|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:33 schreef Barabas het volgende:Timing is alles... toen we mee moesten met 020 en 040 waren we daar als club niet tot in staat. Sindsdien hollen we achter de feiten aan. Alle mensen die er nu zitten waren er toen niet. Zo liggen de feiten nu eenmaal. Maar in plaats van dichterbij te komen word de afstand elk jaar alleen maar groter. Dat kan niet de bedoeling zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat vind ik jammer.. Iedere keer als ik jou een serieuze vraag stel, geef je er nooit antwoord op..
Waaruit blijkt dat van Geel een netwerk heeft? Ik vind van niet, jij vind blijkbaar van wel. Dan kan je toch uitleggen waarom je dat vind? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:37 schreef Barabas het volgende:[..] Je weet in dezen helemaal niet hoe het verhaal rond Tapia in elkaar steekt. Toevallig dat interview met hem gelezen? Verklaart een en ander. Ook jij hebt de waarheid niet in pacht... Heb ik ook niet.
Weet niet op welk interview je doelt? Heb die in het Feyenoord Magazine wel gelezen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is nou eenmaal de consequentie als je eerst moet saneren.
Wat wil je nou eigenlijk? Je teleurstelling hierover niet accepteren en telkens zinloze beschuldigingen uiten aan het adres van mensen die ons uit het financiële dal hebben geholpen? Komt niet best over... op mij in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:47 schreef MMM het volgende:[..] Dat vind ik jammer.. Iedere keer als ik jou een serieuze vraag stel, geef je er nooit antwoord op.. Waaruit blijkt dat van Geel een netwerk heeft? Ik vind van niet, jij vind blijkbaar van wel. Dan kan je toch uitleggen waarom je dat vind? Is geen serieuze vraag die je stelt. Dan ga ik mee in jouw hersenspinsel en daar pas ik voor. Net als de vorige keer toen je me om dezelfde reden zwart moest maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Willen de van Geel pijpers zich in rijen van 3 opstellen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met de spade in de hand ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Mogen we er van uit gaan dat jij vooraan staat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:26 schreef MMM het volgende:[..] Over Tapia zal intern toch wel discussies zijn gevoerd waar Gio bij zat? Ik snap niet dat je een speler wilt hebben en dan maar 77 minuten laat spelen in 1 seizoenshelft. Kramer worden we het niet over eens. Ik vind hem heel beperkt, leuke speler voor een subtopper wat we momenteel zijn maar niet goed genoeg voor de stap naar de top Je zegt dat Boëtius stil bleef staan in zijn ontwikkeling en geen man meer voorbij kwam maar dat zelfde gold toch ook voor Elia zoals je zelf al zegt. Dat Elia het in het verleden heeft laten zien is geen garantie. Kijk naar een Falcao, een wereldster bij Monaco en Atletico maar daarna niets meer gepresteerd. Ik vind het heel jammer van Boëtius en ook Vilhena. Ongetwijfeld zal er discussie zijn geweest over Tapia. Maar ik kan me ook voorstellen dat Gio Vilhena en El Ahmadi de voorkeur gaf. Zijn beide goede spelers en Vilhena wilde hij wellicht nog overtuigen om te blijven. Tapia had ook wat probleempjes heb ik laatst nog gelezen en heeft misschien tijd nodig. Ik vind zijn speelminuten ook beperkt, maar ik geef hem gewoon nog de tijd/ de kans.
Kramer zullen we het niet over eens worden. Ik vind hem echter ook geen topspits, er zijn betere, maar die waren wellicht niet haalbaar. We hebben ook geen geld om even een spits als de Jong of Dost te halen. Buiten dat heb ik toen het verhaal Kramer speelde en de maanden ervoor ook ontzettend vaak gelezen dat mensen vonden dat hij naar ons moest komen. Wil niet zeggen dat jij dat ook vond, dat weet ik niet, maar bij een aanzienlijk deel leefde volgens mij toch het idee dat hij moest komen als veelscorende spits van ADO die een hart voor Feyenoord heeft.
