BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Beenhakker had tenminste wel een netwerk en kwam met de ene na de andere mislukking, maar VERRASSEND was het wel. En Baan, was dat niet in die geweldig succesvolle periode met Gullit? Hou toch op, schei toch uit!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Humor is belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 19:42   quote  deeplink  
De kracht der herhaling werkt soms ook averechts
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Bij iedere andere TD bestaat een groot risico dat 'ie het eerder slechter dan beter zal gaan doen!

En op het vertrek van Vilhena was al ingespeeld met het aantrekken van Tapia, daarnaast hebben we Gustafson nog en wordt er nog gezocht naar een vervanger. Een speler is toch wel even iets anders dan een TD, of neemt bijvoorbeeld onze van geil de taken wel even waar totdat er een nieuwe gevonden is? Dan komt het allemaal vast goed!
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Niemand weet een betere. Je weet wel, op de realistische manier....
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 19:45   quote  deeplink  
Misschien is het je niet opgevallen maar de TD's bij de topclubs in Nl zijn gewoon spelers zonder ervaring(bij start) en opleiding.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Wat doet dat er toe ?
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Nee, is me inderdaad niet opgevallen maar het interesseert me dan ook niet.
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:47 schreef FR-Henk het volgende:
Wat doet dat er toe ?
Dat er hier net wordt gedaan alsof een goede vervanger n speld in n hooiberg is.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:45 schreef van geil het volgende:
Misschien is het je niet opgevallen maar de TD's bij de topclubs in Nl zijn gewoon spelers zonder ervaring(bij start) en opleiding.
Met een enorme zak geld en dikke uitgaande transfers. Over een boerenlul kan het ook gesproken ... En die bedragen die ik eerder overgetypt heb komen gewoon van transfermarkt.nl. Hetzelfde transfermarkt.nl waar Kongolo voor 5,5 opstaat en waar nu schijnbaar 10 miljoen voor geboden zou gaan worden. Oftewel, als onze spelers zich wèl in de kijker spelen, vliegen de trsansferbedragen ook zomaar omhoog!
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Nee, hier wordt net gedaan alsof Van Geel een prutser is.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:49 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat er hier net wordt gedaan alsof een goede vervanger n speld in n hooiberg is.
Van de Beukering dus? Of De Wolff? Ach, het maakt ook niet uit. Alles beter dan Van Geel hè!
R()b
 R()b - woensdag 01 juni 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Van de Beukering dus? Of De Wolff? Ach, het maakt ook niet uit. Alles beter dan Van Geel hè!
Sef Vergoossen :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Een goede vervanger is wel te vinden.
Maar...Beter dan wat we hebben?
Ziedaar het verschil van inzicht.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:55   quote  deeplink  
Ik heb het: we wachten even totdat Bosz ontslagen wordt bij die club van HELEMAAL NIETS en dan halen we die terug! Ook een oud speler dus die verdient een tweede kans bij ons!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Haha, hij gaat lekker, Jan?
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Van Gaal? Oh nee die heeft ervaring? Ik weet het: we kopen Blind weg bij de KNVB! Als trainer simpelweg waardeloos, maar vast een betere TD dan Van Geel!
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:47 schreef FR-Henk het volgende:
Wat doet dat er toe ?
En misschien moet er een ander profiel komen.
Persoonlijk vind alleen die van PSV het goed doen.
Overmars vind ik nog slechter als v Geel.
Maar goed dat zal me de reet roesten.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:57 schreef FR-Henk het volgende:
Haha, hij gaat lekker, Jan?
Ze willen hier namen horen, die blinden en domme idioten. Ik zal ff een paar namen noemen gvd!
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Jan mist weer eens de clou .
Slaat weer door in waanbeelden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

En misschien moet er een ander profiel komen.
Persoonlijk vind alleen die van PSV het goed doen.
Overmars vind ik nog slechter als v Geel.
Maar goed dat zal me de reet roesten.
Kijk, daar kan ik deels in meegaan.
Verschil: een nieuwe visie na groen licht stadion, nieuw functieprofiel td en ondernemende directeur.
Al vaker gezegd: tijd voor nemen, begin 2017 verandering poppetjes.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:00 schreef van geil het volgende:
Jan mist weer eens de clou .
Slaat weer door in waanbeelden.
Sorry, ben nou eenmaal blind en dom hè. Maar ga lekker door met je negatieve gezeik!
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Een directeur die alles en iedereen die ook maar iets om de club geeft zo eensgezind mogelijk krijgt. Die ervoor zorgt dat we naar buiten toe eenheid uitstralen. Die fonteinslopers en Picornie-slagers weet te weren. Een directeur die eindelijk het potentieel van deze prachtige club weet te vermarkten.
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, daar kan ik deels in meegaan.
Verschil: een nieuwe visie na groen licht stadion, nieuw functieprofiel td en ondernemende directeur.
Al vaker gezegd: tijd voor nemen, begin 2017 verandering poppetjes.
Ikzelf heb al vaker aangegeven de structuur slecht te vinden.
N TD , en dan ook nog in de directie.
Zelf zou ik denken aan n financieel sterke man voor de geldelijke afwikkelingen, en n technisch coordinator .
Pre's :bijvoorbeeld.
People manager
Groot netwerk
Voetbalkennis in lijn met de clubvisie
Goede contactuele eigenschappen
Aanzien
Zo effe uit de losse pols.
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Sorry, ben nou eenmaal blind en dom hè. Maar ga lekker door met je negatieve gezeik!
Lul toch niet zo kinderlijk man.
Ben vrijwel in alles positief.
Alleen van Geel vind ik een ramp.
Als je er niet mee om kunt gaan lees er dan overheen.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Ook jij bent niet altijd even duidelijk geile.... we zien geen mimiek, horen geen klemtonen... je weet toch.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:14   quote  deeplink  
En ook op mij komen de posts van eerder vandaag behoorlijk zuur over. Zal vast aan het weer liggen of dat ik al 3 dagen niet genökt heb...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Kleine Google langs alle TD's en t meeste kan je alweer weerleggen.

