BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juni 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik wil er best enkele van maken.
Karim eens.
En Jorgensen geen idee.
Er komt zoveel bij kijken.
Is hij stressbestendig, is hij klaar mentaal voor het buitenland?(twijfel gezien Duitsland)
Past hij in het systeem etc etc.
En pas daarna zijn voetbalkwaliteiten.
En dan moeten we er ook nog steeds uitkomen of ie nou wel een lekker wijf heeft of niet....
van geil
 van geil - dinsdag 21 juni 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik wil er best enkele van maken.
Karim eens.
En Jorgensen geen idee.
Er komt zoveel bij kijken.
Is hij stressbestendig, is hij klaar mentaal voor het buitenland?(twijfel gezien Duitsland)
Past hij in het systeem etc etc.
En pas daarna zijn voetbalkwaliteiten.
We hebben het over de aankoop an sich, op basis van cv, ervaring en scorend vermogen. Van Geel had 'm al een aantal jaar terug op de korrel.
Ook hier zal blijken of hij slaagt of niet.
Maar zeg ik wederom, tot dusver doet van Geel geen rare dingen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We hebben het over de aankoop an sich, op basis van cv, ervaring en scorend vermogen. Van Geel had 'm al een aantal jaar terug op de korrel.
Toen hij in Duitsland zat was t nog een tiener en begin 20.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juni 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Precies. Het zij hem vergeven
van geil
 van geil - dinsdag 21 juni 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 20:58 schreef FR-Henk het volgende:
Van Geel handelt nog steeds naar behoren, deze zomer.
Tot dusver veelbelovend.
Deze oneens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juni 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:03 schreef Barabas het volgende:

[..]

En dan moeten we er ook nog steeds uitkomen of ie nou wel een lekker wijf heeft of niet....
Mag ik daar mijn mening over geven..(?)
van geil
 van geil - dinsdag 21 juni 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En deze redelijk eens, al ben ik niet kapot van zijn cv.
Maar , het kan.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juni 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mag ik daar mijn mening over geven..(?)
Alweer joh... 😉
van geil
 van geil - dinsdag 21 juni 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:08 schreef van geil het volgende:

[..]

En deze redelijk eens, al ben ik niet kapot van zijn cv.
Maar , het kan.
Wil dat best toelichten.
Zijn scorend vermogen mwah.
Alle goals bekeken , als spits identieke goals als Kramer.
Ook mooiere goals , maar dan niet als spits maar meer als n schaduwspits .
Speelde dan er achter.En daar staat nu Kuyt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door van geil --
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2016 - 23:51   quote  deeplink  
Volgens mij is iemand weer aan vakantie toe ;-P
CobusIII
 CobusIII - woensdag 22 juni 2016 - 08:09   quote  deeplink  
Sorry Martin.....
windoweyes
 windoweyes - woensdag 22 juni 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Wil dat best toelichten.
Zijn scorend vermogen mwah.
Alle goals bekeken , als spits identieke goals als Kramer.
Ook mooiere goals , maar dan niet als spits maar meer als n schaduwspits .
Speelde dan er achter.En daar staat nu Kuyt.
Maar, stond hij toen opgesteld als schaduwspits? Of als spits en liet hij zich terugvallen? Dat laatste zou dan juist weer een voordeel zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 08:50   quote  deeplink  
We zullen t wel zien, voor sommigen kan van Geel gewoon niets goed doen en moet t echt een topper zijn voor hij waardering zal krijgen. We gaan het zien!
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2016 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:21 schreef van geil het volgende:

[..]

Karim vind ik niets .
Vermeer prima.(Terwijl vele hem juist wilden verkopen en nu ineens achter v Geel staan)
Jorgensen heeft nog geen bal geraakt dus wie weet nu al dat dat goed is?
Eens.

Karim hoeft van mij ook niet meer.

Vermeer topkeeper.

