|
|
moa
|
|
|
Vind het erg suggestief om te stellen dat hij de interesse van vitesse gebruikt heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door moa -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, technisch goed gespeeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Martin van Geel bouwt gestaag verder aan Feyenoord. Wederom goed bezig.
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met aanvaller Wessel Dammers en verdediger Rodney Lopes Cabral (beide 18 jaar) over hun eerste profcontract. Beide talenten zullen na medische goedkeuring op korte termijn hun handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract, waardoor ze per 1 januari 2014 voor anderhalf jaar aan de club verbonden zijn met een optie voor nog een jaar.
Eerder bereikte Feyenoord al een overeenkomst met Rick Karsdorp over een contract voor anderhalf jaar met een optie voor een extra jaar. We zijn blij dat we deze drie talenten hebben weten vast te leggen, zegt technisch directeur Martin van Geel. Het zijn alle drie jeugdinternationals, in wie wij veel vertrouwen hebben met het oog op de toekomst. We gaan deze spelers zo goed mogelijk helpen om zich de komende jaren nog verder te ontwikkelen. Zo komen Karsdorp en Lopes Cabral in aanmerking om in januari mee te gaan op trainingskamp naar Marbella. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu die Kongolo nog, maar dat wordt waarschijnlijk K€ng€l€ |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Financiële stand voor de komst van deze technische staf:
Cijfers per 30-6-2011
Schuld € 26 miljoen Bedrijfsresultaat minus € 6 miljoen Marktwaarde selectie € 28 miljoen
Financiële stand vanaf de komst van deze technische staf:
Cijfers per 30-6-2013
Schuld € 9 miljoen Bedrijfsresultaat plus € 3 miljoen Marktwaarde selectie € 57 miljoen
En ondertussen bouwt de technische staf verder aan de toekomst van Feyenoord door onder andere talentvolle jeugdspelers tijdig een contract aan te bieden. Basisspelers vertrekken niet meer massaal transfervrij, maar hebben een fatsoenlijke marktwaarde en Feyenoord is hofleverancier van nationale elftallen.
Dat zijn hele mooie rapportcijfers, waarvoor de technische staf alle hulde verdiend. In twee jaar hebben ze al veel bereikt. Ik hoop dat ze nog een tijdje bij elkaar blijven, Feyenoord kan de toekomst weer met vertrouwen tegemoet zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Fuck de zeikwijven die de technische staf liever ziet gaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goeie ontwikkelingen ! Kudos voor de technische staf in deze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog bedankt voor het kerstpakket,zeer attent! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ook bij de kerstborrel geweest dus? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wel lullig dat we ons kerstpakket pas kregen aan het eind van de kerstborrel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zat m ook even te knijpen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij gaat ons weer verassen deze winter stop |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heb je een vermoede, misschien onze vriend GU weer huren |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Some people just need a high five. To the face. With a chair. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zeer knap van Martin v Geel om Wessel Dammers, Rick Korsdorp en Rodney Lopes Cabral vast te leggen het zijn echt een stel toppers ik ken ze al een paar jaar zeer goeie spelers Martin Klasse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat is eigenlijk de afstand tussen de a en de o op een toetsenbord? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan net mijn willy ertussen leggen (in slappe toestand) op een normale laptop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah Doril, kutd taetsenbard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Roept weer overal dat hij t naar z'n zin heeft. Zal wel weer opslag willen |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Ok. Vormer kan er niet veel van. Immers kan er helemaal niets van. Heb je ook bedenkingen tegen Martin? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Martin van Geel gaat in februari om tafel met trainer Ronald Koeman. De technisch directeur heeft goede hoop dat de oefenmeester ook na dit seizoen in de Kuip blijft. 'De intentie van onze kant is om met een jaar te verlengen, ik heb niets anders aan mijn hoofd dan dat,' aldus Van Geel.
Toch moet de Brabander ook rekening houden met een vertrek van de Koeman, die bezig is aan zijn derde jaar in Rotterdam. 'Natuurlijk hebben wij een schaduwlijstje, maar ik wil daar nog helemaal niet aan denken. In februari moet blijken of wij door moeten schakelen, of niet. Een budget om een trainer af te kopen hebben wij niet. Wat wel zo is, als wij een verkoop doen, kunnen wij een gedeelte daarvan herinvesteren. Dat is al meer dan 2,5 jaar geleden toen ik hier begon. Toen was dat absoluut nog niet mogelijk.'
Een paar spelers van Feyenoord, waaronder Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena, zijn overgestapt naar het Engelse makelaarskantoor Stellar Group. Geen probleem voor Van Geel. 'Dat is een gerenommeerd kantoor in Engeland. Het is aan de spelers, zij beslissen door wie zij zich laten begeleiden. Ik ga gewoon met die partij om tafel zitten zolang ze een licentie hebben.'
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/24648-van-geel-hebben-geen-budget-voor-nieuwe-trainer.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 december 2013 - 13:45 schreef Nick4F het volgende:[..] Ok. Vormer kan er niet veel van. Immers kan er helemaal niets van. Heb je ook bedenkingen tegen Martin? Zou mij er wel iets bij kunnen voorstellen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mannen ik voel het aan mijn water, er komt wat aan. Als het uitkomt wordt ik het forum medium zo niet tja dan blijf ik piet de paler |
|
|
|
|
tokat
|
|
|
je moet kleine boodschap? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben je ook helderziend? |
|
|
|
|
tokat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ik voel veel energie, en agressie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
de vibraties worden sterker en sterker, morgen gaat er iets gebeuren...............zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op woensdag 08 januari 2014 - 21:27 schreef piet de paler het volgende:de vibraties worden sterker en sterker, morgen gaat er iets gebeuren...............zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Klinkt onsmakelijk Piet :-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hier in Marbella nog niet hoor denk ik |
|
|
|