Maar ik bemoei niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 01 juni 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Bijna alle. Alleen Gustafson en Singh waren onbekend denk ik?

Ik heb hem voor de eerste 2 seizoenen de complimenten gegeven, toen heeft hij goed werk verricht.

Ik snapte van te voren al veel aankopen niet die nu falen, alleen Vejinovic als aankoop begreep ik heel goed. Dat blijft vreemd.
Ik heb het in het Vilhena topic volgens mij al eens uitgebreid uiteengezet, maar ik vond de meeste aankopen vrij logisch.

Hansson: we hadden een keeper nodig als reservedoelman nu Hahn geblesseerd geraakt was voor lange tijd. Als je om de prijzen wil meedoen, wat we nog deden op het moment dat Hansson gehaald werd, kun je niet het risico nemen dat Vermeer geblesseerd raakt en je dan met een piepjonge doelman moet starten. Wellicht zelfs in een grote wedstrijd. Uiteindelijk liep het anders, maar dat er een doelman werd gehaald, was logisch.

Van der Heijden is geen topspeler, maar werd gehaald toen we slechts twee centrale verdedigers hadden. Daarmee kun je nooit een seizoen ingaan. Mag van mij op dit moment vertrekken, maar dan moet je wel een vervanger halen, want je moet met europees voetbal eigenlijk dubbele bezetting hebben.

Botteghin was en is één van de beste verdedigers van de competitie. Heeft zich in de basis gespeeld en verdedigend sterk. Aan zijn zwakke punt wordt gewerkt. Niet altijd top geweest dit jaar, maar vind hem een goede verdediger. Opbouwend niet sterk, maar verdedigen is de primaire taak.

Vejinovic: goede speler bij Vitesse, we hadden een opvolger nodig van Clasie. Iedereen was het er wel over eens dat dit een goede zet was.

Gustafson: Gescoutte speler, op zich goed dat er weer eens gescout werd en begon ook vrij aardig. Had echter al wel een tijd erop zitten in de competitie daar, dus speelde dit seizoen eigenlijk te lang aaneen. Verwacht ik komend jaar nog wel wat van als hij de voorbereiding ook heeft meegedraaid. Want voetballen kan hij wel, dat hebben we al gezien.

Tapia: Gehaald met het oog op komend jaar met de verwachting dat Vilhena weg ging. Vilhena gaat weg, dus wat dat betreft hebben we al een vervanger. Jonge speler, international van Peru. Te weinig gespeeld bij ons om wat van te kunnen zeggen. Zal komend jaar vast meer gaan spelen en in de voorbereiding kansen krijgen. Kunnen we nog weinig van zeggen op dit moment.

Kramer: we hadden een spits nodig, althans, zo was in elk geval de tendens bij iedereen. Goede spitsen zijn vaak duur of moeilijk te vinden. Kramer was bekend, scoorde veel bij ADO. Volgens mij waren er ook veel mensen die hem graag zagen komen naar ons. Althans, ik heb zijn naam veelvuldig voorbij zien komen. Je wist van tevoren wat voor spits je zou krijgen, dat heeft hij waargemaakt. Een neusje voor de goal heeft hij, meevoetballen is niet zijn sterkste punt, hoewel hij soms de ballen geweldig terug kan leggen, zoals op Gustafson in de bekerwedstrijd tegen Ajax. Niettemin doet hij ook veel fout. Op het moment dat je echter Kramer haalt, weet je dat je hem moet bedienen, hij zal niet zelf zijn kansen creëren. Dus moet je vleugelspelers hebben die een voorzet geven. Kuyt kan dat, maar dat gebeurde te weinig. Elia gaf ook te weinig voorzetten. Enkel Karsdorp gaf er een aantal die aankwamen. Algeheel kun je stellen dat er bij Feyenoord heel weinig voorzetten worden gegeven, zeker als je kijkt hoeveel er dan nog aankomen. Dat was voorgaande jaren ook zo, voorzetten geven blijk heel moeilijk voor Feyenoordspelers. Niettemin was Kramer toen heel begrijpelijk. Het is makkelijk om te roepen dat de TD een betere spits had moeten halen, maar ze liggen niet voor het oprapen om voor een betaalbaar bedrag naar ons te komen.

