BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat dus!

En sinds (zijn liefde voor) Babovic neem ik MMM natuurlijk al niet meer serieus hahaha ;-P
Hee, dimmen Mario en Luigi :P
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Hee, dimmen Mario en Luigi :P
Je vergeet Mulder///HELD!!!

Op de een of andere manier moet ik het altijd opnemen voor Feyenoorders die m.i. onterecht hard onder vuur liggen of zoals bij Babovic natuurlijk volstrekt ten onrechte tot hele werden betiteld hahaha
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij word toch hartstikke goed betaald om zijn werk goed uit te voeren? Wil je terug naar de top of neem je genoegen met het blijven van een subtopper?

Als jij de komende 2 jaar op je werk meer fout dan goed doet, lig jij er snel uit.
Voorlopig staat ie m.i. nu met 6-0 voor, makkelijke punten of niet. Dus meer goed gedaan (6) dan fout (0). Simpel sommetje lijkt me!
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Je vergeet Mulder///HELD!!!

Op de een of andere manier moet ik het altijd opnemen voor Feyenoorders die m.i. onterecht hard onder vuur liggen of zoals bij Babovic natuurlijk volstrekt ten onrechte tot hele werden betiteld hahaha
Haha jij was wel \\\'fan\\\' van de goede spelers :P

Vreemd, die \\ heb ik niet getypt maar komen er wel bij. Weghalen helpt niet, komen gewoon terug..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Voorlopig staat ie m.i. nu met 6-0 voor, makkelijke punten of niet. Dus meer goed gedaan (6) dan fout (0). Simpel sommetje lijkt me!
Ik vind het veel te makkelijk. Van die 6 punten zit er geen 1 bij wat elke andere TD niet had gekund.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:20 schreef JanM het volgende:

[..]

Is nieuw voor mij dus kan daar weinig over zeggen, maar bij deze! Waar komt die anti-alles en iedereen houding bij jou trouwens vandaan ouwe GrolschdrinkerT?
Jan ik had meer verwacht na al die jaren in de Kuip.
En ik ben altijd al anti Gudde en van Geel geweest.
Weet wel dat ik een tijd weggeweest ben maar het verbaasd mij allemaal hier.
Ben nu een jaar of 13 achter elkaar in de Kuip geweest en kom er al vanaf mijn jonge jeugdjaren,maar kan mij niet herinneren dat ik die jaren zulk slecht voetbal heb gezien het seizoen lang..
Ps lekker toch een Grolschie ;)
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha jij was wel \\\\\\\'fan\\\\\\\' van de goede spelers :P

Vreemd, die \\\\ heb ik niet getypt maar komen er wel bij. Weghalen helpt niet, komen gewoon terug..
Dat is je straf hahahahaha
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jan ik had meer verwacht na al die jaren in de Kuip.
En ik ben altijd al anti Gudde en van Geel geweest.
Weet wel dat ik een tijd weggeweest ben maar het verbaasd mij allemaal hier.
Ben nu een jaar of 13 achter elkaar in de Kuip geweest en kom er al vanaf mijn jonge jeugdjaren,maar kan mij niet herinneren dat ik die jaren zulk slecht voetbal heb gezien het seizoen lang..
Ps lekker toch een Grolschie ;)
Had ik natuurlijk ook gehoopt Leon, maar het afgelopen jaar moet je m.i. toch echt de staf de schuld geven. Binnen de beperkte mogelijkheden heeft de directie volgens mij een hele aardige selectie neergezet die ineens 9 wedstrijden op rij helemaal de weg kwijt is en dan na een paar gesprekken met Dick ineens weer resultaten gaan halen. Nog niet met geweldig voetbal, maar dat is de volgende stap!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Had ik natuurlijk ook gehoopt Leon, maar het afgelopen jaar moet je m.i. toch echt de staf de schuld geven. Binnen de beperkte mogelijkheden heeft de directie volgens mij een hele aardige selectie neergezet die ineens 9 wedstrijden op rij helemaal de weg kwijt is en dan na een paar gesprekken met Dick ineens weer resultaten gaan halen. Nog niet met geweldig voetbal, maar dat is de volgende stap!
Ben ik met jou eens maar dan is de directie toch verantwoordelijk voor..Het samenstellen van de staf?
En Dick heeft wel zijn invloed gehad,dat is zeker maar is een teken aan de wand.
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Het is gewoon een grote puinzooi. Het uitgegeven geld krijg je nooit meer terug door diezelfde spelers weer te verkopen