Natuurlijk had je een Falcao scenario kunnen krijgen. Ik vind overigens dat Elia heeft laten zien dat hij goed genoeg voor Feyenoord is. Hij moet echter wel constanter worden en zijn niveau blijven halen. Buiten dat had Elia gewoon een goede periode achter de rug bij Southampton. Dat is een hoger niveau dan bij ons en ook meer dan Boëtius de laatste tijd had laten zien. Of vind jij dat Boëtius een even hoog salaris verdiende als Elia, wat dus richting het miljoen zal zitten, terwijl hij nauwelijks wat presteerde, gedurende een tijd van langer dan een jaar..
Edit: Overigens zijn we het wel eens dat het bijzonder jammer is van Boëtius en Vilhena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:27 schreef MMM het volgende:[..] Waar zijn die goede argumenten en logica dan? Kijk alle aankopen eens na. (Oud)-Eredivisie spelers, Oud-Feyenoorders en 2 onbekenden in de naam van Gustafson en Singh. Is dat een netwerk hebben dan? Waaruit blijkt dat van Geel een netwerk heeft? Geef eens antwoord op deze vraag, ik kan hem zelf nu niet beantwoorden. Mag ik eens vragen wanneer een TD volgens jou laat zien dat hij over een netwerk beschikt? Wat moet hij daarvoor doen, hoe laat hij dat blijken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht ff toen ik al die tekst las, t's vrijdag maar moet nog ff wachten tot morgen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik scroll eigenlijk alleen nog maar door dit topic om te zien of er ergens een verdwaald lekker wijf tussen staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij van geel, daar vind je hooguit die echoput :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:51 schreef Barabas het volgende:[..] Is geen serieuze vraag die je stelt. Dan ga ik mee in jouw hersenspinsel en daar pas ik voor. Net als de vorige keer toen je me om dezelfde reden zwart moest maken. Dat is wel een serieuze vraag, hoezo zou dat geen serieuze vraag zijn?
Je kan heel leuk altijd een beetje slap mee lullen hier maar als er op de man wat gevraagd word aan je, onttrek je jezelf altijd uit de discussie. Slappe hap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 14:49 schreef Barabas het volgende:Dat is nou eenmaal de consequentie als je eerst moet saneren. Wat wil je nou eigenlijk? Je teleurstelling hierover niet accepteren en telkens zinloze beschuldigingen uiten aan het adres van mensen die ons uit het financiële dal hebben geholpen? Komt niet best over... op mij in ieder geval niet. Toen we geen stuiver hadden onder van Geel en moesten saneren stonden we er beter voor dan de afgelopen 2 seizoenen.
Ik heb van Geel de complimenten gegeven toen er geen geld was, nu presteert hij al 2 jaar waardeloos. Het NU telt en NU presteert hij niet. Die 3 seizoenen onder Koeman tellen nu niet meer na 2 kansloze jaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 16:12 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Mag ik eens vragen wanneer een TD volgens jou laat zien dat hij over een netwerk beschikt? Wat moet hij daarvoor doen, hoe laat hij dat blijken? Voor mij is een TD met een goed netwerk iemand met goede contacten in verschillende landen, bij verschillende clubs. Eventueel nog zaakwaarnemers of een goede voetbalvriend met gigantisch veel kennis a la Boskamp(die ook al een aantal keer wat tips heeft gegeven bij Feyenoord, helaas niets mee gedaan).
En dan zie ik nu de reacties al weer komen, maar wie zegt dat van Geel dat niet heeft? Als je in 5 seizoenen tijd maar 2 onbekende spelers haalt en verder alles uit NL of oude-bekende (Bord op schoot-scouting) heb je dat niet.
En dat hij dat niet heeft is ook niet vreemd, vind ik. Overal met ellende weggegaan bij zijn vorige clubs en een enge man.. Laatste is mijn mening.