Jorgensen afwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door MMM --
nr 10
 nr 10 - woensdag 22 juni 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 08:22 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Maar, stond hij toen opgesteld als schaduwspits? Of als spits en liet hij zich terugvallen? Dat laatste zou dan juist weer een voordeel zijn.
Aan zijn rugnummer te zien was ie schaduwspits en geen spits. Ik zie hem bij Feyenoord ook liever als schaduwspits omdat ie ook uit de tweede lijn kan scoren. Dat missen we nu. Hij scoort ook veel, met het hoofd uit vrije trappen en corners. Dat kan bij ons nu ook. Oh, wacht even. Vilhena neemt ze weer komend seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juni 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Toch vind ik dat er nog geen goed elftal opgesteld kan worden.
Er moeten ballen voorgegeven kunnen worden van zowel links als rechts
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 09:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Met deze spits kun je volgens mij veel meer voetballend tot kansen komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juni 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Met deze spits kun je volgens mij veel meer voetballend tot kansen komen
Vind het van wel want hij heeft lengte .
Daarbij zal Kramer ook wel eens in de basis staan.
Speel je met vleugels dan moeten er voorzetten komen afgewisseld met acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Leon FR1908 --
Nibke
 Nibke - woensdag 22 juni 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:03 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ook dat valt uit te proberen😃
Ik wil me evt. wel weer opofferen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Nibke --
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Feyenoord is bezig met het ontbinden van Van der Heijden zijn contract. Daarnaast ook met het verkopen van een middenvelder.

#Geruchten
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juni 2016 - 13:51   quote  deeplink  
heeft vd Heiden het voetbal verleert, of heeft hij een kans gehad dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Nog een paar:

-St. Juste is persoonlijk rond met Feyenoord. Zodra V.Beek of Kongolo wordt verkocht zal Feyenoord overschakelen.

-2 bedrijven in de race voor hoofdsponsorschap: chinees electronica merk en een goksite.

-Gevolg aanblijven Vilhena: Zaakwaarnemer Gustafson heeft een verhuur aangevraagd bij Feyenoord: Simon wilt per se spelen met oog op Zweden. Situatie Gustafson is nu als volgt: Heerenveen wilt hem er graag bij hebben. Feyenoord wilt absoluut niet meewerken aan een verhuur.

-Bilal mag pas weg indien Fey. een vervanger heeft. Berghuis komt pas als blijkt dat hij bij Watford of andere goede ploeg geen kans krijgt. De afspraak tussen Bilal en Feyenoord is: Bilal mag pas naar Trabzon als er een vervanger is.

-Door verlenging Vermeer, Kuijt, El Ahmadi en plots ook Vilhena weinig salarisbudget. Fey namelijk ook nog bezig met Elia.

-Voor mogelijke andere aankopen blijft Feyenoord voorlopig afhankelijk van het succes van Polen op dit EK. Haalbaarheid spelers is afhankelijk van prestaties op dit EK. Vanaf kwartfinales wordt het bijv. haast onmogelijk (Deze is dubieus, de twee Polen waren een spits en een middenvelder, inmiddels hebben we Jorgensen en Vilhena)

- Feyenoord is nog steeds bezig met Berghuis en heeft een formeel huurbod bij Watford gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Stylzz --
PieterBos
 PieterBos - woensdag 22 juni 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 09:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Daar hebben we Karsdorp voor!!!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juni 2016 - 14:00   quote  deeplink  
bron glazen bol of betrouwbare bron
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 14:00 schreef piet de paler het volgende:
bron glazen bol of betrouwbare bron
Allebei niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juni 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 13:41 schreef MMM het volgende:
Feyenoord is bezig met het ontbinden van Van der Heijden zijn contract. Daarnaast ook met het verkopen van een middenvelder.

#Geruchten
Van der Heijden weg zou ik geen moeite mee hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juni 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:
Nog een paar:

-St. Juste is persoonlijk rond met Feyenoord. Zodra V.Beek of Kongolo wordt verkocht zal Feyenoord overschakelen.

