BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 06 juni 2016 - 09:11   quote  deeplink  
Ik zeg doen! 5 miljoen bieden op Janssen, arbitragezaakje winnen en m dan voor 15 meteen doorverkopen en met dat geld Ziyech halen. En toen werden we wakker!
Barabas
 Barabas - maandag 06 juni 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Goedemorgen
VVout
 VVout - maandag 06 juni 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Jech, ik krijg er geen goed gevoel bij.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juni 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 09:11 schreef JanM het volgende:
Ik zeg doen! 5 miljoen bieden op Janssen, arbitragezaakje winnen en m dan voor 15 meteen doorverkopen en met dat geld Ziyech halen. En toen werden we wakker!
Heel makkelijk gezegd maar dat lukt Martin nooit
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 06 juni 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 09:11 schreef JanM het volgende:
Allereerst ga je zo'n zaak niet winnen. Zeker niet voor zo'n bedrag, schat ik zo in. Suarez en Dost verloren volgens mij ook hun zaak. En als je het al lukt, dan zou ik hem gewoon houden. Je kan hem later ook nog doorverkopen in dat geval voor 20 miljoen. En het hoofdstuk Ziyech is, hoe goed hij ook is, volgens mij wel afgesloten.

Ik ben blij met je laatste opmerking; gelukkig heb je zelf ook al door dat zoiets slechts een droom zou kunnen zijn ;)
JanM
 JanM - maandag 06 juni 2016 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 10:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Allereerst ga je zo'n zaak niet winnen. Zeker niet voor zo'n bedrag, schat ik zo in. Suarez en Dost verloren volgens mij ook hun zaak. En als je het al lukt, dan zou ik hem gewoon houden. Je kan hem later ook nog doorverkopen in dat geval voor 20 miljoen. En het hoofdstuk Ziyech is, hoe goed hij ook is, volgens mij wel afgesloten.

Ik ben blij met je laatste opmerking; gelukkig heb je zelf ook al door dat zoiets slechts een droom zou kunnen zijn ;)
Ik postte het alleen maar omdat dergelijke onzin door sommigen gewoon als realistisch wordt geschreven / beschouwd met beweringen als dat Janssen goedkoper is dan Dost ...

Als het trouwens waar is dat het (enige concrete?) bod op Ziyech maar iets van 5 miljoen is zou ik als Van Geel zijnde zeker ook een bod neerleggen, maar dat terzijde. En niemand weet of er al geen contact is (geweest) met Twente en/of Ziyech natuurlijk.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 juni 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 11:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik postte het alleen maar omdat dergelijke onzin door sommigen gewoon als realistisch wordt geschreven / beschouwd met beweringen als dat Janssen goedkoper is dan Dost ...

Als het trouwens waar is dat het (enige concrete?) bod op Ziyech maar iets van 5 miljoen is zou ik als Van Geel zijnde zeker ook een bod neerleggen, maar dat terzijde. En niemand weet of er al geen contact is (geweest) met Twente en/of Ziyech natuurlijk.
Misschien Ziyech voor 5 miljoen en één of twee jeugd spelers er bij
Barabas
 Barabas - maandag 06 juni 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Goed idee man.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Ja, briljant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 13:15 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Misschien Ziyech voor 5 miljoen en één of twee jeugd spelers er bij
Zou mooi zijn Bluffer.
CobusIII
 CobusIII - maandag 06 juni 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Ja, 5M bieden en we hebben hem op zeker binnen, wellicht al voor 3M.....Dan bieden we voor Janssen 1,5M en we gaan voor de titel...Oh ja, en we verkopen Kramer voor 12M aan Real...
Ik heb ineens weer geloof in het volgende seizoen...
ar
 ar - maandag 06 juni 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Je hebt een heldere kijk Cobus.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juni 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Ik moet het allemaal nog maar zien gebeuren ar..
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Lijkt mij een ABC-tje
ar
 ar - maandag 06 juni 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Die 12 miljoen van Kramer geloof ik wel..
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 juni 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Ik wacht nog even af er is geen beweging alleen maar geruchten op de yransfermarkt, maar als je die Pool wil hbben moet je hem vastleggen voor het EK
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Headliner kan die nieuwsberichten net zo goed niet meer brengen, geen hond die ze leest.
ar
 ar - maandag 06 juni 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Dat gebeurt niet denk ik Piet.
Als hij presteert op het ek,dan heeft zijn club daar baat bij.
En kan hij zomaar voor het dubbele vertrekken.
ar
 ar - maandag 06 juni 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Contract van Vermeer met 2 jaar verlengen. .
Prutser..pff.....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2016 - 22:29   quote  deeplink  
So far, so good.
Nu de aankopen nog.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juni 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2016 - 22:26 schreef ar het volgende:
Contract van Vermeer met 2 jaar verlengen. .
Prutser..pff.....
hoezo? is toch prima? Vermeer is een uitstekende keeper.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Dit is voor JanM denk een -1 punt voor Martin? ;)

