|
|
windoweyes
|
|
|
Dan zijn de posities van zowel rechts als linksvoor dubbel bezet. Dat lijkt mij prima, dat was ook de opzet, geloof ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VI heeft het over Berghuis óf Flores. Mogelijk heeft van Geel Berghuis met vermeende Flores-interesse onder een push willen brengen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon allebei halen! Die Peruaan als stand-in voor Elia en Berghuis als RB |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maakt voorin de dubbele bezetting compleet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Jens op rechts is ook arme troef. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Peruaan speelt ze misschien wel van de mat.? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou een stunt zijn. Berghuis op de bank..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ervaren centrale verdediger.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst wat spelers wegdoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zegt hij toch :) Maar het is te laat. El had verkocht moeten zijn, net als Toornstra. Nelom kreeg vorig seizoen opslag in plaats van ontslag . Dus we moeten het er maar mee doen. Zal ik de keeper en Tapia die zo nodig gehaald moesten worden in de winterstop nog maar even niet noemen . (Oeps , toch wel) Etc etc. Derde worden met deze groep is eigenlijk best knap. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is vroeg herfst dit jaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik waardeer je directheid Jan M. Echt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:43 schreef van geil het volgende:Dat zegt hij toch :) Maar het is te laat. El had verkocht moeten zijn, net als Toornstra. Nelom kreeg vorig seizoen opslag in plaats van ontslag . Dus we moeten het er maar mee doen. Zal ik de keeper en Tapia die zo nodig gehaald moesten worden in de winterstop nog maar even niet noemen . (Oeps , toch wel) Etc etc. Derde worden met deze groep is eigenlijk best knap. Blahblah. Maar amusant. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik mag hopen dat hij nog wat rotte appels verkoopt anders word het weer een droevig jaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:43 schreef van geil het volgende:Dat zegt hij toch :) Maar het is te laat. El had verkocht moeten zijn, net als Toornstra. Nelom kreeg vorig seizoen opslag in plaats van ontslag . Dus we moeten het er maar mee doen. Zal ik de keeper en Tapia die zo nodig gehaald moesten worden in de winterstop nog maar even niet noemen . (Oeps , toch wel) Etc etc. Derde worden met deze groep is eigenlijk best knap. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt rotte appels zijn er niet meer, wel appels van mindere kwaliteit.
En die hoeft Gio niet per se op te stellen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens zit van Geel nog steeds in t buitenland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:[..] Echt rotte appels zijn er niet meer, wel appels van mindere kwaliteit. En die hoeft Gio niet per se op te stellen. Appels die vervangen moeten worden wil je meedoen.
Maar is Berghuis huren zonder optie tot koop, ook al was dat laatste misschien niet mogelijk, beleid? Toornstra en Bilal hebben nu nog een 2 jarig contract, zijn voor miljoenen gehaald en gaan nu niet spelen. Prima om een betere vervanger te halen, maar het is waarschijnlijk maar voor 1 jaar.
Ik vind huren korte termijn visie waarbij je nu 2 aankopen deze zomer eigenlijk MOET verkopen wil je nog een gedeelte van de transfersom terug ontvangen die je betaald hebt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
korte termijn visie heeft alleen maar zin als je dan ook gelijk kampioen wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T maakt je direct beter, dus ja. Optie tot koop isniet per se nodig, jongen wil zelf natuurlijk nog slagen bij Watford.
Blijkbaar beste optie, Bilal was voor de lange termijn gehaald, Toornstra ook. Voldoen niet, kunnen nu verkocht, want ee is een vervanger. Hun opvolger staat ook al klaar, in Peru.
Dus ja op zich wel visie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor verkoop van Bassie goklu dan zou ik een verdediger erbij halen maar wie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 18:09 schreef Stylzz het volgende:T maakt je direct beter, dus ja. Optie tot koop isniet per se nodig, jongen wil zelf natuurlijk nog slagen bij Watford. Blijkbaar beste optie, Bilal was voor de lange termijn gehaald, Toornstra ook. Voldoen niet, kunnen nu verkocht, want ee is een vervanger. Hun opvolger staat ook al klaar, in Peru. Dus ja op zich wel visie. Volledige bedrag dat geïnvesteerd is in beide krijg je nooit meer terug, dat is wel pijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat blijft een risico bij spelers kopen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De zuinigheid van Martin valt te prijzen. Hij moet al geweten hebben dat de Berghuis-deal door zou gaan toen hij, dus voor niets, het vliegtuig instapte om te gaan kijken naar Flores. Maar ja, tickets waren al betaald he? :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie wil er nou niet Peru? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die komt ook nog wel denk ik. Dan hebben we met 4 echte buitenspelers daar ook dubbele bezetting! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daar eten ze marmotten, smaken een beetje als kip best wel lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Staat hier op het verlanglijstje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Cavia's. Net als in Ecuador. Heb het daar gegeten. Cavia's zijn wel een slag groter dan hier. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou als Gio Neelom nog een keer in de basis laat beginnen reïncarneerd van Geel als Cavia dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar blijven de rest van de aankopen? Of gaan we het hiermee doen? Dan snap ik de doelstelling titel niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee maar begrijp wel dat jij niks kan Lexie ;) ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 15:47 schreef MMM het volgende:Waar blijven de rest van de aankopen? Of gaan we het hiermee doen? Dan snap ik de doelstelling titel niet. Ziyech komt nog . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hiele is ook stomverbaasd . |
|
|
|