-2 bedrijven in de race voor hoofdsponsorschap: chinees electronica merk en een goksite.

-Gevolg aanblijven Vilhena: Zaakwaarnemer Gustafson heeft een verhuur aangevraagd bij Feyenoord: Simon wilt per se spelen met oog op Zweden. Situatie Gustafson is nu als volgt: Heerenveen wilt hem er graag bij hebben. Feyenoord wilt absoluut niet meewerken aan een verhuur.

-Bilal mag pas weg indien Fey. een vervanger heeft. Berghuis komt pas als blijkt dat hij bij Watford of andere goede ploeg geen kans krijgt. De afspraak tussen Bilal en Feyenoord is: Bilal mag pas naar Trabzon als er een vervanger is.

-Door verlenging Vermeer, Kuijt, El Ahmadi en plots ook Vilhena weinig salarisbudget. Fey namelijk ook nog bezig met Elia.

-Voor mogelijke andere aankopen blijft Feyenoord voorlopig afhankelijk van het succes van Polen op dit EK. Haalbaarheid spelers is afhankelijk van prestaties op dit EK. Vanaf kwartfinales wordt het bijv. haast onmogelijk (Deze is dubieus, de twee Polen waren een spits en een middenvelder, inmiddels hebben we Jorgensen en Vilhena)

- Feyenoord is nog steeds bezig met Berghuis en heeft een formeel huurbod bij Watford gedaan.
Ik snap Gustafson wel dat ie wilt spelen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juni 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:48 schreef van geil het volgende:
Maar even zonder dollen, op voorhand n onbekende aankoop als n procestechnisch sterke aankoop te betitelen klinkt mij in de oren als politiek ingedekt iets steunen .
Normaliter evalueer je n onbekende aankoop na n bepaalde periode en niet op voorhand.(evenals het halen van)
Dat laatste is een open deur. Maar tegelijkertijd, zelfs al valt een aankoop na een tijdje tegen, dat wil niet noodzakelijkerwijs wat zeggen over de oorspronkelijke beslissing hem aan te trekken. Om maar even een extreem voorbeeld te geven, we zouden Messi kunnen halen en die kan na een week zijn been breken. Met andere woorden, zekerheid heb je niet in het leven. Er zijn voorbeelden te over van spelers die naar Feyenoord kwamen, zeer veelbelovend leken, en toch mislukten.

Dus inderdaad, we kunnen moeilijk op voorhand Van Geel complimenteren met een succesvolle aankoop als niemand van ons hem heeft zien spelen en hij nog alles te bewijzen heeft. Daarnaast mag je denk ik wel stellen dat met de beschikbare informatie hij een speler is die we heel goed kunnen gebruiken. Qua talent, ervaring, leeftijd, positie. Wat mij betreft zijn er maar 2-3 aankopen nodig om Feyenoord echt verder te helpen (er van uitgaande dat er geen bepalende spelers vertrekken). Het type speler dat deze Deen is, is daar één van. Of ie uiteindelijk zal slagen, is een andere vraag.
van geil
 van geil - woensdag 22 juni 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Ik heb t al toegelicht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juni 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Ik zag het. Daar was mijn reactie min of meer een vervolg op. Had dat bericht wellicht ook moeten quoten.
van geil
 van geil - woensdag 22 juni 2016 - 18:08   quote  deeplink  
Okido :)
van geil
 van geil - woensdag 22 juni 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 08:22 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Zover ik kan vinden speelde hij vaak als schaduwspits.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2016 - 23:47   quote  deeplink  
Een in vorm zijnde Vejinovic zou ik liever in een meer vooruitgeschoven rol terug willen zien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juni 2016 - 06:15   quote  deeplink  
Een goede Vejinovic kan beide rollen prima aan. Probleem is niet zijn positie, maar zijn niveau.
JanM
 JanM - donderdag 23 juni 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2016 - 20:38 schreef JanM het volgende:
Op basis van onze nieuwe spits en de uitspraken van Van Geel dat er geen basisspelers vertrekken gaat dit 'm worden denk ik, met Ziyech er wat mij betreft in omdat dat de allergrootste verrassing zou zijn die te bedenken is:

