|
|
JanM
|
|
|
Op basis van onze nieuwe spits en de uitspraken van Van Geel dat er geen basisspelers vertrekken gaat dit 'm worden denk ik, met Ziyech er wat mij betreft in omdat dat de allergrootste verrassing zou zijn die te bedenken is:
Verder Bilal en Kongolo dus nog 'gewoon' in ons prachtige shirt volgend jaar, waarbij Kongolo hopelijk te verleiden is tot het ondertekenen van een verbeterd contract (net als Karsdorp en Van Beek). En verder liefst nog twee buitenspelers (Berghuis?) en een linksbenige CV i.p.v. V/d Heijden!
En tegen sterke tegenstanders in de Eredivisie en (veel) Europese wedstrijden met Ziyech op #10 en Tapia en El Ahmadi naast elkaar als verdedigende middenvelders en Kuijt i.p.v. Bilal als verkapte rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Eerder deze maand op een veld in Kopenhagen.
Hey Nicolai.
Ja Jon Dal
Wil je naar het buitenland? Ik weet nog wel een club.
Oh ja Jon?
Ja Feyenoord uit Rotterdam in Nederland
Heb jij daar niet eens een Europese hoofdprijs mee gewonnen?
Ja dat klopt. Hier heb je het nummer van de TD. Hij heet Martin.
Echt waar? Zo heet mijn opa ook!
Ga nou maar bellen....
------------------
Met Martin.
Ja hallo. Met Nicolai.
Wie?
Nicolai Jorgenson.
Ik kan je niet verstaan. Wacht ff. Eerst de tepels van m'n vrouw uit m'n oren halen.
Zeg het nog eens.
Met Nicolai Jorgenson. Jon zei dat ik moest bellen.
John? Hoe gaat het met hem bij Celtic de Figo?
Nee, Tomasson.
Oh ja, die ken ik wel. Maar vertel....
Mijn opa heet ook Martin!
Echt waar? Wat leuk, de mijne ook! Maar bel je daarvoor?
Nee. Ik wil graag in Nederland spelen.
OK.... Wat is je positie?
Spits Martin.
Je kunt morgen beginnen.
-----------------
Wie heeft er nou een netwerk nodig als alles je aan komt waaien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan heb je geen netwerk nodig maar gehoorbescherming |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Nicolai, Martin hier.
Heb jij een lekkere chick?
Ja, ze zeggen het.
Mooi, je kunt hier voetballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik niet. Afwachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar goed. Hoe was het ook alweer? Feyenoord moet eerst verkopen? Van Geel's netwerk is te klein? Feyenoord kan pas handelen na EK?
Met een nieuwe spits nu al op een verkeerd been gezet. En so far, so good. Lijkt het. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is er al bekend wie de credit krijgt als jorgensen goed gaat spelen bij ons? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 07:45 schreef FR-Henk het volgende:Maar goed. Hoe was het ook alweer? Feyenoord moet eerst verkopen? Van Geel's netwerk is te klein? Feyenoord kan pas handelen na EK? Met een nieuwe spits nu al op een verkeerd been gezet. En so far, so good. Lijkt het. Dat was zeker de gedachte, ik ben benieuwd of er nu nog meer geld beschikbaar is.
Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn netwerk op basis van 1 speler waarvan ik eerst wil afwachten hoe hij het gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Andere clubs zijn blij met een scorende Deense international. Wij hebben de arrogantie het eerst nog moeten zien of t wel een aanwinst is. Manmanman. Wees blij, elke journalist in Denemarken had verwacht dat hij een grotere competitie zou kiezen. Dan is dit goed gedaan.
De cijfers in Duitsland miepen we over. Toen was t nog bijna een tiener! Voorbeeldje te vroeg gaan! Keuze maken stap terug te doen en door. Laatste jaren scoort hij weer. Zelfs in het Deense elftal, tegen IJsland nota bene bijvoorbeeld. Dat lukte onze Nederlandse spitsen niet eens. Hij is lang gescout en nu gehaald. Top.
