BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Oh, wie?
ar
 ar - donderdag 23 juni 2016 - 21:30   quote  deeplink  
de 2 grootste van geel haterts..
ff denken wie dat zijn hoor..hmmm..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2016 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 13:59 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Daar hebben we Karsdorp voor!!!
Zeker ,er is geen betere.
Maar hij moet zich ook bezig kunnen houden met verdedigen .
Als je dan ook nog eens een vleugelspeler heb die ook goed kan voorgeven ,heb je een dubbel wapen.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2016 - 03:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zeker ,er is geen betere.
Maar hij moet zich ook bezig kunnen houden met verdedigen .
Als je dan ook nog eens een vleugelspeler heb die ook goed kan voorgeven ,heb je een dubbel wapen.
Eens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 14:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Willems is in elk geval ook beter dan Nelom. Bij Nelom houd je toch regelmatig je hart vast als het om het verdedigen gaat. Ben heel benieuwd naar Woudenberg. Kan me trouwens sowieso niet voorstellen dat zowel Kongolo als Nelom vertrekken, terwijl je wel leest dat beide weg zouden kunnen gaan. Maar we zullen het zien.
Willems beter? Vind ik niet. Zwaar overschatte voetballer met zijn grote bek. Hij loopt de aanvallers te vaak in de weg en verdedigend is hij ook maar middelmatig. Mentaal steekt hij ook niet geweldig in elkaar. Het lijkt wel alsof hij denkt dat hij de nieuwe messi is of zo. Indien hij zich verdedigend ontwikkelt, kan hij daarentegen best goed worden, maar ik vind hem (nu nog) zwaar overschat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 15:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Als Nelom gaat en V/d Heijden ook nog, vind ik dat er een linksbenige CV voor de basis gehaald zou moeten worden en eentje daarachter. Van Beek is dan basis rechter CV en Botteghin stand-in. Alle posities (minimaal) dubbel bezet met het drukke programma komend seizoen!
Welke cv heb je op het oog dan? Een goede linksback die ook in het centrum kan, kan ook (ligt er maar net aan wat je tegenkomt natuurlijk plus wat je met Kongolo wilt. Wil je Terence liever op de linksback of wil je hem liever centraal?). En je moet misschien verder kijken met talenten die elders gestald zijn. Zie je het op den duur wel in hun zitten, zul je misschien niets halen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 24 juni 2016 - 10:25   quote  deeplink  
Nelom is een prima back om in de selectie te hebben. Hij oogt af en toe wat onzeker, maar dat vond ik wel vooruit gaan het laatste half jaar. Hij hoeft van mij niet in de basis, maar hij hoeft ook niet weg. Kongolo is verdedigend beter, maar zeker niet aanvallend. Kongolo zie ik liever op de CV. Vejinovic is heel moeilijk in te schatten...Die had het vooral mentaal erg moeilijk afgelopen seizoen. Als hij daar niet uit komt, heeft hij geen toegevoegde waarde.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juni 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 10:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Welke cv heb je op het oog dan? Een goede linksback die ook in het centrum kan, kan ook (ligt er maar net aan wat je tegenkomt natuurlijk plus wat je met Kongolo wilt. Wil je Terence liever op de linksback of wil je hem liever centraal?). En je moet misschien verder kijken met talenten die elders gestald zijn. Zie je het op den duur wel in hun zitten, zul je misschien niets halen.
Als je wil meedoen en echt een sterk elftal neer zetten, heb je de tijd niet om op hele belangrijke posities als CV uit te proberen.
wat dan tja dat weet ik ook niet maar daar is Martin voor
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 10:25 schreef CobusIII het volgende:
Nelom is een prima back om in de selectie te hebben. Hij oogt af en toe wat onzeker, maar dat vond ik wel vooruit gaan het laatste half jaar. Hij hoeft van mij niet in de basis, maar hij hoeft ook niet weg. Kongolo is verdedigend beter, maar zeker niet aanvallend. Kongolo zie ik liever op de CV. Vejinovic is heel moeilijk in te schatten...Die had het vooral mentaal erg moeilijk afgelopen seizoen. Als hij daar niet uit komt, heeft hij geen toegevoegde waarde.
Vind t ook niet zo vreemd. Moet een stapje bij, dat zal schrikken geweest zijn, handelingssnelheid moet omhoog. Basisplaats kwijt, bedreigt door eigen supporters.

