|
|
VVout
|
|
|
Zelfde rede dat het stadion zo vaak uitverkocht is, ambiance en de mogelijkheid dat binnen nu en wie weet wat te halen valt. Zal Tomasson ook wel zien en heeft hem daarop attent gemaakt, waarmee je je redelijk haalbaar in de picture kan spelen voor andere clubs. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is toch alleen maar mooi om te lezen toch. Iemand die z, n carrière zorgvuldig wilt uitstippelen. En Feyenoord een te laag niveau tsja..die Denen moeten ook niet denken dat hun spelers even de top van Europa kunnen bestormen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 11:29 schreef piet de paler het volgende:Als je leest wat diverse spelere roepen over deze speler , vinden ze feyenoord een te laag niveau ,ik ben benieuwd , Maar voorlopig hou ik het op Kramer Heb je veel gedronken..... Kramer whahahahahaaaa |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Échte supporter.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daarover lopen de meningen uiteen.
Ik vind het een prima spits voor de Eredivisie en ik ben zeer benieuwd naar wat hij komend seizoen gaat laten zien. En bovendien vind ik hem ook nog eens erg sympathiek. En bovenal is hij vanaf de wieg een échte Feyenoorder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste prima, qua voetbal is t gewoon een prutser |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 11:52 schreef FR-Henk het volgende:Ook hier. Wat beweegt zo'n speler om dan naar Feyenoord te komen? Deel daarvan moet ook de ambitie van de club zijn dat hem tot een contract verleidt. Het kan daarnaast ook wellicht iets met z`n blessure gevoeligheid te maken hebben. In het buitenland kan je na een blessure het gehele seizoen op de bank terecht komen, omdat een andere goede speler je plek heeft ingenomen en omdat de trainer dan voor continuïteit kiest. In Nederland hoeft hij hier minder bang voor te zijn, omdat er minder spelers zijn die zijn niveau halen en daardoor dus minder snel zijn plaats in zullen nemen, als hij een tijd niet heeft kunnen spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2016 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat lullen we de media weer na over blessure gevoeligheid Heeft een jaartje in Duitsland blessures gekend.
Manmanman gelul allemaal |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat op zeker.... er moet natuurlijk een stok gevonden worden om Martin mee om zijn oren te kunnen slaan.
Het kan nooit zo zijn dat hij ook maar iets goeds heeft gedaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Is dan ook een échte afmaker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:18 schreef Barabas het volgende:Dat op zeker.... er moet natuurlijk een stok gevonden worden om Martin mee om zijn oren te kunnen slaan. Het kan nooit zo zijn dat hij ook maar iets goeds heeft gedaan. Credits gaan dan ook naar Tomasson, die heeft hem aangespoord dit te doen ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad.... Vorige week wilde hij het nummer van Martin wissen... gelukkig liep Nicolai toen net voorbij.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onderdeel van het netwerk van Martin. Chapeau! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Is toch mooi? Tomasson kan het weten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van Geel noemt naam en club en Van Bronckhorst belt Tomasson. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Helemaal mee eens..!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Scouting noemt naam en club .. Van Geel overlegt met Gio of dit de spits is die hij zoekt . Gio gaat akkoord, van Geel overlegd ivm de financiën. Iedereen gaat akkoord...Van Geel heeft contact met Kopenhagen. Kopenhagen gaat akkoord met de onderhandelingen.Iemand verzint om Tomasson er bij te betrekken ,en Gio belt zijn oude collega op. Goed gedaan van iedereen zou ik zo zeggen...
Nu maar hopen dat de verwachtingen uit gaan komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede samenvatting, denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja maar nu moeten we nog minstens een goede buitenspeler hebben en evetueel een echte nr tien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met deze spits hebben we juist niet echt een echte buitenspeler nodig, meer voetballers denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja nog een goede middenvelder. Hossam Ghaly voor 1 jaar halen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel handelt nog steeds naar behoren, deze zomer. Tot dusver veelbelovend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Beetje vertrouwen naar deze man is op zijn plaats. Maar dat roepen de kenners al een poosje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dan geen excuus-topic naar Martin he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat Lee het maar niet lezen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sterkhouders verlengd, Jørgensen uit het niets gehaald, spelers van de hand gedaan. Stil gezeten heeft ie nog niet echt geile.. Ook bij de jeugd toegeslagen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:Sterkhouders verlengd, Jørgensen uit het niets gehaald, spelers van de hand gedaan. Stil gezeten heeft ie nog niet echt geile.. Karim vind ik niets . Vermeer prima.(Terwijl vele hem juist wilden verkopen en nu ineens achter v Geel staan) Jorgensen heeft nog geen bal geraakt dus wie weet nu al dat dat goed is? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:21 schreef van geil het volgende:[..] Karim vind ik niets . Vermeer prima.(Terwijl vele hem juist wilden verkopen en nu ineens achter v Geel staan) Jorgensen heeft nog geen bal geraakt dus wie weet nu al dat dat goed is? Karim op eigen helft is goud waard. Vermeer eens, als ik de reacties vanuit Denemarken mag geloven is het een goede aankoop.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aardig door het stof gegaan onze Martin..
