|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin heeft aan kikkers gelikt. Of eigenlijk n pad. De Coloradopad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ziyech maakt je een titelkandidaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoorde gerucht dat ie 16 miljoen moest kosten? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee tussen de 10-15 mijoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Betrouwbaarste bron Bluffie..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Club moet altijd voor t hoogst haalbare gaan. Dat is t kampioenschap, zo lang iedereen nog op nul staat. Halverwege t seizoen denk ik dat plek 3-6 gaat zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:Club moet altijd voor t hoogst haalbare gaan. Dat is t kampioenschap, zo lang iedereen nog op nul staat. Halverwege t seizoen denk ik dat plek 3-6 gaat zijn. Ik denk gewoon weer plek 3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, 3 of 4. Oordeel wel over 4 weken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wees blij dat Martin die Westermann heeft laten lopen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: hoop dat je gelijk hebt/krijgt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Onrust in huis halen, nee laat het maar mooi ver weg naar het buitenland vertrekken. Als je serieus Ziyech wilt halen ga je dadelijk ook nog vertellen dat Neelom een basisplaats verdient bij Feyenoord. Zeker niet voor dat geld, kan je beter een getalenteerde speler uit je jeugd of ergens op deze planeet over laten komen voor een paar Milj. Euries. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat lees je dan ook in de discussie er onder. Het kan maar er worden van onwaarschijnlijkheden uit gegaan. Toornstra op de rechter vleugel? Wie zou Elia op verantwoorde wijze kunnen opvangen. Kongolo presteerde goed als links back en staat nu weer centraal. Is Neelom nu zo goed dat hij en Woudenberg en Kongolo daar weg speelt? Maar het de potentie is er, je moet het er alleen uit weten te halen. Kuyt als creatieve behendige speler met snelheid (op 10) sluit ik mee af en kom dan &€&&@@&&&& niet met Ziyech.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Persoonlijk is een soort libero positie niet verkeerd voor Kuit, net als Matheus vroeger bij Duisland. Zet je er nog 3 verdedigers achter, Karsdorp, Botteghin en Kongolo bijv. middenveld zet je Gustafson El(of toch Renato) en Vilhena neer. Voorin gewoon Berhuis, Jorgenson en Elia en vooral Brad in de Goal niet vergeten natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is nu 3.5 miljoen uitgegeven. Alweer rechtgetrokken met verkoop en diverse tansferbonssen. Er ligt nog geld van een eerdere transferwindow. Hoeveel? 6 miljoen?
Welke zwarte cijfers heeft Feyenoord intussen? De plus moet toch verder zijn opgebouwd?
Eigen jeugd? Gio is geen voorloper daarin, slechts 4 (reeds gearriveerde) Feyenoorders in de basis. Kortom...Welke koers staat er voor ogen? Zit de club niet haar eigen bron in de weg? En gaat ze doorschieten naar een inkoop bedrijf?
Dat zijn vragen die me het meest bezighouden. En inderdaad maakt van Geel deel uit van die onduidelijkheid.
Toekomstvisie? Korte termijnvisie? Wat voor een spelopvatting gaan we huldigen komend seizoen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 'De kracht van Feyenoord dit seizoen zit hem ook op de bank. Met spelers als Renato Tapia, Marko Vejinovic, Jens Toornstra, Michiel Kramer, Sven van Beek en Jan-Arie van der Heijden'
'Met Jan-Arie van der Heijden en Wessel Dammers heeft Feyenoord nog een goede vierde en vijfde optie en op de linksbackpositie kan Lucas Woudenberg gewoon inschuiven.'
Haha wat een gelul in de ruimte zeg dit. Goede vierde en vijfde optie? Die 2 kunnen er werkelijk niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, tegen een mindere club moet dat prima kunnen, mits je maar druk kan zetten met middenveld en aanval. We spelen niet zo vaak tegen niveau PSV. Eigenlijk maar twee keer. De rest is allemaal gelijk aan ons of minder. Gisteren Ajax gezien? Daar word ik niet bang van. AZ en Heracles in Europa gezien, nou. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:Ach, tegen een mindere club moet dat prima kunnen, mits je maar druk kan zetten met middenveld en aanval. We spelen niet zo vaak tegen niveau PSV. Eigenlijk maar twee keer. De rest is allemaal gelijk aan ons of minder. Gisteren Ajax gezien? Daar word ik niet bang van. AZ en Heracles in Europa gezien, nou. Dammers kan echt absoluut niet, die viel bij Cambuur al gigantisch door de mand. Die jongen kan misschien net mee in de JL. van der Heijden vind ik een hele slappe verdediger.