Goed nieuws, samen met Kuyt de enige winnaars.
JanM
 JanM - dinsdag 07 juni 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 10:36 schreef MMM het volgende:
Dit is voor JanM denk een -1 punt voor Martin? ;)

Goed nieuws, samen met Kuyt de enige winnaars.
Ik denk dat dit een hele slimme zet is van Van Geel en dat hij Vermeer nu voor nog meer geld gaat verkopen! Voorlopig dus alweer een plus voor Van Geel (6-0 of 7-0 inmiddels al?) en kans op bonuspunten als hij Vermeer straks voor een miljoen of tien weet te verpatsen!
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 10:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een hele slimme zet is van Van Geel en dat hij Vermeer nu voor nog meer geld gaat verkopen! Voorlopig dus alweer een plus voor Van Geel (6-0 of 7-0 inmiddels al?) en kans op bonuspunten als hij Vermeer straks voor een miljoen of tien weet te verpatsen!
Al word het qua contracten verlengen 15-0..

Nog steeds geen aankoop die Feyenoord beter maakt. En blijft hopen op onhaalbare namen als Dost.. Vooral dat vind ik onbegrijpelijk en visieloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door MMM --
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 juni 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Het is allemaal zwaar klote he... visieloos, geen netwerk.... man man man... hoe bestaat het dat hij ooit is aangenomen.....
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 13:26   quote  deeplink  
Zucht, reageer jij nou niet op mij.. Stel ik je straks weer een vraag en dan ontwijk je de boel omdat je het allemaal weer niet weet en sta je WEER voor lul..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juni 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 13:22 schreef Barabas het volgende:
Het is allemaal zwaar klote he... visieloos, geen netwerk.... man man man... hoe bestaat het dat hij ooit is aangenomen.....
zwaar overdreven zondeboktheorie. Wij kwamen van punt nul. Met wat hulp kon er toch wat gerealiseerd worden. Daar heeft Van Geel ook zijn aandeel in gehad. Daarna te lang met Kazim doorgelopen en wat pech gehad met aankopen die het (vooralsnog) niet konden waarmaken (van der Heiden/Vejinovic en in mindere mate Basaçikoglu, want hij is niet zover als ik had gehoopt, jaja, is mijn mening). Van mij mag hij gewoon blijven, maar hij moet nu wel een spits halen en Kongolo laten bijtekenen...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 07 juni 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 12:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Al word het qua contracten verlengen 15-0..

Nog steeds geen aankoop die Feyenoord beter maakt. En blijft hopen op onhaalbare namen als Dost.. Vooral dat vind ik onbegrijpelijk en visieloos.
Zullen we voor de aankopen maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Vooralsnog slechts speculaties. Wie zegt dat Martin blijft hopen op Dost? Ik zie ook zoveel andere namen voorbij komen en wellicht is daar niks van waar en is hij met iets anders bezig.

En wat betreft het verlengen is het in elk geval positief dat dit tijdig wordt gedaan, zeker met steunpilaren als Vermeer.

Overigens, 'onhaalbare namen', tsja, je doet het als TD ook niet snel goed bij Feyenoord. Als je bekende namen haalt, heb je geen netwerk en moet je meer scouten. Als je een onbekende naam scout, is hij weer niet goed genoeg. En als je dan met een Dost komt, is hij weer onhaalbaar en moet je daar niet achteraan gaan. TD zijn is niet zo makkelijk. Ik hoop eigenlijk voor hem dat hij niks meekrijgt van alles wat wij als Legioen roepen, want je werk is zo niet te doen als TD.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 juni 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

zwaar overdreven zondeboktheorie. Wij kwamen van punt nul. Met wat hulp kon er toch wat gerealiseerd worden. Daar heeft Van Geel ook zijn aandeel in gehad. Daarna te lang met Kazim doorgelopen en wat pech gehad met aankopen die het (vooralsnog) niet konden waarmaken (van der Heiden/Vejinovic en in mindere mate Basaçikoglu, want hij is niet zover als ik had gehoopt, jaja, is mijn mening). Van mij mag hij gewoon blijven, maar hij moet nu wel een spits halen en Kongolo laten bijtekenen...
Is aan het verkeerde adres. Je moet die azijnzeikert van een mmm hebben... was een sarcastische reactie op wederom een kwaliteitspost van die droeftoeter.
ar
 ar - dinsdag 07 juni 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 10:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