Of dit soort rare dingen. Eind vorig seizoen was Kramer niet goed genoeg waardoor ze Kazim maar een contract aanboden, uiteindelijk toch maar Kramer halen. Vaag.

Tapia werd gehaald als vervanger van Vilhena maar Tony werd alsnog een contract aangeboden..
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben ik met jou eens maar dan is de directie toch verantwoordelijk voor..Het samenstellen van de staf?
En Dick heeft wel zijn invloed gehad,dat is zeker maar is een teken aan de wand.
Wilden JP en Gio niet kwijtraken denk ik en waren er ongetwijfeld van overtuigd dat die er na al die jaren wel klaar voor zouden zijn. Had ik ook verwacht. En dan met Wouters nog een brok ervaring erbij. Maar het liep helaas anders ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Wilden JP en Gio niet kwijtraken denk ik en waren er ongetwijfeld van overtuigd dat die er na al die jaren wel klaar voor zouden zijn. Had ik ook verwacht. En dan met Wouters nog een brok ervaring erbij. Maar het liep helaas anders ...
Ze lijken alles op de gok te doen en hopen dat de wind het geluk brengt.
Overigens vond ik Wouters een slimme zet,altijd overal gelezen dat hij 1 van de beste veldtrainer was..Van Geel lees waarschijnlijk ook al jaren de VI
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze lijken alles op de gok te doen en hopen dat de wind het geluk brengt.
Overigens vond ik Wouters een slimme zet,altijd overal gelezen dat hij 1 van de beste veldtrainer was..Van Geel lees waarschijnlijk ook al jaren de VI
je merkt er alleen niet zo veel van.
Of hij moet t veld trainen om goed te blijven liggen, dat gaat prima idd.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Het is gewoon een grote puinzooi. Het uitgegeven geld krijg je nooit meer terug door diezelfde spelers weer te verkopen

Of dit soort rare dingen. Eind vorig seizoen was Kramer niet goed genoeg waardoor ze Kazim maar een contract aanboden, uiteindelijk toch maar Kramer halen. Vaag.

Tapia werd gehaald als vervanger van Vilhena maar Tony werd alsnog een contract aangeboden..
Vermeer, Toornstra en Vd Heijden (was gratis) leveren in geval van verkoop sowieso meer op dan gekost. Van Bilal en Vejinovic kun je dat nu niet zeggen maar als die een goed seizoen draaien leveren ze minimaal op wat ze gekost hebben. Tapia werd gezien als buitenkans, de toekomst zal uitwijzend wat juist was. Maar is 20/21 met een contract tot 2020!

Kazim contracteren is onbegrijpelijk en ook wat mij betreft een blunder van Van Geel. Gang van zaken rond Kramer opmerkelijk maar zou je nog wel uit kunnen leggen. Maar dan moet je weten of Kazim direct doorverkocht had zullen worden en of er andere kandidaten zijn afgevallen en wanneer. Die kennis heb ik niet. Vilhena was uitzichtloos alleen heeft Gio hem blijkbaar door hem op te stellen nog aan het twijfelen gekregen. Was niet te voorzien op het moment dat Tapia werd aangetrokken. En achteraf is het verstandig en nodig geweest om Tapia een half jaar te laten wennen. Vooruitziende blik of toeval? Wie het weet mag het zeggen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je merkt er alleen niet zo veel van.
Of hij moet t veld trainen om goed te blijven liggen, dat gaat prima idd.
Nee het spel is net zo doods als zijn overkomen..Een mooie tegenvaller,tenzij hij doet wat opgedragen word?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee het spel is net zo doods als zijn overkomen..Een mooie tegenvaller,tenzij hij doet wat opgedragen word?
Veldspel, rondspelen, blabla zzzzzz
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Vermeer, Toornstra en Vd Heijden (was gratis) leveren in geval van verkoop sowieso meer op dan gekost. Van Bilal en Vejinovic kun je dat nu niet zeggen maar als die een goed seizoen draaien leveren ze minimaal op wat ze gekost hebben. Tapia werd gezien als buitenkans, de toekomst zal uitwijzend wat juist was. Maar is 20/21 met een contract tot 2020!

