|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb uit betrouwbare bron dat hij blijft, alleen om Leon te treiteren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Er werd gesteld dat het meisje een dochter van vGeel zou zijn vanwege haar knopjes..Haar knopjes zie ik wel (die komen dankzij Tenatebos nu mijn beeldscherm uit), maar die van Geel niet..Dus ik kan niet vaststellen of zij familie zijn.... De knopjes van van Geel an sich interesseren mij niet zo.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha zeg nou zelf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:13 schreef CobusIII het volgende:[..] Er werd gesteld dat het meisje een dochter van vGeel zou zijn vanwege haar knopjes..Haar knopjes zie ik wel (die komen dankzij Tenatebos nu mijn beeldscherm uit), maar die van Geel niet..Dus ik kan niet vaststellen of zij familie zijn.... De knopjes van van Geel an sich interesseren mij niet zo.... Je kan fantaseren dat het zijn dochter is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee Henk daar is ze te lekker voor,plus ik zou nooit geen strakke plasser kunhen krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boussoufa dus daadwerkelijk in beeld.
Van Geel maakt de club kapot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dan heb ik vast het verkeerde plaatje gezien!😃 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: FF bellen dan maar, dit gaat zo niet langer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is allemaal niet motiverend om alsnog een seizoenkaart te halen tot nu toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is allemaal niet motiverend om alsnog een seizoenkaart te halen tot nu toe. Mijne is alweer betaald.
Weet je wat het wel is, voor het eerst in jaren genoegen nemen met plek 3 scheelt een hoop frustratie. Sinds Koeman elk jaar hoop gehad op de titel, is nu wel voorbij zolang dit zooitje blijft zitten. We zijn gewoon een subtopper, plekkie 3 weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is allemaal niet motiverend om alsnog een seizoenkaart te halen tot nu toe. Voor jou 10 anderen , en daar ligt n kleine oorzaak denk ik. Feyenoord denkt , het is goed zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berusting en nederigheid , afzeiken naar wat boven je staat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijkt m\'n personeel wel... 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is allemaal niet motiverend om alsnog een seizoenkaart te halen tot nu toe. T is toch nog allemaal vroeg, hoogtij voor de Gouka\'s en de Krabbendams |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij mist gewoon een goede manager.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:18 schreef Stylzz het volgende:[..] T is toch nog allemaal vroeg, hoogtij voor de Gouka\\\'s en de Krabbendams Dat is ook zo idd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weet iemand überhaupt wat voor speler het is? Ik ken hem niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boussoufa... Geen idee. Neem aan breedteversterking? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Boussoufa? Aanvallende middenvelder. Beetje een type Ziyech eerlijk gezegd. Spelmakert, was bij Anderlecht een groot talent, is uiteindelijk naar Rusland gegaan, waar de meesten dachten dat ie naar een Europese (sub)topclub zou gaan in een grote competitie. De Boussoufa van een handvol jaar terug zou de beste speler van Feyenoord zijn. Maar het wil niet vlotten de afgelopen jaren. Vergelijk het maar met Elia. Dus in wezen staat er een groot vraagteken achter zijn naam. Qua mogelijkheden is ie zonder meer een meerwaarde voor Feyenoord, maar of dat er nog uitkomt is de vraag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo\'n speler is een beetje een projectje, zoals Pellè, Elia en Kazim dat ook waren. Grote talenten, maar carrière niet helemaal geweldig gelopen. Dan komen ze bij Feyenoord en bloeien ze op of blijven ze maar wat aankloten. We hebben wat dat betreft de extremen al wel meegemaakt met Pellè positief, Kazim negatief en Elia een beetje in het midden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Na Kazim en Elia weer eens tijd voor een voltreffer dus ;-P
Maar niet vergeten om dan hard te roepen dat het NIET de verdienste van Van Geel geweest is om m te halen hè! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boussoufa halen voor de breedte? En dan nog een enkeling van dat niveau. En na de EK dan daadwerkelijk een 2 a 3 tal sterkhouders binnen halen. Mits het bestedingsbudget op 15 miljoen ligt.
Mogen vdH en Nelom ook iets anders opzoeken.
Immers-Achachbar en Vilhena (bijna) al weg. Woudenberg binnen. Hoezo gebeurt er niets? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 22:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zo\\\'n speler is een beetje een projectje, zoals Pellè, Elia en Kazim dat ook waren. Grote talenten, maar carrière niet helemaal geweldig gelopen. Dan komen ze bij Feyenoord en bloeien ze op of blijven ze maar wat aankloten. We hebben wat dat betreft de extremen al wel meegemaakt met Pellè positief, Kazim negatief en Elia een beetje in het midden. Met transfervrije jongens kun je dat met het huidige budget nog wel wagen. Bovendien is Europese ervaring en selectiebreedte gewenst. De hoogte van het salaris, daar ligt natuurlijk de hijgerige vraag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:Boussoufa halen voor de breedte? En dan nog een enkeling van dat niveau. En na de EK dan daadwerkelijk een 2 a 3 tal sterkhouders binnen halen. Mits het bestedingsbudget op 15 miljoen ligt. Mogen vdH en Nelom ook iets anders opzoeken. Immers-Achachbar en Vilhena (bijna) al weg. Woudenberg binnen. Hoezo gebeurt er niets? Ik zou het niet heel gek vinden, Immers en Vilhena zijn (in principe) vertrokken, en der ontbrak creativiteit vanaf het middenveld bij Feyenoord, maar je moet tegelijkertijd wel een plan hebben voor iemand als Schuurman. Die is er aan toe om minuten te maken. Bij Feyenoord of elders.