Ik vrees dat 020 nog wel het één en ander gaat kopen na de miljoenen voor Milik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 10:31 schreef MMM het volgende:[..] Dammers kan echt absoluut niet, die viel bij Cambuur al gigantisch door de mand. Die jongen kan misschien net mee in de JL. van der Heijden vind ik een hele slappe verdediger. Ik vrees dat 020 nog wel het één en ander gaat kopen na de miljoenen voor Milik Niet met Overmars op de knip :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Normaal gesproken zeker inderdaad, maar nu ook nog? Kan bijna niet zou je denken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hangt van Bosz af, maar als je honderd miljoen op de bank hebt, je doet van der Hoorn weg en haalt dan Westermann voor weinig. Verwacht ik daar niet veel aankopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Hangt van Bosz af, maar als je honderd miljoen op de bank hebt, je doet van der Hoorn weg en haalt dan Westermann voor weinig. Verwacht ik daar niet veel aankopen. Zou kunnen inderdaad.
Ik hoop dat wij nog wat halen en weg doen deze zomer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 kan vee makkelijker anticiperen. Hebben dus een pre tov ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We zijn klaar op de transfermarkt. Goh, weer een knappe zomer dan van ome Martin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Best wel. Bijna niets uitgegeven. Jörgensen binnen gehaald, Tonny binnen gehouden, Jones gehaald toen Kenneth zijn achillespees afscheurde.... netjes toch. En dat ie klaar is daar geloof ik niks van. Niet dat er nog 4 spelers gaan komen, maar als er bij ons wat verkocht wordt dan gaat er echt nog wel wat bij komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klaar..(?) en als er nou nog wat weggaat. Neem eens als voorbeeld Karsdorp.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind het er opnieuw goed uitzien op papier allemaal. Selectie bij elkaar gehouden, wat contracten kunnen verlengen, en paar goede en redelijk logische nieuwelingen erbij.
Nu maar weer afwachten of de trainer het zaakje draaiende krijgt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je neemt me de woorden uit de mond.. Nu moet Gio het laten zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat we nog te veel matige spelers hebben, oftewel er moet nog wat weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis kost Feyenoord dus niets, niets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen huursom inderdaad, maar het is mij niet helemaal duidelijk of Feyenoord nu wel of niet een deel van zijn salaris heeft overgenomen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 16:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geen huursom inderdaad, maar het is mij niet helemaal duidelijk of Feyenoord nu wel of niet een deel van zijn salaris heeft overgenomen. Salaris zal t wel kosten. Geen huursom, das al heel wat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima te beginnen met Nelom, van der Heijden en Toornstra.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lijkt mij ook het meest logisch. En geen huursom verbaast me eigenlijk wel. Lijkt erop te duiden dat Watford het niet zo in hem ziet zitten. Althans niet voor dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso onbegrijpelijk als je leest dat Watford een buitenspeler koopt, terwijl ze niet met buitenspelers speelden. En er blijkbaar ook niet mee gaan beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel apart, maar het komt ons wel goed uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat ziet Watford dan niet in hem wat wij kennelijk wel zien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit dus. Hier kan je NOOIT kampioen mee worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou dat kán wel, maar dan moet alles mee zitten en er niets gebeuren. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Bij Watford geen potten kunnen breken. Wij kennen hem van AZ periode waar hij het gewoon heel goed deed. Neem aan dat hij na een wat stroeve start ook bij ons op gang komt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies, dus eigenlijk niet realistisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:28 schreef Sensi het volgende:[..] Bij Watford geen potten kunnen breken. Wij kennen hem van AZ periode waar hij het gewoon heel goed deed. Neem aan dat hij na een wat stroeve start ook bij ons op gang komt. Zegt wel iets he. Ook bij Berghuis geen hoge verwachting. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wisten we toch al een paar jaar. Achterstand op andere twee concurrenten is veel te groot. 3e. Meedoen om kampioenschap is leuterpraat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wisten we toch al een paar jaar. Achterstand op andere twee concurrenten is veel te groot. 3e. Meedoen om kampioenschap is leuterpraat. Duidelijk en eens. |
|
|
|