Kazim contracteren is onbegrijpelijk en ook wat mij betreft een blunder van Van Geel. Gang van zaken rond Kramer opmerkelijk maar zou je nog wel uit kunnen leggen. Maar dan moet je weten of Kazim direct doorverkocht had zullen worden en of er andere kandidaten zijn afgevallen en wanneer. Die kennis heb ik niet. Vilhena was uitzichtloos alleen heeft Gio hem blijkbaar door hem op te stellen nog aan het twijfelen gekregen. Was niet te voorzien op het moment dat Tapia werd aangetrokken. En achteraf is het verstandig en nodig geweest om Tapia een half jaar te laten wennen. Vooruitziende blik of toeval? Wie het weet mag het zeggen!
Vermeer eens, topaankoop.
Toornstra betwijfel ik of die meer oplevert.
van der Heijden tsja, onder de streep kost het je waarschijnlijk meer salaris dan dat het qua verkoop oplevert. Vooraf al een onbegrijpelijke \'aankoop\'.

Bilal en Vejinovic blijft afwachten, dit jaar niet presteren betekent het definitief geld kwijt.

Ik kom niet op de trainingen en hij heeft ook niet veel gespeeld maar ik las enige tijd geleden dat ze geschrokken zijn van het niveau van Tapia..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2016 door MMM --
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:53 schreef MMM het volgende:

[..]

van der Heijden tsja, onder de streep kost het je waarschijnlijk meer salaris dan dat het qua verkoop oplevert. Vooraf al een onbegrijpelijke \\\'aankoop\\\'.

Bilal en Vejinovic blijft afwachten, dit jaar niet presteren betekent het definitief geld kwijt.

Ik kom niet op de trainingen en hij heeft ook niet veel gespeeld maar ik las enige tijd geleden dat ze geschrokken zijn van het niveau van Tapia..
Schuurman was al net zo ver of verder stond erbij.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:53 schreef MMM het volgende:

[..]

van der Heijden tsja, onder de streep kost het je waarschijnlijk meer salaris dan dat het qua verkoop oplevert. Vooraf al een onbegrijpelijke \\\'aankoop\\\'.

Tegen 020 speelde ie een foutloze partij. Hoe kan dat dan?
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:55 schreef van geil het volgende:

[..]

Schuurman was al net zo ver of verder stond erbij.
Betekent hopelijk ook vooral dat die er ook echt aan zit te komen. Concurrentie is alleen maar goed. Alles moet sowieso dubbel bezet zijn, liefst met zoveel mogelijk gelijkwaardige spelers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Veldspel, rondspelen, blabla zzzzzz
Trage opbouw enzo
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:00 schreef JanM het volgende:

[..]

Tegen amateurs is makkelijk voetballen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Hahaha
tomson
 tomson - donderdag 26 mei 2016 - 19:07   quote  deeplink  
😆
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Betekent hopelijk ook vooral dat die er ook echt aan zit te komen. Concurrentie is alleen maar goed. Alles moet sowieso dubbel bezet zijn, liefst met zoveel mogelijk gelijkwaardige spelers!
Eens
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Pieken is makkelijk, constant goed spelen moeilijk.

En hij zat soms zelfs op de tribune, verbazingwekkend toch als je iemand perse wilt in de winterstop?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 mei 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Dat denk ik ook anders zou dirkie nooit bijtekenen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Pieken is makkelijk, constant goed spelen moeilijk.