En zoals ik al zei, garantie krijg je op een televisie. Had je bijvoorbeeld Robben vorig jaar gekocht, had je een mooi kudt jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:Andere clubs zijn blij met een scorende Deense international. Wij hebben de arrogantie het eerst nog moeten zien of t wel een aanwinst is. Manmanman. Wees blij, elke journalist in Denemarken had verwacht dat hij een grotere competitie zou kiezen. Dan is dit goed gedaan. De cijfers in Duitsland miepen we over. Toen was t nog bijna een tiener! Voorbeeldje te vroeg gaan! Keuze maken stap terug te doen en door. Laatste jaren scoort hij weer. Zelfs in het Deense elftal, tegen IJsland nota bene bijvoorbeeld. Dat lukte onze Nederlandse spitsen niet eens. Hij is lang gescout en nu gehaald. Top. En zoals ik al zei, garantie krijg je op een televisie. Had je bijvoorbeeld Robben vorig jaar gekocht, had je een mooi kudt jaar. Ga ik nu helemaal gelukkig en blij zijn, valt het straks tegen. Wacht gewoon af.
Ik lees ook op twitter via Mikos Gouka dat hij blessure gevoelig zou zijn (wat op Transfermarkt.nl niet terug te vinden is) en een lastige houding heeft.. Geen idee, ik zie het wel. Lijkt mij iets wat de TD en scouting allemaal overwogen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We wachten allemaal af wat t wordt. Maar als je van te voren niet blij kan zijn met dit soort dingen, maar pas als zaken bewezen zijn, heb je in mijn optiek een ongelukkig en vlak leven.
Dit zou je blij en aangenaam moeten verrassen, vervolgens ben je benieuwd naar wat t wordt, gezonde spanning zeg maar.
In plaats van nou, alle minpunten opnoemen, oh Gouka heeft ook nog zuur, nou t zal wel niets worden dan, we wachten t maar weer af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap t wel, wanneer je negatief over van Geel bent en alles wat hij doet bij voorbaat eigenlijk kut vindt, kan je ook moeilijk blij zijn.
Maar van Geel is hier de eindbeslisser, dit is gedragen door de gehele technische staf. Wat ik bijzonder vond dat van Geel dit expliciet meldde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je in al die jaren zo vaak teleurgesteld word, vind ik het niet vreemd om eerst maar eens af te wachten. En nogmaals, als hij het goed doet zal van Geel de eerste zijn die ik een compliment geef.
Al jaren hoop je op de titel en raak je gigantisch geïrriteerd en gefrustreerd na weer een kut seizoen.. Daarom ga ik nu uit van plek 3 in plaats van mezelf te pijnigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff een jaartje terug gekeken in dit topic ongelofelijk, we hebben om de 100 pages weten te vullen in een jaar maar kwam op dit.
http://forum.headliner.nl/topic-22269/p117/#1358011
Emil Hansson, hoe gaat het eigenlijk met hem. Heeft iemand een goed beeld hoe het gelopen is afgelopen seizoen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus ook in dit geval wacht ik liever af ;)
Geloof me nou, als hij goed presteert krijgt iedereen de credits die die verdiend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Scandinaviërs doen het over het algemeen goed bij ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De laatste Deen niet ;)
(Dolletje voordat iedereen weer serieus reageert)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..pas maar op ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens met MMM. Lijkt op het oog een knappe transfer, maar krik verwachtingen niet omhoog. Z'n cv is niet geheel in opbouwende lijn, de kkostprijs is netjes. Maar als ie mislukt, dan nog kun je dat van Geel niet aanrekenen, want niemand hier heeft deze keuze bijvoorbaat (beargumenteerd) afgekraakt.