Dat gaat niet in de koude kleren zitten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2016 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 10:25 schreef CobusIII het volgende:
Niet iedereen is natuurlijk van dezelfde spelers gecharmeerd, hoeft ook niet, maar Vejinovic heeft het in mijn ogen niet en hij zal het ook niet krijgen. Maar ik zal ook groot genoeg kunnen zijn als ik het harstikke mis heb. Ik hoop dat ik het mis heb, want hij lijkt me een prima kerel te zijn. Daar zal het niet aan liggen.
JanM
 JanM - vrijdag 24 juni 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 10:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als Nelom vertrekt lijkt het me logisch dat Kongolo LB staat met Woudenberg als zijn stand-in. Botteghin als linker CV doet het op zich verdedigend prima, maar ik zie toch liever een linksbenige CV voor de basis erbij. Wie zou ik zo 123 niet weten ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Ik vind Kongolo een fantastische back, maar het is zonde hem aan de zijkant weg te stoppen. Hij is ook als centrumverdediger fantastisch. Afhankelijk van wat er zoal haalbaar is, gaat mijn voorkeur er naar uit dat hij in het centrum staat. Maar dat is aan de trainert..
JanM
 JanM - vrijdag 24 juni 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Maar misschien is Woudenberg wel zo gegroeid dat hij de vaste LB wordt. Kongolo kan dan terug naar linker CV. Vertrekt Nelom, dan heb je een nieuwe stand-in voor LB nodig!
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juni 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 12:21 schreef JanM het volgende:
Maar misschien is Woudenberg wel zo gegroeid dat hij de vaste LB wordt. Kongolo kan dan terug naar linker CV. Vertrekt Nelom, dan heb je een nieuwe stand-in voor LB nodig!
Ik durf wel te zeggen dat we opaan kunnen van Woudenberg. Afgelopen seizoen heeft hij zich ontwikkeld naar het niveau dat we bij Feyenoord na moeten streven.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 juni 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 12:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat we opaan kunnen van Woudenberg. Afgelopen seizoen heeft hij zich ontwikkeld naar het niveau dat we bij Feyenoord na moeten streven.
Was hij aan Bayern München verhuurd dan?
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juni 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Het Bayern van Gelderland....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 24 juni 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 09:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Willems beter? Vind ik niet. Zwaar overschatte voetballer met zijn grote bek. Hij loopt de aanvallers te vaak in de weg en verdedigend is hij ook maar middelmatig. Mentaal steekt hij ook niet geweldig in elkaar. Het lijkt wel alsof hij denkt dat hij de nieuwe messi is of zo. Indien hij zich verdedigend ontwikkelt, kan hij daarentegen best goed worden, maar ik vind hem (nu nog) zwaar overschat.
Dan denk ik dat je de enige bent in Nederland die er zo over denkt. De voorzetten van Willems zijn in elk geval al 100x beter dan die van Nelom. Verdedigend zijn ze allebei nog vrij zwak. Nelom is geen topverdediger, prima reserve, maar niet meer dan dat. Moet nooit je basismateriaal zijn eigenlijk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juni 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Arie zit de boel gewoon te stangen joh... geen weldenkend mens vindt Miquel een goede voetballer. Hij is een goede prof, meer niet.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 juni 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2016 - 12:33 schreef Barabas het volgende:
Het Bayern van Gelderland....
😂👍
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Tyfus Van Geel, nu ook Elia nog langer gebonden. Als 'ie Kongolo, Van Beek en Karsdorp nu maar niet ook laat verlengen ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Zou echt een halszaak zijn!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 18:07 schreef JanM het volgende:
Tyfus Van Geel, nu ook Elia nog langer gebonden. Als 'ie Kongolo, Van Beek en Karsdorp nu maar niet ook laat verlengen ...
Ghehe, zo is het..👌
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 18:07 schreef JanM het volgende:
Nee dit had geen enkele andere TD gekund. Gaap.

Ik snap best dat de kritiek bij sommige de neus uit komt maar als we dit soort dingen al knap vinden, dat een TD verlengd met spelers als Kuyt, El Ahmadi en Elia (Vermeer is een knappe verlenging) dan zijn we inderdaad een echte subtopper
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Ik denk dat van Geel het belang in ziet om de groep zoveel mogelijk bij elkaar te houden, zeker de sterkhouders.
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2016 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee dit had geen enkele andere TD gekund. Gaap.

Ik snap best dat de kritiek bij sommige de neus uit komt maar als we dit soort dingen al knap vinden, dat een TD verlengd met spelers als Kuyt, El Ahmadi en Elia (Vermeer is een knappe verlenging) dan zijn we inderdaad een echte subtopper
Knap of minder knap, je moet het wel allemaal even doen en voorlopig staat het volgens mij iets van 10-0 voor Van Geel! Maar ik vind het al heel wat dat je dat van Vermeer wel een knappe verlenging vindt. Zowaar een compliment aan Van Geel?
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 19:46   quote  deeplink  
21-0
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Knap of minder knap, je moet het wel allemaal even doen en voorlopig staat het volgens mij iets van 10-0 voor Van Geel! Maar ik vind het al heel wat dat je dat van Vermeer wel een knappe verlenging vindt. Zowaar een compliment aan Van Geel?
Vermeer verlengen is een goede prestatie. De rest is niks bijzonders. Maar we zijn al snel tevreden blijkt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2016 - 20:25   quote  deeplink  
We hebben een top aanhang, op bepaalde vlakken, op andere vlakken zijn ze juist een enorme last. En een redelijke jeugdopleiding. Voor de rest zijn we al jaren geen topclub meer.
Qua selectie niet.
Qua technische staf niet.
Qua beleid niet.
Qua directie niet.
Qua resultaten niet.
Qua bekendheid in de rest van de wereld niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2016 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 20:46   quote  deeplink  
En zitten amper 3 jaar weer in de veilige categorie.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Maar goed, van Geel doet nog altijd geen gekke dingen.
Een selectie die de laatste 14 wedstrijden ongeslagen was.

Nu maar hopen voor van Geel dat ie geen fout met van Bronckhorst heeft begaan.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 juni 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Martin doet geen gekke dingen, nou waarom is Jari Schuurman verhuurd
ik ben het 100% met Jan Boskamp eens hij had bij Feyenoord moeten blijven
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Omdat Jari toch nog net niet aan kan tikken?
Of Gio ziet het niet zitten in jeugd.

Een jaar Willem 2 is nooit nadelig. Die jongen moet spelen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 juni 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2016 - 18:27 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze duim is bestemd voor het vertrek van Jari & Marlon vind Martin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2016 door de bluffer --
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Of zouden 4 aankopen en het aanblijven van EL en Vilhena n aanleiding kunnen zijn.
En daarnaast nog n detail dat Kuyt daar ook speelt.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Martin is niet echt voor de jeugd zal ik maar zeggen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 juni 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 22:39 schreef van geil het volgende:
daar ben ik met je eens dood zonder wat een talenten zijn er al vertrokken
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 22:47   quote  deeplink  
Is Gio wél voor de jeugd?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 juni 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 22:39 schreef van geil het volgende:
Eerder Gio. Die maakt de opstelling. Als die aangeeft in Schuurman een speler voor de eerste 15 te zien, dan blijft ie gewoon.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:49   quote  deeplink  
Onzin. want de spelers waren al gehaald , behoudens Tapia.
En n trainer bepaald nergens het aan/verkoopbeleid.
N standaard regel is invloed op 1 a 2 spelers, de rest bepaald de club.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:51   quote  deeplink  
Zo niet, dan kan n TD gelijk uit de boeken.
Geven we dat issue op het bordje van de trainer(s).
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Merkwaardig...van Bronckhorst is in maart 2015 als trainer aangesteld.
Daarna geen nieuwe spelers....
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Goed plan overigens, dat dan wel weer.
@van Geil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2016 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Zinloos dit.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:01   quote  deeplink  
Inderdaad.
Alles ligt aan Gio.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:01   quote  deeplink  
:)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 23:02   quote  deeplink  
Je leest weer eens niet goed. Leer dat nou eens.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:04   quote  deeplink  
Voor jouw teksten en nog n paar ben ik inderdaad volledig woordblind.
En hopelijk wederzijds.
Wacht zet er even n :) bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2016 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Maar ik begrijp wat je wilde zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 23:06   quote  deeplink  
Kijk dat is nou wel weer leuk.
Je laat je weer kennen.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 23:06   quote  deeplink  
?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.1282420