Ik laat het hier voorlopig maar even bij denk ik, voor- en tegenstanders komen er niet uit zoals van geil al zei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 17:51 schreef MMM het volgende:[..] Dat is wel een serieuze vraag, hoezo zou dat geen serieuze vraag zijn? Je kan heel leuk altijd een beetje slap mee lullen hier maar als er op de man wat gevraagd word aan je, onttrek je jezelf altijd uit de discussie. Slappe hap. Ga je weer.... Ik begrijp dat je het niet begrijpt, maar laat je waardeoordelen lekker achterwege. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 18:00 schreef MMM het volgende:[..] Voor mij is een TD met een goed netwerk iemand met goede contacten in verschillende landen, bij verschillende clubs. Eventueel nog zaakwaarnemers of een goede voetbalvriend met gigantisch veel kennis a la Boskamp(die ook al een aantal keer wat tips heeft gegeven bij Feyenoord, helaas niets mee gedaan). En dan zie ik nu de reacties al weer komen, maar wie zegt dat van Geel dat niet heeft? Als je in 5 seizoenen tijd maar 2 onbekende spelers haalt en verder alles uit NL of oude-bekende (Bord op schoot-scouting) heb je dat niet. En dat hij dat niet heeft is ook niet vreemd, vind ik. Overal met ellende weggegaan bij zijn vorige clubs en een enge man.. Laatste is mijn mening. Ik laat het hier voorlopig maar even bij denk ik, voor- en tegenstanders komen er niet uit zoals van geil al zei Duidelijk verhaal wat je neerzet, maar hoe laat een TD dat dan aan de buitenwereld zien? Door het halen van onbekende spelers? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 18:30 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Duidelijk verhaal wat je neerzet, maar hoe laat een TD dat dan aan de buitenwereld zien? Door het halen van onbekende spelers? Bijvoorbeeld.
Niet zoals van Geel al 5 jaar doet met het bord op schoot-scouting. Kijk eens verder dan alleen (Oud)-Eredivisie spelers of Oud-Feyenoorders. Ben ik de enige (samen met van geil schat ik in) die vind dat zijn aankopen altijd uit hetzelfde gebied komen (zie vorige zin)?
Elke Studio Sport volger kan zo zijn werk verrichten, als je kijkt naar de aankopen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weer een aanname... en een dikke...
Inhoudelijk gezien weet je helemaal niks over het werk van MvG.
Heb je niet in de gaten dat je anderen jouw mening door de strot probeert te drukken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geef gewoon mijn mening, duw niks door iemand z'n strot. Heb ook niet het idee dat Feyenoord!!! dat vind, prima en leuke discussies met hem met respect voor elkaars mening.
Die laatste zin in de vorige post, dat vind ik gewoon.
Maar ik kan beter maar niet reageren op jou.. Als ik nu weer een heel verhaal ga typen en ik stel een vraag aan je reageer je toch weer niet.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus hoe zat het ook al weer, 4 spelers uit eigen jeugd en 4 die minimaal 3 jaar bij de club zijn opgeleid? De rest mag je er bij zoeken en dan moet je er voor zorgen dat het staat.
Voor de rest er voor zorgen dat je de spelers niet mag weg halen voor ze 18 jaar zijn, tot die tijd is er gewoon leerplicht in het land waar je je studie bent begonnen.
Speler maakt het seizoen af, tussentijds vertrek uitgesloten.
Zou mooi zijn als het voetbal gewoon weer een sport werd en je als TD je werk kon doen op basis van voetbalverstand i.p.v. de vetste bankrekening gesponsord door competitie ontwrichtende constructies.
Het is kortom lastig voor een TD met beperkte middelen slagvaardig te handelen lijkt me, laat staan voor ons er over te oordelen.
Bovenstaande ideetjes ontstaan niet voor jan lul, 95% van de clubs in landelijke competities staan denk ik wel met hun rug tegen de muur en zoeken oplossingen weer strijdvaardig uit de hoek te kunnen komen.
Tot slot, als er een geniale vervanger is voor van Geel dan morgen nog, altijd als je er beter van wordt maar nu zitten te kutten in de aanloop van een nieuw seizoen, dan opschieten en vrijdag de kogel door de kerk of kappen met dat gezaag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:28 schreef MMM het volgende:Ik geef gewoon mijn mening, duw niks door iemand z'n strot. Heb ook niet het idee dat Feyenoord!!! dat vind, prima en leuke discussies met hem met respect voor elkaars mening. Die laatste zin in de vorige post, dat vind ik gewoon. Maar ik kan beter maar niet reageren op jou.. Als ik nu weer een heel verhaal ga typen en ik stel een vraag aan je reageer je toch weer niet. Ik begrijp dat je het nog steeds niet begrijpt. Onwil of onkunde... ik laat het in het midden. Succes ermee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:37 schreef Barabas het volgende:[..] Ik begrijp dat je het nog steeds niet begrijpt. Onwil of onkunde... ik laat het in het midden. Succes ermee. Jij begrijpt het niet. Maar prima. Succes.
En misschien beter om mijn van Geel posts niet meer te lezen, uiteindelijk reageer je toch weer zo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik reageer gepast. Zolang ze niet sturend of manipulatief zijn dan vind ik het de moeite waard om dat te doen. Jij wil wat MvG betreft alleen maar bevestigd worden in je eigen gedachtekronkels. En die zijn behoorlijk krom en zeker mijn tijd niet waard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:43 schreef Barabas het volgende:Ik reageer gepast. Zolang ze niet sturend of manipulatief zijn dan vind ik het de moeite waard om dat te doen. Jij wil wat MvG betreft alleen maar bevestigd worden in je eigen gedachtekronkels. En die zijn behoorlijk krom en zeker mijn tijd niet waard. Als het je tijd niet waard is, lijkt het me beter om er helemaal niet meer op te reageren..
Ik heb dit ook alleen met jou.. Met de rest heb ik regelmatig prima discussies over en weer.
Maar prima zo, laten we er over ophouden.
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:00 schreef MMM het volgende:[..] Bijvoorbeeld. Niet zoals van Geel al 5 jaar doet met het bord op schoot-scouting. Kijk eens verder dan alleen (Oud)-Eredivisie spelers of Oud-Feyenoorders. Ben ik de enige (samen met van geil schat ik in) die vind dat zijn aankopen altijd uit hetzelfde gebied komen (zie vorige zin)? Elke Studio Sport volger kan zo zijn werk verrichten, als je kijkt naar de aankopen.. Nouja, dat van Geel van mij nog mag blijven, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet zie dat het veelal uit dezelfde vijver komt. Een tijdlang was dit gedwongen door de financiële beperkingen, maar momenteel is het veelal de categorie die jij aanhaalt. Wat mij betreft hoeft dat overigens geen probleem te zijn, maar dat is een andere discussie dan die we nu voeren. Wat betreft de vijver waarin hij vist, ben ik het met je eens.
Waar ik het dan weer niet mee eens ben, is dat een TD laat zien over een netwerk te beschikken door onbekende spelers te halen. Naar mijn idee heeft dat namelijk voor een groot deel te maken met scouting. En die scouting wordt weer voornamelijk gedaan door scouts, niet door een TD zelf. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat een Marcel Brands een Pereiro zelf heeft opgeduikeld. Dat heeft een scout gedaan, waarna hij besluit hem wel/niet te halen en te gaan onderhandelen. Ik heb het idee dat de scouting van Feyenoord door de scouts ver ondermaats is. Ik vraag me weleens af met hoeveel goede opties die nu aan komen zetten. (Hoewel het ook kan dat deze tot op heden veelal zijn afgewezen op prijs en/of salaris van buiten de EU, door de financiële malaise die we hadden.)
Een TD is naar mijn idee ook heel erg afhankelijk van zijn scouts als het om onbekende spelers gaat. Een netwerk van een TD gaat naar mijn idee vooral om contacten die je dan zal hebben. Zoals we van Gio verwachten dat hij ze bij Arsenal en Barcelona heeft. Maar een speler van hen huren, is ook nog niet echt aan de orde geweest, geloof ik. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:28 schreef MMM het volgende:Ik geef gewoon mijn mening, duw niks door iemand z'n strot. Heb ook niet het idee dat Feyenoord!!! dat vind, prima en leuke discussies met hem met respect voor elkaars mening. Die laatste zin in de vorige post, dat vind ik gewoon. Maar ik kan beter maar niet reageren op jou.. Als ik nu weer een heel verhaal ga typen en ik stel een vraag aan je reageer je toch weer niet. Naar mijn idee voeren we een normale discussie, waarin ruimte is voor de mening van ons allebei. En we hoeven het zeker niet eens te zijn, maar wel leuk om er over te praten/discussiëren.
