|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 22:12 schreef JanM het volgende:[..] Oftewel, voor jou en diverse anderen kan hij sowieso niets meer goed doen en wordt hem alles verweten wat maar aan hem kan worden toegeschreven. Dat mag, maar correspondeert m.i. niet met de feiten, voor zover de informatie beschikbaar is uiteraard. Dan zijn er absoluut dingen die achteraf gezien niet goed waren, maar blijf ik er bij dat hij meer goed dan fout gedaan heeft en een zegen is (geweest) voor Feyenoord! Maar als er morgen een betere beschikbaar is graag hoor! Geldt ook voor Gudde! Alleen zou ik niet weten wie ... Toen we geen geld hadden was hij goed voor Feyenoord, de afgelopen 2 seizoenen maakt hij weer kapot wat hij zelf opgebouwd heeft. Bijna weer terug bij af. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 22:06 schreef MMM het volgende:[..] Gooi zo\\\\\\\'n jonkie maar voor de leeuwen, niks mis mee. Waarom tonnen aan salaris spenderen terwijl we op andere posities meer behoefte hebben aan versterkingen? Tel daarbij het salaris op van Tapia (+ transfersom) en je had je écht serieus kunnen versterken in de winterstop. Salarisbudget en transferbudget is wel verschillend. Dat valt niet zomaar in te wisselen voor het andere. Dus een besparing qua salaris geeft je nog geen extra transferbudget, waardoor ineens Vincent Janssen ofzo haalbaar is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:09 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Salarisbudget en transferbudget is wel verschillend. Dat valt niet zomaar in te wisselen voor het andere. Dus een besparing qua salaris geeft je nog geen extra transferbudget, waardoor ineens Vincent Janssen ofzo haalbaar is. Is ook zo.
Maar om aan te geven dat Tapia geld gekost heeft wat bespaard kon worden en een aardig salaris verdiend + salaris van Hansson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:46 schreef MMM het volgende:[..] Is ook zo. Maar om aan te geven dat Tapia geld gekost heeft wat bespaard kon worden en een aardig salaris verdiend + salaris van Hansson. Klopt, maar Tapia kan nog altijd een goede aankoop blijken te zijn. Dat is nog even afwachten. En Hansson snap ik, want als er met Vermeer iets was gebeurd, had iedereen geroepen dat het zo slecht is dat je geen vervanger hebt als je om de prijzen wil meedoen. En toen hij werd gehaald deden we nog mee om de titel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is tie eigenlijk al weg ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De verfrissing begint toch echt met zijn afscheid Ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Stylzz klanten..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VOOR DE MARTIN-HATERTS:
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VOOR DE MARTIN FAN-BOYS:
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is voor straffe wind,automatische stroomlijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar rust de mannelijke taak dit op te warmen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als jij dat nou doet VVout dan leen ik die plank ff ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze past beter bij je..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh dan wachten we nog even ,maar niet al te lang |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed Martin n beetje jokkebrokken over de \'eisen\' van Vilhena? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over dat De eisen van Vilhena buiten de proporties van Feyenoord lagen?
Doet ie niet. Is je graf graven. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Als dit zijn dochter is mag ie van mij blijven......, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welles. Kijk maar naar haar knopjes. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo wel..(?)
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Drukke zomer bingo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je vergeet, aan komen waaien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij speelt wel vaak op zekerheid, ja. Tis een keuze om spelers te halen die je al langer kent én spelers, die niets kosten, te halen. Laatste groep is een groter risico.
Begin fgelopen seizoen vond ik de inbreng van jeugd op de rand zitten. 5 tot 6 jeugdspelers als potentieel basisspeler. Onder Gio zijn het er 4 geworden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hij speelt wel vaak op zekerheid, ja. Tis een keuze om spelers te halen die je al langer kent én spelers, die niets kosten, te halen. Laatste groep is een groter risico. Begin fgelopen seizoen vond ik de inbreng van jeugd op de rand zitten. 5 tot 6 jeugdspelers als potentieel basisspeler. Onder Gio zijn het er 4 geworden. Vaak op zekerheid omdat hij denk ik niet anders kan. Want ik betwijfel of hij daadwerkelijk een groot netwerk heeft, anders weet hij het goed verborgen te houden.
3 zelfs denk ik? Karsdorp, van Beek en Kongolo. Of vergeet ik iemand? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:23 schreef MMM het volgende:[..] Vaak op zekerheid omdat hij denk ik niet anders kan. Want ik betwijfel of hij daadwerkelijk een groot netwerk heeft, anders weet hij het goed verborgen te houden. 3 zelfs denk ik? Karsdorp, van Beek en Kongolo. Of vergeet ik iemand? Vilhena. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz