik betaalde contracten geeft dan is er geen budget probleem.
Dan heb je het budget gewoon verkeerd besteed.

Welke idioot koopt in 2 seizoenen ZES middenvelders als je ar maar drie mag opstellen en in je jeugd goede middenvelders lopen.

Als die idioot i.p.v. ZES middenvelders Ziyech had gekocht en als die idioot i.p.v. kramer en Basacikoglu Guidetti had gehaald dan hadden we er nu beter voorgestaan en dan was je salarispost kleiner geweest en je uitgaven aan spelers ook.

Hij heeft het budget waarover hij kon beschikken, verkeerd benut.

Als je in seizoen 2014/2015 drie middenvelders koopt en in seizoen 2015/2016 weer drie zegt dat dan niet iets over je eerdere aankopen.

Hij schiet met hagel die wij betalen in de hoop iets te raken.

HIJ HEEFT HET BUDGET VERKEERD BESTEED.

En derde worden in NL is ZO moeilijk, dat lukt bijna niemand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:31   quote  deeplink  
John1, ga gerust zo door... hulde!
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:29 schreef John1 het volgende:

[..]

Budget van de middelmaat???
Als je in twee seizoenen ZES middenvelders kan halen dan heb je geen budgetprobleem.
Als je daarnaast spelers als jan-arie, kramer, Basacikoglu, etc. contracteert of als je spelers als manu en kazim dik betaalde contracten geeft dan is er geen budget probleem.
Dat is gewoon je budget totaal verkeed besteden.

Welke idioot koopt in 2 seizoen ZES middenvelders als je ar maar drie mag opstellen en in je jeugd goede middenvelders lopen.

Als die idioot i.p.v. ZES middenvelders Ziyech had gekocht en als die idioot i.p.v. kramer en Basacikoglu Guidetti had gehaald dan hadden we er nu beter voorgestaan en dan was je salarispost kleiner geweest en je uitgaven aan spelers ook.

Hij heeft het budget waarover hij kon beschikken, verkeerd benut.

Als je in seizoen 2014/2015 drie middenvelders koopt en in seizoen 2015/2016 weer drie zegt dat dan niet iets over je eerdere aankopen.

HIJ HEEFT HET BUDGET VERKEERD BESTEED.

En derde worden in NL is ZO moeilijk, dat lukt bijna niemand
Eens.En maar de trainer opzadelen met middelmaat middenvelders .
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Kijk John is pas het shirt waard!! We zoeken nog een middenvelder als vervanger van de vervanger... heb jij karakter en kan je niet zo goed voetballen? krijg je in iedergeval meer betaald dat onze jeugdspelers.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Effe hier niet oordelen wie wel of niet het shirt waard is.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Gluiperd, miezerig lulletje rozenwater.
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Dacht dat je me wel mocht Geile!
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:31 schreef G-child het volgende:
+1
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:06 schreef G-child het volgende:
Haha
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:06 schreef G-child het volgende:
Haha
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:31 schreef G-child het volgende:
Zoon 2
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 11:14   quote  deeplink  
Haha one big family!
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 11:14   quote  deeplink  
Forumgenoten, fijne zaterdag. V Geel, fijne vakantie leijer!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:14 schreef G-child het volgende:
Haha one big family!
Das dan wel weer fijn.
Heb je toch elkaar.
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:29 schreef John1 het volgende:

[..]

Geen zin om te spitten want al heel lang terug riep ik dit ook in dit topic.
Mocht ik niet niet zeggen want Martin saneerde zo lekker en zo kwamen we uit de schulden.
Heb t altijd al een gladjakker gevonden die bij de clubs waar hij vertrekt altijd de krenten nog effe uit de pap wil pikken en de beste spelers meeneemt. Het was een 5 jaren plan zeiden ze mij altijd dus heb ik de kat uit de boom gekeken. Was in 2011 dus volgens mij zitten we nu wat mij betreft wel aan de datum... Pelle , Guidetti waren kadootjes die van Geel in de schoot geworpen zijn, alsmede de talenten die van Varkenoord kwamen. Niet zijn verdienste dus wat hij zelf bedacht heeft is vooral middelmaat. Vermeer een goede zet voor ons maar ook een backstab naar een oud broodheer van MvG. Dus wat mij betreft een onbetrouwbaar persoon.
Hoelang loopt Martins contract eigenlijk nog ?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:21 schreef tomson het volgende:

[..]

Geen zin om te spitten want al heel lang terug riep ik dit ook in dit topic.
Mocht ik niet niet zeggen want Martin saneerde zo lekker en zo kwamen we uit de schulden.
Heb t altijd al een gladjakker gevonden die bij de clubs waar hij vertrekt altijd de krenten nog effe uit de pap wil pikken en de beste spelers meeneemt. Het was een 5 jaren plan zeiden ze mij altijd dus heb ik de kat uit de boom gekeken. Was in 2011 dus volgens mij zitten we nu wat mij betreft wel aan de datum... Pelle , Guidetti waren kadootjes die van Geel in de schoot geworpen zijn, alsmede de talenten die van Varkenoord kwamen. Niet zijn verdienste dus wat hij zelf bedacht heeft is vooral middelmaat. Vermeer een goede zet voor ons maar ook een backstab naar een oud broodheer van MvG. Dus wat mij betreft een onbetrouwbaar persoon.
Hoelang loopt Martins contract eigenlijk nog ?
Contract van Martin van Geel is voor onbepaalde tijd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1317999