Verder houd ik me graag buiten deze woordenwisseling ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:41 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nouja, dat van Geel van mij nog mag blijven, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet zie dat het veelal uit dezelfde vijver komt. Een tijdlang was dit gedwongen door de financiële beperkingen, maar momenteel is het veelal de categorie die jij aanhaalt. Wat mij betreft hoeft dat overigens geen probleem te zijn, maar dat is een andere discussie dan die we nu voeren. Wat betreft de vijver waarin hij vist, ben ik het met je eens. Waar ik het dan weer niet mee eens ben, is dat een TD laat zien over een netwerk te beschikken door onbekende spelers te halen. Naar mijn idee heeft dat namelijk voor een groot deel te maken met scouting. En die scouting wordt weer voornamelijk gedaan door scouts, niet door een TD zelf. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat een Marcel Brands een Pereiro zelf heeft opgeduikeld. Dat heeft een scout gedaan, waarna hij besluit hem wel/niet te halen en te gaan onderhandelen. Ik heb het idee dat de scouting van Feyenoord door de scouts ver ondermaats is. Ik vraag me weleens af met hoeveel goede opties die nu aan komen zetten. (Hoewel het ook kan dat deze tot op heden veelal zijn afgewezen op prijs en/of salaris van buiten de EU, door de financiële malaise die we hadden.) Een TD is naar mijn idee ook heel erg afhankelijk van zijn scouts als het om onbekende spelers gaat. Een netwerk van een TD gaat naar mijn idee vooral om contacten die je dan zal hebben. Zoals we van Gio verwachten dat hij ze bij Arsenal en Barcelona heeft. Maar een speler van hen huren, is ook nog niet echt aan de orde geweest, geloof ik. Scouts of gewoon door zaakwaarnemers aangeboden hè, wie zal het zeggen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:41 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nouja, dat van Geel van mij nog mag blijven, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet zie dat het veelal uit dezelfde vijver komt. Een tijdlang was dit gedwongen door de financiële beperkingen, maar momenteel is het veelal de categorie die jij aanhaalt. Wat mij betreft hoeft dat overigens geen probleem te zijn, maar dat is een andere discussie dan die we nu voeren. Wat betreft de vijver waarin hij vist, ben ik het met je eens. Waar ik het dan weer niet mee eens ben, is dat een TD laat zien over een netwerk te beschikken door onbekende spelers te halen. Naar mijn idee heeft dat namelijk voor een groot deel te maken met scouting. En die scouting wordt weer voornamelijk gedaan door scouts, niet door een TD zelf. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat een Marcel Brands een Pereiro zelf heeft opgeduikeld. Dat heeft een scout gedaan, waarna hij besluit hem wel/niet te halen en te gaan onderhandelen. Ik heb het idee dat de scouting van Feyenoord door de scouts ver ondermaats is. Ik vraag me weleens af met hoeveel goede opties die nu aan komen zetten. (Hoewel het ook kan dat deze tot op heden veelal zijn afgewezen op prijs en/of salaris van buiten de EU, door de financiële malaise die we hadden.) Een TD is naar mijn idee ook heel erg afhankelijk van zijn scouts als het om onbekende spelers gaat. Een netwerk van een TD gaat naar mijn idee vooral om contacten die je dan zal hebben. Zoals we van Gio verwachten dat hij ze bij Arsenal en Barcelona heeft. Maar een speler van hen huren, is ook nog niet echt aan de orde geweest, geloof ik. Volgens mij scout Feyenoord al jaren niet meer fysiek in Zuid Amerika. Steven Aptroot werd medio 2010 /11 die taak ontnomen omdat t te duur winkelen zou zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat n Tapia ophalen bij Twente duurder is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is net zo goed van buiten Europa met behorende salaris, voor niet Europese spelers ja. Daarbuiten nog een transfersom, dus tel uit je winst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:41 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Een TD is naar mijn idee ook heel erg afhankelijk van zijn scouts als het om onbekende spelers gaat. Een netwerk van een TD gaat naar mijn idee vooral om contacten die je dan zal hebben. Zoals we van Gio verwachten dat hij ze bij Arsenal en Barcelona heeft. Maar een speler van hen huren, is ook nog niet echt aan de orde geweest, geloof ik. Het netwerk van de TD lijkt al enige jaren te beperkt. De laatste 2 jaar had hij het tegendeel kunnen (moeten) bewijzen. En Gio's netwerk is z'n