En hij zat soms zelfs op de tribune, verbazingwekkend toch als je iemand perse wilt in de winterstop?
Andere vraag: moet een speler er direct \'staan\'?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Andere vraag: moet een speler er direct \\\'staan\\\'?
Nog een vraag: Was ie gehaald voor direct of voor aankomend seizoen?
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Ik zou graag antwoorden.
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Andere vraag: moet een speler er direct \\\'staan\\\'?
Lastig. Uiteindelijk haal je daar wel een speler voor?

Maar om hem de voordeel van de twijfel te geven, hoeft hij er niet meteen te staan maar ik vind een plek op de tribune wel heel bijzonder.
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nog een vraag: Was ie gehaald voor direct of voor aankomend seizoen?
Er werd gezegd aankomend seizoen. Maar geef je een jongen dan sowieso niet meer dan 144 speelminuten? Waarom dan niet gewacht tot de zomer?

71 minuten tegen 020, 1 minuut tegen PEC en 72 minuten tegen Roda JC, van de 13 wedstrijden. Is toch bedroevend?

van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Lastig. Uiteindelijk haal je daar wel een speler voor?

Maar om hem de voordeel van de twijfel te geven, hoeft hij er niet meteen te staan maar ik vind een plek op de tribune wel heel bijzonder.
Waar ik veel meer moeite mee heb is niet de speler Tapia maar het tijdstip.
Feyenoord was nog kansrijk , dan verwacht ik n ambitieuze aankoop met directe meerwaarde om n duidelijk signaal af te geven , WIJ WILLEN MEEDOEN.
In plaats daarvan komt er in mijn ogen n middelmatige speler en n reservekeeper.
Dat is capituleren.
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Komt ook nog bij dat hij overbodig was en n paar maanden later veel goedkoper.
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Hij was druk met het regelen van zijn verzekeringen toch? Kan ik niet zoveel mee, maar blijkbaar was hij niet scherp genoeg. En voor komend seizoen gehaald, mogelijk om vast te anticiperen op het eventuele vertrek van El Ahmadi en/of Vilhena. Als je dat toch van plan bent kun je het beter in de winter doen, dan na misschien wel een hele goeie tweede seizoenshelft van hem bij Twente waardoor hij dan normaal gesproken al snel weer te duur voor ons zou zijn. Tja, wederom wie het weet mag het zeggen!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:38 schreef JanM het volgende:
Hij was druk met het regelen van zijn verzekeringen toch? Kan ik niet zoveel mee, maar blijkbaar was hij niet scherp genoeg. En voor komend seizoen gehaald, mogelijk om vast te anticiperen op het eventuele vertrek van El Ahmadi en/of Vilhena. Als je dat toch van plan bent kun je het beter in de winter doen, dan na misschien wel een hele goeie tweede seizoenshelft van hem bij Twente waardoor hij dan normaal gesproken al snel weer te duur voor ons zou zijn. Tja, wederom wie het weet mag het zeggen!
Ja, hij had inderdaad wat privé sores.
Dat kan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 26 mei 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 18:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij word toch hartstikke goed betaald om zijn werk goed uit te voeren? Wil je terug naar de top of neem je genoegen met het blijven van een subtopper?

Als jij de komende 2 jaar op je werk meer fout dan goed doet, lig jij er snel uit.
Zeker, op het moment dat je gedurende langere tijd meer fout dan goed doet, zul je het niet lang uithouden bij je baan. Heb je zeker gelijk in. En het lijkt me logisch dat we naar de top willen, we zijn hier als het goed is immers allemaal voor Feyenoord ;)