Elia: Vleugelspeler die broodnodig was na het vertrek van Boëtius. Had de nodige ervaring en Koeman was ook heel tevreden over hem bij Southampton, alleen kwam daar een speler van een blessure terug, waardoor er geen plaats was voor nog een flankspeler. Leverde veel salaris in en begon goed. Kende een mindere periode, maar in vorm één van de beste flankspelers in de competitie. Wat mij betreft als transfervrij een goede zet.

Kuyt: Behoeft mijns inziens geen verdere uitleg.

Dus naar mijn idee kun je alleen twisten over Kramer eigenlijk. En van der Heijden op basis van kwaliteit, maar een verdediger was toen broodnodig. Naar mijn idee allemaal geen gekke aankopen. Dat Vejinovic tegenvalt en Elia een mindere periode kende, is niet de schuld van Martin van Geel. Tapia en Gustafson kun je naar mijn idee nog niet genoeg oordelen over hun spel, hoewel Gustafson al wel goede dingen heeft laten zien.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:14 schreef Barabas het volgende:
En ook op mij komen de posts van eerder vandaag behoorlijk zuur over. Zal vast aan het weer liggen of dat ik al 3 dagen niet genökt heb...
T is t enige wat nu nog over is. Zeiken op de TD. Voor de rest gebeurt er niets nieuws.
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:13 schreef Barabas het volgende:
Ook jij bent niet altijd even duidelijk geile.... we zien geen mimiek, horen geen klemtonen... je weet toch.
Klopt , dat zal ongetwijfeld.
Maar dat zou ook anders benaderd kunnen worden.
Ik heb vaak geen zin alles letterlijk neer te moeten zetten.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Misschien hebben ze daar geen trek meer in... of de energie na een dag rukken

RUKKERTS!
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Niets menselijks is mensen vreemd...
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Geen probleem.
Maar dan reageer ik spiegelbeeld retour.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is t enige wat nu nog over is. Zeiken op de TD. Voor de rest gebeurt er niets nieuws.
Is ook zo.... zo heb ik dus tijd genoeg om een potje te nöken, maar de Frau heeft geen zin... pfff.... ook niks nieuws 😉
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is ook zo.... zo heb ik dus tijd genoeg om een potje te nöken, maar de Frau heeft geen zin... pfff.... ook niks nieuws 😉
Bekend probleem. Alleen pensionado's neuken elke dag of vaker.

Die vrouwen hebben de overgang ook al gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:21 schreef van geil het volgende:
Geen probleem.
Maar dan reageer ik spiegelbeeld retour.
Misschien deden zij dat ook al 😉
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bekend probleem. Alleen pensionado's neuken elke dag of vaker.

Die vrouwen hebben de overgang ook al gehad.
En dat ook pas sinds de uitvinding van het blauwe goud
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

En dat ook pas sinds de uitvinding van het blauwe goud
Die krijgen ze gewoon op recept.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Ik dacht.... een jonge vrouw is vast gretig...
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Misschien deden zij dat ook al 😉
Geen probleem ik incasseer en deel net zo makkelijk uit.
Maar roep geen dingen die ze niet gezegd hebben, dat vind ik raar .
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:25 schreef van geil het volgende:

[..]

Geen probleem ik incasseer en deel net zo makkelijk uit.
Maar roep geen dingen die ze niet gezegd hebben, dat vind ik raar .
Snap ik, maar ze interpreteren ook wat...
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Water under the bridge... iemand nog een Sylvana of Erdogan mop paraat?
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 20:30   quote  deeplink  
Alleen die vis aan de heroine schiet me te binnen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 20:27 schreef Barabas het volgende:
Water under the bridge... iemand nog een Sylvana of Erdogan mop paraat?
Iemand op de radio zei vandaag dat Sylvana een hele strontkar over dr uitgestort had gekregen, vond ik grappig
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 21:03   quote  deeplink  
Wel een goede... is die gedachte eigenlijk een racistische reflex?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Cj43GmQXIAESqNX.jpg
Barabas
 Barabas - woensdag 01 juni 2016 - 21:22   quote  deeplink  
😅
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 19:35 schreef JanM het volgende:
Dus nu is het criterium of elke boerenlul met een tv zijn werk zou kunnen doen? Ik zou bijna mee gaan roepen: Van Geil OPROTTEN!
Is niet het criterium. Maar als jij eens eerlijk kijkt naar zijn gehaalde namen, is daar flink denkwerk/een netwerk voor nodig?
van geil
 van geil - woensdag 01 juni 2016 - 21:23   quote  deeplink  
Terug naar Turkije

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1200020