Dussss. Wordt het niks met Jorgensen dan zaten we er allemaal naast en snappen we van Geel des te beter. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:Andere clubs zijn blij met een scorende Deense international. Wij hebben de arrogantie het eerst nog moeten zien of t wel een aanwinst is. Manmanman. Wees blij, elke journalist in Denemarken had verwacht dat hij een grotere competitie zou kiezen. Dan is dit goed gedaan. De cijfers in Duitsland miepen we over. Toen was t nog bijna een tiener! Voorbeeldje te vroeg gaan! Keuze maken stap terug te doen en door. Laatste jaren scoort hij weer. Zelfs in het Deense elftal, tegen IJsland nota bene bijvoorbeeld. Dat lukte onze Nederlandse spitsen niet eens. Hij is lang gescout en nu gehaald. Top. En zoals ik al zei, garantie krijg je op een televisie. Had je bijvoorbeeld Robben vorig jaar gekocht, had je een mooi kudt jaar. mee eens zekerheid heb je nooit maar bij deze jongen heb ik een heel goed gevoel na het zien van filmpje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:Eens met MMM. Lijkt op het oog een knappe transfer, maar krik verwachtingen niet omhoog. Z'n cv is niet geheel in opbouwende lijn, de kkostprijs is netjes. Maar als ie mislukt, dan nog kun je dat van Geel niet aanrekenen, want niemand hier heeft deze keuze bijvoorbaat (beargumenteerd) afgekraakt. Dussss. Wordt het niks met Jorgensen dan zaten we er allemaal naast en snappen we van Geel des te beter. Hoezo niet? Van Geel heeft hem samen met de scouting toch bekeken?
Als het een goede aankoop is de credits en anders kritiek. Is toch terecht? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als het een topspits blijkt te zijn is het dankzij Tomasson die er met Van Bronkhorst over gesproken heeft, mark my words! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 13:36 schreef MMM het volgende:[..] Hoezo niet? Van Geel heeft hem samen met de scouting toch bekeken? Als het een goede aankoop is de credits en anders kritiek. Is toch terecht? Daarmee zeg je precies waar het probleem ligt. Dit zijn spelers die in een subtop of iets lager spelen in Europa. Dat is de ruif die Feyenoord kan betalen. Dat is het risico die elke td van Feyenoord moet nemen. Als Jorgensen niet rendeert is dat niet bijvoorbaat een misser van van Geel.
Dan zijn het andere factoren. Zie bv. Vejinovic, Bilal. Geen foute aankopen an sich, maar speler zelf, verkeerde aanpak trainer, Kuipvrees or whatever zijn dan oorzaken.
Daar heb je als td geen invloed op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:23 schreef JanM het volgende:Als het een topspits blijkt te zijn is het dankzij Tomasson die er met Van Bronkhorst over gesproken heeft, mark my words! Ok. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] Daarmee zeg je precies waar het probleem ligt. Dit zijn spelers die in een subtop of iets lager spelen in Europa. Dat is de ruif die Feyenoord kan betalen. Dat is het risico die elke td van Feyenoord moet nemen. Als Jorgensen niet rendeert is dat niet bijvoorbaat een misser van van Geel. Dan zijn het andere factoren. Zie bv. Vejinovic, Bilal. Geen foute aankopen an sich, maar speler zelf, verkeerde aanpak trainer, Kuipvrees or whatever zijn dan oorzaken. Daar heb je als td geen invloed op. Maar als je steeds dat soort spelers haalt maar uiteindelijk niet renderen houd het op toch?
Spelers halen die uiteindelijk niet renderen kan altijd maar mag niet te vaak gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 15:35 schreef MMM het volgende:[..] Maar als je steeds dat soort spelers haalt maar uiteindelijk niet renderen houd het op toch? Spelers halen die uiteindelijk niet renderen kan altijd maar mag niet te vaak gebeuren Dat is toch niet hoe het gaat. Steeds lukt het met een paar wel en met een paar andere niet. Dat in combinatie met zelf opleiden is het verdien model van onze club. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met Pelle is het ook gelukt. Elia zou nog kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 16:18 schreef Barabas het volgende:[..] Dat is toch niet hoe het gaat. Steeds lukt het met een paar wel en met een paar andere niet. Dat in combinatie met zelf opleiden is het verdien model van onze club. Ik vind dat het merendeel van de aankopen niet goed functioneert.
Ik hoop dat er nog een paar geloosd kunnen worden deze zomer
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pellè lukt eens in de 50 jaar, fe-no-meen. Geweldenaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is gewoon niet waar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 16:29 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind dat het merendeel van de aankopen niet goed functioneert. Ik hoop dat er nog een paar geloosd kunnen worden deze zomer Dat klopt. Kanarie eruit Vejinovic laatste kans. Simon en Tapia komen er wel. Kramer zit op zijn niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo'n geweldige spits gaan wij hier voorlopig echt niet meer zien, die man is zo verschrikkelijk goed. Voor de betaalde transfersom en de kwaliteit die je er voor terug kreeg, dat lukt je eens in de tientallen jaren. Beetje geluk is daarbij nodig.
3 miljoen kostte Pellè?
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 18:53 schreef MMM het volgende:[..] Zo'n geweldige spits gaan wij hier voorlopig echt niet meer zien, die man is zo verschrikkelijk goed. Voor de betaalde transfersom en de kwaliteit die je er voor terug kreeg, dat lukt je eens in de tientallen jaren. Beetje geluk is daarbij nodig. 3 miljoen kostte Pellè? Er zijn vele spitsen beter dan Pelle. Ik was ook blij met zijn succes, maar laten we niet doen of men over 25 jaar nog over deze speler praat.
Die Jorgenson kost ongeveer evenveel dus kan zomaar weer hetzelfde scenario zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 19:13 schreef Barabas het volgende:[..] Er zijn vele spitsen beter dan Pelle. Ik was ook blij met zijn succes, maar laten we niet doen of men over 25 jaar nog over deze speler praat. Die Jorgenson kost ongeveer evenveel dus kan zomaar weer hetzelfde scenario zijn. Ik zie in die prijsklasse weinig tot geen spelers met de kwaliteiten van Pellè hoor.
Hopelijk onze nieuwe Deense spits.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch leest van Geel mee op dit forum. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 18:53 schreef MMM het volgende:[..] Zo'n geweldige spits gaan wij hier voorlopig echt niet meer zien, die man is zo verschrikkelijk goed. Voor de betaalde transfersom en de kwaliteit die je er voor terug kreeg, dat lukt je eens in de tientallen jaren. Beetje geluk is daarbij nodig. 3 miljoen kostte Pellè? Volgens mij is Pelle destijds gekocht voor 1 miljoen, maar kan het mis hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Even nagekeken, toch 3 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan kan het niet meer mis gaan met Nicolai |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja even eerlijk Jorgenson is toch een verassing , nu Berghuis nog en een verdediger als Kongolo weggaat. Zou Martin ons toch verbaze? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel verbaast niet. Hij doet z'n werk. Geen top-td, met soms vreemde, dan weer verrassende besluiten.
De club is er op vooruit gegaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 11:02 schreef piet de paler het volgende:Ja even eerlijk Jorgenson is toch een verassing , nu Berghuis nog en een verdediger als Kongolo weggaat. Zou Martin ons toch verbaze? Laten we het bij verrassingen houden, goede scouting en lange contracten en centjes aan verdienen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je leest wat diverse spelere roepen over deze speler , vinden ze feyenoord een te laag niveau ,ik ben benieuwd , Maar voorlopig hou ik het op Kramer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook hier. Wat beweegt zo'n speler om dan naar Feyenoord te komen? Deel daarvan moet ook de ambitie van de club zijn dat hem tot een contract verleidt. |
|
|
|