Maar de vraag is dus of van Geel al 2 jaar lang meer fout dan goed doet. Ik vind niet dat hij meer fouten maakt dan wat hij goed doet. Maar mijn mening over alles wat gepasseerd is, heb ik al uitgebreid in een ander topic uiteengezet, dus dat zal ik hier niet nogmaals doen. Tegelijkertijd wil ik wel nogmaals zeggen dat ook ik niet 100% pro van Geel ben. Bij mij staat hij nog wel positief, maar gaat deze transferzomer wel heel beslissend zijn. De vraag is echter of hij de kans nog krijgt deze zomer. We horen maar niks over een evaluatie. Dat kan twee dingen betekenen: of dat moet nog gedaan worden of Feyenoord weet eindelijk iets stil te houden. Hoewel ik dat laatste zeer zou toejuichen, kan ik het me haast niet voorstellen dat het lukt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 mei 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omdat ze in 020 HELEMAAL NIETS kunnen..
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Vermeer hadden ze anders verdomde goed stil gehouden.
Het kan wel:)
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Feyenoord was nog kansrijk , dan verwacht ik n ambitieuze aankoop met directe meerwaarde om n duidelijk signaal af te geven , WIJ WILLEN MEEDOEN.
In plaats daarvan komt er in mijn ogen n middelmatige speler en n reservekeeper.
Dat is capituleren.
Eens.
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En de eerstvolgende 3 jaar OOK NIET.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ze kunnen best wel wat.
Ze kunnen bv. HEEL GOED niet tegen hun verlies.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2016 - 20:16   quote  deeplink  
En heel goed gelijkspelen, in Doetinchem.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 mei 2016 - 20:24   quote  deeplink  
hahaha
windoweyes
 windoweyes - donderdag 26 mei 2016 - 20:26   quote  deeplink  
En onterechte penalty`s krijgen in blessuretijd....
JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 19:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is capituleren.
Je doelt ongetwijfeld weer op Ziyech. Die was toen onhaalbaar/onbetaalbaar net als ie dat nu in principe is, tenzij Twente omvalt maar dan weet ik eerlijk gezegd niet eens de status van de spelers. Neem aan dat de curator daar dan over moet beslissen? En als ze daadwerkelijk degraderen zullen de prijzen ook wel drastisch zakken en het animo van veel spelers om te verkassen groeien.

Jij vindt Tapia een middelmatige speler, anderen (waaronder nota bene Twente-kenner Joury Mulder) hebben gezegd dat het een hele slimme aankoop van Feyenoord is. De tijd zal het uitwijzen. En dat hij onder normale omstandigheden nu stukken goedkoper zou zijn is een stelling die m.i. helemaal nergens op gebaseerd is.

Hansson kwam transfervrij volgens mij en met een tweede keeper die lang uit de roulatie is vind ik dat een hele logische keuze. Je kunt hooguit aanvoeren dat een contract voor een jaar dan ook genoeg was geweest, maar misschien wilde hij dan wel niet, who knows.

En dan nog jouw conclusie dat het capituleren is. Tuurlijk, want die slechte reeks was logisch na een eerste seizoenshelft waarin weliswaar verre van oogstrelend voetbal gespeeld werd, maar wel de punten werden gepakt? En Van Geel heeft bewust geen goede speler gehaald, want hij wil samen met de rest van de directie echt niet dat de goede eerste helft wordt voortgezet en Feyenoord misschien wel weer eens kampioen wordt?

I rest my case want ik ben het gezeik en gezaag inmiddels eigenlijk gewoon helemaal zat!
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Je doelt ongetwijfeld weer op Ziyech. Die was toen onhaalbaar/onbetaalbaar net als ie dat nu in principe is, tenzij Twente omvalt maar dan weet ik eerlijk gezegd niet eens de status van de spelers. Neem aan dat de curator daar dan over moet beslissen? En als ze daadwerkelijk degraderen zullen de prijzen ook wel drastisch zakken en het animo van veel spelers om te verkassen groeien.

Jij vindt Tapia een middelmatige speler, anderen (waaronder nota bene Twente-kenner Joury Mulder) hebben gezegd dat het een hele slimme aankoop van Feyenoord is. De tijd zal het uitwijzen. En dat hij onder normale omstandigheden nu stukken goedkoper zou zijn is een stelling die m.i. helemaal nergens op gebaseerd is.