hoezo? is toch prima? Vermeer is een uitstekende keeper.
Sarcasme.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 16:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is aan het verkeerde adres. Je moet die azijnzeikert van een mmm hebben... was een sarcastische reactie op wederom een kwaliteitspost van die droeftoeter.
Kijk nou uit, anders vraag ik straks weer wat aan je en dan weet je het weer niet.
ar
 ar - dinsdag 07 juni 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Hahah..heten jullie toevallig tokkie van achternaam?
Dan zal ik dat niet zeggen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 21:20   quote  deeplink  
MMM komt bij mij als buitenstaander betrouwbaarder over (ruim zelfs) dan de droeftoeter die andere als droeftoeter bestempeld.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2016 - 21:26   quote  deeplink  
MMM is de van Geel expert bij uitstek,al moet je die Geile ook niet uitsluiten natuurlijk.
ar
 ar - dinsdag 07 juni 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Tuurlijk.
Gewoon ouwehoeren he.
@neeman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door ar --
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 juni 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:
MMM komt bij mij als buitenstaander betrouwbaarder over (ruim zelfs) dan de droeftoeter die andere als droeftoeter bestempeld.....
Met je grote neus
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
MMM is de van Geel expert bij uitstek,al moet je die Geile ook niet uitsluiten natuurlijk.
Hahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:
Eens.

;)
ar
 ar - dinsdag 07 juni 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Martin=held 2016/17.
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 juni 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.

;)
Je bent het altijd eens met Ojoksieden.... opvallend....

Heb je eigenlijk ook een grote neus 👃
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 juni 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Oh jee heeft ook eens wat gelezen....

Kssst... terug je hok in....
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 07 juni 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Feyenoord is 'flink bezig' op de transfermarkt om de selectie voor het komende seizoen rond te krijgen. Dat zegt Martin van Geel dinsdag tegen RTV Rijnmond. De technisch directeur reageerde op de radio op de contractverlenging van Kenneth Vermeer en liet daarbij ook weten dat de club actief is op de transfermarkt.

De afgelopen weken werd Feyenoord onder meer gelinkt aan Bas Dost en Steven Berghuis. "Ik ga niet op namen in", begint hij stellig op de radio. "Wij zijn hier en daar bezig. Er lekt nog weleens een naam uit, dat is ook allemaal niet zo erg. Dat is nou eenmaal inherent aan voetbal en de media die daar bovenop zitten. En terecht, want het houdt heel veel mensen bezig, dus dat is ook prima."

"Wij zijn bij Feyenoord de komende periode keihard bezig om die selectie op een zodanig hoog mogelijk niveau te krijgen naar volgend seizoen. Daarbij schaken we op verschillende borden. Daar zijn wij flink mee bezig. Wij zijn blij dat Kuyt, El Ahmadi en Vermeer het goede voorbeeld geven en toekomst zien bij Feyenoord. Dat zorgt voor een prima basis om op voort te borduren", aldus Van Geel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2016 - 22:51   quote  deeplink  
Nee, Nenam is okee.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je bent het altijd eens met Ojoksieden.... opvallend....

Heb je eigenlijk ook een grote neus 👃
Hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2016 - 23:14   quote  deeplink  
Kan Martin een beetje schaken?
JanM
 JanM - dinsdag 07 juni 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, Nenam is okee.
Dit is (poging tot) stoken, vandaar dat ik reageer. Moet één van ons eens bij hun op het HELEMAAL NIETS forum proberen, meteen een ban!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 23:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Dit is (poging tot) stoken, vandaar dat ik reageer. Moet één van ons eens bij hun op het HELEMAAL NIETS forum proberen, meteen een ban!
Je heb gelijk!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2016 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 23:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Zegt meer over Boudewijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 juni 2016 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zegt meer over Boudewijn.
Zijn tweede zin wel idd
VVout
 VVout - woensdag 08 juni 2016 - 02:35   quote  deeplink  
Ach een verdwaalde neus op het forum is lekker om tegen aan te trappen, jammer als je dat bij hunnie dut dat ze gelijk moeten melden. Das nou het toffe van Neeman, die kan een stootje verdragen zonder gelijk te janken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1261730