Kijk, Boussoufa is iemand met een bepaald risico. Op zijn best is hij de beste speler van Feyenoord, op zijn slechtst is hij een stoorzender. Ik snap dat er direct kritiek is op de interesse van Feyenoord, maar tegelijkertijd is dit wel het type speler dat je potentieel kampioen kan maken. Met andere woorden, als zijn carrière normaal was verlopen voor iemand met zijn talent, hadden we hem nu nooit kunnen halen. En het is heel goed mogelijk dat we hem binnen 2 maanden volledig zat zijn.
Dus eigenlijk haal je hem niet voor de breedte. Als je hem haalt, dan doe je dat omdat je nog in zijn talent van 3-5 jaar terug gelooft. Je haalt hem voor de basis (of in ieder geval de eerste 15) of je laat een andere club het met hem proberen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met transfervrije jongens kun je dat met het huidige budget nog wel wagen. Bovendien is Europese ervaring en selectiebreedte gewenst. De hoogte van het salaris, daar ligt natuurlijk de hijgerige vraag. Jep. Hoge bonussen zou uitkomst kunnen bieden (bij een x aantal wedstrijden en/of goals oid). Als ie goed is mag ie best een Pellè achtig salaris verdienen (richting de anderhalf miljoen), maar dat kan je hem niet bij voorbaat al geven, daarvoor is ie een te groot risico.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het maar geen Ziyech is vindt ik het prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zou het niet heel gek vinden, Immers en Vilhena zijn (in principe) vertrokken, en der ontbrak creativiteit vanaf het middenveld bij Feyenoord, maar je moet tegelijkertijd wel een plan hebben voor iemand als Schuurman. Die is er aan toe om minuten te maken. Bij Feyenoord of elders. Kijk, Boussoufa is iemand met een bepaald risico. Op zijn best is hij de beste speler van Feyenoord, op zijn slechtst is hij een stoorzender. Ik snap dat er direct kritiek is op de interesse van Feyenoord, maar tegelijkertijd is dit wel het type speler dat je potentieel kampioen kan maken. Met andere woorden, als zijn carrière normaal was verlopen voor iemand met zijn talent, hadden we hem nu nooit kunnen halen. En het is heel goed mogelijk dat we hem binnen 2 maanden volledig zat zijn. Dus eigenlijk haal je hem niet voor de breedte. Als je hem haalt, dan doe je dat omdat je nog in zijn talent van 3-5 jaar terug gelooft. Je haalt hem voor de basis (of in ieder geval de eerste 15) of je laat een andere club het met hem proberen. Wat meer over hem opgezocht. Speler met een plusje, maar ook met risico. Anderzijds is er in de Eredivisie weinig haalbaar dat extras kan bieden. Blijft natuurlijk de vraag of van Geel niet met een te smal netwerk werkt. In dat kader zou ook van Wolfswinkel (mits verlaagd salaris) een aanwinst kunnen zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jep. Hoge bonussen zou uitkomst kunnen bieden (bij een x aantal wedstrijden en/of goals oid). Als ie goed is mag ie best een Pellè achtig salaris verdienen (richting de anderhalf miljoen), maar dat kan je hem niet bij voorbaat al geven, daarvoor is ie een te groot risico. Het is te hopen dat de salarisstijging bij Kazim, vorig jaar, tot een enorm incident beperkt blijft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Juistem, dat willen we dus niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wordt de kers op de taart Henk. Quote 23.22.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: van Wolfswinkel, ar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wat meer over hem opgezocht. Speler met een plusje, maar ook met risico. Anderzijds is er in de Eredivisie weinig haalbaar dat extras kan bieden. Blijft natuurlijk de vraag of van Geel niet met een te smal netwerk werkt. In dat kader zou ook van Wolfswinkel (mits verlaagd salaris) een aanwinst kunnen zijn. Dat blijft wel aan Van Geel hangen ja. Maar goed, dat ie een andere discussie. Dat hij een ogenschijnlijk klein netwerk heeft, betekent niet dat spelers die zich daarin bevinden geen versterking voor Feyenoord kunnen zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat blijft wel aan Van Geel hangen ja. Maar goed, dat ie een andere discussie. Dat hij een ogenschijnlijk klein netwerk heeft, betekent niet dat spelers die zich daarin bevinden geen versterking voor Feyenoord kunnen zijn. Sterker: voor de financiele draagkracht van nu is het verstandiger er realistischer in te zetten op europese spelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Sterker: voor de financiele draagkracht van nu is het verstandiger er realistischer in te zetten op europese spelers. Ook niet onbelangrijk inderdaad. Vroeger werd er nog wel eens een blik Zuid-Amerikanen o.i.d. opengetrokken, bleek ook niet alles te zijn. Waarmee ik overigens mbt Van Geel niet recht wil praten wat krom is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oftewel, kan ook zo maar de volgende voltreffer blijken te zijn, maar zoasl ik al eerder zei:
Niet vergeten om dan hard te roepen dat het NIET de verdienste van Van Geel geweest is om m te halen hè! |
|
|
|