Hansson kwam transfervrij volgens mij en met een tweede keeper die lang uit de roulatie is vind ik dat een hele logische keuze. Je kunt hooguit aanvoeren dat een contract voor een jaar dan ook genoeg was geweest, maar misschien wilde hij dan wel niet, who knows.

En dan nog jouw conclusie dat het capituleren is. Tuurlijk, want die slechte reeks was logisch na een eerste seizoenshelft waarin weliswaar verre van oogstrelend voetbal gespeeld werd, maar wel de punten werden gepakt? En Van Geel heeft bewust geen goede speler gehaald, want hij wil samen met de rest van de directie echt niet dat de goede eerste helft wordt voortgezet en Feyenoord misschien wel weer eens kampioen wordt?

I rest my case want ik ben het gezeik en gezaag inmiddels eigenlijk gewoon helemaal zat!
Die was toen onhaalbaar vanwege stommiteiten van Rutten en van Geel omdat geweldenaar Immers op 10 stond. Ziyech moest zich maar richten op linkshalf of linksbuiten

Hansson was onnodig, ook al was hij transfervrij. En als hij niet wilde tekenen voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar, dan niet. Nu weer tonnen aan salaris kwijt aan een nutteloze keeper. En dan hoor ik ome Martin al weer zeuren komende zomer dat het salarispotje op is....

Zolang het spel niet goed is, blijf je geen punten pakken. Dan dondert het een keer in elkaar.. Daar is zowel de spelersgroep en TS voor verantwoordelijk als de TD.

JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Die was toen onhaalbaar vanwege stommiteiten van Rutten en van Geel omdat geweldenaar Immers op 10 stond. Ziyech moest zich maar richten op linkshalf of linksbuiten

Hansson was onnodig, ook al was hij transfervrij. En als hij niet wilde tekenen voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar, dan niet. Nu weer tonnen aan salaris kwijt aan een nutteloze keeper. En dan hoor ik ome Martin al weer zeuren komende zomer dat het salarispotje op is....

Zolang het spel niet goed is, blijf je geen punten pakken. Dan dondert het een keer in elkaar.. Daar is zowel de spelersgroep en TS voor verantwoordelijk als de TD.
Ik zeg net dat ik er klaar mee ben, moet ik weer op jouw reactie reageren ;-P

Dat eerste is misschien waar en dan is het absoluut een blunder, maar nogmaals er is ook gezegd dat hij voor Twente heeft gekozen omdat hij daar meer kom verdienen. Ik ken de waarheid niet, maar jij net zo min volgens mij. Maar ik reageerde op Van Geil\'s post over een grote aankoop afgelopen winter. Dat is een hele andere discussie!

Jij mag een reservekeeper onnodig vinden, maar als Vermeer zijn kniebanden had afgescheurd hadden we een groot risico genomen met één van die twee piepjonge, onervaren andere keepers en was iedereen daar weer over gevallen. Een glazen bol zou het handigst zijn maar de mijne is jaren geleden al een keer kapotgevallen. Misschien mag ik de jouwe af en toe lenen?

Dat het een keer mis kan gaan is een feit en helaas is dat gebleken. Maar de andere kant op kan het kwartje net zo goed vallen. Dat het ineens wel gaat lopen en je dus puntje blijft pakken, maar dan met goed voetbal. En natuurlijk is het lekker als we er afgelopen winter even tien of twintig miljoen tegenaan hadden kunnen gooien om een of meerdere kanjers erbij te halen, maar zelfs dat was geen garantie geweest voor de titel. Daarvoor hebben die andere twee clubs simpelweg ook te weinig fouten gemaakt!
MMM
 MMM - donderdag 26 mei 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 21:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik er klaar mee ben, moet ik weer op jouw reactie reageren ;-P

Dat eerste is misschien waar en dan is het absoluut een blunder, maar nogmaals er is ook gezegd dat hij voor Twente heeft gekozen omdat hij daar meer kom verdienen. Ik ken de waarheid niet, maar jij net zo min volgens mij. Maar ik reageerde op Van Geil\\\\\\\'s post over een grote aankoop afgelopen winter. Dat is een hele andere discussie!