familie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:41 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nouja, dat van Geel van mij nog mag blijven, wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet zie dat het veelal uit dezelfde vijver komt. Een tijdlang was dit gedwongen door de financiële beperkingen, maar momenteel is het veelal de categorie die jij aanhaalt. Wat mij betreft hoeft dat overigens geen probleem te zijn, maar dat is een andere discussie dan die we nu voeren. Wat betreft de vijver waarin hij vist, ben ik het met je eens. Waar ik het dan weer niet mee eens ben, is dat een TD laat zien over een netwerk te beschikken door onbekende spelers te halen. Naar mijn idee heeft dat namelijk voor een groot deel te maken met scouting. En die scouting wordt weer voornamelijk gedaan door scouts, niet door een TD zelf. Ik geloof er bijvoorbeeld niet in dat een Marcel Brands een Pereiro zelf heeft opgeduikeld. Dat heeft een scout gedaan, waarna hij besluit hem wel/niet te halen en te gaan onderhandelen. Ik heb het idee dat de scouting van Feyenoord door de scouts ver ondermaats is. Ik vraag me weleens af met hoeveel goede opties die nu aan komen zetten. (Hoewel het ook kan dat deze tot op heden veelal zijn afgewezen op prijs en/of salaris van buiten de EU, door de financiële malaise die we hadden.) Een TD is naar mijn idee ook heel erg afhankelijk van zijn scouts als het om onbekende spelers gaat. Een netwerk van een TD gaat naar mijn idee vooral om contacten die je dan zal hebben. Zoals we van Gio verwachten dat hij ze bij Arsenal en Barcelona heeft. Maar een speler van hen huren, is ook nog niet echt aan de orde geweest, geloof ik. Zijn we het uiteindelijk toch voor een groot deel eens, ook ik vind de scouting niet goed. Maar dat is eigenlijk altijd al geweest, onbegrijpelijk.
Bijvoorbeeld de contacten tussen van Geel en Manchester City, wat is daarmee gebeurd?. Guidetti was een voltreffer en die Noorse jongen was geen succes wat kan, maar bij City II loopt genoeg rond wat goed genoeg kan zijn voor ons.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:42 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Naar mijn idee voeren we een normale discussie, waarin ruimte is voor de mening van ons allebei. En we hoeven het zeker niet eens te zijn, maar wel leuk om er over te praten/discussiëren. Verder houd ik me graag buiten deze woordenwisseling ;) Vind ik ook!
Laatste snap ik ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 19:19 schreef Barabas het volgende:Weer een aanname... en een dikke... Inhoudelijk gezien weet je helemaal niks over het werk van MvG. Heb je niet in de gaten dat je anderen jouw mening door de strot probeert te drukken. 2 van de 4 commissarissen willen van Geel weg hebben. 2 twijfelen waarvan er 1 al een keer van mening veranderd. Alleen hoofd commissaris Hoetner die er net een halfjaartje zit vind dat van Geel uitstekend werk heeft verricht.
Zelfs een blinde kan zien dat sinds hij geld uitgeeft het totaal fout is gelopen. Ik vind nou niet dat MMM zijn mening in mijn strot duwt want als je een beetje ballen heb ,heb je een eigen mening. Daarbij vind ik hem milder reageren als jou Barabasie.
Nou morgen eerst van Geel eruit ,en daarna die Hoetner wat zo'n geweldige manager was in het bedrijfsleven. ...Ik hou van ondernemers maar pis op managers.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2 van de vijf helaas toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik las zojuist 2 (de vrienden van ) 100% En dat er 2 twijfelen . Dat alleen Hoetner 100% achter van Geel staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van de 2 twijfelaars is er al eens 1 van mening veranderd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zodra t er drie van de vijf worden is t beslist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van geel blijft gewoon. Anders hadden we allang signalen gehoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou voor fit forum ook wel goed zijn 😂😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Och, och en dan moet ie weg morgen... Dat helpt de club gegarandeerd? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben je gek. Alleen maar meer onrust. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijven is denk ik ook niet goed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komende half jaar nog wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als 1 van de weinigen vindt ik dat hij nog wel een kans verdiend. Dat we er goed voorstaan is mede ook dankzij hem. Maar moet zich wel waarmaken nu. |
|
|
|