|
|
tomson
|
|
|
quote: Wederzijds opzegbaar ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:32 schreef John1 het volgende:Van geel heeft in de laatste twee seizoenen 6 (ja zes) middenvelders gehaald. De beste middenvelder (die hij NIET heeft gehaald) kan hij niet bij laten tekenen. De reden die hij weer opgeeft , is dezelfde reden die hij al eerder gebruikte als hij een speler niet kan contracteren. Hij kan wel malloten als Kazim een contract voor meer dan een miljoen laten tekenen. Ik ben benieuwd wat Jan-Arie verdient Maar goed van geel heeft dus ZES middenvelders in twee seizoen gehaald waarvan er niet één beter is dan de zelfopgeleide middenvelders (Kom niet aan met Karim tikje terug El Ahmadi. Volgens het AD gaat van geel dus nu weer een middenvelder halen. Ben benieuwd welke middelmaat nu weer wordt aangetrokken. Van geel je bent al vier jaar over je houdbaarheidsdatum heen. Van geel bedankt voor: Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra, Tapia, Jan-Arie van der Heijden, Vejinović, etc.. Ach je fanboys (waarvan een deel nooit in de kuip komt) zal je wel weer verdedigen. Van geel bedankt voor: Guyon Fernandez , John Goossens, Harmeet Singh, Ruud Vormer, Omar Elabdellaoui, Samuel Armenteros, Otman Bakkal, Wesley Verhoek, Mitchell Te Vrede, etc.. Zulke spelers hadden we nooit zelf op kunnen leiden, deze spelers hebben de club duidelijk beter gemaakt. Goed dat je hier onze centen aan hebt uitgegeven. Geweldig gedaan, nogmaals bedankt. Dat de beste middenvelder niet kwam had meer met Fred Rutten te maken, die wou hem niet zijn favoriete positie garanderen om voor te strijden ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:Het is vandaag 21 mei 2016. Dit is mijn bewering die ik op dezelde datum volgend jaar zal herhalen V Geel prima aankopen. Het hele forum is je dankbaar voor het landskampioenschap. 2017 Kom op met jullie zure meningen, Er waren ook Leicester fans die er in geloofde. Nogmaals Let op jullie gaan diep door het stof |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal ik tegen die tijd voor een stofbril zorgen. Wel jammer want heb komend jaar geen sk 😞 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:32 schreef MMM het volgende:Kazim een miljoen, Nelom VER boven het salaris van Vilhena. Lachwekkend Van Geel optyfen, met jou weer een zomer vol middelmaat en verzieken van het salarishuis Bij Nelom is elke EURO 1 teveel !!! Dat is werkelijk de slechte speler op de Nederlandse velden, op amateur en betaald voetbal niveau ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Start maken met zoektocht naar goede opvolger. Ook Gudde moet binnen half jaar plaatsmaken. Vanaf 2017 tijd voor een meer ondernemende visie. |
|
|
|
|
John1
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat de beste middenvelder niet kwam had meer met Fred Rutten te maken, die wou hem niet zijn favoriete positie garanderen om voor te strijden ... TD is verantwoordelijk. De trainer is een passant. Dus volgens jou kan een passant de plannen van de TD dwarsbomen. Wat je zegt versterkt de positie van dat achterbakse mannetje niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik lach de ballen uit m, n broek als hij met Hakim aan komt zetten. Dan wil ik de haterts wel eens horen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Bij Nelom is elke EURO 1 teveel !!! Dat is werkelijk de slechte speler op de Nederlandse velden, op amateur en betaald voetbal niveau ... Vond m ook altijd kut maar hij heeft me dit seizoen ook een paar wedstrijden positief verbaasd. Zakte tegen t eind weer ouderwets terug weg dat dan weer wel Eindconclusie : te licht bevonden idd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt niet uit. Maar wel goed voor het vermaak hier. @ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Piet, jij gelooft liever in sprookjes zoals Leicester...Zaken die 1x in de 100 jaar voorkomen...Ik ga liever uit van een goede visie en gericht beleid om de komende jaren stappen te maken, zodat Feyenoord structureel voor het landskampioenschap kan gaan... Overigens heeft Leicester wel een goed beleid met de middelen die ze hebben... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb hoop geloof en liefde en trots . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Romanticus... t is (top) voetbal piet dus $£€ is king |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goed zo piet. Maar alleen als je naar de kuip gaat he. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Heb je ook nodig... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waarom koop je dan een kaartje of een seizoenkaart als je weet dat het hopeloos is