Jij mag een reservekeeper onnodig vinden, maar als Vermeer zijn kniebanden had afgescheurd hadden we een groot risico genomen met één van die twee piepjonge, onervaren andere keepers en was iedereen daar weer over gevallen. Een glazen bol zou het handigst zijn maar de mijne is jaren geleden al een keer kapotgevallen. Misschien mag ik de jouwe af en toe lenen?

Dat het een keer mis kan gaan is een feit en helaas is dat gebleken. Maar de andere kant op kan het kwartje net zo goed vallen. Dat het ineens wel gaat lopen en je dus puntje blijft pakken, maar dan met goed voetbal. En natuurlijk is het lekker als we er afgelopen winter even tien of twintig miljoen tegenaan hadden kunnen gooien om een of meerdere kanjers erbij te halen, maar zelfs dat was geen garantie geweest voor de titel. Daarvoor hebben die andere twee clubs simpelweg ook te weinig fouten gemaakt!
Hahaha moet kunnen ;)

Verhalen over salaris zijn inderdaad ook aanwezig maar in meerdere versies, de één zegt dat hij bij Feyenoord meer kon verdienen en de ander zegt FC Twente. Dat hij zich moest focussen op de linkshalf/linksbuiten vond ik waanzin.

Gooi zo\\\'n jonkie maar voor de leeuwen, niks mis mee. Waarom tonnen aan salaris spenderen terwijl we op andere posities meer behoefte hebben aan versterkingen? Tel daarbij het salaris op van Tapia (+ transfersom) en je had je écht serieus kunnen versterken in de winterstop.

Zei van Geel ook, als het kwartje de andere kant op was gevallen had het anders kunnen zijn. Vind ik goedkoop gezwam voor een bestuurder. Er is dit seizoen door de gehele organisatie gefaald.

Het spel was zo armoedig, de resultaten verbloemden heel veel. Ik heb nog nooit een club een heel jaar slecht zien voetballen en die uiteindelijk kampioen werd, is ook onmogelijk

JanM
 JanM - donderdag 26 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 22:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha moet kunnen ;)

Verhalen over salaris zijn inderdaad ook aanwezig maar in meerdere versies, de één zegt dat hij bij Feyenoord meer kon verdienen en de ander zegt FC Twente. Dat hij zich moest focussen op de linkshalf/linksbuiten vond ik waanzin.

Gooi zo\\\\\\\'n jonkie maar voor de leeuwen, niks mis mee. Waarom tonnen aan salaris spenderen terwijl we op andere posities meer behoefte hebben aan versterkingen? Tel daarbij het salaris op van Tapia (+ transfersom) en je had je écht serieus kunnen versterken in de winterstop.

Zei van Geel ook, als het kwartje de andere kant op was gevallen had het anders kunnen zijn. Vind ik goedkoop gezwam voor een bestuurder. Er is dit seizoen door de gehele organisatie gefaald.

Het spel was zo armoedig, de resultaten verbloemden heel veel. Ik heb nog nooit een club een heel jaar slecht zien voetballen en die uiteindelijk kampioen werd, is ook onmogelijk
Oftewel, voor jou en diverse anderen kan hij sowieso niets meer goed doen en wordt hem alles verweten wat maar aan hem kan worden toegeschreven. Dat mag, maar correspondeert m.i. niet met de feiten, voor zover de informatie beschikbaar is uiteraard. Dan zijn er absoluut dingen die achteraf gezien niet goed waren, maar blijf ik er bij dat hij meer goed dan fout gedaan heeft en een zegen is (geweest) voor Feyenoord! Maar als er morgen een betere beschikbaar is graag hoor! Geldt ook voor Gudde! Alleen zou ik niet weten wie ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1158890