Vandaag geen nieuwsbericht van wij zijn zeer verheugd dat Tonny heeft bijgetekend. . Het nieuws gaat minder snel dan normaal als er een takentje word vastgelegd.. Verheug mij op de foto ,Martin samen met onze Tonny 😂😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel: ''Wij blijven onze ogen en oren openhouden
Renato Tapia kan zich opmaken voor een zwaar seizoen bij Feyenoord. De middenvelder werd naar Rotterdam gehaald als de vervanger voor Tonny Vilhena, die uiteindelijk tegen de verwachting besloot om zijn contract alsnog te verlengen.
''Ja, inderdaad. Wij hebben daarop ingespeeld. Nu is dat niet aan de orde. Maar wij konden het risico niet lopen om dat niet te doen, omdat de verwachting was dat Tonny ging vertrekken. Uiteindelijk gelukkig niet. Iedereen is welkom en ze passen allemaal keurig binnen ons budget, dus wat dat betreft lopen we daar geen enkel risico in,'' geeft td Martin van Geel aan tegenover RTV Rijnmond.
Volgens Van Geel heeft Feyenoord dit jaar, met het oog op Europees voetbal, ook juist een grote selectie nodig. ''De concurrentie op het middenveld wordt zeer groot. Dat is een gegeven. Wij hebben ook heel veel mensen nodig, want wij gaan dit seizoen natuurlijk veel wedstrijden spelen. Europa League, KNVB Beker en de competitie. En je weet toch niet wat er gaat gebeuren tot 1 september, maar voorlopig zijn wij op het middenveld goed bezet. En bij een topclub hoort dat ook.''
Zondag staat de eerste training op het programma. In tegenstelling tot andere jaren krijgt de selectie al aardig vorm. ''Het elftal en de selectie staat er inderdaad in grote lijnen, maar wij blijven onze ogen en oren openhouden. Om te kijken wat we eventueel nog kunnen doen. Dus wij blijven nog wel even bezig en scherp in de komende weken. We hebben een aantal sterkhouders kunnen verlengen en ik ben ook nog bezig met Elia. In grote lijnen gaat de selectie er goed uitzien.''
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Aardig door het stof gegaan onze Martin.. Vandaag geen nieuwsbericht van wij zijn zeer verheugd dat Tonny heeft bijgetekend. . Het nieuws gaat minder snel dan normaal als er een takentje word vastgelegd.. Verheug mij op de foto ,Martin samen met onze Tonny 😂😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Aardig door het stof gegaan onze Martin.. Vandaag geen nieuwsbericht van wij zijn zeer verheugd dat Tonny heeft bijgetekend. . Het nieuws gaat minder snel dan normaal als er een takentje word vastgelegd.. Verheug mij op de foto ,Martin samen met onze Tonny 😂😂😂 Met z'n deadline |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:26 schreef RenatoBos het volgende:[..] Karim op eigen helft is goud waard. Vermeer eens, als ik de reacties vanuit Denemarken mag geloven is het een goede aankoop.. Precies. Plus je kijkt nu naar het proces. Procestechnisch is het in deze periode een sterke aankoop. Sterk gehandeld.
Garantie, krijg je op televisies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op televisies was Kramer ook te zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar even zonder dollen, op voorhand n onbekende aankoop als n procestechnisch sterke aankoop te betitelen klinkt mij in de oren als politiek ingedekt iets steunen . Normaliter evalueer je n onbekende aankoop na n bepaalde periode en niet op voorhand.(evenals het halen van)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Evalueren doe je altijd na een periode toch. Maar als je leest hoe ze over hem denken schijnt hij toch wel te kunnen voetballen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:48 schreef van geil het volgende:Maar even zonder dollen, op voorhand n onbekende aankoop als n procestechnisch sterke aankoop te betitelen klinkt mij in de oren als politiek ingedekt iets steunen . Normaliter evalueer je n onbekende aankoop na n bepaalde periode en niet op voorhand.(evenals het halen van) Tenzij je er op voorhand voorzichtigjes wat over wil zeggen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:54 schreef RenatoBos het volgende:Evalueren doe je altijd na een periode toch. Maar als je leest hoe ze over hem denken schijnt hij toch wel te kunnen voetballen.. Komt vast goed met die Deen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat kan wel natuurlijk. maar is geen conclusie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:21 schreef van geil het volgende:[..] Karim vind ik niets . Vermeer prima.(Terwijl vele hem juist wilden verkopen en nu ineens achter v Geel staan) Jorgensen heeft nog geen bal geraakt dus wie weet nu al dat dat goed is? Huh? "En vele willen Vermeer verkopen": ik weet er hier maar 1 of 2. Op basis van de ervaring, alsmede het transferbedrag is Jörgensen een interessante aankoop. Karim is kwestie van smaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat hopen we uiteraard allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tonny kon het vorige maand met iedereen goed vinden, behalve 1..... En nu bedankt ie iedereen. Goudeerlijke jongen natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Huh? "En vele willen Vermeer verkopen": ik weet er hier maar 1 of 2. Op basis van de ervaring, alsmede het transferbedrag is Jörgensen een interessante aankoop. Karim is kwestie van smaak. Ik wil er best enkele van maken. Karim eens. En Jorgensen geen idee. Er komt zoveel bij kijken. Is hij stressbestendig, is hij klaar mentaal voor het buitenland?(twijfel gezien Duitsland) Past hij in het systeem etc etc. En pas daarna zijn voetbalkwaliteiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Deen is alles niet waar van Geel normaal van beticht wordt. En dan nog geen goed woord |
|
|
|