Dus geloof hoop en liefde toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van geel mag weg, maar Vilhena deal was top! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:[..] Waarom koop je dan een kaartje of een seizoenkaart als je weet dat het hopeloos is Dus geloof hoop en liefde toch Dit jaar geen sk omdat ook een sk voor t vrouwtje en dan elke keer reizen naar Rotterdam er echt te hard in hapt financieel. Voor t eerst in jaren dat die 20 tripjes niet vast omlijnd in de agenda staan en dat doet toch een beetje pijn. Maar je hebt gelijk ik heb al jaren tegen beter weten in een sk, kaartje of passe partout gehaald. Als je weet dat wanneeer je in de CL clubs als Manchester United of Chelsea loot de kans dat je gaat verliezen drastisch is toegenomen. Toch wil je die niet missen dus koop je die kaartjes toch he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: V Geel heeft helemaal niks hoeven doen dan een deadline te laten verstrijken. Die kon al zo lang zien aankomen dat tonny zijn vizier buiten Rotterdam gericht had. Ik heb zelf vorig jaar al afscheid genomen van deze speler want dit is allemaal zorgvuldig uitgedacht om Feyenoord de tering te laten genieten voor eigen gewin en vGeel kon in deze gewoon niet anders. Hij had eigenlijk niks te beslissen. Die beslissing was binnen de Vilhena clan allang genomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En toen tekende hij bij na het ontslag van v Geel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:01 schreef tomson het volgende:[..] V Geel heeft helemaal niks hoeven doen dan een deadline te laten verstrijken. Die kon al zo lang zien aankomen dat tonny zijn vizier buiten Rotterdam gericht had. Ik heb zelf vorig jaar al afscheid genomen van deze speler want dit is allemaal zorgvuldig uitgedacht om Feyenoord de tering te laten genieten voor eigen gewin en vGeel kon in deze gewoon niet anders. Hij had eigenlijk niks te beslissen. Die beslissing was binnen de Vilhena clan allang genomen. +1908 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was Tapia toch? Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijk zomerstop, straks genieten van het EK met mooie wedstrijden.
Komend seizoen word weer om te huilen, voorlopig blijven we subtopper |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Klasse Martin, daaaag Vilyena, verschrikkelijke uitzuigert.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Crematie? Dat is wel heel negatief... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schijnt op n bbq te liggen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:30 schreef John1 het volgende:[..] TD is verantwoordelijk. De trainer is een passant. Dus volgens jou kan een passant de plannen van de TD dwarsbomen. Wat je zegt versterkt de positie van dat achterbakse mannetje niet. Sinds wanneer zijn TD's in Nederland geen passanten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sinds hij n contract kreeg voor onbepaalde tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lul van de week lees ik zojuist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoeveel weken moet je bovenaan staan om lul van t jaar te worden eigenlijk ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:05 schreef tomson het volgende:Hoeveel weken moet je bovenaan staan om lul van t jaar te worden eigenlijk ? Zou zo maar weer held van t jaar kunnen worden. Al acht ik de kans heel erg klein |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:05 schreef tomson het volgende:Hoeveel weken moet je bovenaan staan om lul van t jaar te worden eigenlijk ? 52, en raad eens? Bij mij 52 keer de LUL. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En zo lekker genuanceerd ook hè. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 16:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou zo maar weer held van t jaar kunnen worden. Al acht ik de kans heel erg klein Zie je wel! Je weet het wel he..:)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik bedoel de meerderheid. Voor mij staat t vast dat hij een lul op sterkwater is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je ook wel zijn met zo'n wijf naast je.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joshua Zirkzee verlaat ADO Den Haag en gaat verder bij Feyenoord.
En dat zonder plan! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin doe toch eens wat geef Tonny gelijk en laat hem gewoon tekenen wat hij eist hij is één van onze beste spelers en kan niet gemist worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen zorgen, niemand zal m missen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik denk van wel hij heeft belangrijke doelpunten gemaakt en was altijd één van de hardste werker en altijd een zeer goeie instelling blijven moet hij een betere kan er niet komen is niet te betalen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer