|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 13:23 schreef lecock het volgende:[..] Heeft toch maar mooi 15 miljoen opgebracht , dus wat jou kennis van de waarde van diverse spelers en bestuurders is word nu wel duidelijk. Wil wel zeggen dat er 1,5 miljoen word bijgeschreven op de rekening van Feyenoord, hebben dus niet zo een slechte TD. Goh, China hé ;)
Prima clausule. Maar door een clausule word van Geel geen betere TD door, voor mij tenminste. Maar ieder zijn ding hoor, als jij blij bent met ome Martin ook goed hoor.
Ik hoop dat we nog eens door kunnen groeien naar de oude topclub die we waren ipv de subtopper die we nu zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat zal Martin nooit tegenhouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je moet het willen zien om het te begrijpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In polonaise achter Advocaat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog maar een keer,als er onrust is in de bestuurskamer. Dan zegt dat vooral gebrek aan goed leiderschap. Open deurtje van Advocaatje overigens, 95 procent van Nederland weet dat de organisatie al jaren en jaren en jaren n groot struikelbrok is. Dat was al jaren en jaren voor de VvF. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 19:23 schreef van geil het volgende:Nog maar een keer,als er onrust is in de bestuurskamer. Dan zegt dat vooral gebrek aan goed leiderschap. Open deurtje van Advocaatje overigens, 95 procent van Nederland weet dat de organisatie al jaren en jaren en jaren n groot struikelbrok is. Dat was al jaren en jaren voor de VvF. Tis op dat gebied in zijn algemeen niets nieuws. Maar de VvF is duidelijk iets van de laatste jaren. Die kunnen de toekomst van Feyenoord meebepalen vanwege hun geld, niet vanwege hun kwalificaties. Dat is en blijft gevaarlijk, maar tegelijk is het weinig verrassend. Maar goed, wat mij betreft is het geen wenselijke situatie, waardoor het uitkopen van de VvF m.i. niet onbeperkt op de lange baan geschoven moet worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 20:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis op dat gebied in zijn algemeen niets nieuws. Maar de VvF is duidelijk iets van de laatste jaren. Die kunnen de toekomst van Feyenoord meebepalen vanwege hun geld, niet vanwege hun kwalificaties. Dat is en blijft gevaarlijk, maar tegelijk is het weinig verrassend. Maar goed, wat mij betreft is het geen wenselijke situatie, waardoor het uitkopen van de VvF m.i. niet onbeperkt op de lange baan geschoven moet worden. De situatie nu is anders dan ooit tevoren. Uniek en onvergelijkbaar dus.
Wat Advocaat zegt klopt. En wij zitten met de consequenties. Ik reken erop dat MvG de situatie ombuigt in het voordeel van onze prachtige club en de VvF zsm aflost. Van daar uit moeten we verder bouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik persoonlijk wil er niet aan denken. Heb decennia lang gezien hoe Feyenoord functioneert zonder toezicht. Of waren we zomaar eigenlijk failliet. (en deze directie wijkt daar niets van af)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook hier: tis maar wat je wilt zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 19:23 schreef van geil het volgende:Nog maar een keer,als er onrust is in de bestuurskamer. Dan zegt dat vooral gebrek aan goed leiderschap. Open deurtje van Advocaatje overigens, 95 procent van Nederland weet dat de organisatie al jaren en jaren en jaren n groot struikelbrok is. Dat was al jaren en jaren voor de VvF. Advocaat geeft zijn zienswijze. Jouw open deur-kwalificatie doet er dan niet toe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 20:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis op dat gebied in zijn algemeen niets nieuws. Maar de VvF is duidelijk iets van de laatste jaren. Die kunnen de toekomst van Feyenoord meebepalen vanwege hun geld, niet vanwege hun kwalificaties. Dat is en blijft gevaarlijk, maar tegelijk is het weinig verrassend. Maar goed, wat mij betreft is het geen wenselijke situatie, waardoor het uitkopen van de VvF m.i. niet onbeperkt op de lange baan geschoven moet worden. Anderzijds lijken de rijen redelijk gesloten. De zgn. dissidenten in het bestuur houden kaken opeen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook hier, het is maar wat je denkt of wilt denken en er bij haalt. Er zijn 10 tallen Quotes te vinden van club iconen Boskamp/Hanegem die hier haaks op staan.(absoluut geen v Geel fans) Mij persoonlijk boeit dat eigenlijk niet, hoef geen steun in mijn eigen visie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In polonaise achter Boskamp/van Hanegem. Mag hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Liever achter n geil wijf met lekkere tieten :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan wil ik wel voorop in die polonaise |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord ontving voor geen enkele speler een bod
Feyenoord is het deze zomer opvallend stil. De telefoon van technisch directeur Martin van Geel staat alles behalve roodgloeiend in het Oostenrijkse Bad Waltersdorf, zo schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.
Een paar keer per dag belt een zaakwaarnemer om een speler aan te bieden, maar die telefoontjes zijn voor Van Geel veelal niet interessant. De sportief directeur is enkel op zoek naar een buitenspeler - categorie Steven Berghuis - en heeft daarbij geduld. Pas aan het eind van de transferwindow is de kans op succes voor een dergelijke speler groot.
Van Geel heeft ondertussen meer te besteden dan enkele weken geleden en daarvoor hoefde hij eigenlijk niets te doen. De transfers van Graziano Pellè, Vincent Janssen, Jeffrey Bruma, Marten de Roon en Leroy Fer leverden Feyenoord een vergoeding op.
In de buitenlandse media worden enkele Feyenoord-spelers wel gelinkt aan een vertrek. Rick Karsdorp en Terence Kongolo zouden gewild zijn. Van Geel benadrukt echter dat hij voor nog geen enkele speler een bod heeft ontvangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu nog een vergoeding krijgen bij een verkoop van indi, hoe word je slapend rijk zeg maar.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heeft van Geel al een bod uit gebracht op Berghuis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind hem op één of andere manier een jodenface hebben, moet dat nou. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is waar hahaha Beetje een Rob Witsche face .. Maar daar hebben we ook wat aan gehad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, wat vind jij er van? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, geen idee moet ik eerlijk zeggen. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Hoorde ik dat nou goed op Radio Rijnmond... Van Geel die uitspreekt voor het kampioenschap te gaan... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net gekeken naar Anderlecht Feyenoord. Er zaten automatismes in de ploeg. Dat heb ik nog nooit gezien bij de start van een trainingskamp. Eerst kijken wat ze kunnen tegen Valencia en de de lampjes waar het verdacht stil is |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu 8 miljoen bieden en je hebt Ziyech Martin! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens Boskamp hadden we de laatste twee jaren alweer mee moeten doen. Zijn motivatie is weer eens van de koude grond. Hij heeft verstand van voetbal, maar als het om Feyenoord gaat is ie een échte supporter; realiteitszin is daarbij alleen maar lastig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor Boskamp is geld iets wat je in een Albert Heijntassie kan doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft gewoon gelijk in heel zijn verhaal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eli Wiesel had ook gelijk... maar ontkende het bestaan van een compleet volk.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Huh welk volk? De Palestijnen zeker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee, die kiest voor z, n carrière Die heeft alle Europese topclubs afgewezen voor een avontuur in.......Rusland. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt ? Kan hij die nobelprijs ook wel inleveren. En heeft hij niks geleerd van zijn eigen verleden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... Obama kreeg m ook.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt ? Kan hij die nobelprijs ook wel inleveren. En heeft hij niks geleerd van zijn eigen verleden. Hij is overigens dood. Vorige maand overleden. Geen ramp voor de wereld. Dat z'n gedachtegoed in Israël verheerlijkt wordt is dat wel. Maar goed... wat doe je eraan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is beetje de goude mossel geworden hij die nobelprijs ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een grote buurt bbq organiseren..Stylzz residance schijnt daarvoor de ideale plek te zijn Barrels..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2016 - 20:45 schreef Barabas het volgende:[..] Hij is overigens dood. Vorige maand overleden. Geen ramp voor de wereld. Dat z'n gedachtegoed in Israël verheerlijkt wordt is dat wel. Maar goed... wat doe je eraan. Niks helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goals tellen Martin, veel te weinig! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 - 20:17 schreef JanM het volgende:Van Geel: 'Verkoop is niet noodzakelijk voor Feyenoord' Door JOEY KNOBBEN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 15 maart '13 19:19 Martin van Geel denkt met de huidige Feyenoord-selectie ook komend seizoen mee te kunnen strijden om de landstitel. De technisch directeur laat weten dat verkoop van spelers niet per se nodig is. "Ik wil graag benadrukken dat verkopen niet noodzakelijk is, maar het zou van naïviteit getuigen om niet met geïnteresseerde clubs te praten", vertelt de beleidsbepaler in gesprek met NUsport. "Tot nu toe heeft nog niemand zich bij ons gemeld, maar als de grote clubs uit het buitenland komen, kunnen spelers daar positief tegenover staan. Dan zullen we praten, maar dan wel omdat die speler dat wil en niet uit de gedachte dat we moeten verkopen", vervolgt de directeur zijn verhaal. "Als er niks gebeurt qua transfers, zijn wij nu al klaar voor volgend seizoen. Anders gaan we naar ons schaduwteam dat we één keer in de drie weken actualiseren in het technische scoutoverleg", besluit Van Geel. Shadowman |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey daar zat ik gisteren naar te kijken.. |
|
|
|