[ afbeelding ]

Verder Bilal en Kongolo dus nog 'gewoon' in ons prachtige shirt volgend jaar, waarbij Kongolo hopelijk te verleiden is tot het ondertekenen van een verbeterd contract (net als Karsdorp en Van Beek). En verder liefst nog twee buitenspelers (Berghuis?) en een linksbenige CV i.p.v. V/d Heijden!

En tegen sterke tegenstanders in de Eredivisie en (veel) Europese wedstrijden met Ziyech op #10 en Tapia en El Ahmadi naast elkaar als verdedigende middenvelders en Kuijt i.p.v. Bilal als verkapte rechtsbuiten.
De grootste verrassing die te bedenken was is dus niet Ziyech maar Vilhena geworden ... En Nelom verkopen is er wat mij betreft nog eentje in die categorie. Betekent wel dat Kongolo linksback blijft denk ik met Woudenberg als stand-in. Botteghin zal dan wel als linker CV blijven staan. Dan hebben alleen V/d Heijden als backup en er zou sprake zijn van ontbinding van zijn contract?

Betekent al met al dat er nog steeds spelers moeten komen om alle posities dubbel bezet te hebben: wat mij betreft twee centrale verdedigers, liefst linkspoten en twee buitenspelers!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juni 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 06:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Een goede Vejinovic kan beide rollen prima aan. Probleem is niet zijn positie, maar zijn niveau.
Niveau of vorm?
Ik denk dat Vejinovic het niveau aan kan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 juni 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Ik denk juist dat het hem aan niveau ontbeert. Ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst, maar ik geloof er niet in dat Vejinovic het gaat redden bij ons. Ik denk nl. dat hij gewoon de klasse niet heeft, waar wij dachten/hoopten dat hij het wel zou hebben. Kan nog komen natuurlijk (dat is dan dat stukje hoop), maar ik zie het niet gebeuren.

Komend halfjaar móet hij het laten zien. Anders mag Van Geel hem van mij in de winter van de hand doen. (nu in de zomer mag het ook wel al hoor, maar omdat hij hier net een jaar is, zou ik hem toch nog een kansje willen geven)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Nelom goed genoeg vinden en Vejinovic niet.
van geil
 van geil - donderdag 23 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Goedemorgen Martin.
Barabas
 Barabas - donderdag 23 juni 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Ach... het laxeert prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 juni 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 11:19 schreef Stylzz het volgende:
Ja, Vejinovic heeft het gewoon niet. En Nelom is goed genoeg. Maar dat zeg ik eigelijk al die tijd al: velen (zo niet de meesten) onderschatten hem.. Sterker nog, er zijn er in Nederland niet zo veel die beter zijn. Die beter is, hebben we al (Kongolo) en verder kom je in Nederland hooguit gelijkwaardige spelers tegen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door Arie.Klooster --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 23 juni 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 13:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, Vejinovic heeft het gewoon niet. En Nelom is goed genoeg. Maar dat zeg ik eigelijk al die tijd al: velen (zo niet de meesten) onderschatten hem.. Sterker nog, er zijn er in Nederland niet zo veel die beter zijn. Die beter is, hebben we al (Kongolo) en verder kom je in Nederland hooguit gelijkwaardige spelers tegen...
Willems is in elk geval ook beter dan Nelom. Bij Nelom houd je toch regelmatig je hart vast als het om het verdedigen gaat. Ben heel benieuwd naar Woudenberg. Kan me trouwens sowieso niet voorstellen dat zowel Kongolo als Nelom vertrekken, terwijl je wel leest dat beide weg zouden kunnen gaan. Maar we zullen het zien.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 23 juni 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 08:58 schreef JanM het volgende:

[..]

De grootste verrassing die te bedenken was is dus niet Ziyech maar Vilhena geworden ... En Nelom verkopen is er wat mij betreft nog eentje in die categorie. Betekent wel dat Kongolo linksback blijft denk ik met Woudenberg als stand-in. Botteghin zal dan wel als linker CV blijven staan. Dan hebben alleen V/d Heijden als backup en er zou sprake zijn van ontbinding van zijn contract?

Betekent al met al dat er nog steeds spelers moeten komen om alle posities dubbel bezet te hebben: wat mij betreft twee centrale verdedigers, liefst linkspoten en twee buitenspelers!
één centrale verdediger is genoeg, want Kongolo kan ook doorschuiven naar het centrum. Ik zou geen geld uitgeven aan twee verdedigers, eentje moet genoeg zijn. Twee buitenspelers is zeker welkom, maar in dat geval kan je Bilal of Toornstra in principe laten gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juni 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 09:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niveau of vorm?
Ik denk dat Vejinovic het niveau aan kan.
Zijn getoonde niveau van vorig jaar. Een optimist zegt dat het aan zijn vorm ligt, een pessimist zegt dat er niet veel meer dan dit in het vat zit.

Ik denk dat hij de voetballende kwaliteiten bezit om Feyenoord verder te helpen. Maar ik kan niet zeggen dat ik er 100% gerust op ben dat hij dat ook gaat laten zien. Maar goed, hij verdient nog een kans, maar moet wel wat gaan laten zien.
JanM
 JanM - donderdag 23 juni 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 14:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Willems is in elk geval ook beter dan Nelom. Bij Nelom houd je toch regelmatig je hart vast als het om het verdedigen gaat. Ben heel benieuwd naar Woudenberg. Kan me trouwens sowieso niet voorstellen dat zowel Kongolo als Nelom vertrekken, terwijl je wel leest dat beide weg zouden kunnen gaan. Maar we zullen het zien.
Kongolo alleen bij een niet te weigeren bod, want is basisspeler. Nelom niet dus ik kan me voorstellen dat die bij interesse graag verkocht wordt, wetende dat we Woudenberg hebben.
JanM
 JanM - donderdag 23 juni 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 14:42 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

één centrale verdediger is genoeg, want Kongolo kan ook doorschuiven naar het centrum. Ik zou geen geld uitgeven aan twee verdedigers, eentje moet genoeg zijn. Twee buitenspelers is zeker welkom, maar in dat geval kan je Bilal of Toornstra in principe laten gaan.
Als Nelom gaat en V/d Heijden ook nog, vind ik dat er een linksbenige CV voor de basis gehaald zou moeten worden en eentje daarachter. Van Beek is dan basis rechter CV en Botteghin stand-in. Alle posities (minimaal) dubbel bezet met het drukke programma komend seizoen!
JanM
 JanM - donderdag 23 juni 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zijn getoonde niveau van vorig jaar. Een optimist zegt dat het aan zijn vorm ligt, een pessimist zegt dat er niet veel meer dan dit in het vat zit.

Ik denk dat hij de voetballende kwaliteiten bezit om Feyenoord verder te helpen. Maar ik kan niet zeggen dat ik er 100% gerust op ben dat hij dat ook gaat laten zien. Maar goed, hij verdient nog een kans, maar moet wel wat gaan laten zien.
Zou meerdere wedstrijden de kans moeten krijgen, maar ben bang dat hij El Ahmadi, Vilhena en Kuijt voor zich moet dulden en die kans dus niet gaat krijgen ... Zeker als Gustafson en Tapia hun niveau ook gaan halen en dan hebben we Tornstra ook nog. Maar van concurrentie wordt iedereen beter!
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 11:20 schreef van geil het volgende:
Goedemorgen Martin.
media_xl_548485.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Duo droef en toeter is ook weer online.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1360180